Waarom voel je je dan geroepen het te doen?quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:07 schreef hugecooll het volgende: Van posts verwijderen en slotjes plaatsen krijg je ook geen energie
![]()
Goed plaatjequote:
ik doe voldoende andere dingen die wel energie opleveren dus ik kan die energie wel missenquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom voel je je dan geroepen het te doen?
Ga nog wel met paar oud collega's om, dat blijft altijd leuk.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook, totdat hij z'n leven vertiefde
Zoals?quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ik doe voldoende andere dingen die wel energie opleveren dus ik kan die energie wel missen
Ik heb nieuwe liedje geplaatst jongquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:09 schreef hugecooll het volgende:
fix dat plaatje ook meteen dan
magnie hotlinken
Eens, maar ik krijg wel energie door mensen te helpenquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:10 schreef McGrath het volgende:
Mensen zijn vermoeiend, snap niet hoe je ergens energie uit kan halen
netjes netjesquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:11 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik heb nieuwe liedje geplaatst jong
oh nee, dat is nog vermoeiender dan omgaan met mensenquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eens, maar ik krijg wel energie door mensen te helpen
Leukquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:11 schreef hugecooll het volgende:
[..]
sporten, werkgerelateerd veel lopen en zo
Lekker bellen met hem, lekker bellen met haarquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
oh nee, dat is nog vermoeiender dan omgaan met mensen
Met die jongen in kwestie heb ik meer dan 15 jaar samengewerkt, soms trok ik met hem op buiten werk. Maar hij heeft zich zo in een diep dal gewerkt, dat ik m'n handje ook niet meer weer reiken.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:10 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ga nog wel met paar oud collega's om, dat blijft altijd leuk.
Je zou dit niet doorvertellen tochquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Schijnt een bijzonder goed kutje te hebben, maar dat heb ik niet van hugecooll hoor![]()
doe ff nie dan onbeschoft stuk vreten dat je bentquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Schijnt een bijzonder goed kutje te hebben, maar dat heb ik niet van hugecooll hoor![]()
Wat moet ik met deze informatiequote:Op woensdag 20 maart 2019 10:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bijzonder.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
doe ff nie dan onbeschoft stuk vreten dat je bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt door de agressie die we in je opwekkenquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:14 schreef hugecooll het volgende:
PFF GELYK MEER ENERGIE DAN EEN MINUUT GELEDEN
Die adrenalinerush om mij op mijn bek te slaan zeker.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:14 schreef hugecooll het volgende:
rawr xdquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Die adrenalinerush om mij op mijn bek te slaan zeker.
Ik ga niet stemmen, dat heb ik al reeds gedaanquote:
Wees een glijbaan. Laat alle negatieve energie van je afglijden.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:14 schreef hugecooll het volgende:
Erg jammer is dat. hoop voor hem dat hij er weer uit weet te klimmenquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Met die jongen in kwestie heb ik meer dan 15 jaar samengewerkt, soms trok ik met hem op buiten werk. Maar hij heeft zich zo in een diep dal gewerkt, dat ik m'n handje ook niet meer weer reiken.
Wat heb je gestemd?quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ga niet stemmen, dat heb ik al reeds gedaan
Lol limonade, deze suikertroep tot je nemen en dat al rond 10 uurquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook. Even m’n glas limonade opdrinken.
Die dingen zijn best zuinig. Was vast een benzine auto. Stel je niet aan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben nog steeds woedend om die Renault Clio die 3 uur stond te brommen met z'n briefje.
Ik hoop het ook voor hem, was ook wel echt klaar met hem met z'n negatieve gedrag.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:16 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Erg jammer is dat. hoop voor hem dat hij er weer uit weet te klimmen
Deze is suikervrij.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lol limonade, deze suikertroep tot je nemen en dat al rond 10 uur
FvD, maar niet Baudetquote:
Dat zou een bloederige bedoeling worden, ik pas.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom nu bij mij thuis vechten in bed.
Eens houd het op, heb ze ook wel in mijn omgeving. Dan is het beter om afscheid te nemen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor hem, was ook wel echt klaar met hem met z'n negatieve gedrag.
Heb ook geen contact met hem
Ik denk niet dat Annabel Nanninga op de lijst staat in Gelderland, maar ik help het je hopenquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat ga ik ook stemmen. Hopelijk staat er een vrouw in die lijst.
TARDIS. zeg er wat vanquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:19 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Eens houd het op, heb ze ook wel in mijn omgeving. Dan is het beter om afscheid te nemen.
Ohja, die van Raak ook?quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:19 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ah die # hier in de kast staan. Heb nu die multivitamine oid
smaakt beetje naar taksi
Ja wie is het?quote:
Ik snap ‘t. Zou hetzelfde hebben gedaan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
nee van Karvan Cevitam
was gister 2 voor de prijs van 1 dus 6 gekocht snap je
Koffie is slechts troep in excessen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Koffie ook.
Ik drink voortaan wel water ja.
Jezus.
Is dat echt de enige vrouw voor de provincialestaten?quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Annabel Nanninga op de lijst staat in Gelderland, maar ik help het je hopen
Drink ook geen frisdrank.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Koffie is slechts troep in excessen.
Ik heb niet de hele stemlijst bestudeerd, er zullen wel meerdere vrouwen geweest zijnquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is dat echt de enige vrouw voor de provincialestaten?
Ik moét op een vrouw stemmen.
Ohja, had het slechts even geskimd. Mijn ogen gaan altijd op glazig bij ons Fem.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Och, wat is er met je taalvaardigheid aan de hand?
Lust je ook Crystal Clear? Ik vind daar zo'n rare smaak aan zittenquote:
ik vind de combinatie nog wel wat raarquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:24 schreef TARDIS. het volgende:
Gisteren lekker gegetenKriel in de schil met rozemarijn en garnalen met italiaanse roerbakgroenten met een saus van gepureerde tomaten en pijnboompitten.
omg ik at ook kriel in de schil, maar dan nog een keer in een partje gesnedenquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:24 schreef TARDIS. het volgende:
Gisteren lekker gegetenKriel in de schil met rozemarijn en garnalen met italiaanse roerbakgroenten met een saus van gepureerde tomaten en pijnboompitten.
ik heb ze ook gehalveerdquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:25 schreef Chia het volgende:
[..]
omg ik at ook kriel in de schil, maar dan nog een keer in een partje gesneden
Lekker gepoept?quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook. Even m’n glas limonade opdrinken.
Was zalig.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik vind de combinatie nog wel wat raar
Op hoop van zege dan maar.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb niet de hele stemlijst bestudeert, er zullen wel meerdere vrouwen geweest zijn
Lust het wel, maar liever gewoon water dan. Inderdaad apart. En Rivella dan?quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lust je ook Crystal Clear? Ik vind daar zo'n rare smaak aan zitten
Lekker manquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:28 schreef TARDIS. het volgende:
Gvd als iets troep is dan is het Crystal Clear wel.
gewoon zonder boter jongequote:Op woensdag 20 maart 2019 10:28 schreef TARDIS. het volgende:
Waldkornbrood met pindakaas en gezouten boter
hoezo niet?quote:
wojoo wat is ditquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:31 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee, hoe durf je pindakaas kapot te maken met zoiets stoms als hagelslag
Vind het niet lekker en krijg er migraine van.quote:
het niet lekker vinden is idd al wel genoeg redenquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vind het niet lekker en krijg er migraine van.
Nou dat zijn wel goede redenen vind ik.
Rode wijn krijg ik ook migraine van maar dat vind ik wel lekker
Dit ja.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
vind het lekker met boterwordt het nog smeuïger van
Lekker als je het in de soep kan dompelenquote:
Ja, Crystal Clear lust ik niet, maar Rivella met mate en dan niet de light variantquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lust het wel, maar liever gewoon water dan. Inderdaad apart. En Rivella dan?
En dan gezouten boterquote:
At dit vroeger behoorlijk veel hoor. Toen vond ik het heerlijk.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]
iig nog van iemand bijval
kutmense hier
Rivella light? In Rivella zitten toch al 0,00007 Kcal?quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, Crystal Clear lust ik niet, maar Rivella met mate en dan niet de light variant![]()
Ik drink voornamelijk mineraalwater met eventueel een citroentje
ja ik heb het ook al een jaar of 20 niet meer gegetenquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
At dit vroeger behoorlijk veel hoor. Toen vond ik het heerlijk.
Laat mequote:Op woensdag 20 maart 2019 10:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha ja lekker een broodje kaas met water meid
Pindakaas met chocoladepasta is ook goddelijkquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]
iig nog van iemand bijval
kutmense hier
hahaha jaquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Rivella light? In Rivella zitten toch al 0,00007 Kcal?
Oké Geert Wilders.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
hahaha jamaar het kan altijd minder
Speel eens niet zo met mijn privéquote:
Oh wist niet dat je echt op de PVV had gestemd.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Speel eens niet zo met mijn privé
Mijn vriend zou homo worden voor ‘m denk ik.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:37 schreef TARDIS. het volgende:
Al die onzekere witte mensen die gedreven door hun sekshormonen een leider in Baudet zien en op hem stemmen
Eenieder die na de afgelopen twee dagen Baudet nog een blik waardig gunt
Ik heb stiekem een poster van Geert boven mijn bed hangenquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh wist niet dat je echt op de PVV had gestemd.
Lekker vingeren op Geert, goed bezig meidquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb stiekem een poster van Geert boven mijn bed hangen
maar niet verder vertellen
Begrijp ik niets van.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn vriend zou homo worden voor ‘m denk ik.
Komt doordat jij een linkse rakker bent en hij klaarblijkelijk nietquote:
Vind Rob nog steeds een knuppeltje, maar heb hem een paar keer op zien treden de afgelopen dagen en dat deed hij wel aardig.quote:
welk genre?quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vind Rob nog steeds een knuppeltje, maar heb hem een paar keer op zien treden de afgelopen dagen en dat deed hij wel aardig.
Heb ook mijn tafel gelakt, ben ik nu ook een linkse lakker?quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Komt doordat jij een linkse rakker bent en hij klaarblijkelijk niet
Zo moeilijk is het dus niet te begrijpen eigenlijk he haha
Dat deed hij zeker aardig. Bij Jinek was ook prima, hij is welbespraakt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vind Rob nog steeds een knuppeltje, maar heb hem een paar keer op zien treden de afgelopen dagen en dat deed hij wel aardig.
Nee dan ben je gewoon verstandig bezig door geld te besparen op dingen die mensen die geen twee linker handen hebben zelf kunnenquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb ook mijn tafel gelakt, ben ik nu ook een linkse lakker?![]()
![]()
Jij ook jongemanquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:42 schreef TARDIS. het volgende:
Zosk is een leuke vent en voor iedereen een waardige tegenstander. Dit siert hem als mens en als user.
Deed ik landelijk altijd wel. De volgende verkiezingen moeten we dat nog maar eens zien.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:43 schreef Rozevla het volgende:
LEKKER GENAKT !!!!!
JAAAAHOEEE
COOOOOOCAINE!!!!!
Biem boing beng!!!!!!
Ik vind D66 wel een beetje zonde van je stem, die waaien echt met iedere wind meequote:Op woensdag 20 maart 2019 10:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Deed ik landelijk altijd wel. De volgende verkiezingen moeten we dat nog maar eens zien.
Vandaag geen D66 voor mij.
...quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Lekker vingeren op Geert, goed bezig meid
Ik heb zin om met pensioen te gaanquote:
Verrassend weerquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb zin om met pensioen te gaan
Bel Crackquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen jammer dat ik alleen ga stemmen en mijn stemvreugd met niemand kan delen.
Slik je in ieder geval nog een keer hahaquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:45 schreef xcachet het volgende:
Ik had voor 25 euro een Gazellefiets gescoord op Marktplaats. Ik ermee naar de fietsenmaker. Die kon ‘m maken voor 50 euro, dus ik blij. Ging ik langs, want hij had geloofd met 3 dagen klaar te zijn. Maar het zou wat langer duren, want hij moest er nog een onderdeel bij bestellen.
Nu ben ik bang dat als ik m’n fiets straks op ga halen ik meer kan betalen en ik dat slik omdat ik geen ruggengraat heb.![]()
Je hebt toch 50 euro afgesproken?quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:45 schreef xcachet het volgende:
Ik had voor 25 euro een Gazellefiets gescoord op Marktplaats. Ik ermee naar de fietsenmaker. Die kon ‘m maken voor 50 euro, dus ik blij. Ging ik langs, want hij had geloofd met 3 dagen klaar te zijn. Maar het zou wat langer duren, want hij moest er nog een onderdeel bij bestellen.
Nu ben ik bang dat als ik m’n fiets straks op ga halen ik meer kan betalen en ik dat slik omdat ik geen ruggengraat heb.![]()
Genoten van deze opmerking.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Slik je in ieder geval nog een keer haha
Graag gedaanquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bedankt mooie rechtse vriend van me.
Ja. Maar toen ik langs ging zei hij dat hij er nog een onderdeel bij moest kopen. Maar niks over de prijs.quote:
dan staat die 50,- tochquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Maar toen ik langs ging zei hij dat hij er nog een onderdeel bij moest kopen. Maar niks over de prijs.
Douche gewoon twee keer. Fuck t klimaat.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:50 schreef TARDIS. het volgende:
Besloten niet te douchen omdat ik nog een etensafspraak heb en daarvoor ga hardlopenkan ik beter dan douchen.
Geen dief van mijn portemonneequote:Op woensdag 20 maart 2019 10:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Douche gewoon twee keer. Fuck t klimaat.
heb je een aparte excelsheet met wanneer mensen over sport praten?quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:53 schreef Chia het volgende:
@:TARDIS. waarom heb je van september t/m december 2018 niks over hardlopen gepost? was je toen geblesseerd?
Eens even kijken, in september bijna een maand in Amerika en toen niet hardgelopen, in november en december veel bezig geweest met klussen en verhuizen dus ook minder gelopen en verder zat ik beter in mijn vel en zal ik minder hebben gehoereerd om aandacht erover.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:53 schreef Chia het volgende:
@:TARDIS. waarom heb je van september t/m december 2018 niks over hardlopen gepost? was je toen geblesseerd?
daarom heb ik voor 350 keiharde euro's een piksplinternieuwe fiets gekocht zodat ik al dat gezeik niet hebquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:45 schreef xcachet het volgende:
Hou je dit ook over mij bij?quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:53 schreef Chia het volgende:
als je daar eindelijk mee begint zal ze het bijhouden hahaquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hou je dit ook over mij bij?
Maar dan wanneer ik iets nuttigs zeg?
Een lege sheet bijhoudenquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
Duur, mijn spiksplinternieuwe fiets kostte mij 180 euroquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daarom heb ik voor 350 keiharde euro's een piksplinternieuwe fiets gekocht zodat ik al dat gezeik niet heb
quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je daar eindelijk mee begint zal ze het bijhouden haha
Voorspelbaar weer damesquote:
Ik ga liever helemaal niet op zoekquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zulke werkzaamheden moet je op je werk vinden.
ja maar de mijne was piksplinternieuwquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
Duur, mijn spiksplinternieuwe fiets kostte mij 180 euro
Fappen in je bureaustoelquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:58 schreef Der_Mann het volgende:
al mijn collega's hebben al prettig weekend gezegd, ik zit hier tot maandag hélemaal alleen
heb de radio al 2 streepjes in volume verhoogd, wie weet wat voor andere wilde dingen ik ga doen
Geniet ervan vriendquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
dan zet ik een mooi livealbum van queen op en ga ik maar eens wat doen
Welke animequote:Op woensdag 20 maart 2019 10:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik hou het denk ik bij anime kijken op mijn telefoon en jullie gezelschap houden vriend
Dragonball Z/GT/Super zijn wel aanradersquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat weet ik nog niet, heb alle tijd om er eentje uit te zoeken
Is goedquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat weet ik nog niet, heb alle tijd om er eentje uit te zoeken
rot op debielquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dragonball Z/GT/Super zijn wel aanraders
ik ga op de VVD stemmen, ben overgehaald door al die mooie UI's hier in de KLBquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:01 schreef Kiid het volgende:
Wel pas kijken nadat je fvd hebt gestemd. Jouw stem telt!!!
quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga op de VVD stemmen, ben overgehaald door al die mooie UI's hier in de KLB
Sehr gutquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Oh, raar, ik had een extra lekker voor de helft vd prijsquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja maar de mijne was piksplinternieuw
je moeder is ook extra lekker voor de helft vd prijsquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
Oh, raar, ik had een extra lekker voor de helft vd prijs
Hahaatjesquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je moeder is ook extra lekker voor de helft vd prijs
Niet alleen fok maar ook Nederland wil je dus naar de klote helpenquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zolang jij er woont wel jaquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Niet alleen fok maar ook Nederland wil je dus naar de klote helpen
Nee van jou nietquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
Mijn aanwezigheid is slechts tijdelijk maar jouw toekomstige kinderen hebben nog 80 jaar te gaan straksquote:
vriend ik heb nog niet eens een kut aangeraakt dus laten we rustig aan doen met eventuele kinderen krijgenquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mijn aanwezigheid is slechts tijdelijk maar jouw toekomstige kinderen hebben nog 80 jaar te gaan straks
Die hoef je ook niet aan te raken om kinderen te krijgenquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vriend ik heb nog niet eens een kut aangeraakt dus laten we rustig aan doen met eventuele kinderen krijgen
uhhh ok?quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die hoef je ook niet aan te raken om kinderen te krijgen
Gewoon erin stoppen en je ding doen. Je hoeft niet onnodig met je nieuwsgierige klauwtjes tussen de benen te zittenquote:
ik heb het net opnieuw ingevuld met het tegenovergestelde waar ik mee eens ben en op #1 staat VVDquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:14 schreef Kiid het volgende:
Ik heb echt die stemwijzer meerdere keren ingevuld maar constant blijf ik fvd hebben als 1e partij. Zijn zij dan zo goed of is de rest gewoon waardeloos?
Dat heb ik met groenlinksquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb het net opnieuw ingevuld met het tegenovergestelde waar ik mee eens ben en op #1 staat VVD
Met je penis aanraken is ook aanraken.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gewoon erin stoppen en je ding doen. Je hoeft niet onnodig met je nieuwsgierige klauwtjes tussen de benen te zitten
depressieve mensen kwetsen is niet goed voor hun gesteldheidquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
het is niks nieuws dat we dikke grapjes maken, vet zwijn
Kan bevestigen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
depressieve mensen kwetsen is niet goed voor hun gesteldheid
ja dat weet ik, je hoeft niet te doen alsof je de enige zielepoot hier bent hoorquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
depressieve mensen kwetsen is niet goed voor hun gesteldheid
Lekker McGrath.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja dat weet ik, je hoeft niet te doen alsof je de enige zielepoot hier bent hoor
Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja dat weet ik, je hoeft niet te doen alsof je de enige zielepoot hier bent hoor
ik breng mijn mening graag duidelijk, als je daar niet tegen kan ga je maar lekker in r&p miepenquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Nee, dat tel ik niet meequote:Op woensdag 20 maart 2019 11:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Met je penis aanraken is ook aanraken.
in plaats daarvan ga ik Braddie's posts op reddit downvoten.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik breng mijn mening graag duidelijk, als je daar niet tegen kan ga je maar lekker in r&p miepen
Jammer dat we onze goedlachse vriend hier niet meer zienquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
in plaats daarvan ga ik Braddie's posts op reddit downvoten.
Nee daar krijg je puisten van.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
eet je varkensvlees? zou er mee oppassen, straks kwets je der_mann ermee
HET IS WOENSDAG ZALMDAG DEBIELquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
eet je varkensvlees? zou er mee oppassen, straks kwets je der_mann ermee
Ik ben er nogquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jammer dat we onze goedlachse vriend hier niet meer zien
leuk!quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
in plaats daarvan ga ik Braddie's posts op reddit downvoten.
Goed zo vriend.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vandaag is het FVDDAG, vanaf volgende week hervatten we weer woensdag zalmdag
Ik heb je echt gemist weer. Ben je inmiddels vrijgezel of is het nog steeds hopen tegen beter weten in?quote:
Welkom op de lijst!quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mag ik mijn handtekening tussen je tieten zetten met mijn ejaculatie?
Jij zit echt vol goede ideeën he.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Kan je zo goed mikken? Ik ben bang dat het bij mij ergens tussen haar ogen komt ofzoquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Is handtekening een eufemisme voor je pielemuis?quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig is mijn handtekening niet lang dus ik hoop dat het er nog bij past
neequote:Op woensdag 20 maart 2019 11:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is handtekening een eufemisme voor je pielemuis?
rtquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat ik in mijn gouden jaren op een of ander kutkantoor zit weg te rotten
Doe je niet goed, ik zit zelfs in een groter hok opgesloten..quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
rt
Ik zou liever mijn handjes laten wapperen in de buitenlucht, maar ik ben nu gewoon opgesloten in een hok van 4 bij 4
Eet smakelijk alvast.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:36 schreef McGrath het volgende:
ik denk dat ik zo een broodje tonijn ga halen
ze willen eind dit jaar verbouwen, als ik dan een computer krijg waar mensen mee kunnen kijken stap ik regelrecht opquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
Doe je niet goed, ik zit zelfs in een groter hok opgesloten..
Een zogeheten kantoortuin![]()
Gelukkig wel in een hoekje, dus niemand kijkt op mijn scherm mee
Die referentie had je ook niet kunnen weten. Geeft niet, komt nog welquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
Doe je niet goed, ik zit zelfs in een groter hok opgesloten..
Een zogeheten kantoortuin![]()
Gelukkig wel in een hoekje, dus niemand kijkt op mijn scherm mee
Logisch wel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze willen eind dit jaar verbouwen, als ik dan een computer krijg waar mensen mee kunnen kijken stap ik regelrecht op
niemand hoeft te weten datf je een kneusje op het internet bentquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze willen eind dit jaar verbouwen, als ik dan een computer krijg waar mensen mee kunnen kijken stap ik regelrecht op
Ik ga denk ik voor brood met kipfilet en yoghurt met cruesliquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:36 schreef McGrath het volgende:
Dat is ook wel genot jaquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:36 schreef McGrath het volgende:
lol wie eet er nou zalm echt goorquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
zeker op "zalmdag", worden de autisten witheet van
hou nou toch eens je achterlijke teleurstellende smoelquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
niemand hoeft te weten datf je een kneusje op het internet bent
Er gaat idd niets boven zalmquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
zeker op "zalmdag", worden de autisten witheet van
Awquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb je echt gemist weer. Ben je inmiddels vrijgezel of is het nog steeds hopen tegen beter weten in?
Neinquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee maar we pakken hier alles wat we kunnenquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:42 schreef Driepink het volgende:
Is cachet nou echt zo'n godsgruwelijk lekkerding?
Wij krijgen een stagiair straks voor 2 maanden die ik moet gaan inwerken dus dat betekent dat hij naast mij zit. Dan keldert mijn fok activiteit ook aanzienlijk vrees ikquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |