OK .. er waren problemen vorige week, maar nu is er nog een ruimte bij zonder bed...quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee bedooelt is wel de stream van Argentinie "Por Amor or por dineiro
ook Spaans, pancetaquote:
ja maar het is de stream ook nur tot 12 00 middag arg.tijd dann weer de kookshow,afvallshowquote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:03 schreef chufi het volgende:
[..]
OK .. er waren problemen vorige week, maar nu is er nog een ruimte bij zonder bed...
[..]
ook Spaans, panceta
ahh i seequote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:03 schreef chufi het volgende:
[..]
OK .. er waren problemen vorige week, maar nu is er nog een ruimte bij zonder bed...
[..]
ook Spaans, panceta
Ik heb nu wel streamsquote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar het is de stream ook nur tot 12 00 middag arg.tijd dann weer de kookshow,afvallshow
Ja nuquote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet je dat Stockholm Parrallelslalom is?
Ga eens bier halen.quote:
Dan hoef ik er niet meer opuit, ik ben al druk genoeg geweest vandaag.quote:
Ik bedoelde eigenlijk thee toen ik zei dat je meer moest drinkenquote:
Dan drink ik er wel eentje mee.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan hoef ik er niet meer opuit, ik ben al druk genoeg geweest vandaag.
Ik neem al sinds enkele dagen veel opkikkers van Maggi, kip smaak.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk thee toen ik zei dat je meer moest drinken
Die hebben we op mijn werk ook, zo smerig zout vind ik dat.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik neem al sinds enkele dagen veel opkikkers van Maggi, kip smaak.
Lust geen thee.
Voel me alweer tien keer beter dan gisteren, toen was ik echt te brak.quote:
Dan doe je iets meer heet water erbij.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die hebben we op mijn werk ook, zo smerig zout vind ik dat.
Deal.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan drink ik er wel eentje mee.
Of ik neem theequote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan doe je iets meer heet water erbij.
Ja jij, maar mannen drinken geen thee.quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja jij, maar mannen drinken geen thee.
nicequote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voel me alweer tien keer beter dan gisteren, toen was ik echt te brak.
GB soulmate alertquote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Duurt bij mij nooit lang, ik wil te graag.quote:
En zo is dat....quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
hier nog 1.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Duurt bij mij nooit lang, ik wil te graag.
Nope... het blijft theequote:
Vleugellam past niet bij mij, ik wil stralen.quote:
Doegies...wat ga je doen?quote:
Gebruik andrelon dan om te shinen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vleugellam past niet bij mij, ik wil stralen.
Ik shine al.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gebruik andrelon dan om te shinen.
Ahquote:
quote:
Dat hangt er een beetje vanaf wat de verhouding rum/Scrutthee isquote:
Echte mannen niet iigquote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn haar hangt, dus dat hangt altijd goed.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nee totaal niet. Zit mijn haar goed?
Is stoere mannenpraat joh, laat ze maar evenquote:
FYI.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is stoere mannenpraat joh, laat ze maar even
Gelukkig, want ik hou wel van een theetje op zijn tijd.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb puur water uit de kraanquote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
mijne niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn haar hangt, dus dat hangt altijd goed.
Ook koffie op zijn tijd?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig, want ik hou wel van een theetje op zijn tijd.
Yeps, en soms doe ik er wat rode siroop in, omdat suikers brandstoffen zijn.quote:
ochtend 2 bakkies koffie en na avondeten 1. Is mijn ritmequote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook koffie op zijn tijd?
Ik drink alleen nog maar thee op mijn werk, mangothee.
Echte mannen drinken dus limonade?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yeps, en soms doe ik er wat rode siroop in, omdat suikers brandstoffen zijn.
Op momenten dat alcohol niet gewenst is wel.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Echte mannen drinken dus limonade?
ik drink weinig alcoholquote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Op momenten dat alcohol niet gewenst is wel.
Na het ontbijt ik ook altijd een espresso en 's avonds na het eten, heerlijk!quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ochtend 2 bakkies koffie en na avondeten 1. Is mijn ritme
Ik maak mij niet al te druk en werk niet te hard.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik drink weinig alcohol
goedzoquote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Na het ontbijt ik ook altijd een espresso en 's avonds na het eten, heerlijk!
Ja daar drink ik ook aardig wat van op een dag.quote:
Ik drink altijd koffie bij een broodmaaltijd, zonder kan ik niet, da's eenmaal per dag, heel soms twee.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Na het ontbijt ik ook altijd een espresso en 's avonds na het eten, heerlijk!
primaquote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik maak mij niet al te druk en werk niet te hard.
Ik drink bij mijn brood meestal karnemelk, zuur wijf ben ik.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik drink altijd koffie bij een broodmaaltijd, zonder kan ik niet, da's eenmaal per dag, heel soms twee.
Maar zonder brood drink ik geen koffie.
Ik neem wel yoghurt na, nooit ervoor.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik drink bij mijn brood meestal karnemelk, zuur wijf ben ik.
Wijvendrank.quote:
We gooien de thee wel naar de vijandquote:
verse theequote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:45 schreef pullup het volgende:
Alleen voor en tijdens het ontbijt koffie maar dan ook veel.
Wat nog een flink trapje lager in de drank pikorde staat dan de ouderwetse gewone theesoorten is die verhipsterde nep thee zoals rooibosch, sterrenmunt etc
Joh, ik ben de enige van de heren hier in de 40+ die daadwerkelijk gediend heeft, weliswaar niet in oorlogstijd maar toch.quote:
Daar hebben ze niet van terug.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:48 schreef pullup het volgende:
[..]
We gooien de thee wel naar de vijand
Verse munttheequote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
verse theeMunt, citroen, sinaasappel, gember
Klinkt lekkerder dan het smaakt.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Verse muntthee
En anders Earl of Lady Grey.
Ik bijna, telt dat ook.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh, ik ben de enige van de heren hier in de 40+ die daadwerkelijk gediend heeft, weliswaar niet in oorlogstijd maar toch.
Ow ja joh?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh, ik ben de enige van de heren hier in de 40+ die daadwerkelijk gediend heeft, weliswaar niet in oorlogstijd maar toch.
Sinds we MM niet meer in de 40+ hebben wel.quote:
Kuch.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waren ook vaak toffe verhalen van de mensen die in dienst zaten.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sinds we MM niet meer in de 40+ hebben wel.
Nee, is gewoon lekker. Niet al te laf zetten ook.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klinkt lekkerder dan het smaakt.
Daar ken ik nog een hele leuke truuk over.quote:
Bijpassend theetje gevondenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Allemaal van die Giel Beelen wannabees.
Graviteaquote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar ken ik nog een hele leuke truuk over.
Dan heb je even een raket nodig?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar ken ik nog een hele leuke truuk over.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb mijn eigen 'teabag'.
Drink het spul zelf niet.
Ik deed de verbindingen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Yep. Duitsland. Borgholzhausen.
Nou! Ik zit nog bij te komen van het lachen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Niet zo gek dat die award won ook
Ik zie ze wel hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Geen katten filters te vinden, wel leipe masker
Ik drank, blowen, flipperen en broodje kroket.quote:
Ben ik langzaamaan slechtziend aan het worden?quote:
Je moet het zien.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan heb je even een raket nodig?
Korsakov natuukquote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben ik langzaamaan slechtziend aan het worden?
Dat is dus een leeg glas.quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik drank, blowen, flipperen en broodje kroket.
Oh ja, en er stond ook een telex en een codeermachine.
Degene die van thee houden mogen opbokken.quote:
Wij haalden de kratten in een postzak met de dienstauto, een Citroen Visa, die werd total loss gereden daarna kregen we een Kever en die belandde in een sloot.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Bier kochten we met het hele peloton steeds per vat.
Kostte geen moer daar.
En dan je dagen doorbrengen met schieten. Fal, Falo, Browning, handgranaatje kwakken, antitankgranaatje met een kleurkop op je Fal en dan een tank zien te raken, zulke shit.
En natuurlijk de veiligheidspal aanpassen van je Fal, zodat hij automatisch schoot. Anders werd de loop nooit krom.
ik moet toch iets drinken?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Degene die van thee houden mogen opbokken.
Ik ken best wel een paar leuke truuks. De verhalen erbij zijn leuker.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:12 schreef sacha het volgende:
[..]
en als je daar een theezakje op zet
quote:
Rofl! Alles kon toen ook nog. Eerst tijdens de opleiding over laten komen alsof je laatste dagen er aan zaten te komen, om vervolgens in een LDS paradijs te belanden.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij haalden de kratten in een postzak met de dienstauto, een Citroen Visa, die werd total loss gereden daarna kregen we een Kever en die belandde in een sloot.
Welke lichting was je?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Rofl! Alles kon toen ook nog. Eerst tijdens de opleiding over laten komen alsof je laatste dagen er aan zaten te komen, om vervolgens in een LDS paradijs te belanden.
Hmm, er moet hier nog ergens thee staan.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet het zien.
Je neemt een ongebruikt theezakje en een aansteker. Dan vertel je dat de Belgen in navolging van de Russen en Amerikanen ook een raket hebben ontwikkeld. En dan zet je het theezakje op tafel. Het papiertje aansteken werkt niet, het touwtje aansteken werkte ook niet. Uiteindelijk besloten de Belgen om ook de inhoud van het zakje eruit te halen en dat werkt ook niet. Ze hebben het zakje rechtopgezet om hem in de fik te steken.
Als je een leeg theezakje in een koker op de tafel plaats en de bovenkant in de brand steekt stijgt die ineens op.
Hele leuke truuk.
Koffie. Veel.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan hou je alleen echte mannen overquote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten. Ik zal eens even kijken of het lukt om van het theezakjes truuk een filmpje te maken.quote:
En toffe vrouwen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dan hou je alleen echte mannen over
Dat wordt het alfabet boeren en op schrikdraad pissen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dan hou je alleen echte mannen over
Steek je de boel niet in de fik? Zo ja, wel zo lang mogelijk blijven filmen s.v.p.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten. Ik zal eens even kijken of het lukt om van het theezakjes truuk een filmpje te maken.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat wordt het alfabet boeren en op schrikdraad pissen.
Dat laatste doe je maar één keer.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat wordt het alfabet boeren en op schrikdraad pissen.
nee, zet nou maar gewoon een snapchat filter voor je parkietquote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten. Ik zal eens even kijken of het lukt om van het theezakjes truuk een filmpje te maken.
Even over de ontploffing hier om de hoek. De bewoners willen hun Ziggo abonnement opzeggen maar dan moeten ze de modum inleveren. Er ligt een paar ton aan puin op.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Steek je de boel niet in de fik? Zo ja, wel zo lang mogelijk blijven filmen s.v.p.![]()
Koffie met een filter is echte koffie.quote:
Godsamme.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even over de ontploffing hier om de hoek. De bewoners willen hun Ziggo abonnement opzeggen maar dan moeten ze de modum inleveren. Er ligt een paar ton aan puin op.
We zullen doorgaan, van water tot de kraan.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ja maar jij hebt iedereen live gezien.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zag hem live, en hij was goed, vooral zijn bassist.
[ afbeelding ]
Ze speelden ook een cover van Jimi Hendrix en die was supervet.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt iedereen live gezien.
Ik mis het wel, de goede top40 muziek enzo.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze speelden ook een cover van Jimi Hendrix en die was supervet.
Boris en zijn band worden zwaar onderschat door die Idols BS.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mis het wel, de goede top40 muziek enzo.![]()
Jij komt iig soms uit de hoek met muziek die ik ook wel waardeer.
Lady Gaga.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:46 schreef TillyB het volgende:
Over top40 muziek geproken Lyzaaaaa @:Lyza666 ik hoor nu elke dag dat nummer van die film van Lady Gaga op de radio en elke keer denk ik damn, misschien had Lyza ‘m wel echt heel mooi gevonden. Ga ‘m toch maar kijken.
Ze kan goed zingen maar de hits nummers zijn het weer niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat is het enige pluspunt aan die film en dat nummer
Oh ik vind haar ouwe hits leukquote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze kan goed zingen maar de hits nummers zijn het weer niet.
Ze is een prima muzikant, maar haar nummers raken mijn niet tot nauwelijkS.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze kan goed zingen maar de hits nummers zijn het weer niet.
Ik heb er niets mee. Geen gevoel enzo.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:53 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh ik vind haar ouwe hits leuk
*sommige
De k blijft hangen.quote:
Dat mag je alleen maar zeggen met een liedje erbij.quote:
Mangothee en bosvruchtenthee.quote:
Ik wist dat we op je konden rekenenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mangothee en bosvruchtenthee.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:05 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik wist dat we op je konden rekenen
Alleen jammer dat hij thee drinkt.quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat mag je alleen maar zeggen met een liedje erbij.
Wat ben je toch een zeikbeer.quote:
Ga naar bed toe.quote:
doe eens nietquote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat ben je toch een zeikbeer.
Zo jong en dan al zo bitter.![]()
Zal ik een muziekje voor je zoeken?quote:
nehquote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zal ik en muziekje voor je zoeken?
Als je maar lief doet tegen Mo_Muffin, ik houd je in de gaten.quote:
ik altijdquote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je maar lief doet tegen Mo_Muffin, ik houd je in de gaten.
Ik ga even mijn toetsenbord verlaten om de was in de droger te mikken. gedraag je maar in de tussentijd.quote:
have fun. Niet te zwaar tillen hequote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga even mijn toetsenbord verlaten om de was in de droger te mikken. gedraag je maar in de tussentijd.
Badeendje is nog even aan het revalideren, daarna komt ie terug als een feniks.quote:
En wepsen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Echte mannen kauwen op koffiebonen en bijen.
Hmmm! Lekker in 't schemer wespennest happen. Als piñata hengsten, maar dan net even anders.quote:
En het gaat goed, nog even en ik kan de loopkruk op marktplaats flikkeren.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Badeendje is nog even aan het revalideren, daarna komt ie terug als een feniks.
Dat is net een halve dag. Valt wel mee hoor.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga godverdomme naar de Jumbo, stel het nu al vier uur uit.
15 minuten niet posten en niemand die merkt dat je geweest bentquote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga godverdomme naar de Jumbo, stel het nu al vier uur uit.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
15 minuten niet posten en niemand die merkt dat je geweest bent
Dat doe ik soms ook.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou jij zo vriendelijk willen zijn om mijn was in de droger te doen?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat had je natuurlijk al wel uit mn post kunnen opmaken
ik heb geen drogerquote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zou jij zo vriendelijk willen zijn om mijn was in de droger te doen?
Ik heb het zelf maar gedaan. Je bent te laat.quote:
Ik drink mijn aanmaaklimonade puur.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Bikkel als ik ben drink ik Spa intense.
Ja hoor!quote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik drink mijn aanmaaklimonade puur.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik drink mijn aanmaaklimonade puur.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]![]()
Het glazuur springt spontaan van mijn tanden.
Ik drink het weleens. Klein scheutje met veel water, zeker als het warm is.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ik hoef het ook niet. Sowieso niet zo'n zoet klant.
Heb wel een tijd gehad dat ik me suf vrat aan waterijsjes als het heet was. Van die dingen in transparant plastic en waarvan de kleuren je tegemoet schreeuwen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik drink het weleens. Klein scheutje met veel water, zeker als het warm is.
die je zacht koopt en zelf invriestquote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb wel een tijd gehad dat ik me suf vrat aan waterijsjes als het heet was. Van die dingen in transparant plastic en waarvan de kleuren je tegemoet schreeuwen.
Ik miste je al.quote:
Die waterijsjes op twee stokjes.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb wel een tijd gehad dat ik me suf vrat aan waterijsjes als het heet was. Van die dingen in transparant plastic en waarvan de kleuren je tegemoet schreeuwen.
Lekker!quote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die waterijsjes op twee stokjes.
Eerlijk delenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die schrijf ik nu op mijn lijstje bij.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een bak met vanillie ijs en een reep pure chocolade.quote:
Raketje.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
in winter eet ik geen ijsquote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een bak met vanillie ijs en een reep pure chocolade.
Is dat seizoensgebonden dan? Het is lekker of nietquote:
We hebben het over ijsjes, nog even wachten met wat jij hebt gezien.quote:
Ja cookie shit ijsquote:
ja maar komt op de temperaturen buiten anquote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat seizoensgebonden dan? Het is lekker of niet
Nee hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar komt op de temperaturen buiten an
Jij weet.quote:
Ik mot eindelijk die 300 meter gaan lopen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We hebben het over ijsjes, nog even wachten met wat jij hebt gezien.
Welnee.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar komt op de temperaturen buiten an
Ja van de postcode loterijquote:
Hup hup gaan jij!quote:
quote:
Dan gaat hij met sneeuwballen gooien?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Moet je je niet bij mijn parkiet flikken.
Geen zin om op te staan.quote:
Je moet nu echt wel gaan.Straks zijn ze dicht.quote:
Ik heb het opgezegdquote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ehh op je nieuwe of op je oude adres?
Niet naar jou toe, ze vindt je tof.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan gaat hij met sneeuwballen gooien?
Aaahw!quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet naar jou toe, ze vindt je tof.
Ik win 20 euro per maandquote:
Jij weet.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:42 schreef mario390 het volgende:
FARGO is en Film 1996 met W.Macy, S.Buscemi
Smakelijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het opgezegdIk kan 200 bakken ijs kopen voor het postcode geld
Daar ligt het al, Baardaap had mijn voorraad flink te grazen genomen afgelopen zondag.quote:
Dan zag ik er toch een stuk beter uit.quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo! Gesport. Nu een kopje thee zetten
Anfield Roadquote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
keuze ... welke wedstrijd van de 2 live
70 kilo zekerquote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was weer wat aan de zware kant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |