En dat komt niet meer op de download. Spotnet bedoel ik. Films welquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja elke toko begint zn eigen service ... Netflix , RTL XL, Ziggo, Videolamd.. en wat er allemaal nog meer is
OK, ik zie nog wel sommige series van Netflix op Kodiquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:43 schreef Soury het volgende:
[..]
En dat komt niet meer op de download. Spotnet bedoel ik. Films wel
Ik weet niet wat Kodi is.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:47 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, ik zie nog wel sommige series van Netflix op Kodi
Dat is wat de Griek op een bakkie heeft, een soort Open Source Home Theater software met online resourcesquote:
Ok ik gebruik wel knopjesquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is wat de Griek op een bakkie heeft, een soort Open Source Home Theater software met online resources
Zaten bij mij tot twee keer toe grijze stukjes vis in. En ja wel lang genoeg gebakken. Die stukjes waren heel vissig. Ik hoef ze niet meer.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze zijn ook best lekker, wel een beetje groot voor op een broodje...tenzij je een groot broodje hebt.
[ afbeelding ]
Het is wel vis he?quote:Op woensdag 20 februari 2019 18:06 schreef Marsani het volgende:
[..]
Zaten bij mij tot twee keer toe grijze stukjes vis in. En ja wel lang genoeg gebakken. Die stukjes waren heel vissig. Ik hoef ze niet meer.
Is het niet een beetje te warm daarvoorquote:Op woensdag 20 februari 2019 18:10 schreef mario390 het volgende:
WM OPENING SEEFELD - WM NORDISCH SKIHUPFEN
[ afbeelding ]
Bij Nordisch moeten ze ook langlaufen tochquote:Op woensdag 20 februari 2019 18:10 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind vis die heel vissig smaakt erg ranzig.quote:Op woensdag 20 februari 2019 18:10 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
Ga jij Mario nu ook al uitschelden voor dom viswijf?quote:Op woensdag 20 februari 2019 18:15 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik vind vis die heel vissig smaakt erg ranzig.
Wat raar dat vis naar vis smaaktquote:Op woensdag 20 februari 2019 18:15 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja die smaken niet naar visquote:
Even wachtenquote:
welke vis zie je?quote:Op woensdag 20 februari 2019 18:15 schreef Marsani het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja en schiessen en Kurtlopenquote:Op woensdag 20 februari 2019 18:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is het niet een beetje te warm daarvoor
quote:Op woensdag 20 februari 2019 18:34 schreef chufi het volgende:
Op zich vind ik schaaldieren op schelpen na wel lekkerNiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op woensdag 20 februari 2019 18:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou op de andere deelnemers schieten, dan heb je de beste kans om te winnen.
Die Spaanse Centrale vers-markten zijn een lust voor Food fans ... Je ziet daar ook de gekste dingen en ook veel nog levende seafood beesten ..quote:
ja dat is echt komisch maar bij de normale Langlauf heb je geen gewehrquote:Op woensdag 20 februari 2019 18:41 schreef chufi het volgende:
[..]
beetje dubbel.. 2 events gelijktijdig of wordt Biatlon apart gehouden
[ afbeelding ]
Die nemen een mes mee.quote:Op woensdag 20 februari 2019 18:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat is echt komisch maar bij de normale Langlauf heb je geen gewehr
Ik weet het, dat stond me wat tegen. Maar mijn zus heeft een wedstrijd gehad met kreeftjes die over de vloer liepenquote:Op woensdag 20 februari 2019 18:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Die Spaanse Centrale vers-markten zijn een lust voor Food fans ... Je ziet daar ook de gekste dingen en ook veel nog levende seafood beesten ..
Worden ze gefouilleerd dan?quote:Op woensdag 20 februari 2019 18:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
Die zijn idd gaaf om heen te gaan.quote:Op woensdag 20 februari 2019 18:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Die Spaanse Centrale vers-markten zijn een lust voor Food fans ... Je ziet daar ook de gekste dingen en ook veel nog levende seafood beesten ..
Dus er wordt in Seedorf niet geschoten !?quote:Op woensdag 20 februari 2019 18:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ik heb ook moeite met dat nog levende eten.. die alen die nog glibberen in de bak.. die arme kreeften ..quote:Op woensdag 20 februari 2019 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet het, dat stond me wat tegen. Maar mijn zus heeft een wedstrijd gehad met kreeftjes die over de vloer liepen
seefeld , ik denk welquote:Op woensdag 20 februari 2019 18:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus er wordt in Seedorf niet geschoten !?
Maar wel lekkerquote:Op woensdag 20 februari 2019 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ook moeite met dat nog levende eten.. die alen die nog glibberen in de bak.. die arme kreeften ..
kreeft OK maar alen ... laat maar.. ik kreeg ooit zoiets als onderstaande aangeboden ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan toch niet. Mario is een man.quote:Op woensdag 20 februari 2019 18:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga jij Mario nu ook al uitschelden voor dom viswijf?
quote:Op woensdag 20 februari 2019 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
kreeft OK maar alen ... laat maar.. ik kreeg ooit zoiets als onderstaande aangeboden ...Wat is Alen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Oh ja ..quote:Op woensdag 20 februari 2019 18:52 schreef Marsani het volgende:
[..]
Dat kan toch niet. Mario is een man.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
kreeft OK maar alen ... laat maar.. ik kreeg ooit zoiets als onderstaande aangeboden ...lijkt op de worm die uit mijn hond kwam nadat hij gisteren een wormkuur kreeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
VISSSS heeft total niks te maken met de Beeld de ik plaaste ,also waarom?quote:Op woensdag 20 februari 2019 18:55 schreef Marsani het volgende:
Maar de visboer begreep wel wat ik bedoelde toen ik geen vissige vis vroeg. Ik kreeg toen tonijn mee.
In je smoelquote:Op woensdag 20 februari 2019 18:55 schreef Marsani het volgende:
Maar de visboer begreep wel wat ik bedoelde toen ik geen vissige vis vroeg. Ik kreeg toen tonijn mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |