OK .. er waren problemen vorige week, maar nu is er nog een ruimte bij zonder bed...quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee bedooelt is wel de stream van Argentinie "Por Amor or por dineiro
ook Spaans, pancetaquote:
ja maar het is de stream ook nur tot 12 00 middag arg.tijd dann weer de kookshow,afvallshowquote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:03 schreef chufi het volgende:
[..]
OK .. er waren problemen vorige week, maar nu is er nog een ruimte bij zonder bed...
[..]
ook Spaans, panceta
ahh i seequote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:03 schreef chufi het volgende:
[..]
OK .. er waren problemen vorige week, maar nu is er nog een ruimte bij zonder bed...
[..]
ook Spaans, panceta
Ik heb nu wel streamsquote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar het is de stream ook nur tot 12 00 middag arg.tijd dann weer de kookshow,afvallshow
Ja nuquote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet je dat Stockholm Parrallelslalom is?
Ga eens bier halen.quote:
Dan hoef ik er niet meer opuit, ik ben al druk genoeg geweest vandaag.quote:
Ik bedoelde eigenlijk thee toen ik zei dat je meer moest drinkenquote:
Dan drink ik er wel eentje mee.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan hoef ik er niet meer opuit, ik ben al druk genoeg geweest vandaag.
Ik neem al sinds enkele dagen veel opkikkers van Maggi, kip smaak.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk thee toen ik zei dat je meer moest drinken
Die hebben we op mijn werk ook, zo smerig zout vind ik dat.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik neem al sinds enkele dagen veel opkikkers van Maggi, kip smaak.
Lust geen thee.
Voel me alweer tien keer beter dan gisteren, toen was ik echt te brak.quote:
Dan doe je iets meer heet water erbij.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die hebben we op mijn werk ook, zo smerig zout vind ik dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |