Nee ik zag jouw beeld niet. Ik reageerde op Mo zijn broodje vissticks.quote:Op woensdag 20 februari 2019 18:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
VISSSS heeft total niks te maken met de Beeld de ik plaaste ,also waarom?
dat moet je mi maar zeggen hoorquote:Op woensdag 20 februari 2019 19:02 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nee ik zag jouw beeld niet. Ik reageerde op Mo zijn broodje vissticks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woon gelukkig op een afstandje ... Nee hoor grapjequote:Op woensdag 20 februari 2019 19:05 schreef Marsani het volgende:
Maar heb vakantie dus even kijken wie ik vanavond ga pesten met een bezoekje.
Die vissen zijn coolquote:
Ja maar .... beter kom je ze niet tegenquote:Op woensdag 20 februari 2019 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Die vissen zijn cool [ afbeelding ]
Ik zoek ze niet opquote:Op woensdag 20 februari 2019 19:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar .... beter kom je ze niet tegen
Laat hem afblijven van dezequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat hem afblijven van dezezowat heb ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weet je wat bokkijken is?
Ook niet kopen .. zijn wel heel lekker..quote:Op woensdag 20 februari 2019 19:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
zowat heb ik niet
weet je wat bokkijken is?
wat is dat op de beeld?quote:Op woensdag 20 februari 2019 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook niet kopen .. zijn wel heel lekker..![]()
Maar nee geen idee wat bokkijken is..
Misschien dat sig000 of FF het weten ... ? Die komen wel eens op bokt.nl
quote:Op woensdag 20 februari 2019 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook niet kopen .. zijn wel heel lekker..![]()
Maar nee geen idee wat bokkijken is..
Misschien dat sig000 of FF het weten ... ? Die komen wel eens op bokt.nl
OK.quote:Op woensdag 20 februari 2019 19:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat is dat op de beeld?
Bok-kijken is als he en minutt de katz in de oogen kijkt en zij kijkt niet weg
Het klopt wel.Laatst nog even gecheckt.quote:
En zijn de meiden daar zo geil ? of valt dat wel tegen?quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het klopt wel.Laatst nog even gecheckt.
Dat valt vies tegen,het paard komt eerst,en voor je het weet sta je een box uit te mesten.quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
En zijn de meiden daar zo geil ? of valt dat wel tegen?
quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
OK.nee zo wat is niet mijnsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |