SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2019 20:57:25 ]
Goeie deze broerquote:Op maandag 25 februari 2019 20:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
In KLB kaapt men broeder, hier dient men #ALTIJDREADY te zijn
@:BoneThugss
als ik nou de mijne in de OP laat staan en deze hier hebben we dubbel lekker wijffie snap jequote:Op maandag 25 februari 2019 20:58 schreef Goudenvis het volgende:
[ afbeelding ]
Doe deze in de OP dan
Doe allebei in de OP danquote:Op maandag 25 februari 2019 21:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
als ik nou de mijne in de OP laat staan en deze hier hebben we dubbel lekker wijffie snap je
Zet het dan ff in spoiler ofzo, is vies kut voor mobiele bezoekersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 februari 2019 21:04 schreef Goudenvis het volgende:
Je bent een prima kerelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 25 februari 2019 21:04 schreef Goudenvis het volgende:
Netjes hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
quote:Op maandag 25 februari 2019 21:06 schreef Quotidien het volgende:
Weten we ook meteen waar vanillekwark op tekeer gaat vanavond
quote:Op maandag 25 februari 2019 21:06 schreef Quotidien het volgende:
wtf nu zie ik wel opeens 2 slowchats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |