Waarom voel je je dan geroepen het te doen?quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:07 schreef hugecooll het volgende: Van posts verwijderen en slotjes plaatsen krijg je ook geen energie
![]()
Goed plaatjequote:
ik doe voldoende andere dingen die wel energie opleveren dus ik kan die energie wel missenquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom voel je je dan geroepen het te doen?
Ga nog wel met paar oud collega's om, dat blijft altijd leuk.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook, totdat hij z'n leven vertiefde
Zoals?quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ik doe voldoende andere dingen die wel energie opleveren dus ik kan die energie wel missen
Ik heb nieuwe liedje geplaatst jongquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:09 schreef hugecooll het volgende:
fix dat plaatje ook meteen dan
magnie hotlinken
Eens, maar ik krijg wel energie door mensen te helpenquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:10 schreef McGrath het volgende:
Mensen zijn vermoeiend, snap niet hoe je ergens energie uit kan halen
netjes netjesquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:11 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik heb nieuwe liedje geplaatst jong
oh nee, dat is nog vermoeiender dan omgaan met mensenquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eens, maar ik krijg wel energie door mensen te helpen
Leukquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:11 schreef hugecooll het volgende:
[..]
sporten, werkgerelateerd veel lopen en zo
Lekker bellen met hem, lekker bellen met haarquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
oh nee, dat is nog vermoeiender dan omgaan met mensen
Met die jongen in kwestie heb ik meer dan 15 jaar samengewerkt, soms trok ik met hem op buiten werk. Maar hij heeft zich zo in een diep dal gewerkt, dat ik m'n handje ook niet meer weer reiken.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:10 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ga nog wel met paar oud collega's om, dat blijft altijd leuk.
Je zou dit niet doorvertellen tochquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Schijnt een bijzonder goed kutje te hebben, maar dat heb ik niet van hugecooll hoor![]()
doe ff nie dan onbeschoft stuk vreten dat je bentquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Schijnt een bijzonder goed kutje te hebben, maar dat heb ik niet van hugecooll hoor![]()
Wat moet ik met deze informatiequote:Op woensdag 20 maart 2019 10:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bijzonder.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
doe ff nie dan onbeschoft stuk vreten dat je bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt door de agressie die we in je opwekkenquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:14 schreef hugecooll het volgende:
PFF GELYK MEER ENERGIE DAN EEN MINUUT GELEDEN
Die adrenalinerush om mij op mijn bek te slaan zeker.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:14 schreef hugecooll het volgende:
rawr xdquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Die adrenalinerush om mij op mijn bek te slaan zeker.
Ik ga niet stemmen, dat heb ik al reeds gedaanquote:
Wees een glijbaan. Laat alle negatieve energie van je afglijden.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:14 schreef hugecooll het volgende:
Erg jammer is dat. hoop voor hem dat hij er weer uit weet te klimmenquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Met die jongen in kwestie heb ik meer dan 15 jaar samengewerkt, soms trok ik met hem op buiten werk. Maar hij heeft zich zo in een diep dal gewerkt, dat ik m'n handje ook niet meer weer reiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |