quote:
Dat hangt er een beetje vanaf wat de verhouding rum/Scrutthee isquote:
Echte mannen niet iigquote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja jij, maar mannen drinken geen thee.
Mijn haar hangt, dus dat hangt altijd goed.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nee totaal niet. Zit mijn haar goed?
Is stoere mannenpraat joh, laat ze maar evenquote:
FYI.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is stoere mannenpraat joh, laat ze maar even
Gelukkig, want ik hou wel van een theetje op zijn tijd.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb puur water uit de kraanquote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
mijne niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn haar hangt, dus dat hangt altijd goed.
Ook koffie op zijn tijd?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig, want ik hou wel van een theetje op zijn tijd.
Yeps, en soms doe ik er wat rode siroop in, omdat suikers brandstoffen zijn.quote:
ochtend 2 bakkies koffie en na avondeten 1. Is mijn ritmequote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook koffie op zijn tijd?
Ik drink alleen nog maar thee op mijn werk, mangothee.
Echte mannen drinken dus limonade?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yeps, en soms doe ik er wat rode siroop in, omdat suikers brandstoffen zijn.
Op momenten dat alcohol niet gewenst is wel.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Echte mannen drinken dus limonade?
ik drink weinig alcoholquote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Op momenten dat alcohol niet gewenst is wel.
Na het ontbijt ik ook altijd een espresso en 's avonds na het eten, heerlijk!quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ochtend 2 bakkies koffie en na avondeten 1. Is mijn ritme
Ik maak mij niet al te druk en werk niet te hard.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik drink weinig alcohol
goedzoquote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Na het ontbijt ik ook altijd een espresso en 's avonds na het eten, heerlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |