quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:07 schreef mario390 het volgende:
welke lotje bedoel je?
Lotus of Charlotte?
Mijn parkiet.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:07 schreef mario390 het volgende:
welke lotje bedoel je?
Lotus of Charlotte?
Ben jij niet een beetje geobsedeerd door je parkiet?quote:
Neuh.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben jij niet een beetje geobsedeerd door je parkiet?
Nee, jij niet, maar die vrouwen wel.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
echt? ik kijk niet naar mannen de zijn me egal,en zak rijst vallt om
quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
echt? ik kijk niet naar mannen de zijn me egal,en zak rijst vallt om
Ik?quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben jij niet een beetje geobsedeerd door je parkiet?
Aan de beterende hand alweer.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Broodje met lekkerbekje sticks en ketchup, gaat erin als koek, da's een goed teken.
Waarom ga je niet tinderen ofzo?quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik?Ze heeft wel heel mooi kleurenpatroon maar dat komt op een foto niet tot zijn recht.
Deze zijn ook best lekker, wel een beetje groot voor op een broodje...tenzij je een groot broodje hebt.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Aan de beterende hand alweer.Zal die Iglo meuk dan toch ook eens proberen.
Gelukkig wel, voelde me haast gehandicapt.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Aan de beterende hand alweer.Zal die Iglo meuk dan toch ook eens proberen.
Ben normaal niet zo van de kant en klare toestanden, maar dit lijkt me best lekker. En zéker door het bierbeslag.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze zijn ook best lekker, wel een beetje groot voor op een broodje...tenzij je een groot broodje hebt.
[ afbeelding ]
Heb ik ook wel eens gehad, idd lekker, en ze kunnen in de heteluchtoven of fryer.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze zijn ook best lekker, wel een beetje groot voor op een broodje...tenzij je een groot broodje hebt.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |