ik heb gisteren weer die aardappelgratin van de lidl gegetenquote:
Ja lekker is dat die aardappel oven dingenquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:14 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb gisteren weer die aardappelgratin van de lidl gegeten![]()
CUL / Vegetarisch #16
lekker spul is dat!
Ga ik doen, en dan bankhangenquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Een vers kopje theeheeeeheeeeeeee
serie ipv film dus daar ben je wat langer mee bezig over het algemeenquote:
Goeie reminder om koffie te halenquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Een vers kopje theeheeeeheeeeeeee
Ik kijk die nuquote:
Lekker de hele nacht wakker liggen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Goeie reminder om koffie te halen
Oh die heb ik gezien beetje slecht geacteerd maar wel vermakelijk qua verhaalquote:
Nou ik kan 20 uur per dag slapen als ik wilquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lekker de hele nacht wakker liggen.
Ongelooflijk, die vrouw zo naïef.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh die heb ik gezien beetje slecht geacteerd maar wel vermakelijk qua verhaal
Ja waargebeurd, liefde maakt blindquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:32 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ongelooflijk, die vrouw zo naïef.
Met thee zou je zonder probleem aan 26 uur per dag komen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik kan 20 uur per dag slapen als ik wil
quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met thee zou je zonder probleem aan 26 uur per dag komen.
Guitig zeker?quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja waargebeurd, liefde maakt blindik vind die dochter grappig bitchie wijffie
M'n hele leven alquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Wat een gemauw weer zeg je drinkt 3 dagen Thee nu?
quote:
Geen dekentjes hierquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Misschien associeerde ik dekentjes met Thee drinkers onbewust
Jaquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:37 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Alleen dat stemmetje.Lijkt wel een muppet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |