Waarom voel je je dan geroepen het te doen?quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:07 schreef hugecooll het volgende: Van posts verwijderen en slotjes plaatsen krijg je ook geen energie
![]()
Goed plaatjequote:
ik doe voldoende andere dingen die wel energie opleveren dus ik kan die energie wel missenquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom voel je je dan geroepen het te doen?
Ga nog wel met paar oud collega's om, dat blijft altijd leuk.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook, totdat hij z'n leven vertiefde
Zoals?quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ik doe voldoende andere dingen die wel energie opleveren dus ik kan die energie wel missen
Ik heb nieuwe liedje geplaatst jongquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:09 schreef hugecooll het volgende:
fix dat plaatje ook meteen dan
magnie hotlinken
Eens, maar ik krijg wel energie door mensen te helpenquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:10 schreef McGrath het volgende:
Mensen zijn vermoeiend, snap niet hoe je ergens energie uit kan halen
netjes netjesquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:11 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik heb nieuwe liedje geplaatst jong
oh nee, dat is nog vermoeiender dan omgaan met mensenquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eens, maar ik krijg wel energie door mensen te helpen
Leukquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:11 schreef hugecooll het volgende:
[..]
sporten, werkgerelateerd veel lopen en zo
Lekker bellen met hem, lekker bellen met haarquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
oh nee, dat is nog vermoeiender dan omgaan met mensen
Met die jongen in kwestie heb ik meer dan 15 jaar samengewerkt, soms trok ik met hem op buiten werk. Maar hij heeft zich zo in een diep dal gewerkt, dat ik m'n handje ook niet meer weer reiken.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:10 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ga nog wel met paar oud collega's om, dat blijft altijd leuk.
Je zou dit niet doorvertellen tochquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Schijnt een bijzonder goed kutje te hebben, maar dat heb ik niet van hugecooll hoor![]()
doe ff nie dan onbeschoft stuk vreten dat je bentquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Schijnt een bijzonder goed kutje te hebben, maar dat heb ik niet van hugecooll hoor![]()
Wat moet ik met deze informatiequote:Op woensdag 20 maart 2019 10:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bijzonder.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
doe ff nie dan onbeschoft stuk vreten dat je bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt door de agressie die we in je opwekkenquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:14 schreef hugecooll het volgende:
PFF GELYK MEER ENERGIE DAN EEN MINUUT GELEDEN
Die adrenalinerush om mij op mijn bek te slaan zeker.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:14 schreef hugecooll het volgende:
rawr xdquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Die adrenalinerush om mij op mijn bek te slaan zeker.
Ik ga niet stemmen, dat heb ik al reeds gedaanquote:
Wees een glijbaan. Laat alle negatieve energie van je afglijden.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:14 schreef hugecooll het volgende:
Erg jammer is dat. hoop voor hem dat hij er weer uit weet te klimmenquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Met die jongen in kwestie heb ik meer dan 15 jaar samengewerkt, soms trok ik met hem op buiten werk. Maar hij heeft zich zo in een diep dal gewerkt, dat ik m'n handje ook niet meer weer reiken.
Wat heb je gestemd?quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ga niet stemmen, dat heb ik al reeds gedaan
Lol limonade, deze suikertroep tot je nemen en dat al rond 10 uurquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook. Even m’n glas limonade opdrinken.
Die dingen zijn best zuinig. Was vast een benzine auto. Stel je niet aan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben nog steeds woedend om die Renault Clio die 3 uur stond te brommen met z'n briefje.
Ik hoop het ook voor hem, was ook wel echt klaar met hem met z'n negatieve gedrag.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:16 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Erg jammer is dat. hoop voor hem dat hij er weer uit weet te klimmen
Deze is suikervrij.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lol limonade, deze suikertroep tot je nemen en dat al rond 10 uur
FvD, maar niet Baudetquote:
Dat zou een bloederige bedoeling worden, ik pas.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom nu bij mij thuis vechten in bed.
Eens houd het op, heb ze ook wel in mijn omgeving. Dan is het beter om afscheid te nemen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor hem, was ook wel echt klaar met hem met z'n negatieve gedrag.
Heb ook geen contact met hem
Ik denk niet dat Annabel Nanninga op de lijst staat in Gelderland, maar ik help het je hopenquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat ga ik ook stemmen. Hopelijk staat er een vrouw in die lijst.
TARDIS. zeg er wat vanquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:19 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Eens houd het op, heb ze ook wel in mijn omgeving. Dan is het beter om afscheid te nemen.
Ohja, die van Raak ook?quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:19 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ah die # hier in de kast staan. Heb nu die multivitamine oid
smaakt beetje naar taksi
Ja wie is het?quote:
Ik snap ‘t. Zou hetzelfde hebben gedaan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
nee van Karvan Cevitam
was gister 2 voor de prijs van 1 dus 6 gekocht snap je
Koffie is slechts troep in excessen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Koffie ook.
Ik drink voortaan wel water ja.
Jezus.
Is dat echt de enige vrouw voor de provincialestaten?quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Annabel Nanninga op de lijst staat in Gelderland, maar ik help het je hopen
Drink ook geen frisdrank.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Koffie is slechts troep in excessen.
Ik heb niet de hele stemlijst bestudeerd, er zullen wel meerdere vrouwen geweest zijnquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is dat echt de enige vrouw voor de provincialestaten?
Ik moét op een vrouw stemmen.
Ohja, had het slechts even geskimd. Mijn ogen gaan altijd op glazig bij ons Fem.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Och, wat is er met je taalvaardigheid aan de hand?
Lust je ook Crystal Clear? Ik vind daar zo'n rare smaak aan zittenquote:
ik vind de combinatie nog wel wat raarquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:24 schreef TARDIS. het volgende:
Gisteren lekker gegetenKriel in de schil met rozemarijn en garnalen met italiaanse roerbakgroenten met een saus van gepureerde tomaten en pijnboompitten.
omg ik at ook kriel in de schil, maar dan nog een keer in een partje gesnedenquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:24 schreef TARDIS. het volgende:
Gisteren lekker gegetenKriel in de schil met rozemarijn en garnalen met italiaanse roerbakgroenten met een saus van gepureerde tomaten en pijnboompitten.
ik heb ze ook gehalveerdquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:25 schreef Chia het volgende:
[..]
omg ik at ook kriel in de schil, maar dan nog een keer in een partje gesneden
Lekker gepoept?quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook. Even m’n glas limonade opdrinken.
Was zalig.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik vind de combinatie nog wel wat raar
Op hoop van zege dan maar.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb niet de hele stemlijst bestudeert, er zullen wel meerdere vrouwen geweest zijn
Lust het wel, maar liever gewoon water dan. Inderdaad apart. En Rivella dan?quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lust je ook Crystal Clear? Ik vind daar zo'n rare smaak aan zitten
Lekker manquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:28 schreef TARDIS. het volgende:
Gvd als iets troep is dan is het Crystal Clear wel.
gewoon zonder boter jongequote:Op woensdag 20 maart 2019 10:28 schreef TARDIS. het volgende:
Waldkornbrood met pindakaas en gezouten boter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |