hopelijk heb je haar flink te grazen genomenquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:42 schreef Rozevla het volgende:
Wat denk je dat ik vanmiddag mijn buurmeisje hoor zingen!!!
Dat ene lied van hou je bek en bef me.
Volgens mij is ze 12 of 11
![]()
Ik ga beter op Sourzquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:44 schreef McGrath het volgende:
Zin om Flamarande shotjes jäger te voeren
Ik heb twee keer samengewoond en dat was prima te doen maar zou echt niet kunnen samenwonen met studenten/vrienden oid. Nooit gedaan gelukkig, zou daar knettergek van worden.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:43 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Je bent zo klaar, inderdaad. In je eentje maak je ook weinig troep en het is daarnaast ook je eigen troep, dus dat maakt het minder erg om schoon te maken.
Hiervoor deelde ik een huis met drie anderen en dat is één groot drama. En dan hoefden wij alleen maar de keuken te delen. Maar zelfs daar is al gezeik over, omdat sommige mensen wel heel smerig zijn, maar nooit hun eigen teringzooi opruimen.
Koop of huur?quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb twee keer samengewoond en dat was prima te doen maar zou echt niet kunnen samenwonen met studenten/vrienden oid. Nooit gedaan gelukkig, zou daar knettergek van worden.
Heb in mn eentje een eengezinswoning met 4 slaapkamers, dat is echt kut met schoonmaken.
dat zou je niet vertellenquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:44 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zei m’n vriend vannacht ook!!
Sow koekoek boink!!!
quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het is gewoon lastig om mijn smaak te omschrijven![]()
maar Instagrammodelletjes heb ik helemaal niets mee, komen zo inhoudsloos over
Veendamquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:46 schreef Elan het volgende:
Ik wil ook rijtjeshuis maar woningmarkt is compleet krankzinnig hier.
Beter verhuizen naar Veendam of Groningen
80 m2 is echt wel prima als je alleen bent.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb al 80 in mijn eentje dat is niks man 1 grote en 1 kleine slaapkamer en 28 M2 woonkamer
140 is nog niet eens groot.
Know the feel. Daarom wil ik kleiner.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb twee keer samengewoond en dat was prima te doen maar zou echt niet kunnen samenwonen met studenten/vrienden oid. Nooit gedaan gelukkig, zou daar knettergek van worden.
Heb in mn eentje een eengezinswoning met 4 slaapkamers, dat is echt kut met schoonmaken.
Damn. Dan heb je wel genoeg ruimte, ja.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Mm woonkamer alleen al is 50m2. Gang 20m2, badkamer 10m2, slaapkamer1 25 denk ik? En van kind 15 ofzo. Dakterras van 30m2. Washok 4m2.
Maandag bezichtiging voor een 70m2 woning met 4 kamers. En anders kunnen we in het huis van een oom gaan zitten.
Bengbengboingboingquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:44 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zei m’n vriend vannacht ook!!
Sow koekoek boink!!!
Ik zou ook echt heel graag kleiner willen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Know the feel. Daarom wil ik kleiner.
Utrecht? Amsterdam?quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:46 schreef Elan het volgende:
Ik wil ook rijtjeshuis maar woningmarkt is compleet krankzinnig hier.
Beter verhuizen naar Veendam of Groningen
Ik ben geen pindaquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:36 schreef Rozevla het volgende:
ik zou het nooit geraden hebben dat Myrr een lekkere pinda is !!!!
Zit jij er ook dan?quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:41 schreef Flamarande het volgende:
Waarom zitten jullie niet in de klaagkroeg
Nee betaal je het dubbele. Daarom zijn we nog niet verhuisd, dit was echt een buitenkansje.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zou ook echt heel graag kleiner willen.
Maar dat wordt niets in deze tijd
Dan verkoop je je toko toch en koop je wat kleiners terug voor minder geld ?quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zou ook echt heel graag kleiner willen.
Maar dat wordt niets in deze tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |