Niks mis mee. Als ik ouder zou worden en kinderen zou hebben, dan zou ik misschien ook wel in een dorp/stad in de buurt van Rotterdam gaan wonen. Iets rustiger en meer huis voor je geld.quote:
Nee meer richting het oostenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
nog verder zuidelijk de hoeksche waard in?
Ja ze moest wel vaak uit en was dan helemaal leip aan het rennen. Heerlijk.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:24 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Mag je der wel een loopband bij kopen.
Ik had ook zo’n beest, niet moe te krijgen
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:22 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja oke dat ook wel weer.
En na de tweede kan een vaginale verjonging makkelijk is helemaal hipper de pip tegenwoordig, je uiterlijk heb je al mee dus dat kost niks meer.
Kralingen is zeker niets mis mee idd. Maar ik woon nu gewoon in een hele goede buurt en heb mijn huis in de meest gunstige tijd gekocht. Ik kan eigenlijk nooit met verlies verkopen ook al zou de huizenmarkt weer instorten dus ik moet gewoon lekker blijven zitten. Met zijn tweeen was dit perfect, in je eentje iets te groot maar goed. Ik moet niet zo zeuren.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:26 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Niks mis mee. Als ik ouder zou worden en kinderen zou hebben, dan zou ik misschien ook wel in een dorp/stad in de buurt van Rotterdam gaan wonen. Iets rustiger en meer huis voor je geld.
Voorlopig blijf ik in Kralingen.
Voor jou doe ik alles.quote:
Inderdaad. 2 miljoen voor een huis, wat is dat voor pauperbedragquote:
Waar ben jij nou weer mod van gewordenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Inderdaad. 2 miljoen voor een huis, wat is dat voor pauperbedrag
Van het flitsende DIG, maat.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waar ben jij nou weer mod van geworden
gvd en dan is azpi nog steeds geen modquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wtf jij bent blauwquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat snap jij welquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je dat zegt.
Succes daar mn jongenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Van het flitsende DIG, maat.
Ik vind het mafiahonden.quote:
Als je tussen 2008-2014 hebt gekocht, dan ga je sws winst maken op je woning. Een gunstigere periode om een woning aan te schaffen, zal er de komende 20 jaar niet meer komen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kralingen is zeker niets mis mee idd. Maar ik woon nu gewoon in een hele goede buurt en heb mijn huis in de meest gunstige tijd gekocht. Ik kan eigenlijk nooit met verlies verkopen ook al zou de huizenmarkt weer instorten dus ik moet gewoon lekker blijven zitten. Met zijn tweeen was dit perfect, in je eentje iets te groot maar goed. Ik moet niet zo zeuren.
Vriend van mij heeft van die beesten.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vind het mafiahonden.
Doe mij maar een wolfshond, die heeft een grotere schrootschaar
Ja er wordt zoveel over gezegd, dat ze verwachten dat het weer instort in 2021 etc. Maar goed dat weet niemand denk ik. Ik heb in 2012 gekocht en kan idd onmogelijk verlies maken.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:31 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Als je tussen 2008-2014 hebt gekocht, dan ga je sws winst maken op je woning. Een gunstigere periode om een woning aan te schaffen, zal er de komende 20 jaar niet meer komen.
Jij steelt je honden ?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:31 schreef Zosk het volgende:
Ik zou ook wel een Rottweiler willen als ik ooit wat groter ga wonen. Maar denk niet dat ik er ooit eentje ga kopen.
Oh ik niet ik ga gewoon ergens zitten en doen alsof ik niemand MAMAAA MAAAAAMAAAAAA MAAAAMMMM MAAAAAAMMM MAAAAAAMMMMAAAAA hoor roepen en er nog mee wegkomen ook.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als ik het zou krijgen direct de verkoop in en normaal appartement kopen
Heb er zelf eentje gehad toen ik bij m'n ouders woonde, na het stoeien lagen m'n armen helemaal open, maar hij was zo liefquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:32 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft van die beesten.
Ben ik al te vaak door gebetendie hoef ik niet meer.
Deense dog.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vind het mafiahonden.
Doe mij maar een wolfshond, die heeft een grotere schrootschaar
dat dacht ik ook met cryptoquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja er wordt zoveel over gezegd, dat ze verwachten dat het weer instort in 2021 etc. Maar goed dat weet niemand denk ik. Ik heb in 2012 gekocht en kan idd onmogelijk verlies maken.
Scooby Dooby Dooquote:
KadZ? Que?quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gvd en dan is azpi nog steeds geen mod
En jij bent niet blindquote:
Dankjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |