AZ gaat ook nog over Feyenoord heen. Het is huilen met de pet op met Feyenoord de laatste tijd. De Klassieker heeft het enigszins verbloemd, maar voor de rest was het gewoon 3 keer niks.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mooi gezegd, bij verliesbeurt staat AZ wellicht derde
Zin in nieuwe seizoen!!!quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:30 schreef Der_Mann het volgende:
haha alle werklozen gaan GoT kijken
quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:30 schreef Mariocash het volgende:
[..]
AZ gaat ook nog over Feyenoord heen. Het is huilen met de pet op met Feyenoord de laatste tijd. De Klassieker heeft het enigszins verbloemd, maar voor de rest was het gewoon 3 keer niks.
Heeft jouw vriend wel ouderlijk gezag aangevraagd bij de rechtbank voor jullie kind?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja daarom. Eerst een koophuis, tweede kindje, diploma en daarna kijken we wel.
Vind dit al een hele grote stapmja is voor de kleine als een van ons iets overkomt.
Moet toch keertje stoppen. Na 8 seizoenen is het ook wel mooi geweest.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik niet want daarna is het definitief voorbij
nee ik wil meerquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet toch keertje stoppen. Na 8 seizoenen is het ook wel mooi geweest.
Ik kan die twee prima combineren eerlijk gezegd, jij niet?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:20 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Meer haat voelen jegens die neuzen, dan liefde voor je eigen club.![]()
Wil je weer het lachertje zijn van de eredivisie? Dat zijn ze nu al, maar het kan nóg erger. Laten we nou maar hopen dat die verwende teringhonden een goede pot op de mat leggen, ondanks dat we die neuzen daarmee in het zadel helpen.
De competitie is al gespeeld (Feyenoord mag hopen dat ze überhaupt nog 3e worden), maar er is ook nog zoiets als trots en eer.
Hoi Azpiquote:
Is toch allemaal nieuw, zal wel wat meevallen uiteindelijkquote:
Bedoelde dragonball heroes maar moest snel schakelen vriendquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waar zijn trouwens de nieuwe DBS afleveringen die je hebt beloofd
eikelquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Bedoelde dragonball heroes maar moest snel schakelen vriend
Jij zit toch ook in andere SC'squote:
Wel in de avond omdat ze het overdag te druk hebbenquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:30 schreef Der_Mann het volgende:
haha alle werklozen gaan GoT kijken
Ik ben er toch nog steeds jonge.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat zei je ook over ONZ SC maar wat gebeurde er toen!?!?
Die pot tegen Groningen gezien?quote:
Wil je er over praten?quote:
Feyenoord is ook bedroevend slecht. Als van Persie niet erbij was hadden we 10 punten lager gestaanquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:39 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Die pot tegen Groningen gezien?![]()
De tranen biggelden nog net niet over m'n wangen. Als je zo het hele seizoen speelt, dan speel je gewoon voor degradatie. Stelletje verwende teringhonden dat het zijn.
Ik ben blij dat ik m'n seizoenskaart een paar jaar geleden heb opgezegd. Je zal maar geld moet betalen om naar die teringzooi te kijken.
Ik ook. Nieuwe mensen bahquote:
Ik heb het gezien ja, was inderdaad huilen met de pet op.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:39 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Die pot tegen Groningen gezien?![]()
De tranen biggelden nog net niet over m'n wangen. Als je zo het hele seizoen speelt, dan speel je gewoon voor degradatie. Stelletje verwende teringhonden dat het zijn.
Ik ben blij dat ik m'n seizoenskaart een paar jaar geleden heb opgezegd. Je zal maar geld moet betalen om naar die teringzooi te kijken.
Jij snapt hem maat.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sociale fobie is een goeie eigenschap voor een mod, je begint al goed
Oke, dan begrijp ik je wat beter. Ik dacht dat je hoopte dat PSV Feyenoord weer gaat vernederen met een monsterscore. Ik ben het met je eens dat de bekerwedstrijd belangrijker is dan de wedstrijd zondag.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik kan die twee prima combineren eerlijk gezegd, jij niet?
Feyenoord heeft nog maar 1/2 belangrijke wedstrijden te spelen en dat is op woensdag, niet zondag. Dus als Giovanni slim is dan stelt hij een aantal reserve spelers op zodat een van Persie en Berghuis maximaal kunnen knallen tegen Ajax. Dat is de enige wedstrijd waar eer aan te halen valt. Winnen van Psv levert alleen blije ajacieden op en dat haalt alleen maar meer bloed onder mijn nagels vandaan
ik denk dat hij stiekem zelf gewoon een nieuwe SC wilde maar net deed alsof die rare kwibussen het bedacht haddenquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:42 schreef HPLC het volgende:
Ik ben blij dat VK weer een SC heeft waar hij zich welkom en gewaardeerd voelt
Volgend jaar middenmoter.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Feyenoord is ook bedroevend slecht. Als van Persie niet erbij was hadden we 10 punten lager gestaan
Ga er straks wel even over beginnenquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:45 schreef Remqo het volgende:
Ik hoop dat in de andere SC wel minder over voetbal gepraat wordt
Tuurlijk niet. Dat zeg ik alleen omdat ik een hekel heb aan de ajacieden die schijtlollig voor Feyenoord zijn dit weekend.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:43 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Oke, dan begrijp ik je wat beter. Ik dacht dat je hoopte dat PSV Feyenoord weer gaat vernederen met een monsterscore. Ik ben het met je eens dat de bekerwedstrijd belangrijker is dan de wedstrijd zondag.
Dat is denk ik ook de reden waarom hij weer blauw wilde zijn. Dan kan je mensen dwingen aardig tegen je te zijn en op zwart ben je weerloos. Dan valt er op fok weinig eer nog te halen voor hemquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:42 schreef HPLC het volgende:
Ik ben blij dat VK weer een SC heeft waar hij zich welkom en gewaardeerd voelt
Van Persie stopt sowieso en als Berghuis ook weggaat, dan wordt het volgend jaar nóg dramatischer. Er is niet voldoende geld om goede spelers te halen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:41 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ik heb het gezien ja, was inderdaad huilen met de pet op.
Maar ergens voelde ik het ook wel aankomen, deze ploeg is op, uitgeblust en verrot tot en met de staf aan toe.
En ik twijfel zeer of er de aankomende seizoenen echt verbetering zal komen
Ben het helemaal met je eens kerel, we gaan zware tijden tegemoetquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:49 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Van Persie stopt sowieso en als Berghuis ook weggaat, dan wordt het volgend jaar nóg dramatischer. Er is niet voldoende geld om goede spelers te halen.
Ik had gehoopt dat ze na het kampioenschap een kleine stap zouden zetten met de CL miljoen, maar niets is minder waar.
Ajax en PSV lopen echt mijlenver voor.
Heel goed.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Dat zeg ik alleen omdat ik een hekel heb aan de ajacieden die schijtlollig voor Feyenoord zijn dit weekend.
Ik hoop dat Feyenoord belangrijke spelers spaart en het beste ervan maakt. Winnen ze dan winnen ze, maar als ze dan verliezen zal ik er geen traan om laten. Mede omdat de wedstrijd tegen Ajax veel belangrijker is. Zowel in prestige als wat er op het spel staat
echt hè, totdat hij ze 100 euro belooft en zijn belofte niet nakomtquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik denk dat hij stiekem zelf gewoon een nieuwe SC wilde maar net deed alsof die rare kwibussen het bedacht hadden
We dachten en hoopten al dat je die kamer niet uitkwamquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:01 schreef Zosk het volgende:
Hopelijk zorgt de nieuwe SC er voor dat we hier gewoon weer als vanouds onze gang kunnen gaan zonder gejank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |