Ligt toch echt aan jezelf. Mijn topics worden nooit gesloten.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:27 schreef Everythingexist het volgende:
Ik open een topic met een vrij duidelijk statement. Voor de dommige mensen schijnbaar onduidelijk. Of voor de linkse TE duidelijk. Zo sluiten maar. Past niet in het linkse straatje van de moderator. Deze gaat ook weer gesloten worden. Ik zal als beheerder mijzelf maar eens achter mijn oren krabben of je dit wil.
Ik heb in ieder geval besloten dit forum definitief te verlaten na vele accounts en kloons. Wat een mongolen zooitje is dit geworden.
Je forum word vermoord door de linkse kliek. Ga jezelf maar eens te raden. Anders verdient dit forum niet meer verder bestaan. Schandalige moderators.
Ik heb er wat gesloten zien worden van jou hand. Dat is niet meer te tellen. Wat lul je nu weer?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:35 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ligt toch echt aan jezelf. Mijn topics worden nooit gesloten.
Met jequote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:36 schreef Nikonlover het volgende:
Ik merk er trouwens niets van met al die VVD verheerlijkers hier
Kom eens met voorbeelden dan.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:37 schreef Everythingexist het volgende:
[..]
Ik heb er wat gesloten zien worden van jou hand. Dat is niet meer te tellen. Wat lul je nu weer?
Log uit dan @tong80quote:
Goede moederatie weer, haags_kwartiertje!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:38 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Kom eens met voorbeelden dan.
Ik open alleen goede topics.
En de topics die gesloten worden zijn lemmings dus dat is gewoon goede moederatie
Man. Rot toch op. Niet eens de moeite waard.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:38 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Kom eens met voorbeelden dan.
Ik open alleen goede topics.
En de topics die gesloten worden zijn lemmings dus dat is gewoon goede moederatie
Rot zelf op manquote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:39 schreef Everythingexist het volgende:
[..]
Man. Rot toch op. Niet eens de moeite waard.
Moderatie bedoelde ikquote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:38 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Goede moederatie weer, haags_kwartiertje!
Is goed jochie. Je denkt naam gemaakt te hebben. Je bent een lul. Met je dinnetje. Altijd geweest en zal het ook blijven. Sukkel.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:39 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Rot zelf op man
Jij begint hier te janken als een kleuter die zn zin niet krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |