Mijn hoofd begint nogal overloaded te zijnquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en bedankt .... ik schiet er niets mee op... ik wou eik hetzelfde zeggen, maar dan zonder te quoten
van van wat er allemaal moet gebeuren? kort dag is het .. zit de vloer er al in?quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn hoofd begint nogal overloaded te zijn
Morgen en overmorgen. Maar afzeggen regelen Ziggo water nuon verzekeringen loterij (doei afgekapt) Tja wat ik vergeten ben. Volgende week donderdag ga ik wegquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
van van wat er allemaal moet gebeuren? kort dag is het .. zit de vloer er al in?
En opnieuw aanvragen etc ... voorzover het er nog niet isquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Morgen en overmorgen. Maar afzeggen regelen Ziggo water nuon verzekeringen loterij (doei afgekapt) Tja wat ik vergeten ben. Volgende week donderdag ga ik weg
Het zou me een worst wezen als er geen water is maar internet is geregeldquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:18 schreef chufi het volgende:
[..]
En opnieuw aanvragen etc ... voorzover het er nog niet is
Dat is vervrissendquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:21 schreef mario390 het volgende:
niet me schimpfen ik heb en uur niks geplaatst
Nieuwe provider of blijft het Ziggo ?quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zou me een worst wezen als er geen water is maar internet is geregeld
Blijft ziggoquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Nieuwe provider of blijft het Ziggo ?
Wel een nieuw kastje voor tv. Ik kan met dit ding niet opnemen, waarom weet ik nietquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Nieuwe provider of blijft het Ziggo ?
Im Spanje moeten ze een scene opnemen alsof het een echte film/serie isquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:21 schreef mario390 het volgende:
niet me schimpfen ik heb en uur niks geplaatst
Er moet wel een hd inzitten natuurlijk..quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel een nieuw kastje voor tv. Ik kan met dit ding niet opnemen, waarom weet ik niet
Ik had die ook altijd toen het stuk gingquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Er moet wel een hd inzitten natuurlijk..
yep telonovela zoietsquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Im Spanje moeten ze een scene opnemen alsof het een echte film/serie is
De mensen die hier vanwege die ontploffing hun huis kwijt zijn willen hun.ziggo opzeggen. Dat kan niet want ze moeten daarvoor hun modem inleveren.quote:
OK.. ik neem nog maar weinig op en als ik dan wat opneem vergeet ik het vaak nog terug te kijken of ik heb het via de gids al teruggekekn indien mogelijk...quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had die ook altijd toen het stuk ging
kleine lettersquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De mensen die hier vanwege die ontploffing hun huis kwijt zijn willen hun.ziggo opzeggen. Dat kan niet want ze moeten daarvoor hun modem inleveren.
Ik had dat ook ik kon downloaden. Alles wat ik wil op tv gemist maar alles gaat via betaal gedoequote:Op woensdag 20 februari 2019 17:37 schreef chufi het volgende:
[..]
OK.. ik neem nog maar weinig op en als ik dan wat opneem vergeet ik het vaak nog terug te kijken of ik heb het via de gids al teruggekekn indien mogelijk...
ik heb vorige week eindelijk mn Film1 opgezegd..quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De mensen die hier vanwege die ontploffing hun huis kwijt zijn willen hun.ziggo opzeggen. Dat kan niet want ze moeten daarvoor hun modem inleveren.
Ja elke toko begint zn eigen service ... Netflix , RTL XL, Ziggo, Videolamd.. en wat er allemaal nog meer isquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had dat ook ik kon downloaden. Alles wat ik wil op tv gemist maar alles gaat via betaal gedoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |