Mijn feedback voor jou: leuk initiatief om tot zo een topic te komen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 19:44 schreef _--_ het volgende:
Hier kun je terecht met vragen over moderatie. Alleen voor topics in klaagbaak.
Ook kun je hier topics melden die verbaggeren of tegen de policy ingaan.
In dat geval kun je ook een TR plaatsen (Topic Report, zie [ afbeelding ])
Korte duidelijke vraag met linkje, zodat we niet hoeven te zoeken.
Kan het niet in het feedbacktopic, dan kun je altijd een moderator een pm sturen. Wil je alle moderatoren lastigvallen, stuur dan een PM naar KLB_Modjes .
Slowchat / onzin in dit topic wordt verwijderd.
De gouden regel: doe normaal!!!!!!
Kunnen we over discussiėren. Wat is de reden voor een tweede slowchat?quote:Op donderdag 21 februari 2019 05:53 schreef scrupuleus het volgende:
Wanneer komt er nou een tweede sc in klb?
VDSC, als in vogeltjesdans slowchatquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kunnen we over discussiėren. Wat is de reden voor een tweede slowchat?
Hoe zouden we die gaan noemen & wat is anders aan die tweede SC waarom het niet in de eerste kan?
en dan alleen maar over vogeltjesdans praten?quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:17 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
VDSC, als in vogeltjesdans slowchat
Of GSCWV
Vogeltjesdans is het centrale figuur in ons middenquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
en dan alleen maar over vogeltjesdans praten?
Slecht idee weer PZquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:17 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
VDSC, als in vogeltjesdans slowchat
Of GSCWV
Ik ben druk bezig die sc van de grond te krijgen hoorquote:
Wie is ons dan?quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:30 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Vogeltjesdans is het centrale figuur in ons midden
Reageer ff op die pm dan jeetjequote:Op donderdag 21 februari 2019 10:31 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik ben druk bezig die sc van de grond te krijgen hoor
Als je drie jaar lang met overmacht de klb verkiezingen wint dan kun je wel stellen dat het ons allemaal isquote:
Ok secretpretquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:44 schreef Quotidien het volgende:
KLB / Mensen die in de derde persoon over zichzelf praten
Compleet legitieme, serieuze klacht die wordt gesloten omdat meneer vanillekwark zelf als voorbeeld aangehaald wordt. Fragile ego much?
Gezien je toon in de DM's eerder, en je gedrag nu denk ik niet dat in discussie gaan met je veel zin heeft. Mijn reden heb ik ik de sluitpost gezet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:44 schreef Quotidien het volgende:
KLB / Mensen die in de derde persoon over zichzelf praten
Compleet legitieme, serieuze klacht die wordt gesloten omdat meneer vanillekwark zelf als voorbeeld aangehaald wordt. Fragile ego much?
Omdat mijn toon in dm je niet aanstaat sluit je het topic maar. Echt, get over yourself.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gezien je toon in de DM's eerder, en je gedrag nu denk ik niet dat in discussie gaan met je veel zin heeft. Mijn reden heb ik ik de sluitpost gezet.
Mocht je het er niet mee eens zijn, ff mailen naar forum@fok.nl. @:murp heeft echt een pishekel aan me, dus misschien kom je ergens
Das niet wat ik zeg he. Maar goed, boodschap is verder wel duidelijk gok ik.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:49 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Omdat mijn toon in dm je niet aanstaat sluit je het topic maar. Echt, get over yourself.
De boodschap die je probeert te verkondigen is duidelijk, dat je je op de tenen getrapt voelt en daarom posts verwijdert en topics sluit lijkt me geen punt van discussie.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Das niet wat ik zeg he. Maar goed, boodschap is verder wel duidelijk gok ik.
okok fijne avond manquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:51 schreef Quotidien het volgende:
[..]
De boodschap die je probeert te verkondigen is duidelijk, dat je je op de tenen getrapt voelt en daarom posts verwijdert en topics sluit lijkt me geen punt van discussie.
Haags_kwartiertje juicht het toe dat ado supporters joden hebben kanker neerkladden op plekken in Amsterdam.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:38 schreef Sigaartje het volgende:
Waar ik ontzettend van baal is dat zij van de mods allerlei notes krijgen als we maar een klein misstapje begaan.
Maar dat mods zelf ook allerlei uitlatingen doen op het forum waarvan ik denk: dat kun je echt niet maken.
Bij ons users worden op alles slakken zout gelegd en de mods mogen alles.
Ik vind echt zeer bedroevend.
Wie let er eigenlijk op de mods?
Nee dat was ik.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:43 schreef Solotov het volgende:
Ook grappen over slachtoffers van café het hemeltje maakt ie gewoon
En dat is normaal voor een mod?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee dat was ik.
En @:Sigaartje, je kunt ook op uitspraken van mods een TR zetten, dan kijkt een andere mod ernaar. Mocht je denken dat het niet juist opgepakt wordt, even mailen naar forum@fok.nl, of een FA aanschieten
Ok, dat is goed.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee dat was ik.
En @:Sigaartje, je kunt ook op uitspraken van mods een TR zetten, dan kijkt een andere mod ernaar. Mocht je denken dat het niet juist opgepakt wordt, even mailen naar forum@fok.nl, of een FA aanschieten
ja is gedaanquote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:08 schreef Linkse_krijger het volgende:
Leg diepzeekroket eens aan de ketting met z'n kutkicks.
Terwijl iedereen met dit weer buiten was is besloten dat het geen bestaansrecht heeftquote:Op maandag 25 februari 2019 03:52 schreef scrupuleus het volgende:
Een experiment van een paar dagen?
Wat een dikke onzin hier zeg.
Okok, goed punt. Ik geef t nog een kans. Eind maart nog steeds inactieve bende, dan trek ik de stekker wel eruit. Lijkt me fair enough, toch?quote:Op maandag 25 februari 2019 09:13 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Terwijl iedereen met dit weer buiten was is besloten dat het geen bestaansrecht heeft
Dealquote:Op maandag 25 februari 2019 09:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Okok, goed punt. Ik geef t nog een kans. Eind maart nog steeds inactieve bende, dan trek ik de stekker wel eruit. Lijkt me fair enough, toch?
Maar eigenlijk bedoel je dat je gewoon op je lazer hebt gehad van grote boze Yvonnequote:Op maandag 25 februari 2019 09:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Okok, goed punt. Ik geef t nog een kans. Eind maart nog steeds inactieve bende, dan trek ik de stekker wel eruit. Lijkt me fair enough, toch?
Neuhquote:Op maandag 25 februari 2019 10:31 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Maar eigenlijk bedoel je dat je gewoon op je lazer hebt gehad van grote boze Yvonne
Alsof VK zich daar iets van aantrektquote:Op maandag 25 februari 2019 10:31 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Maar eigenlijk bedoel je dat je gewoon op je lazer hebt gehad van grote boze Yvonne
@yvonne durft mijn benen helemaal niet te breken johquote:Op maandag 25 februari 2019 10:35 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Alsof VK zich daar iets van aantrekt
Je hebt een verknipt beeld van me jongmens.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:31 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Don't we allquote:Op maandag 25 februari 2019 10:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je hebt een verknipt beeld van me jongmens.
Jij vooral!quote:
bij de ene staat een 6, bij de ander nietquote:Op maandag 25 februari 2019 10:53 schreef Flamarande het volgende:
Kan iemand iets aan de sc TT’s doen aub ik ben hier te autistisch voor
Is dit duidelijker?quote:Op maandag 25 februari 2019 10:53 schreef Flamarande het volgende:
Kan iemand iets aan de sc TT’s doen aub ik ben hier te autistisch voor
Omdat je echt niet voor ieder dingetje dat je misschien niet leuk vindt een topic hoeft te openen. Kan dus ook best in dat verzameltopicquote:Op maandag 25 februari 2019 12:10 schreef wollah het volgende:
@:hugecooll
Hoezo sluit je me dierentuinen toppa?
Dit is geen trolltopic. Gewoon serieuze klacht over dierentuinen want ik vind dat dierenmishandelingquote:Op maandag 25 februari 2019 12:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Omdat je echt niet voor ieder dingetje dat je misschien niet leuk vindt een topic hoeft te openen. Kan dus ook best in dat verzameltopic
Ja het is goed met jequote:Op maandag 25 februari 2019 12:15 schreef hugecooll het volgende:
Ja dan stop je maar meer moeite in je topic
ga je over een uurtje klagen over de grootte van hondenhokken of houd je het bij vogelkooien en dierentuinen?quote:
Nee want je gooit toch alles op slot. En het maar raar vinden dat alles leeglooptquote:Op maandag 25 februari 2019 12:42 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ga je over een uurtje klagen over de grootte van hondenhokken of houd je het bij vogelkooien en dierentuinen?
ja zo is datquote:Op maandag 25 februari 2019 12:51 schreef wollah het volgende:
[..]
Nee want je gooit toch alles op slot. En het maar raar vinden dat alles leegloopt
jonge IK let op mods. Ik heb er 1 toegewezen gekregen en stuur continu notes, geloof me...meer dan jij er krijgt keej?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:38 schreef Sigaartje het volgende:
Waar ik ontzettend van baal is dat wij van de mods allerlei notes krijgen als we maar een klein misstapje begaan.
Maar dat mods zelf ook allerlei uitlatingen doen op het forum waarvan ik denk: dat kun je echt niet maken.
Bij ons users worden op alles slakken zout gelegd en de mods mogen alles.
Ik vind echt zeer bedroevend.
Wie let er eigenlijk op de mods?
je zit ook aan de note van ene huehuehuequote:Op maandag 25 februari 2019 13:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
jonge IK let op mods. Ik heb er 1 toegewezen gekregen en stuur continu notes, geloof me...meer dan jij er krijgt keej?
quote:Op maandag 25 februari 2019 18:20 schreef Plompzakker het volgende:
Waarom is dat hakunamatafaka topic naar onz verplaatst?
Altijd die weemoed naar kwaliteit uitspreken hier, komt er weer eens een topic van een erkende kwaliteits TS, verplaatsen jullie het naar onz
quote:
welk kalifaat?quote:Op maandag 25 februari 2019 19:40 schreef Roces18 het volgende:
Is een Iveco een beetje betrouwbaar automerk? Is dat niet waar ze in het kalifaat mee rondrijden? Zo-ja waar halen ze de onderdelen vandaan?
Die rijden Toyota. Voornamelijk de Toyota Hilux.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:40 schreef Roces18 het volgende:
Is een Iveco een beetje betrouwbaar automerk? Is dat niet waar ze in het kalifaat mee rondrijden? Zo-ja waar halen ze de onderdelen vandaan?
wij wensen niet geassocieerd te worden met slowchatquote:Op maandag 25 februari 2019 19:45 schreef Vanillekwark het volgende:
Heren, kies uw slowchat:
KLB / [KLB SC] hall0n
KLB / [SC] Café de Klaag #6 - Rustaaagh
Waarom blijf je zo moeilijk doen om die slowchats? Boeit werkelijk waar niemand ene fuck.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:45 schreef Vanillekwark het volgende:
Heren, kies uw slowchat:
KLB / [KLB SC] hall0n
KLB / [SC] Café de Klaag #6 - Rustaaagh
Dit is iig geen slowchat, dus stop daar mee, k?quote:Op maandag 25 februari 2019 19:53 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Waarom blijf je zo moeilijk doen om die slowchats? Boeit werkelijk waar niemand ene fuck.
Ja doei, daar is de feedback niet voor he. Is goed zoquote:Op maandag 25 februari 2019 19:51 schreef Roces18 het volgende:
[..]
wij wensen niet geassocieerd te worden met slowchat
hoezo zo aanvallend?
Loop je nou te jankenquote:Op maandag 25 februari 2019 20:03 schreef Roces18 het volgende:
Het is ook nooit goed. Vanillekwark ben je geboren in Braunau am Inn ofzo? Wat is jouw probleem? Denkt te weten dat ik troll , terwijl ik serieus ben. En maar janken dat het forum leeg loopt. Geef me maar een ban of verwijder mijn post, bewijst alleen maar dat jij jouw gelijk moet hebben. #internetheld
Je bent een vermoeiende knul.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:03 schreef Roces18 het volgende:
Het is ook nooit goed. Vanillekwark ben je geboren in Braunau am Inn ofzo? Wat is jouw probleem? Denkt te weten dat ik troll , terwijl ik serieus ben. En maar janken dat het forum leeg loopt. Geef me maar een ban of verwijder mijn post, bewijst alleen maar dat jij jouw gelijk moet hebben. #internetheld
Vooruit, ik hap. Er wordt gekanker weggemod, en er wordt massaal gereageerd met plaatjes van ankers want haha dat is kanker zonder een k ervoor.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of je geeft gewoon normaal reactie
Kunnen we die 4283 trollposts van jou dan ook editen?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vooruit, ik hap. Er wordt gekanker weggemod, en er wordt massaal gereageerd met plaatjes van ankers want haha dat is kanker zonder een k ervoor.
Dat wordt weggehaald, daar ben je nota bene ook bij aanwezig. Vervolgens, als Danny aanwezig is, roept een user op om weer plaatjes van ankers te posten, met als gedachte dat ik dat dan niet weghaal en ik de voorgaande 30 minuten ben vergeten?
Zo werkt dat natuurlijk niet. Je overduidelijke trollpost is geedit en nu staat er een kek glitterplaatje in
Je wilde uitleg, die heb je. Persoonlijke klachten over mij kunnen zoals Danny al aangaf naar forum@fok.nlquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kunnen we die 4283 trollposts van jou dan ook editen?
Jankenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kunnen we die 4283 trollposts van jou dan ook editen?
Ja nee sorry, daarvoor interesseer je me toch te weinigquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je wilde uitleg, die heb je. Persoonlijke klachten over mij kunnen zoals Danny al aangaf naar forum@fok.nl
oke naja dan zijn we uitgepraat.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja nee sorry, daarvoor interesseer je me toch te weinig
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
oke naja dan zijn we uitgepraat.
[ afbeelding ]
Das niet afwimpelen, dat is gewoon het communicatiekanaal die de admins hebben uitgekozen voor dergelijke zaken.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ah weer afwimpelen met; mail maar naar forum@fok.nl
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ah weer afwimpelen met; mail maar naar forum@fok.nl
Dit gelooft echt niemand.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja nee sorry, daarvoor interesseer je me toch te weinig
het is wel even goed zo. Morgen weer een dagquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:55 schreef wollah het volgende:
@:haags_kwartiertje
Ey hoezo sluit je opeens al mijn toppas? Normaal laat je alles open ben dit niet gewend van je
deze manquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:56 schreef Goudenvis het volgende:
Ja was goede toppahad ziek goeie reactie gemaakt
Aii zand eroverquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
het is wel even goed zo. Morgen weer een dag
Wel graag voor hoger opgeleiden.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:47 schreef Rozevla het volgende:
Komt er nog een aparte klaagbaak?
![]()
Aangezien we ook 2 SC kunnen hebben wil ik graag een aparte klaagbaak
Lees de policy nog eens goed, staat wat in over kankerenquote:Op woensdag 27 februari 2019 15:23 schreef Gehrman het volgende:
Waarom wordt mijn reactie verwijderd uit het nieuwe policy topic? Kritiek uiten is ook VERBOTEN?
Het zal wel... ik vind het nogal misplaatst om KLB te modereren alsof we op Tweakers zijn. Daar verneuk je dit subforum gewoon mee.quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Lees de policy nog eens goed, staat wat in over kankeren
Discussie over de policy zal je met Danny moeten voeren. Hij zit al de hele dag heel geduldig alles uit te leggen daarover.quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:44 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Het zal wel... ik vind het nogal misplaatst om KLB te modereren alsof we op Tweakers zijn. Daar verneuk je dit subforum gewoon mee.
Waarom maar 1?quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee, stop daar dan ook maar mee idd. Hier verder: JBK / [Klb RETRO SC] klb
Sorry, jouw favoriete vergeten. Hier verder mag ook: JBK / [SC] Café de Juich #7 - Kaapleven beste levenquote:
Jullie veranderen een subforum waar totaal niet om gevraagd is.quote:
Wat is daar dan racistisch aan? Het feit dat TS 'witte pikkies' zegt?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:24 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Kijk nieuwe policy is leuk en aardig dit dat maar als je er zo mee gaat wapperen moet dat srirachatopic gewoon dicht wegens racisme niet?
Racistische of discriminerende termen als het daadwerkelijk gaat om verwijzingen naar ras, afkomst, geloof of seksualiteit of vanwege de context dat beeld schetst zijn niet toegestaanquote:
Kopieer dan ook het blok eronder:quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:31 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Racistische of discriminerende termen als het daadwerkelijk gaat om verwijzingen naar ras, afkomst, geloof of seksualiteit of vanwege de context dat beeld schetst zijn niet toegestaan
voorbeelden:
• 'smerig volk'
• 'het zijn gewoon kakkerlakken'
• 'Sylvana moet gewoon katoen gaan plukken'
• 'wat een gorillamuil heeft Sylvana'
• 'op de trein naar het oosten zetten'
• 'dat losten ze in 40-45 anders op'
• 'zal wel een smerige flikker zijn geweest'
• 'kutmoslims'
Mag iemand andere mensen pikkies noemen? Ja, dat mag. Mag daarbij in de policy de huidskleur genoemd worden? Ja, dat mag. Dus witte pikkies mag. Zwarte pikkies mogen ook.quote:
Ook bepaalde overduidelijke scheldwoorden voor mensen van een bepaalde afkomst zijn niet toegestaan als ze als zodanig bedoeld zijn
Bijvoorbeeld woorden als 'makaak', 'aap', 'chimpansee', 'nikker', 'roetmop', 'zwartjoekel', 'zwarte (behalve als er man of vrouw achter staat en er geen scheldwoord direct voor staat)'
Wel oke zijn dus:
neger, zwarte, gekleurde, donkere, getinte
ook land van herkomst is ok:
turk, belg, marokkaan, afrikaan, amerikaan
Goed gemodereerd pikquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kopieer dan ook het blok eronder:
Ook bepaalde overduidelijke scheldwoorden voor mensen van een bepaalde afkomst zijn niet toegestaan als ze als zodanig bedoeld zijn
Bijvoorbeeld woorden als 'makaak', 'aap', 'chimpansee', 'nikker', 'roetmop', 'zwartjoekel', 'zwarte (behalve als er man of vrouw achter staat en er geen scheldwoord direct voor staat)'
Wel oke zijn dus:
neger, zwarte, gekleurde, donkere, getinte
ook land van herkomst is ok:
turk, belg, marokkaan, afrikaan, amerikaan
Mag iemand andere mensen pikkies noemen? Ja, dat mag. Mag daarbij in de policy de huidskleur genoemd worden? Ja, dat mag. Dus witte pikkies mag. Zwarte pikkies mogen ook.
Al zullen dat vooral zwarte pikken zijn
Is het woord pikkies racistisch?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:34 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Witte pikkies is toch iets anders dan "witten" of "blanken"
In ieder geval niet erg netjesquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Is het woord pikkies racistisch?
Net zo veel als het woord joekelquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Is het woord pikkies racistisch?
Okok, kuskusquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:37 schreef Vanillekwark het volgende:
Tsja, policy is er helder in. Niks aan de hand. Ik moet nu even wat anders gaan doen, gedraag jullie okok?
Goed verhaal Remlof.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:01 schreef pferdfahrer het volgende:
Jullie vallen over Atak zn witte pikkies terwijl er in sommige posts daadwerkelijk echt openlijke racisten zitten. Maar omdat het niet tegen de witte pikkies is is het wel ok zeker?
TR’etje zetten. En niet zo zeuren.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:01 schreef pferdfahrer het volgende:
Jullie vallen over Atak zn witte pikkies terwijl er in sommige posts daadwerkelijk echt openlijke racisten zitten. Maar omdat het niet tegen de witte pikkies is is het wel ok zeker?
rechtsonder, naast 'reageer op dit topic" staat " rapporteer"quote:
Thanks, kon wel dicht ja.quote:Op zondag 3 maart 2019 23:46 schreef Linkse_krijger het volgende:
Waarom is dit topic nog open![]()
KLB / Ik haat mijn buurman zijn kutstem :( :r
Als het een goed gesprek is zeker.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:11 schreef d4v1d het volgende:
Kunnen we een goed gesprek hier voeren VK?
No hard feelings.
Als je de post niet gelijk wegmod maak je een stuk meer mogelijk.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als het een goed gesprek is zeker.
Ik ben er met de grove bezem doorheen gegaan, want je moet toegeven dat het gros niet heel ontopic was. Ik weet dus even niet welke post je bedoelt.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als je de post niet gelijk wegmod maak je een stuk meer mogelijk.
Wat was er mis met mijn post die in deze FB is weggemod?
Die had je al verwijderd voordat de bagger begon johquote:Op maandag 4 maart 2019 21:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben er met de grove bezem doorheen gegaan, want je moet toegeven dat het gros niet heel ontopic was. Ik weet dus even niet welke post je bedoelt.
Oke, dan weet ik nog steeds niet welke post het betreft. Mocht hij zijn vraag opnieuw stellen ga ik daar gerust op in.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die had je al verwijderd voordat de bagger begon joh
Zeg, je hebt volgens mij gewoon alles weggemod. Ik vroeg waarom je niet gewoon gaat meeposten in plaats van alles meteen verwijderen, lijkt mij geen ongefundeerde vraag.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben er met de grove bezem doorheen gegaan, want je moet toegeven dat het gros niet heel ontopic was. Ik weet dus even niet welke post je bedoelt.
Misschien begint hier het probleem.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat ik heb weggemod:quote:Op maandag 4 maart 2019 21:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zeg, je hebt volgens mij gewoon alles weggemod. Ik vroeg waarom je niet gewoon gaat meeposten in plaats van alles meteen verwijderen, lijkt mij geen ongefundeerde vraag.
Ik zag in de SC alleen maar 'grappig' ge-editte posts, vandaar.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat ik heb weggemod:
1. Gekanker
2. Crewbash (Denk aan: "Chevy is ook een kutmod"). Onnodig. Chevy heeft niks verkeerd gedaan. Gescheld met 'kankermongool', 'hou je bek losermodje'
Dan grijp ik in ja. Mocht je dat vreemd vinden, lees dit nog eens goed: MED / FOK! userpolicy (per 27-02-2019)
Nee sorry, voor dit soort loze uitspraken heb ik geen tijd. Begrijp het dondersgoed.quote:Als je niet begrijpt waarom een moderator ingrijpt bij dergelijke uitspraken hebben we een hele andere discussie.
Je kan toch mild modereren en proberen als een moderator de discussie naar een andere richting te sturen? Zo zou je het IMHO moeten oplossen/kalmeren, in plaats van wild om je heen slaan met knopjes. Denk dat dat je dan wel wat meer respect geniet.quote:Dat het vervolgens sneeuwbalt in quotes van verwijderde posts, meer gescheld, meer gekanker. Wat is je alternatief? Moet ik dan "leuk mee blijven posten" en niet modereren op de policy?
Lijkt me wel.quote:Of is ieder persoon zelf verantwoordelijk voor zijn of haar gedrag en uitspraken?
Het probleem is een beetje dat jij juist niet 'leuk' meepost maar altijd een of andere rare gimmick of nieuwe act uitvoert. En dan zit je ook nog op een pedant toontje mensen uit te lokken.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Moet ik dan "leuk mee blijven posten" en niet modereren op de policy?
Of is ieder persoon zelf verantwoordelijk voor zijn of haar gedrag en uitspraken?
Zeker, ik vat het ook niet als een sneer op. Echter heb je niet zicht op het volledige plaatje, en begon de SC al sinds de middag meer en meer te ontsporen, en ging het niet om 'grappige' posts.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zag in de SC alleen maar 'grappig' ge-editte posts, vandaar.
Snap dat je 1 en 2 weg mod, hoewel je ook af en toe wel wat voorhuid mag kweken.[..]
Nee sorry, voor dit soort loze uitspraken heb ik geen tijd. Begrijp het dondersgoed.[..]
Je kan toch mild modereren en proberen als een moderator de discussie naar een andere richting te sturen? Zo zou je het IMHO moeten oplossen/kalmeren, in plaats van wild om je heen slaan met knopjes. Denk dat dat je dan wel wat meer respect geniet.[..]
Lijkt me wel.
Geen sneer dit hoor, enkel een observatie en tip.
Volgens Danny mag het in niet-serieuze forums juist wat losser:quote:Op maandag 4 maart 2019 21:42 schreef hugecooll het volgende:
Ja het is misschien allemaal wel leuker voor iedereen als hun policyoverschrijdende posts niet worden verwijderd maar lachend worden gecorrigeerd, maar in principe moeten ze die posts gewoon niet plaatsen he
Niet eerst lopen kutten en dan klagen over wat er met je gekut gedaan wordt
quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:32 schreef Danny het volgende:
[..]
De policy gaat natuurlijk vooral over serieuze topics in serieuze forums. ONZ is per definitie een forum waar dingen iets losser kunnen. Of je dan precies de letterlijke tekst moet gebruiken waarvan in de policy staat dat die niet gewenst is is een ander punt...
[..]
Ja zeggen dat mods moeten opkankeren en zo is dus weer te losquote:Op maandag 4 maart 2019 21:49 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Volgens Danny mag het in niet-serieuze forums juist wat losser:[..]
Ja oké dat slaat idd nergens op.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:52 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja zeggen dat mods moeten opkankeren en zo is dus weer te los
Doe niet zo kinderachtig...quote:Op maandag 4 maart 2019 21:53 schreef Flamarande het volgende:
Hoi, Sinds wanneer is het verboten om memes te posten?
Grgr
Niet. Maar memes gebruiken om door te blijven zieken op een moderator, na meerdere waarschuwingen, is dan weer wat minder gewenst.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:53 schreef Flamarande het volgende:
Hoi, Sinds wanneer is het verboten om memes te posten?
Grgr
Oke bedankt voor de ophelderingquote:Op maandag 4 maart 2019 21:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Niet. Maar memes gebruiken om door te blijven zieken op een moderator, na meerdere waarschuwingen, is dan weer wat minder gewenst.
Grgr
Losser betekent echter niet per se groverquote:Op maandag 4 maart 2019 21:49 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Volgens Danny mag het in niet-serieuze forums juist wat losser:[..]
Als jij niet snel je bek houdt dan kom ik je verleiden en de hele avond penetreren terwijl ik Koos Alberts mee zing.quote:
Nou tot morgen danquote:Op maandag 4 maart 2019 22:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als jij niet snel je bek houdt dan kom ik je verleiden en de hele avond penetreren terwijl ik Koos Alberts mee zing.
Ik struikel er nu eenmaal makkelijk over.quote:Op maandag 4 maart 2019 22:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Of die jankmod is gewoon wat minder snel op zijn pik getrapt
Tsja, Hugo zegt het goed.quote:Op maandag 4 maart 2019 22:04 schreef Monopoly het volgende:
Je laat je af en toe wel een beetje kennen VK. Zo'n reactie lokt natuurlijk wat uit. Het is alsof je een politie auto laat stoppen in zo'n tokkiewijk op een zomerse dag. Dan komt ook - net als hier - een groep werkloze kutpaupers kijken en zuigen.
Ja, misschien reageert een moderator soms wat te stevig, vanwege welke fucking reden dan ook. Maar goed, de posts van Monopoly zijn de verantwoordelijkheid van Monopoly.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:42 schreef hugecooll het volgende:
Ja het is misschien allemaal wel leuker voor iedereen als hun policyoverschrijdende posts niet worden verwijderd maar lachend worden gecorrigeerd, maar in principe moeten ze die posts gewoon niet plaatsen he
Niet eerst lopen kutten en dan klagen over wat er met je gekut gedaan wordt
Ik heb verder niets mee gekregen, ik was aan het gamen (0.17 is uit, manmanman wat een feest).quote:Op maandag 4 maart 2019 22:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Tsja, Hugo zegt het goed.[..]
Ja, misschien reageert een moderator soms wat te stevig, vanwege welke fucking reden dan ook. Maar goed, de posts van Monopoly zijn de verantwoordelijkheid van Monopoly.
We hebben collectief hier niet de leeftijd om te roepen "Ja maar hij zei x ;9 " -> Dat argument werd al van tafel geveegd toen we kinderen waren.
Ik ben nog niet begonnen aan 0.17, dat bewaar ik bewust voor volgende week (nu ff geen tijd voorquote:Op maandag 4 maart 2019 22:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb verder niets mee gekregen, ik was aan het gamen (0.17 is uit, manmanman wat een feest).
Ik snap wel dat er gereageerd moet worden, maar alles zomaar dichtgooien lokt natuurlijk wat uit
Daar heb je inderdaad een goed punt.quote:Op maandag 4 maart 2019 22:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben nog niet begonnen aan 0.17, dat bewaar ik bewust voor volgende week (nu ff geen tijd voor)
Het werd dan ook niet 'zomaar' dichtgegooid, als je bronnen je dat vertellen dan heb je niet het hele verhaalDaar is meer dan genoeg aan vooraf gegaan. Kan ik in bepaalde situaties beter reageren? Absoluut. Maar dat is zo met de meeste mensen.
Zelfs als ik volledig onterecht een topic op een online forum op slot gooi, ligt de verantwoordelijkheid van de mensen die dan menen iemand helemaal de kanker in te moeten schelden vooral bij die mensen, en niet bij mij.
Kan ik dan lessen leren uit de situatie? Absoluut. Maar ik ga me dan niet verantwoordelijk voelen voor de rare overreactie van andere mensen -> Daar mogen ze zichzelf voor aankijken.
quote:Op maandag 4 maart 2019 22:13 schreef hugecooll het volgende:
Maar misschien dus een idee om elkaar in het vervolg normaal te benaderen als je het niet met iemand eens bent
okok tijd voor group hug?quote:Op maandag 4 maart 2019 22:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daar heb je inderdaad een goed punt.
quote:Op maandag 4 maart 2019 22:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
das alleen als de de piemels elkaar aanraken
piemel to anus is prima
Daar heb ik ooit iets over gelezen, dan moet een van de mannen besneden zijn en de andere niet.quote:
Dit ter het afschilderen van een andere user als verrader of Judasquote:Petrus zei: Want Hij wist, wie Hem verraden zou; daarom zeide Hij: Gij zijt niet allen rein.
Mattheus 3;14quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:34 schreef hugecooll het volgende:
Sowieso moest jij nog sorry zeggen voor je rare uitspattingen laatst voor je hier weer kritische vragen komt stellen he
Geen idee over eerste maar in het topic 'over jou' heeft in principe niemand het over jou, ook al wil de TS dat nog zo graag dus da's op zich wel ok nu die verwijzingen naar jou weg zijn.quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:28 schreef pferdfahrer het volgende:
Waarom wordt mijn serieuze topic gesloten en die topic van vieze wielrennerdt uiteraard gericht tegen mij als grandioos user open gelaten?
Bedankt, doet mij goed. En ja, dat laatste is ook wel weer zo.quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:01 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Geen idee over eerste maar in het topic 'over jou' heeft in principe niemand het over jou, ook al wil de TS dat nog zo graag dus da's op zich wel ok nu die verwijzingen naar jou weg zijn.
Daarnaast doet hij aan wielrennen dus je weet wie het zegt he
Zeker, eentje is naar ONZ verplaatst, en de ander? Tsja, kan niet ruiken of die verzonnen is, laat maar gaan.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:59 schreef Quotidien het volgende:
KLB / chimi wil dat ik latex condooms gebruik
ONZ / Golddiggers die steeds komen aankloppen
Gebeurt er nog iets met die verzonnen kuttopics? Ben er wel klaar mee onderhand.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zeker, eentje is naar ONZ verplaatst, en de ander? Tsja, kan niet ruiken of die verzonnen is, laat maar gaan.
Wat is er mis met die OP en dat topic? Lijkt me duidelijk toch.quote:
Het verliezen van de oorlog zit nog steeds niet lekkerquote:Op zondag 10 maart 2019 11:35 schreef VleesLollie het volgende:
[..]
Wat is er mis met die OP en dat topic? Lijkt me duidelijk toch.
Inderdaad een merkwaardige beslissing. Pas een half uur later is het witte-mensen topic gesloten, blijkbaar is dat minder erg?quote:Op zondag 10 maart 2019 14:34 schreef Sigaartje het volgende:
Hahaha
Gelemensen-klaagtopic door Vanillekwark gesloten.
Dit is humor!
Orde van prioriteit met sluiten:quote:Op zondag 10 maart 2019 15:40 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Inderdaad een merkwaardige beslissing. Pas een half uur later is het witte-mensen topic gesloten, blijkbaar is dat minder erg?
Zet in het vervolg gewoon een TR dan.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:45 schreef Goudenvis het volgende:
KLB / Mond verbrand door thee
Posts 2,3,4 en 12 zijn niet echt nodig lijkt me.
Dat heb ik al gedaan maar daar werd niet op gereageerd.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zet in het vervolg gewoon een TR dan.
Ik heb geen TR gezien, maar goed ik ga er naar kijken.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:48 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan maar daar werd niet op gereageerd.
Dat jij en Quotidien elkaar constant op de huid zitten kunnen wij weinig aan doen hč.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:48 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan maar daar werd niet op gereageerd.
Jullie kunnen quotidien toch harder aanpakken?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat jij en Quotidien elkaar constant op de huid zitten kunnen wij weinig aan doen hč.
Er zit welgeteld 45 minuten tussen je eerste TR en je melding hier in FB.
Ook modjes hebben soms wat anders te doen hč.
JA DANKJEWEL PLOMPZAKKER PRIMA REACTIE OVER M'N OPMERKING DAT ER MAAR 45 MINUTEN TUSSEN DE TR EN GEJANK HIER ZITquote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:06 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Jullie kunnen quotidien toch harder aanpakken?
Toch raar dat ik dan een dm krijg dat ik moet kappen en QD niet...quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
JA DANKJEWEL PLOMPZAKKER PRIMA REACTIE OVER M'N OPMERKING DAT ER MAAR 45 MINUTEN TUSSEN DE TR EN GEJANK HIER ZIT
HIER IN LIMBURG IS HET VERDER GEWOON TWEE VECHTEN, TWEE SCHULD.
Dus kappe
Wist niet dat je toegang had tot Quotidien's account. Verder moet jij ook gewoon kappe. En QD ook. Allemaal kappe.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:09 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Toch raar dat ik dan een dm krijg dat ik moet kappen en QD niet...
Tnx.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:19 schreef Quotidien het volgende:
De aanval op iemand mag blijven staan, de verdediging wordt binnen 3 minuten verwijderd.
Lekker bezig weer
Ga niet langs startquote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:23 schreef Sigaartje het volgende:
Waarom is mijn KLB topic over raar praten gesloten? Nu krijg ik zeker nog een gele kaart ook nog?
Haha, ja doei. Die reacties waren eerder mild vergeleken met die krankzinnige OP.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:22 schreef Vanillekwark het volgende:
Op valt best mee, reacties waren veel heftiger.
Dit dus. Wel objectief blijven VK.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:24 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Haha, ja doei. Die reacties waren eerder mild vergeleken met die krankzinnige OP.
Ik ben het ook niet eens met de OP, maar dat is geen reden om het topic te sluitenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:24 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Haha, ja doei. Die reacties waren eerder mild vergeleken met die krankzinnige OP.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:20 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
TR gezet, leuk grapjes maken daarover zeg hi ha ho.
Kneus
Met wat banaanvragen erin voor users. Gaan we nie doen nie.quote:Op woensdag 13 maart 2019 16:26 schreef Monopoly het volgende:
Waarom is mijn poll verwijderd in de KLB SC? Het was overduidelijk satire.
En waarom wordt er niet geantwoord in de SC als ik twee keer vraag waarom mijn post is verwijderd?
Ik denk dat je het verkeerd hebt geļnterpreteerd. Maar bedankt dat er dan toch antwoord kwam. Jammer dat ik er meermaals om moest vragen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met wat banaanvragen erin voor users. Gaan we nie doen nie.
Een topic als 'NWS en de mensen daar zijn kut', en voorbeeldtopics aandragen waar je de TS debiel vindt, doen we dus niet zeg maar.quote:We benaderen elkaar met wederzijds respect. Ook als de mening van de ander haaks staat op de jouwe, je totaal niet begrijpt waarom iemand iets wel of niet vindt, wil of doet.
We maken elkaar niet belachelijk. Als een user in SEX of R&P een bepaald probleem, interesse, fetisj of wat dan ook meldt, dan gaan we die persoon niet uitlachen of ridiculiseren. Oók niet in andere topics, slowchattopics of andere forums.
Het topic gaat over selectivisme in het posten van nieuws. Gewoon kritiek uiten mag.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:46 schreef Vanillekwark het volgende:
Rechtstreeks uit de policy[..]
Een topic als 'NWS en de mensen daar zijn kut', en voorbeeldtopics aandragen waar je de TS debiel vindt, doen we dus niet zeg maar.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:54 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Het topic gaat over selectivisme in het posten van nieuws. Gewoon kritiek uiten mag.
Al het verbale geweld blijft staan, er wordt niks gesloten, en dan open ik een topic en ja hoor, met 7 minuten is het zonder uitleg dicht. Blijf vooral jezelf wijsmaken dat je zonder vooroordeel topics bekijkt, want we weten beiden dat het je hoog zit.
Wat zijn banaan-vragen?quote:Op woensdag 13 maart 2019 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met wat banaanvragen erin voor users. Gaan we nie doen nie.
Focus je maar op dit deel van de sluitpostquote:Op maandag 18 maart 2019 19:35 schreef Mikeytt het volgende:
KLB / Enorme aanstellers
Ik neem dus het initiatief om moeite te steken in een OP. Vervolgens wordt hij gesloten als 'onterechte' klacht.
Lijkt me niet motiverend om moeite in een topic te steken.
Prima slotje verder. Je hebt nu eenmaal de neiging om voor elke hersenscheet een topic te openen. Sterker nog, je had al een topic geopend over deze aanslag (KLB / Dreigingsverhogingen)quote:Op maandag 18 maart 2019 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Genoeg topics gehad vandaag over de 'aanslag'
Een topic over bananen en een topic over appeltaart zijn niet hetzelfde, ook al gaan ze beiden over eten.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Focus je maar op dit deel van de sluitpost
[..]
Prima slotje verder. Je hebt nu eenmaal de neiging om voor elke hersenscheet een topic te openen. Sterker nog, je had al een topic geopend over deze aanslag (KLB / Dreigingsverhogingen)
Dus logisch slotje, had 'm zelf ook gezet als ik op dat moment online was.
Fijn om te zien dat je de weg naar KLB FB wel hebt gevonden uiteindelijk
Kan, de rest van mn statement blijft staan he. Dan hou ik de ongepastheid en timing van het topic zelfs nog buiten beschouwing.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:46 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Een topic over bananen en een topic over appeltaart zijn niet hetzelfde, ook al gaan ze beiden over eten.
Dat topic dat je post, heeft letterlijk niks te maken met het topic in kwestie, behalve dat ze over een aanslag gaan. De klacht is volledig verschillend.
"Dus logisch slotje, had 'm zelf ook gezet als ik op dat moment online was.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kan, de rest van mn statement blijft staan he. Dan hou ik de ongepastheid en timing van het topic zelfs nog buiten beschouwing.
Je bent selectief aan het quoten. Genoeg topics over de aanslag, je timing van het topic was niet smakelijk, je had zelfs al een topic erover en ik denk dat we verschillende meningen hebben over de kwaliteit van het topic in kwestie.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:50 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
"Dus logisch slotje, had 'm zelf ook gezet als ik op dat moment online was.
Fijn om te zien dat je de weg naar KLB FB wel hebt gevonden uiteindelijk"
Dit blijft over. Wat blijft staan uit de rest van je statement?
Dat eerste deel had ik toch al uitgelegd? Had een topic naar aanleiding van de aanslag, maar ze gingen zeker niet over hetzelfde. Verre van.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je bent selectief aan het quoten. Genoeg topics over de aanslag, je timing van het topic was niet smakelijk, je had zelfs al een topic erover en ik denk dat we verschillende meningen hebben over de kwaliteit van het topic in kwestie.
We hoeven het niet eens te zijn met elkaar natuurlijk. Je vroeg feedback, die heb je nu. Ik ga Red Dead Redemption 2 spelen, houdoe
Het slotje maakt niet uit. Het gaat om de reden achter het slotje.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:18 schreef yvonne het volgende:
Niet doorpiepen, je topic heeft een slotje.
Klaar.
Eerlijk is eerlijk, de fa's en de mods doen de laatste tijd wel goed werkquote:Op maandag 18 maart 2019 20:26 schreef Goudenvis het volgende:
Ik wil graag even positieve feedback geven aan alle mods en fa'spuik gehandeld de afgelopen tijd
Oke, echt laatste keer dat ik hier nog op inga.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:26 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Het slotje maakt niet uit. Het gaat om de reden achter het slotje.
1. Ze gingen niet over de aanslag. Het waren 2 topics over de ervaringen en gevolgen van de aanslag, welke ook nog eens compleet verschillend waren.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oke, echt laatste keer dat ik hier nog op inga.
1. 1 topic over de aanslag is voldoende.
2. De timing van het topic, icm de inhoud van het topic, was beetje smakeloos.
3. We verschillen van mening over de kwaliteit van het topic. Jij zegt dat je er moeite in hebt gestopt. Ik denk dat dat wel meevalt![]()
4. Jongeh ga je ergens anders druk om maken
Je hebt iig je feedback. Zoveel mensen, zoveel verschillende meningen.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
1. Ze gingen niet over de aanslag. Het waren 2 topics over de ervaringen en gevolgen van de aanslag, welke ook nog eens compleet verschillend waren.
2. Dit slaat nergens op. Uiten dat men tegenwoordig veel te emotioneel is en niet rationeel na kan denken, lijkt me niet onsmakelijk. Na een aanslag is dit juist het moment om dit aan te kaarten. Dan is dat irrationele gevoel er nog bij sommigen.
3. Meevalt. Dat is dus geen slecht topic.
4. Moet ik hier serieus op in gaan? Dit is onrecht.
Ik zal de volgende keer beter mijn best doenquote:Op maandag 18 maart 2019 23:11 schreef Jordy-B het volgende:
KLB / Spaanse kraag
Waarom nou niet even: "Stop nu maar met dit slappe gelul". Gemiste kans weer, vanillekwak.
Goedzoquote:Op maandag 18 maart 2019 23:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer beter mijn best doen
quote:Op maandag 18 maart 2019 20:29 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, de fa's en de mods doen de laatste tijd wel goed werkBehalve Haags dan
valt wel mee boys; beetje kritiek op mods of FA's (ben er laatst achter gekomen dat dat bestaat kennelijkquote:Op maandag 18 maart 2019 20:26 schreef Goudenvis het volgende:
Ik wil graag even positieve feedback geven aan alle mods en fa'spuik gehandeld de afgelopen tijd
is een beetje afhankelijk van waar je je zoal misdraagt he en of je je in andere forums wel normaal kan gedragenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:57 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
[..]
valt wel mee boys; beetje kritiek op mods of FA's (ben er laatst achter gekomen dat dat bestaat kennelijken ow wee als je het verschil niet weet) en meteen een ban
![]()
vroeg me wel af: wanneer krijg je een klb ban en wanneer een ban voor het hele forum? iedereen krijgt altijd klb bans maar ik krijg die nooit; enkel voor het hele forum.
ik post alleen in klb en onz maar krijg ban voor het hele forum.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:00 schreef hugecooll het volgende:
[..]
is een beetje afhankelijk van waar je je zoal misdraagt he
ja is in jouw geval dan ook gelijk een beetje hetzelfde hequote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:00 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
ik post alleen in klb en onz maar krijg ban voor het hele forum.
Dat is geen antwoord op zijn vraagquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:00 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ja is in jouw geval dan ook gelijk een beetje hetzelfde he
DIE MOET HY STELLEN AAN DEGENEN DIE BANS UITDELEN HE GOUDENVISJEquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:01 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op zijn vraag
Wat doe jij altijd raarquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:01 schreef hugecooll het volgende:
[..]
DIE MOET HY STELLEN AAN DEGENEN DIE BANS UITDELEN HE GOUDENVISJE
nee ik post ook wel eens in nws of wgr en ses maar daar ben ik wel gewoon serieus. dus een ban voor het hele forum slaat dan nergens op.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:00 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ja is in jouw geval dan ook gelijk een beetje hetzelfde he
je kan je ook gewoon niet misdragen he, dan loop je ook niet tegen dit soort oneerlijke maatregelen aanquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:02 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
nee ik post ook wel eens in nws of wgr en ses maar daar ben ik wel gewoon serieus. dus een ban voor het hele forum slaat dan nergens op.
posts die je niet leuk vindt, 'misdragen' noemenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:02 schreef hugecooll het volgende:
[..]
je kan je ook gewoon niet misdragen he, dan loop je ook niet tegen dit soort oneerlijke maatregelen aan
DIE MOET JY STELLEN AAN DEGENEN DIE BANS UITDELEN HE WIELRENNERDTquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:03 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
posts die je niet leuk vindt, 'misdragen' noemen![]()
dit is dus geen antwoord op mijn vraag.
DIE MOET JE STELLEN AAN DEGENEN DIE BANS UITDELEN HE WIELRENNERDTJEquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:03 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
posts die je niet leuk vindt, 'misdragen' noemen![]()
dit is dus geen antwoord op mijn vraag.
IK KEN TOG NIE ZIEN WIE MIJ BANS GEEFT KEREL ??????quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:03 schreef hugecooll het volgende:
[..]
DIE MOET JY STELLEN AAN DEGENEN DIE BANS UITDELEN HE WIELRENNERDT
gewoon forum admins hequote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:03 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
IK KEN TOG NIE ZIEN WIE MIJ BANS GEEFT KEREL ??????
geef nou eens serieus een reactie dan.
DIE MOET HY STELLEN AAN DEGENEN DIE BANS UITDELEN HE HUGECOOLLTJEquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:03 schreef hugecooll het volgende:
of vraag het anders aan @:goudenvis of zo
die begint het al te snappen
ja wij kunnen er iig niet zo veel mee he goudenvisjequote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:04 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
DIE MOET HY STELLEN AAN DEGENEN DIE BANS UITDELEN HE HUGECOOLLTJE
De VVD - Rutte act is een beetje vermoei0nd.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:54 schreef wielrennerdt het volgende:
KLB / oprutte
waarom moet dit nou op slot?
moeite gestoken in de OP, prima klacht en veel mensen zijn het eens met mijn klacht.
graag weer openen.
Actquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De VVD - Rutte act is een beetje vermoei0nd.
HK wordt ook betaald door de vvd voor deze zuiveringquote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:08 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Act![]()
33 zetels maar erop stemmen is een act zegt hij
Mja goed. Ik las je topic, ging ervan uit dat het ging over dat de verkiezingscampagnes gestaakt werden ivm dat geschiet en liet het open. Was wel een gokje tuurlijk. Met zo'n summiere OP loop je met onze huidige bezetting 5x het risico dat een mod niet weet waar je het over hebt of geen zin heeft om dat uit te zoeken of de OP gewoon te vaag vindt of zo. Het is daarom wel fijn als in de OP direct duidelijk wordt (gemaakt door de TS) waar het over gaatquote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:27 schreef Everythingexist het volgende:
Ik open een topic met een vrij duidelijk statement. Voor de dommige mensen schijnbaar onduidelijk. Of voor de linkse TE duidelijk. Zo sluiten maar. Past niet in het linkse straatje van de moderator. Deze gaat ook weer gesloten worden. Ik zal als beheerder mijzelf maar eens achter mijn oren krabben of je dit wil.
Ik heb in ieder geval besloten dit forum definitief te verlaten na vele accounts en kloons. Wat een mongolen zooitje is dit geworden.
Je forum word vermoord door de linkse kliek. Ga jezelf maar eens te raden. Anders verdient dit forum niet meer verder bestaan. Schandalige moderators.
Eens.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:41 schreef Nikonlover het volgende:
Kan er iets gebeuren aan al die VVD shit?
misschien niet al die topicjes kicken hequote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:41 schreef Nikonlover het volgende:
Sorry, maar dat deed ik als reactie op al die VVD shit. Zal het niet meer doenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
misschien niet al die topicjes kicken he
ben al begonnen met de sp afbrandenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:41 schreef Nikonlover het volgende:
quote:
ja want jij doet geen 'fvd shit' zekerquote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:41 schreef Nikonlover het volgende:
qftquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan het wat minder met mensen die te pas en onpas overal *insert partij*moeten gaan posten. Vergalt mijn leesplezier.
Toen ik dit las dacht ik dat het over Samuel24 gingquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zo is ‘ie geboren. Beetje respect he.
Is na morgen wel weer overquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:51 schreef pferdfahrer het volgende:
Kan dat hele VVD en wien en andere achterlijke gedoe van die kleuters welke de balletjes nog moeten indalen eens onder de loep genomen worden?
Het is inmiddels wel duidelijk waar ze op stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |