Nee, ik zeg dat het er niet uit zagquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ik niet goed ben in bed?
Ja, dat deed ik ook liever, maar nu ben ik 29 en ik wil alleen maar slapenquote:Op woensdag 20 maart 2019 09:54 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja same. Nou ja, ben wel geboren in de tijd dat dat allemaal begon en had er als eerst bij kunnen zijn.Maar ging veel liever feesten. Spijt van.
Dat werkt motiverend.quote:
denk dat dat niet wederzijds is, saaie drolquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:04 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ik mis vooral de maffe collega's met wie je enorm kon lachen
Jeetjequote:Op woensdag 20 maart 2019 10:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat het er niet uit zag
Heb je zo’n rot leven dan?quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:04 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik ook liever, maar nu ben ik 29 en ik wil alleen maar slapen
Ben je ongesteld of zo :squote:Op woensdag 20 maart 2019 10:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
denk dat dat niet wederzijds is, saaie drol
Je kan ook naar India verhuizen dan denken ze waarschijnlijk dat je een of andere God bent met je drie pinken.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:04 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dan doe je blijkbaar niet iets waar je energie van krijgt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:06 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon permanent moe lijkt het wel
Ijzer tekortquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:06 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon permanent moe lijkt het wel
Ja dat heb ik ook, totdat hij z'n leven vertiefdequote:Op woensdag 20 maart 2019 10:04 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ik mis vooral de maffe collega's met wie je enorm kon lachen
Werd je zo gauw lelijk dan???quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:05 schreef xcachet het volgende:
Ik mis de tijd waarin ik nergens voor hoefde te betalen. Zo tot mijn 12e.
Opaatjequote:Op woensdag 20 maart 2019 10:04 schreef Driepink het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |