Waarom voel je je dan geroepen het te doen?quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:07 schreef hugecooll het volgende: Van posts verwijderen en slotjes plaatsen krijg je ook geen energie
![]()
Goed plaatjequote:
ik doe voldoende andere dingen die wel energie opleveren dus ik kan die energie wel missenquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom voel je je dan geroepen het te doen?
Ga nog wel met paar oud collega's om, dat blijft altijd leuk.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook, totdat hij z'n leven vertiefde
Zoals?quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ik doe voldoende andere dingen die wel energie opleveren dus ik kan die energie wel missen
Ik heb nieuwe liedje geplaatst jongquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:09 schreef hugecooll het volgende:
fix dat plaatje ook meteen dan
magnie hotlinken
Eens, maar ik krijg wel energie door mensen te helpenquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:10 schreef McGrath het volgende:
Mensen zijn vermoeiend, snap niet hoe je ergens energie uit kan halen
netjes netjesquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:11 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik heb nieuwe liedje geplaatst jong
oh nee, dat is nog vermoeiender dan omgaan met mensenquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eens, maar ik krijg wel energie door mensen te helpen
Leukquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:11 schreef hugecooll het volgende:
[..]
sporten, werkgerelateerd veel lopen en zo
Lekker bellen met hem, lekker bellen met haarquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
oh nee, dat is nog vermoeiender dan omgaan met mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |