Mijn feedback voor jou: leuk initiatief om tot zo een topic te komen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 19:44 schreef _--_ het volgende:
Hier kun je terecht met vragen over moderatie. Alleen voor topics in klaagbaak.
Ook kun je hier topics melden die verbaggeren of tegen de policy ingaan.
In dat geval kun je ook een TR plaatsen (Topic Report, zie [ afbeelding ])
Korte duidelijke vraag met linkje, zodat we niet hoeven te zoeken.
Kan het niet in het feedbacktopic, dan kun je altijd een moderator een pm sturen. Wil je alle moderatoren lastigvallen, stuur dan een PM naar KLB_Modjes .
Slowchat / onzin in dit topic wordt verwijderd.
De gouden regel: doe normaal!!!!!!
Kunnen we over discussiėren. Wat is de reden voor een tweede slowchat?quote:Op donderdag 21 februari 2019 05:53 schreef scrupuleus het volgende:
Wanneer komt er nou een tweede sc in klb?
VDSC, als in vogeltjesdans slowchatquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kunnen we over discussiėren. Wat is de reden voor een tweede slowchat?
Hoe zouden we die gaan noemen & wat is anders aan die tweede SC waarom het niet in de eerste kan?
en dan alleen maar over vogeltjesdans praten?quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:17 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
VDSC, als in vogeltjesdans slowchat
Of GSCWV
Vogeltjesdans is het centrale figuur in ons middenquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
en dan alleen maar over vogeltjesdans praten?
Slecht idee weer PZquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:17 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
VDSC, als in vogeltjesdans slowchat
Of GSCWV
Ik ben druk bezig die sc van de grond te krijgen hoorquote:
Wie is ons dan?quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:30 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Vogeltjesdans is het centrale figuur in ons midden
Reageer ff op die pm dan jeetjequote:Op donderdag 21 februari 2019 10:31 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik ben druk bezig die sc van de grond te krijgen hoor
Als je drie jaar lang met overmacht de klb verkiezingen wint dan kun je wel stellen dat het ons allemaal isquote:
Ok secretpretquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:44 schreef Quotidien het volgende:
KLB / Mensen die in de derde persoon over zichzelf praten
Compleet legitieme, serieuze klacht die wordt gesloten omdat meneer vanillekwark zelf als voorbeeld aangehaald wordt. Fragile ego much?
Gezien je toon in de DM's eerder, en je gedrag nu denk ik niet dat in discussie gaan met je veel zin heeft. Mijn reden heb ik ik de sluitpost gezet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:44 schreef Quotidien het volgende:
KLB / Mensen die in de derde persoon over zichzelf praten
Compleet legitieme, serieuze klacht die wordt gesloten omdat meneer vanillekwark zelf als voorbeeld aangehaald wordt. Fragile ego much?
Omdat mijn toon in dm je niet aanstaat sluit je het topic maar. Echt, get over yourself.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gezien je toon in de DM's eerder, en je gedrag nu denk ik niet dat in discussie gaan met je veel zin heeft. Mijn reden heb ik ik de sluitpost gezet.
Mocht je het er niet mee eens zijn, ff mailen naar forum@fok.nl. @:murp heeft echt een pishekel aan me, dus misschien kom je ergens
Das niet wat ik zeg he. Maar goed, boodschap is verder wel duidelijk gok ik.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:49 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Omdat mijn toon in dm je niet aanstaat sluit je het topic maar. Echt, get over yourself.
De boodschap die je probeert te verkondigen is duidelijk, dat je je op de tenen getrapt voelt en daarom posts verwijdert en topics sluit lijkt me geen punt van discussie.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Das niet wat ik zeg he. Maar goed, boodschap is verder wel duidelijk gok ik.
okok fijne avond manquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:51 schreef Quotidien het volgende:
[..]
De boodschap die je probeert te verkondigen is duidelijk, dat je je op de tenen getrapt voelt en daarom posts verwijdert en topics sluit lijkt me geen punt van discussie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |