quote:
Dat hangt er een beetje vanaf wat de verhouding rum/Scrutthee isquote:
Echte mannen niet iigquote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja jij, maar mannen drinken geen thee.
Mijn haar hangt, dus dat hangt altijd goed.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nee totaal niet. Zit mijn haar goed?
Is stoere mannenpraat joh, laat ze maar evenquote:
FYI.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is stoere mannenpraat joh, laat ze maar even
Gelukkig, want ik hou wel van een theetje op zijn tijd.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb puur water uit de kraanquote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
mijne niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn haar hangt, dus dat hangt altijd goed.
Ook koffie op zijn tijd?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig, want ik hou wel van een theetje op zijn tijd.
Yeps, en soms doe ik er wat rode siroop in, omdat suikers brandstoffen zijn.quote:
ochtend 2 bakkies koffie en na avondeten 1. Is mijn ritmequote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook koffie op zijn tijd?
Ik drink alleen nog maar thee op mijn werk, mangothee.
Echte mannen drinken dus limonade?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yeps, en soms doe ik er wat rode siroop in, omdat suikers brandstoffen zijn.
Op momenten dat alcohol niet gewenst is wel.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Echte mannen drinken dus limonade?
ik drink weinig alcoholquote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Op momenten dat alcohol niet gewenst is wel.
Na het ontbijt ik ook altijd een espresso en 's avonds na het eten, heerlijk!quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ochtend 2 bakkies koffie en na avondeten 1. Is mijn ritme
Ik maak mij niet al te druk en werk niet te hard.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik drink weinig alcohol
goedzoquote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Na het ontbijt ik ook altijd een espresso en 's avonds na het eten, heerlijk!
Ja daar drink ik ook aardig wat van op een dag.quote:
Ik drink altijd koffie bij een broodmaaltijd, zonder kan ik niet, da's eenmaal per dag, heel soms twee.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Na het ontbijt ik ook altijd een espresso en 's avonds na het eten, heerlijk!
primaquote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik maak mij niet al te druk en werk niet te hard.
Ik drink bij mijn brood meestal karnemelk, zuur wijf ben ik.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik drink altijd koffie bij een broodmaaltijd, zonder kan ik niet, da's eenmaal per dag, heel soms twee.
Maar zonder brood drink ik geen koffie.
Ik neem wel yoghurt na, nooit ervoor.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik drink bij mijn brood meestal karnemelk, zuur wijf ben ik.
Wijvendrank.quote:
We gooien de thee wel naar de vijandquote:
verse theequote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:45 schreef pullup het volgende:
Alleen voor en tijdens het ontbijt koffie maar dan ook veel.
Wat nog een flink trapje lager in de drank pikorde staat dan de ouderwetse gewone theesoorten is die verhipsterde nep thee zoals rooibosch, sterrenmunt etc
Joh, ik ben de enige van de heren hier in de 40+ die daadwerkelijk gediend heeft, weliswaar niet in oorlogstijd maar toch.quote:
Daar hebben ze niet van terug.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:48 schreef pullup het volgende:
[..]
We gooien de thee wel naar de vijand
Verse munttheequote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
verse theeMunt, citroen, sinaasappel, gember
Klinkt lekkerder dan het smaakt.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Verse muntthee
En anders Earl of Lady Grey.
Ik bijna, telt dat ook.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh, ik ben de enige van de heren hier in de 40+ die daadwerkelijk gediend heeft, weliswaar niet in oorlogstijd maar toch.
Ow ja joh?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh, ik ben de enige van de heren hier in de 40+ die daadwerkelijk gediend heeft, weliswaar niet in oorlogstijd maar toch.
Sinds we MM niet meer in de 40+ hebben wel.quote:
Kuch.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waren ook vaak toffe verhalen van de mensen die in dienst zaten.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sinds we MM niet meer in de 40+ hebben wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |