hoezo niet?quote:
wojoo wat is ditquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:31 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee, hoe durf je pindakaas kapot te maken met zoiets stoms als hagelslag
Vind het niet lekker en krijg er migraine van.quote:
het niet lekker vinden is idd al wel genoeg redenquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vind het niet lekker en krijg er migraine van.
Nou dat zijn wel goede redenen vind ik.
Rode wijn krijg ik ook migraine van maar dat vind ik wel lekker
Dit ja.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
vind het lekker met boterwordt het nog smeuïger van
Lekker als je het in de soep kan dompelenquote:
Ja, Crystal Clear lust ik niet, maar Rivella met mate en dan niet de light variantquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lust het wel, maar liever gewoon water dan. Inderdaad apart. En Rivella dan?
En dan gezouten boterquote:
At dit vroeger behoorlijk veel hoor. Toen vond ik het heerlijk.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]
iig nog van iemand bijval
kutmense hier
Rivella light? In Rivella zitten toch al 0,00007 Kcal?quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, Crystal Clear lust ik niet, maar Rivella met mate en dan niet de light variant![]()
Ik drink voornamelijk mineraalwater met eventueel een citroentje
ja ik heb het ook al een jaar of 20 niet meer gegetenquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
At dit vroeger behoorlijk veel hoor. Toen vond ik het heerlijk.
Laat mequote:Op woensdag 20 maart 2019 10:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha ja lekker een broodje kaas met water meid
Pindakaas met chocoladepasta is ook goddelijkquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]
iig nog van iemand bijval
kutmense hier
hahaha jaquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Rivella light? In Rivella zitten toch al 0,00007 Kcal?
Oké Geert Wilders.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
hahaha jamaar het kan altijd minder
Speel eens niet zo met mijn privéquote:
Oh wist niet dat je echt op de PVV had gestemd.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Speel eens niet zo met mijn privé
Mijn vriend zou homo worden voor ‘m denk ik.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:37 schreef TARDIS. het volgende:
Al die onzekere witte mensen die gedreven door hun sekshormonen een leider in Baudet zien en op hem stemmen
Eenieder die na de afgelopen twee dagen Baudet nog een blik waardig gunt
Ik heb stiekem een poster van Geert boven mijn bed hangenquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh wist niet dat je echt op de PVV had gestemd.
Lekker vingeren op Geert, goed bezig meidquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb stiekem een poster van Geert boven mijn bed hangen
maar niet verder vertellen
Begrijp ik niets van.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn vriend zou homo worden voor ‘m denk ik.
Komt doordat jij een linkse rakker bent en hij klaarblijkelijk nietquote:
Vind Rob nog steeds een knuppeltje, maar heb hem een paar keer op zien treden de afgelopen dagen en dat deed hij wel aardig.quote:
welk genre?quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vind Rob nog steeds een knuppeltje, maar heb hem een paar keer op zien treden de afgelopen dagen en dat deed hij wel aardig.
Heb ook mijn tafel gelakt, ben ik nu ook een linkse lakker?quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Komt doordat jij een linkse rakker bent en hij klaarblijkelijk niet
Zo moeilijk is het dus niet te begrijpen eigenlijk he haha
Dat deed hij zeker aardig. Bij Jinek was ook prima, hij is welbespraakt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vind Rob nog steeds een knuppeltje, maar heb hem een paar keer op zien treden de afgelopen dagen en dat deed hij wel aardig.
Nee dan ben je gewoon verstandig bezig door geld te besparen op dingen die mensen die geen twee linker handen hebben zelf kunnenquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb ook mijn tafel gelakt, ben ik nu ook een linkse lakker?![]()
![]()
Jij ook jongemanquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:42 schreef TARDIS. het volgende:
Zosk is een leuke vent en voor iedereen een waardige tegenstander. Dit siert hem als mens en als user.
Deed ik landelijk altijd wel. De volgende verkiezingen moeten we dat nog maar eens zien.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:43 schreef Rozevla het volgende:
LEKKER GENAKT !!!!!
JAAAAHOEEE
COOOOOOCAINE!!!!!
Biem boing beng!!!!!!
Ik vind D66 wel een beetje zonde van je stem, die waaien echt met iedere wind meequote:Op woensdag 20 maart 2019 10:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Deed ik landelijk altijd wel. De volgende verkiezingen moeten we dat nog maar eens zien.
Vandaag geen D66 voor mij.
...quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Lekker vingeren op Geert, goed bezig meid
Ik heb zin om met pensioen te gaanquote:
Verrassend weerquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb zin om met pensioen te gaan
Bel Crackquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen jammer dat ik alleen ga stemmen en mijn stemvreugd met niemand kan delen.
Slik je in ieder geval nog een keer hahaquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:45 schreef xcachet het volgende:
Ik had voor 25 euro een Gazellefiets gescoord op Marktplaats. Ik ermee naar de fietsenmaker. Die kon ‘m maken voor 50 euro, dus ik blij. Ging ik langs, want hij had geloofd met 3 dagen klaar te zijn. Maar het zou wat langer duren, want hij moest er nog een onderdeel bij bestellen.
Nu ben ik bang dat als ik m’n fiets straks op ga halen ik meer kan betalen en ik dat slik omdat ik geen ruggengraat heb.![]()
Je hebt toch 50 euro afgesproken?quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:45 schreef xcachet het volgende:
Ik had voor 25 euro een Gazellefiets gescoord op Marktplaats. Ik ermee naar de fietsenmaker. Die kon ‘m maken voor 50 euro, dus ik blij. Ging ik langs, want hij had geloofd met 3 dagen klaar te zijn. Maar het zou wat langer duren, want hij moest er nog een onderdeel bij bestellen.
Nu ben ik bang dat als ik m’n fiets straks op ga halen ik meer kan betalen en ik dat slik omdat ik geen ruggengraat heb.![]()
Genoten van deze opmerking.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Slik je in ieder geval nog een keer haha
Graag gedaanquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bedankt mooie rechtse vriend van me.
Ja. Maar toen ik langs ging zei hij dat hij er nog een onderdeel bij moest kopen. Maar niks over de prijs.quote:
dan staat die 50,- tochquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Maar toen ik langs ging zei hij dat hij er nog een onderdeel bij moest kopen. Maar niks over de prijs.
Douche gewoon twee keer. Fuck t klimaat.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:50 schreef TARDIS. het volgende:
Besloten niet te douchen omdat ik nog een etensafspraak heb en daarvoor ga hardlopenkan ik beter dan douchen.
Geen dief van mijn portemonneequote:Op woensdag 20 maart 2019 10:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Douche gewoon twee keer. Fuck t klimaat.
heb je een aparte excelsheet met wanneer mensen over sport praten?quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:53 schreef Chia het volgende:
@:TARDIS. waarom heb je van september t/m december 2018 niks over hardlopen gepost? was je toen geblesseerd?
Eens even kijken, in september bijna een maand in Amerika en toen niet hardgelopen, in november en december veel bezig geweest met klussen en verhuizen dus ook minder gelopen en verder zat ik beter in mijn vel en zal ik minder hebben gehoereerd om aandacht erover.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:53 schreef Chia het volgende:
@:TARDIS. waarom heb je van september t/m december 2018 niks over hardlopen gepost? was je toen geblesseerd?
daarom heb ik voor 350 keiharde euro's een piksplinternieuwe fiets gekocht zodat ik al dat gezeik niet hebquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:45 schreef xcachet het volgende:
Hou je dit ook over mij bij?quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:53 schreef Chia het volgende:
als je daar eindelijk mee begint zal ze het bijhouden hahaquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hou je dit ook over mij bij?
Maar dan wanneer ik iets nuttigs zeg?
Een lege sheet bijhoudenquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hou je dit ook over mij bij?
Maar dan wanneer ik iets nuttigs zeg?
Duur, mijn spiksplinternieuwe fiets kostte mij 180 euroquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daarom heb ik voor 350 keiharde euro's een piksplinternieuwe fiets gekocht zodat ik al dat gezeik niet heb
quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je daar eindelijk mee begint zal ze het bijhouden haha
Voorspelbaar weer damesquote:
Ik ga liever helemaal niet op zoekquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zulke werkzaamheden moet je op je werk vinden.
ja maar de mijne was piksplinternieuwquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
Duur, mijn spiksplinternieuwe fiets kostte mij 180 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |