quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:07 schreef mario390 het volgende:
welke lotje bedoel je?
Lotus of Charlotte?
Mijn parkiet.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:07 schreef mario390 het volgende:
welke lotje bedoel je?
Lotus of Charlotte?
Ben jij niet een beetje geobsedeerd door je parkiet?quote:
Neuh.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben jij niet een beetje geobsedeerd door je parkiet?
Nee, jij niet, maar die vrouwen wel.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
echt? ik kijk niet naar mannen de zijn me egal,en zak rijst vallt om
quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
echt? ik kijk niet naar mannen de zijn me egal,en zak rijst vallt om
Ik?quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben jij niet een beetje geobsedeerd door je parkiet?
Aan de beterende hand alweer.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Broodje met lekkerbekje sticks en ketchup, gaat erin als koek, da's een goed teken.
Waarom ga je niet tinderen ofzo?quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik?Ze heeft wel heel mooi kleurenpatroon maar dat komt op een foto niet tot zijn recht.
Deze zijn ook best lekker, wel een beetje groot voor op een broodje...tenzij je een groot broodje hebt.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Aan de beterende hand alweer.Zal die Iglo meuk dan toch ook eens proberen.
Gelukkig wel, voelde me haast gehandicapt.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Aan de beterende hand alweer.Zal die Iglo meuk dan toch ook eens proberen.
Ben normaal niet zo van de kant en klare toestanden, maar dit lijkt me best lekker. En zéker door het bierbeslag.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze zijn ook best lekker, wel een beetje groot voor op een broodje...tenzij je een groot broodje hebt.
[ afbeelding ]
Heb ik ook wel eens gehad, idd lekker, en ze kunnen in de heteluchtoven of fryer.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze zijn ook best lekker, wel een beetje groot voor op een broodje...tenzij je een groot broodje hebt.
[ afbeelding ]
Ik dus ook helemaal niet, gebruik ook nooit zakjes of mixen e.d., vers gemaakt is veel lekkerder, maar deze lekkerbekjes af en toe zijn wel smakelijk en ook nog eens heel gemakkelijk.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben normaal niet zo van de kant en klare toestanden, maar dit lijkt me best lekker. En zéker door het bierbeslag.
de koe is gelopen tot zij klee vondquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je ondertiteling valt een beetje weg, Mario.![]()
Echt geen idee wat je hier typte.
Eerstvolgende keer koop ik het bij Jumbo. Jouw culinaire post gaf de doorslag.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dus ook helemaal niet, gebruik ook nooit zakjes of mixen e.d., vers gemaakt is veel lekkerder, maar deze lekkerbekjes af en toe zijn wel smakelijk en ook nog eens heel gemakkelijk.
Ik lees graag je bevindingenquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eerstvolgende keer koop ik het bij Jumbo. Jouw culinaire post gaf de doorslag.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Voeg mij even toe dan verwijder ik je weer
Ik zag ze voor het eerst, wilde vissticks kopen en zag deze liggen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:31 schreef Gooddeal het volgende:
Ik heb die nog nooit gezien hier, die lekkerbekjes sticks.![]()
Wil ik ook wel proberen.
Ik zal eens in de " grote stad " gaan kijken.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zag ze voor het eerst, wilde vissticks kopen en zag deze liggen.
Die ken ik wel ja, ook best lekker.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Deze heb ik de visboer was er niet
[ afbeelding ]
Lekker.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Met deze jongens en Rucola sla mix
[ afbeelding ]
Toe maar weer.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
¯\_(ツ)_/¯quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
de koe is gelopen tot zij klee vond
Slavink...quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:36 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Toe maar weer.![]()
Ik heb gewoon broccoli en karbonades.
Het bierbeslag was op.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Deze heb ik de visboer was er niet
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:40 schreef mario390 het volgende:
de 2 zijn toch in utopia slapen geweest?
Lekker, maar die maak ik uiteraard altijd zelfquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
Eet ze niet wat de pot schaft?quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:36 schreef Ghostbuster het volgende:
Nu nog even iets voor mijn Aap verzinnen maar die wilt pasta
zo als hadde haar en hommel in muil gestokenquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dat wel ja die heeft een kop eh? man man man
dat zij gern doorgenagelt werd weten we nu alquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dat wel ja die heeft een kop eh? man man man
Wat een smerig wijffiequote:Op woensdag 20 februari 2019 15:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat zij gern doorgenagelt werd weten we nu al
quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat zij gern doorgenagelt werd weten we nu al
Wat een verwennerij! Zo gaat ze natuurlijk nooit zelfstandig wonenquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mag kiezen altijdverwend nest
Neequote:Op woensdag 20 februari 2019 15:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een verwennerij! Zo gaat ze natuurlijk nooit zelfstandig wonen
Onbekend ...quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:57 schreef mario390 het volgende:
VRAAG :: van welke nederlandse realitys zijn deze DOMSTE MEISJES van de videos?
Mario kap er eens meequote:
Oh sorry verkeerde quotequote:
Ja en bedankt .... ik schiet er niets mee op... ik wou eik hetzelfde zeggen, maar dan zonder te quotenquote:
Mijn hoofd begint nogal overloaded te zijnquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en bedankt .... ik schiet er niets mee op... ik wou eik hetzelfde zeggen, maar dan zonder te quoten
van van wat er allemaal moet gebeuren? kort dag is het .. zit de vloer er al in?quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn hoofd begint nogal overloaded te zijn
Morgen en overmorgen. Maar afzeggen regelen Ziggo water nuon verzekeringen loterij (doei afgekapt) Tja wat ik vergeten ben. Volgende week donderdag ga ik wegquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
van van wat er allemaal moet gebeuren? kort dag is het .. zit de vloer er al in?
En opnieuw aanvragen etc ... voorzover het er nog niet isquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Morgen en overmorgen. Maar afzeggen regelen Ziggo water nuon verzekeringen loterij (doei afgekapt) Tja wat ik vergeten ben. Volgende week donderdag ga ik weg
Het zou me een worst wezen als er geen water is maar internet is geregeldquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:18 schreef chufi het volgende:
[..]
En opnieuw aanvragen etc ... voorzover het er nog niet is
Dat is vervrissendquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:21 schreef mario390 het volgende:
niet me schimpfen ik heb en uur niks geplaatst
Nieuwe provider of blijft het Ziggo ?quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zou me een worst wezen als er geen water is maar internet is geregeld
Blijft ziggoquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Nieuwe provider of blijft het Ziggo ?
Wel een nieuw kastje voor tv. Ik kan met dit ding niet opnemen, waarom weet ik nietquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Nieuwe provider of blijft het Ziggo ?
Im Spanje moeten ze een scene opnemen alsof het een echte film/serie isquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:21 schreef mario390 het volgende:
niet me schimpfen ik heb en uur niks geplaatst
Er moet wel een hd inzitten natuurlijk..quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel een nieuw kastje voor tv. Ik kan met dit ding niet opnemen, waarom weet ik niet
Ik had die ook altijd toen het stuk gingquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Er moet wel een hd inzitten natuurlijk..
yep telonovela zoietsquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Im Spanje moeten ze een scene opnemen alsof het een echte film/serie is
De mensen die hier vanwege die ontploffing hun huis kwijt zijn willen hun.ziggo opzeggen. Dat kan niet want ze moeten daarvoor hun modem inleveren.quote:
OK.. ik neem nog maar weinig op en als ik dan wat opneem vergeet ik het vaak nog terug te kijken of ik heb het via de gids al teruggekekn indien mogelijk...quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had die ook altijd toen het stuk ging
kleine lettersquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De mensen die hier vanwege die ontploffing hun huis kwijt zijn willen hun.ziggo opzeggen. Dat kan niet want ze moeten daarvoor hun modem inleveren.
Ik had dat ook ik kon downloaden. Alles wat ik wil op tv gemist maar alles gaat via betaal gedoequote:Op woensdag 20 februari 2019 17:37 schreef chufi het volgende:
[..]
OK.. ik neem nog maar weinig op en als ik dan wat opneem vergeet ik het vaak nog terug te kijken of ik heb het via de gids al teruggekekn indien mogelijk...
ik heb vorige week eindelijk mn Film1 opgezegd..quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De mensen die hier vanwege die ontploffing hun huis kwijt zijn willen hun.ziggo opzeggen. Dat kan niet want ze moeten daarvoor hun modem inleveren.
Ja elke toko begint zn eigen service ... Netflix , RTL XL, Ziggo, Videolamd.. en wat er allemaal nog meer isquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had dat ook ik kon downloaden. Alles wat ik wil op tv gemist maar alles gaat via betaal gedoe
En dat komt niet meer op de download. Spotnet bedoel ik. Films welquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja elke toko begint zn eigen service ... Netflix , RTL XL, Ziggo, Videolamd.. en wat er allemaal nog meer is
OK, ik zie nog wel sommige series van Netflix op Kodiquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:43 schreef Soury het volgende:
[..]
En dat komt niet meer op de download. Spotnet bedoel ik. Films wel
Ik weet niet wat Kodi is.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:47 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, ik zie nog wel sommige series van Netflix op Kodi
Dat is wat de Griek op een bakkie heeft, een soort Open Source Home Theater software met online resourcesquote:
Ok ik gebruik wel knopjesquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is wat de Griek op een bakkie heeft, een soort Open Source Home Theater software met online resources
Zaten bij mij tot twee keer toe grijze stukjes vis in. En ja wel lang genoeg gebakken. Die stukjes waren heel vissig. Ik hoef ze niet meer.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is wel vis he?quote:Op woensdag 20 februari 2019 18:06 schreef Marsani het volgende:
[..]
Zaten bij mij tot twee keer toe grijze stukjes vis in. En ja wel lang genoeg gebakken. Die stukjes waren heel vissig. Ik hoef ze niet meer.
Is het niet een beetje te warm daarvoorquote:Op woensdag 20 februari 2019 18:10 schreef mario390 het volgende:
WM OPENING SEEFELD - WM NORDISCH SKIHUPFEN
[ afbeelding ]
Bij Nordisch moeten ze ook langlaufen tochquote:Op woensdag 20 februari 2019 18:10 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind vis die heel vissig smaakt erg ranzig.quote:Op woensdag 20 februari 2019 18:10 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
Ga jij Mario nu ook al uitschelden voor dom viswijf?quote:Op woensdag 20 februari 2019 18:15 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik vind vis die heel vissig smaakt erg ranzig.
Wat raar dat vis naar vis smaaktquote:Op woensdag 20 februari 2019 18:15 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja die smaken niet naar visquote:
Even wachtenquote:
welke vis zie je?quote:Op woensdag 20 februari 2019 18:15 schreef Marsani het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja en schiessen en Kurtlopenquote:Op woensdag 20 februari 2019 18:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is het niet een beetje te warm daarvoor
quote:Op woensdag 20 februari 2019 18:34 schreef chufi het volgende:
Op zich vind ik schaaldieren op schelpen na wel lekkerNiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op woensdag 20 februari 2019 18:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou op de andere deelnemers schieten, dan heb je de beste kans om te winnen.
Die Spaanse Centrale vers-markten zijn een lust voor Food fans ... Je ziet daar ook de gekste dingen en ook veel nog levende seafood beesten ..quote:
ja dat is echt komisch maar bij de normale Langlauf heb je geen gewehrquote:Op woensdag 20 februari 2019 18:41 schreef chufi het volgende:
[..]
beetje dubbel.. 2 events gelijktijdig of wordt Biatlon apart gehouden
[ afbeelding ]
Die nemen een mes mee.quote:Op woensdag 20 februari 2019 18:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat is echt komisch maar bij de normale Langlauf heb je geen gewehr
Ik weet het, dat stond me wat tegen. Maar mijn zus heeft een wedstrijd gehad met kreeftjes die over de vloer liepenquote:Op woensdag 20 februari 2019 18:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Die Spaanse Centrale vers-markten zijn een lust voor Food fans ... Je ziet daar ook de gekste dingen en ook veel nog levende seafood beesten ..
Worden ze gefouilleerd dan?quote:Op woensdag 20 februari 2019 18:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
Die zijn idd gaaf om heen te gaan.quote:Op woensdag 20 februari 2019 18:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Die Spaanse Centrale vers-markten zijn een lust voor Food fans ... Je ziet daar ook de gekste dingen en ook veel nog levende seafood beesten ..
Dus er wordt in Seedorf niet geschoten !?quote:Op woensdag 20 februari 2019 18:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ik heb ook moeite met dat nog levende eten.. die alen die nog glibberen in de bak.. die arme kreeften ..quote:Op woensdag 20 februari 2019 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet het, dat stond me wat tegen. Maar mijn zus heeft een wedstrijd gehad met kreeftjes die over de vloer liepen
seefeld , ik denk welquote:Op woensdag 20 februari 2019 18:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus er wordt in Seedorf niet geschoten !?
Maar wel lekkerquote:Op woensdag 20 februari 2019 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ook moeite met dat nog levende eten.. die alen die nog glibberen in de bak.. die arme kreeften ..
kreeft OK maar alen ... laat maar.. ik kreeg ooit zoiets als onderstaande aangeboden ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan toch niet. Mario is een man.quote:Op woensdag 20 februari 2019 18:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga jij Mario nu ook al uitschelden voor dom viswijf?
quote:Op woensdag 20 februari 2019 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
kreeft OK maar alen ... laat maar.. ik kreeg ooit zoiets als onderstaande aangeboden ...Wat is Alen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Oh ja ..quote:Op woensdag 20 februari 2019 18:52 schreef Marsani het volgende:
[..]
Dat kan toch niet. Mario is een man.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
kreeft OK maar alen ... laat maar.. ik kreeg ooit zoiets als onderstaande aangeboden ...lijkt op de worm die uit mijn hond kwam nadat hij gisteren een wormkuur kreeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
VISSSS heeft total niks te maken met de Beeld de ik plaaste ,also waarom?quote:Op woensdag 20 februari 2019 18:55 schreef Marsani het volgende:
Maar de visboer begreep wel wat ik bedoelde toen ik geen vissige vis vroeg. Ik kreeg toen tonijn mee.
In je smoelquote:Op woensdag 20 februari 2019 18:55 schreef Marsani het volgende:
Maar de visboer begreep wel wat ik bedoelde toen ik geen vissige vis vroeg. Ik kreeg toen tonijn mee.
Nee ik zag jouw beeld niet. Ik reageerde op Mo zijn broodje vissticks.quote:Op woensdag 20 februari 2019 18:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
VISSSS heeft total niks te maken met de Beeld de ik plaaste ,also waarom?
dat moet je mi maar zeggen hoorquote:Op woensdag 20 februari 2019 19:02 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nee ik zag jouw beeld niet. Ik reageerde op Mo zijn broodje vissticks.
Woon gelukkig op een afstandje ... Nee hoor grapjequote:Op woensdag 20 februari 2019 19:05 schreef Marsani het volgende:
Maar heb vakantie dus even kijken wie ik vanavond ga pesten met een bezoekje.
Die vissen zijn coolquote:
Ja maar .... beter kom je ze niet tegenquote:Op woensdag 20 februari 2019 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Die vissen zijn cool [ afbeelding ]
Ik zoek ze niet opquote:Op woensdag 20 februari 2019 19:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar .... beter kom je ze niet tegen
Laat hem afblijven van dezequote:
quote:Op woensdag 20 februari 2019 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat hem afblijven van dezezowat heb ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weet je wat bokkijken is?
Ook niet kopen .. zijn wel heel lekker..quote:Op woensdag 20 februari 2019 19:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
zowat heb ik niet
weet je wat bokkijken is?
wat is dat op de beeld?quote:Op woensdag 20 februari 2019 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook niet kopen .. zijn wel heel lekker..![]()
Maar nee geen idee wat bokkijken is..
Misschien dat sig000 of FF het weten ... ? Die komen wel eens op bokt.nl
quote:Op woensdag 20 februari 2019 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook niet kopen .. zijn wel heel lekker..![]()
Maar nee geen idee wat bokkijken is..
Misschien dat sig000 of FF het weten ... ? Die komen wel eens op bokt.nl
OK.quote:Op woensdag 20 februari 2019 19:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat is dat op de beeld?
Bok-kijken is als he en minutt de katz in de oogen kijkt en zij kijkt niet weg
Het klopt wel.Laatst nog even gecheckt.quote:
En zijn de meiden daar zo geil ? of valt dat wel tegen?quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het klopt wel.Laatst nog even gecheckt.
Dat valt vies tegen,het paard komt eerst,en voor je het weet sta je een box uit te mesten.quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
En zijn de meiden daar zo geil ? of valt dat wel tegen?
quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
OK.nee zo wat is niet mijnsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat valt vies tegen,het paard komt eerst,en voor je het weet sta je een box uit te mesten.
Ik heb het net gelezen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet jou wat bok-kijken met de katz bedoelt?
En zo ging het bij ons dus ook,en ze trapten er bijna allemaal in.quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:14 schreef Gooddeal het volgende:
Het klopt wel wat FF zegt. Op pensionstalling waar wij stonden reden de vrouwen paard, en ondertussen de vent de stal mesten.
bij mijn poes der vor 10 jaren overleden is durft ik dat niet ,die was me in gezicht gesprongen sonstquote:
Ja.quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En zo ging het bij ons dus ook,en ze trapten er bijna allemaal in.
Was die zo kattig dan?quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
bij mijn poes der vor 10 jaren overleden is durft ik dat niet ,die was me in gezicht gesprongen sonst
Verwennerij.quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:19 schreef Gooddeal het volgende:
Bij mij ging het anders, dochter reed, en ik stond de stal te mesten.
schlimm,de is mijn moeder nachgelopen in mijn kamer en heeft zij zo erg in de voet gekratzt zij moest volgende dag naar de artsquote:
quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
schlimm,de is mijn moeder nachgelopen in mijn kamer en heeft zij zo erg in de voet gekratzt zij moest volgende dag naar de arts
sig doet het anders ...quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:14 schreef Gooddeal het volgende:
Het klopt wel wat FF zegt. Op pensionstalling waar wij stonden reden de vrouwen paard, en ondertussen de vent de stal mesten.
de kater heeft mij en keer vanacht zo in de arm gekratzt om dat ik geslapen ben en de katz is op mijn arm geslapenquote:Op woensdag 20 februari 2019 20:25 schreef Gooddeal het volgende:
[..]Zo een heb er gelukkig nooit gehad.
Zul je wel per ongeluk op hem zijn gaan liggen of zo.quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
de kater heeft mij en keer vanacht zo in de arm gekratzt om dat ik geslapen ben en de katz is op mijn arm geslapen
quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:28 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Zul je wel per ongeluk op hem zijn gaan liggen of zo.
rijst in Spanje is vaak Geel ja.. maar hier in huis ook wel hoorquote:Op woensdag 20 februari 2019 20:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
is dat gelbe rijst in spanie nu? en vlees?
Is ook geen normaal gedrag.quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:25 schreef Gooddeal het volgende:
[..]Zo een heb er gelukkig nooit gehad.
ik heb gisteren weer die aardappelgratin van de lidl gegetenquote:
Ja lekker is dat die aardappel oven dingenquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:14 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb gisteren weer die aardappelgratin van de lidl gegeten![]()
CUL / Vegetarisch #16
lekker spul is dat!
Ga ik doen, en dan bankhangenquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Een vers kopje theeheeeeheeeeeeee
serie ipv film dus daar ben je wat langer mee bezig over het algemeenquote:
Goeie reminder om koffie te halenquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Een vers kopje theeheeeeheeeeeeee
Ik kijk die nuquote:
Lekker de hele nacht wakker liggen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Goeie reminder om koffie te halen
Oh die heb ik gezien beetje slecht geacteerd maar wel vermakelijk qua verhaalquote:
Nou ik kan 20 uur per dag slapen als ik wilquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lekker de hele nacht wakker liggen.
Ongelooflijk, die vrouw zo naïef.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh die heb ik gezien beetje slecht geacteerd maar wel vermakelijk qua verhaal
Ja waargebeurd, liefde maakt blindquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:32 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ongelooflijk, die vrouw zo naïef.
Met thee zou je zonder probleem aan 26 uur per dag komen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik kan 20 uur per dag slapen als ik wil
quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met thee zou je zonder probleem aan 26 uur per dag komen.
Guitig zeker?quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja waargebeurd, liefde maakt blindik vind die dochter grappig bitchie wijffie
M'n hele leven alquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Wat een gemauw weer zeg je drinkt 3 dagen Thee nu?
quote:
Geen dekentjes hierquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Misschien associeerde ik dekentjes met Thee drinkers onbewust
Jaquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:37 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Alleen dat stemmetje.Lijkt wel een muppet.
Soort kardashian, met haar tassen in de kluis.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jagrappig type wel echt de bitch from hell soms
quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:39 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Soort kardashian, met haar tassen in de kluis.
Man man, voor die paar tassen van mij?quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja nu wil je ook een kluis zeker voor tassen?
Ik heb ook vrij veel AH-tassen hiero. Die berg ik ook goed op.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja nu wil je ook een kluis zeker voor tassen?
Fijne tassenquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb ook vrij veel AH-tassen hiero. Die berg ik ook goed op.
Dat zei Soury toch al?quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:42 schreef Gooddeal het volgende:
Opgeluchte app. Kat eet weer sinds vanavond. Uit zichzelf.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:42 schreef Gooddeal het volgende:
Opgeluchte app. Kat eet weer sinds vanavond. Uit zichzelf.
eej hoe was die nieuwe 'Charmed' eigenlijk?quote:
Oh dat was een uitweg ergens voor niet gekekenquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
eej hoe was die nieuwe 'Charmed' eigenlijk?
Niet echt nee saaie wedstrijdquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:47 schreef Gooddeal het volgende:
Champ. league is niet boeiend of zo?
Staat al weer wat anders op hier.
nee niet op flixquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh dat was een uitweg ergens voor niet gekekenhij staat wel op Flix zag ik
ATM- Juv was wel veelbelovend eigenlijk.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Niet echt nee saaie wedstrijd
Ja die heb ik aanstaan ookquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:50 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
ATM- Juv was wel veelbelovend eigenlijk.
jij hebt zeker weer allebeiquote:
oh ja stemmenquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja videoland lift ik mee met iemand
Is ook niet te doen anders, al die abbo's. Als ik zie wat dat t.v kijken allemaal kost.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja videoland lift ik mee met iemand
Is ook en dan nog Spotify maar bij KPN zit 1 spotify acount bijquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:55 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Is ook niet te doen anders, al die abbo's. Als ik zie wat dat t.v kijken allemaal kost.
Netflix wel, maar Videoland heeft ook goede serie's wel en je kan van RTL veel zien zonder reclamequote:
Ja, jij hebt KPN. Wij hebben Ziggo. En met voetbal en alles toch 90 euro in de maand bijna.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Is ook en dan nog Spotify maar bij KPN zit 1 spotify acount bij
Kpn is net zo duur hoor dat maakt mekaar niet veel, ik kan trouwens wel Ziggo GO van mijn moeder hier kijken daar komt toch F1 op?quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:57 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ja, jij hebt KPN. Wij hebben Ziggo. En met voetbal en alles toch 90 euro in de maand bijna.
Dat weet ik niet.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Kpn is net zo duur hoor dat maakt mekaar niet veel, ik kan trouwens wel Ziggo GO van mijn moeder hier kijken daar komt toch F1 op?
Ik welquote:Op woensdag 20 februari 2019 22:03 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik kijk nooit t.v. En stream ook niet. ( meer).
Nee nog steeds nietquote:Op woensdag 20 februari 2019 22:05 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ooit al wel 1 toch?Of was dat een grapje.
Maar kort ... 30 min of zoquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb er weer vergeten dat woensdag ook liveshow is
Verder weet ik 'm niet.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:10 schreef mario390 het volgende:
[..]it doesnt make a difference if we make it or not..
Ja das een ander verhaal.. telecinco heb je beeldquote:Op woensdag 20 februari 2019 22:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee de stream is woensdag altijd om 23 30 erst terug
we got each other and thats a lot for love,quote:
ja maar youtube komt erst laterquote:Op woensdag 20 februari 2019 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja das een ander verhaal.. telecinco heb je beeld
Ik vind je een aardige kerel maar dit gaat me toch wat te ver, Mario.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
we got each other and thats a lot for love,
well give it a shot
ooooooh ,we´re half way there,woahh livin on a prayer,take my hand...
quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind je een aardige kerel maar dit gaat me toch wat te ver, Mario.
Slut?quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:17 schreef mario390 het volgende:
hold on tight.....you know shes a little....
quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind je een aardige kerel maar dit gaat me toch wat te ver, Mario.
op tv deluxe tv ,80s extremequote:Op woensdag 20 februari 2019 22:23 schreef Gooddeal het volgende:
Ik heb ABC herontdekt op YT. Best lekkere nummers.
Ja OK.. ik kijk geen YT meer...quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar youtube komt erst later
ik hebb geen flauw idee.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:26 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan die mega score.
Niet voor zandkorrelsquote:
mij ook nietquote:Op woensdag 20 februari 2019 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja asociaal en onverklaarbaar.. maar goed het boeit niemand meer volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |