Helaas pikquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
We dachten en hoopten al dat je die kamer niet uitkwam
Watquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:04 schreef Elan het volgende:
Braddiegod schijnt wel veel afgevallen te zijn.
Tuurlijkquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:33 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Heeft jouw vriend wel ouderlijk gezag aangevraagd bij de rechtbank voor jullie kind?
Ben jij Elan Musk?quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben jij een beetje een lekkere milfje?
7.5/10.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben jij een beetje een lekkere milfje?
quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Bijna 20 kilo afgevallen door shakes
Picsquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:13 schreef Mariocash het volgende:
[..]
7.5/10.
Niks mis mee. Voor FOK! begrippen, maar ook IRL scoort ze wel bovengemiddeld.
Arrogante uitstraling is toch aantrekkelijkquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:17 schreef Elan het volgende:
Ja oke wel een mooie vrouw. Al heb je wel een erg arrogante uitstraling. Lijkt me lastig te benaderen.
Voor de een wel, de ander niet. Ik heb er ook niets meequote:Op donderdag 21 februari 2019 23:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Arrogante uitstraling is toch aantrekkelijk
Dat is bewust. Ik heb geen behoefte aan benadering.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:17 schreef Elan het volgende:
Ja oke wel een mooie vrouw. Al heb je wel een erg arrogante uitstraling. Lijkt me lastig te benaderen.
Dat mag vriendquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Voor de een wel, de ander niet. Ik heb er ook niets mee
Mag ik vragen als op wat voor een type vrouwen jij valt?quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Voor de een wel, de ander niet. Ik heb er ook niets mee
Anders had je ook niet op FOK! gezeten natuurlijkquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:22 schreef Myrr het volgende:
Ben eigenlijk wel aardig, maar ook verzadigd op sociaal gebied.
Zit liever thuis in mijn pyjama te kletsen met anderen dan mijn vriend dan dat ik daarvoor helemaal de deur uit moet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:23 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Anders had je ook niet op FOK! gezeten natuurlijk
Daar ben ik het gedeeltelijk wel mee eens jaquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:24 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zit liever thuis in mijn pyjama te kletsen met anderen dan mijn vriend dan dat ik daarvoor helemaal de deur uit moet.
Ben een huismus.
Waar ben je het precies mee eens?quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:25 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Daar ben ik het gedeeltelijk wel mee eens ja
Buiten is het engquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:24 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zit liever thuis in mijn pyjama te kletsen met anderen dan mijn vriend dan dat ik daarvoor helemaal de deur uit moet.
Ben een huismus.
Kun je dan niet beter een bordje om je nek hangen waar dat op te lezen valt?quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:18 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat is bewust. Ik heb geen behoefte aan benadering.
maar ik val op mannenquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:22 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Mag ik vragen als op wat voor een type vrouwen jij valt?
Pics ter ondersteuning aub.
Ik heb geen klonen, vroeg me gewoon af waarom je iemand mist die hier al jaren niet meer komtquote:
@supersofquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:27 schreef Elan het volgende:
Heeft sof nog wel eens gepost? Ik mis m'n schatje.
kan van alles zijn, maar geen pyjama, want die heb ik nietquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij zit liever in je spijkerbroek?
Hij was de enige die me hier begreepquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb geen klonen, vroeg me gewoon af waarom je iemand mist die hier al jaren niet meer komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |