quote:
Rammen en rossen ken ik alleen maar van Slaon pa.quote:
Daar zit vaak al folie om. Dat zou je ook mee kunnen nemen als innig presentje.quote:
Pof!quote:Op maandag 18 februari 2019 18:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Rammen en rossen ken ik alleen maar van Slaon pa.
je stinkt uit je bek als een beer uit zijn reetquote:Op maandag 18 februari 2019 18:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Bob Fosko is ook best creatief.
Nou, nou, nou, Sas!quote:Op maandag 18 februari 2019 18:54 schreef sacha het volgende:
[..]
je stinkt uit je bek als een beer uit zijn reet
De plus op de folie en de min op de komkommer.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar zit vaak al folie om. Dat zou je ook mee kunnen nemen als innig presentje.
De vinger van ?quote:Op maandag 18 februari 2019 18:54 schreef sacha het volgende:
[..]
je stinkt uit je bek als een beer uit zijn reet
quote:Op maandag 18 februari 2019 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De plus op de folie en de min op de komkommer.
Pleur op, we houden ons niet bezig met debielengedoe.quote:
Dacht dat 'Nee's Niks' de kortste was. Niet dus.quote:
God de tering zeg.quote:
Misschien voor degene die het fijn vinden om een bijzettafel in hun reet te hebben.quote:
bij tijd en wijle kan dat heel handig zijn, neem nou een gebrek aan zitplaatsenquote:Op maandag 18 februari 2019 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien voor degene die het fijn vinden om een bijzettafel in hun reet te hebben.
Of een gebrek aan bijzettafeltjes.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:08 schreef sacha het volgende:
[..]
bij tijd en wijle kan dat heel handig zijn, neem nou een gebrek aan zitplaatsen
quote:Op maandag 18 februari 2019 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien voor degene die het fijn vinden om een bijzettafel in hun reet te hebben.
quote:Op maandag 18 februari 2019 19:08 schreef sacha het volgende:
[..]
Hou eens op.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:08 schreef sacha het volgende:
[..]
Ga je binnenkort hardlopen?quote:Op maandag 18 februari 2019 19:18 schreef Superbadeendje het volgende:
Even wat leuks van mijn kant. Lopen enzo gaat steeds beter.
Mooi. Dat is wel zo prettig.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:18 schreef Superbadeendje het volgende:
Even wat leuks van mijn kant. Lopen enzo gaat steeds beter.
Alleen op de loopbaan bij de fysio.quote:
Op die rollator XXL?quote:Op maandag 18 februari 2019 19:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alleen op de loopbaan bij de fysio.
Echt wel, zeker binnenshuis. Van het weekend lekker de boel extra schoongemaakt.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mooi. Dat is wel zo prettig.
Ik ben altijd gevoelig voor domme opmerkingen.quote:
Ik kan geen zeepsop meer zien.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
*groene zeep op gaat kloppen*
Ik had vandaag een Allard aan de phone ... toeval zal ik maar denkenquote:Op maandag 18 februari 2019 19:29 schreef sacha het volgende:
mijn vriendje op de kleuterschool, Allard Jan Pudding, moest van de kleuterjuf zijn mond met zeep wassen als hij vuige taal uitsloeg
vraag hem de volgende keer even naar de zeepquote:Op maandag 18 februari 2019 19:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had vandaag een Allard aan de phone ... toeval zal ik maar denken
Denk ik niet Sacha zit in al onze pjoeters als blauwequote:Op maandag 18 februari 2019 19:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had vandaag een Allard aan de phone ... toeval zal ik maar denken
zet je toch gewoon je aluhoehje weer opquote:Op maandag 18 februari 2019 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk ik niet Sacha zit in al onze pjoeters als blauwe
Wie?quote:Op maandag 18 februari 2019 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk ik niet Sacha zit in al onze pjoeters als blauwe
Doe je ui weer eens even terug.quote:
Ja daar kan ik ook slecht tegenquote:Op maandag 18 februari 2019 19:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe je ui weer eens even terug.
Ja ik schrik van ui'squote:
Ja, als ze ineens een andere weer gaan nemen.quote:
Je praat poep deze is net een paar weken oudquote:Op maandag 18 februari 2019 19:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, als ze ineens een andere weer gaan nemen.![]()
Ik ben trouw aan mijn ui.
quote:
Ik ook.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:44 schreef Soury het volgende:
Ik spot Mootie er al scrollend altijd eruit
We hebben een band in de cosquote:
Ga er dan ook vóór zitten.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:45 schreef sacha het volgende:
op mijn foon staan de UI's rechts en zijn minuscuul, ik schrik altijd als ik achter mijn laptop ga zitten
Het badeendje heb ik altijd gehad. Ik heb hem alleen verweven met het schilderijtje die Fann voor mij heeft gemaakt.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Je praat poep deze is net een paar weken oud
Vertel eensquote:
Ok ik weet genoegquote:
En daar het zeepje onder de douche laten vallenquote:Op maandag 18 februari 2019 19:58 schreef sacha het volgende:
tis ook niet meer goedgekomen met hem, boef geworden en in het gevang terechtkomen
Kreeg hij weer met zeep te maken.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:58 schreef sacha het volgende:
tis ook niet meer goedgekomen met hem, boef geworden en in het gevang terechtkomen
Heb ik.quote:
quote:Op maandag 18 februari 2019 19:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En daar het zeepje onder de douche laten vallen
quote:Op maandag 18 februari 2019 19:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kreeg hij weer met zeep te maken.
quote:
Bewaar je die shit dan?quote:Op maandag 18 februari 2019 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik zit net te kijken, meer dan 1 gig aan avatars waar ik mee bezig ben geweest.
De Wibra verkoopt het nog.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eigenlijk de beste zeepsoorten die er te krijgen zijn qua zuiverheid.
Kolere zeg. Allemaal voor hier op aanvraag gemaakt?quote:Op maandag 18 februari 2019 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik zit net te kijken, meer dan 1 gig aan avatars waar ik mee bezig ben geweest.
Groene zeep?quote:Op maandag 18 februari 2019 20:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eigenlijk de beste zeepsoorten die er te krijgen zijn qua zuiverheid.
quote:Op maandag 18 februari 2019 20:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kolere zeg. Allemaal voor hier op aanvraag gemaakt?
Gatverdammequote:
quote:Op maandag 18 februari 2019 20:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Daar deden ze vroeger alles mee, zelfs haren wassen met groene zeep.
Oerzeep. Da's kei oud, jóngùh!quote:Op maandag 18 februari 2019 20:14 schreef FANN het volgende:
Aleppo zeep is natuurlijk
[ afbeelding ]
Ja lekker onder de douche met een steenquote:Op maandag 18 februari 2019 20:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oerzeep. Da's kei oud, jóngùh!
Maar de fabriek staat er nog steedsquote:Op maandag 18 februari 2019 20:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oerzeep. Da's kei oud, jóngùh!
Grof vuil en nieuwe kopenquote:Op maandag 18 februari 2019 20:17 schreef FANN het volgende:
Als we toch aan het schoonmaken beginnen...
Weet iemand hoe je ''het weer'' uit tuinkussens kan halen ?
ik had we binnen moeten halen, maar niet gedaan
Neeheeeeee.... op een washandje te smeren....quote:Op maandag 18 februari 2019 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja lekker onder de douche met een steen
Ja op die blokken zeepquote:
Denk dat je de beste kans maakt met ossengalzeep en dan in de wasmachine proppen. Als dat past.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:17 schreef FANN het volgende:
Als we toch aan het schoonmaken beginnen...
Weet iemand hoe je ''het weer'' uit tuinkussens kan halen ?
ik had we binnen moeten halen, maar niet gedaan
En dan je wasmachine naar de klotequote:Op maandag 18 februari 2019 20:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk dat je de beste kans maakt met ossengalzeep en dan in de wasmachine proppen. Als dat past.
Nee hoor, dat heb ik zo vaak gedaan als het smerig werd door zand en vogelstront en zo.quote:
hmmm,... ik denk maar nieuwe kopen amders is mijn wanmachine naar de klotequote:Op maandag 18 februari 2019 20:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk dat je de beste kans maakt met ossengalzeep en dan in de wasmachine proppen. Als dat past.
Als ze stuk zijn zo ik het niet wagen ook wat voor vulling er in zitquote:
Met de overige schoonmaakvragen kan ik wel bij jou terecht?quote:
quote:Op maandag 18 februari 2019 20:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met de overige schoonmaakvragen kan ik wel bij jou terecht?
Ik zou googel vragen. Die heeft Fann ookquote:Op maandag 18 februari 2019 20:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met de overige schoonmaakvragen kan ik wel bij jou terecht?
ze zijn niet stuk, maar wel met vulling natuurlijk, ook best wel dik...quote:Op maandag 18 februari 2019 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ze stuk zijn zo ik het niet wagen ook wat voor vulling er in zit
Ik zou het niet doen iig.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ze zijn niet stuk, maar wel met vulling natuurlijk, ook best wel dik...
nah... de even naar de action als ze weer hebben, daar kwamen deze ook vandaan...
heb ik niet eens geprobeerd eigenlijk, maar nu je het zegt.....quote:Op maandag 18 februari 2019 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou googel vragen. Die heeft Fann ook
LOL ik ben benieuwdquote:Op maandag 18 februari 2019 20:26 schreef FANN het volgende:
[..]
heb ik niet eens geprobeerd eigenlijk, maar nu je het zegt.....
even kijken wat Googel zegt!
Ik heb 100x tegen mijn parkiet gezegd dat ze eruit mag als ze de stofzuiger gaat hanteren. Werkt niet.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou googel vragen. Die heeft Fann ook
Ik zou zo'n irritante vogel ook graag opzuigenquote:Op maandag 18 februari 2019 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb 100x tegen mijn parkiet gezegd dat ze eruit mag als ze de stofzuiger gaat hanteren. Werkt niet.
quote:Niet. Heb het zelf gehad en er diverse middeltjes voor gekocht, maar zonde van het geld. Nieuwe aangeschaft.
Als je de kussens opruimt, leg ze dan niet nat/vochtig weg en niet op elkaar.
Als het nog gaat sneeuwen kan je ze erop leggenquote:
ik kan ze wel bewaren voor eronder.. en als het regent erop leggen misschien?quote:Op maandag 18 februari 2019 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het nog gaat sneeuwen kan je ze erop leggen
quote:Op maandag 18 februari 2019 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou zo'n irritante vogel ook graag opzuigen
Is dat van googel ben benieuwd hoe dat werkt.quote:
Lotje is lief.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou zo'n irritante vogel ook graag opzuigen
Sneeuw trek een boel vuil uit je kleden of wat dan ookquote:Op maandag 18 februari 2019 20:32 schreef FANN het volgende:
[..]
ik kan ze wel bewaren voor eronder.. en als het regent erop leggen misschien?
dat lijkt me wel een goed idee eigenlijk
Ja johquote:Op maandag 18 februari 2019 20:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lotje is lief.
[ afbeelding ]
en daarna kwam ik hier terecht....quote:Op maandag 18 februari 2019 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat van googel ben benieuwd hoe dat werkt.
Weggooien en nieuwe kopen dus. Fuck googelquote:Op maandag 18 februari 2019 20:36 schreef FANN het volgende:
[..]
en daarna kwam ik hier terecht....
https://www.ouders.nl/for(...)-weer-in-tuinkussens
nah... het komt er op neer dat je ze maar beter kak weggooien....
misschien álles gewoon,,, het is wel schimmel... is ook geen idee om daar op
te zitten... normaal niet maar bij mij...![]()
val je straks dood door een schimmeltje
Oh.... wist ik niet!quote:Op maandag 18 februari 2019 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Sneeuw trek een boel vuil uit je kleden of wat dan ook
Mijn moeder gooide altijd haar tapijten in de tuin.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh.... wist ik niet!
maar er komt geen sneeuw op mijn balkon daarvoor is het teveel afgeschermd...
wel vocht....
Had ik nog nooit gehoord... is de eerste keer....quote:Op maandag 18 februari 2019 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder gooide altijd haar tapijten in de tuin.
Meubels liet ze wel binnen?quote:Op maandag 18 februari 2019 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder gooide altijd haar tapijten in de tuin.
quote:Op maandag 18 februari 2019 20:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Meubels liet ze wel binnen?
Mijn zus wist dat ook nog en had het hondenbed (kleed) in de sneeuw gelegd. En dat was echt een vieze plekquote:Op maandag 18 februari 2019 20:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Had ik nog nooit gehoord... is de eerste keer....
zo zie je maar weer!
Barbecuerooster in het gras flikkeren werkt ook prima. Anders sta je je rot te bikken.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn zus wist dat ook nog en had het hondenbed (kleed) in de sneeuw gelegd. En dat was echt een vieze plek
Is dus de beste én de goedkoopste manier om dat soort dingen schoon te makenquote:Op maandag 18 februari 2019 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn zus wist dat ook nog en had het hondenbed (kleed) in de sneeuw gelegd. En dat was echt een vieze plek
Nee ik ben de googel hierquote:Op maandag 18 februari 2019 20:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je weet het niet. ¯\_(ツ)_/¯
Het vriest droog ofzoquote:Op maandag 18 februari 2019 20:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dus de beste én de goedkoopste manier om dat soort dingen schoon te maken
serieus nooit geweten!
Niet waar, jij bent een muisje.quote:
Doe er gelijk een leuke foto vanquote:Op maandag 18 februari 2019 20:47 schreef FANN het volgende:
Ik ben van plan om minstens 1 ding per dag schoon te maken...
niet meer alles achterelkaar....
Morgen keukenlade's
het mot toch af en toe gebeuren
Dat doe ik ook, alles stap voor stap ipv allemaal tegelijk willen.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:47 schreef FANN het volgende:
Ik ben van plan om minstens 1 ding per dag schoon te maken...
niet meer alles achterelkaar....
Morgen keukenlade's
het mot toch af en toe gebeuren
kan ook niet op onze ouwe dagquote:Op maandag 18 februari 2019 20:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, alles stap voor stap ipv allemaal tegelijk willen.
Heb je er lijstjes voor? Ik maak schoon als ik denk dat het nodig isquote:Op maandag 18 februari 2019 20:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, alles stap voor stap ipv allemaal tegelijk willen.
Lijstjes maken.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je er lijstjes voor? Ik maak schoon als ik denk dat het nodig is
Ja als het niet vies is ga ik het ook niet doenquote:Op maandag 18 februari 2019 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je er lijstjes voor? Ik maak schoon als ik denk dat het nodig is
Je doet het stap voor stap ?quote:Op maandag 18 februari 2019 20:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lijstjes maken.Ik maak nog geeneens een boodschappenlijstje.
Een zooitje hebben is iets anders dan dat het vies is.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja als het niet vies is ga ik het ook niet doen![]()
Het is niet ''mijn hobby'' zeg maar... maar het is een zooitje en ik kan niks meer vinden...
dan is het tijd
ik moet wel eigenlijk.... en dan vergeet ik het lijstje mee te nemenquote:Op maandag 18 februari 2019 20:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lijstjes maken.Ik maak nog geeneens een boodschappenlijstje.
quote:Op maandag 18 februari 2019 20:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
Met een hogedrukspuit krijg je die kussens wel weer toonbaar.
nou groene zeep is wel goed voor veel dingen eigenlijk en goedkoop ook nog,quote:
Ik moest wel.quote:
zelfs dat krijg je ''het weer'' er niet uitquote:Op maandag 18 februari 2019 20:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
Met een hogedrukspuit krijg je die kussens wel weer toonbaar.
Oh dat is herkenbaar hoor.Boodschappen lijstjes maken en dan halverwegen beseffen dat het nog op tafel ligt maar komt goed. Alles in huis behalve het belangrijkste Koffie ofzoquote:Op maandag 18 februari 2019 20:57 schreef FANN het volgende:
[..]
ik moet wel eigenlijk.... en dan vergeet ik het lijstje mee te nemen
het is niet eens meer grappig,,, ik haat dat dat ik dat steeds vergeet
Dan heeft Soury de beste oplossing.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:01 schreef FANN het volgende:
[..]
zelfs dat krijg je ''het weer'' er niet uit![]()
het is een schimmel... dus het zit in je hele kussen...
Ken ik, naar de super gaan vuur suiker en gelijk maar wat andere boodschappen. Thuiskomen en de suiker vergeten zijn.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat is herkenbaar hoor.Boodschappen lijstjes maken en dan halverwegen beseffen dat het nog op tafel ligt maar komt goed. Alles in huis behalve het belangrijkste Koffie ofzo
ik zit net nog effe verder te googelen....quote:Op maandag 18 februari 2019 21:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dan heeft Soury de beste oplossing.
Stoomreiniger.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dan heeft Soury de beste oplossing.
Ik haal nooit suiker?quote:Op maandag 18 februari 2019 21:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ken ik, naar de super gaan vuur suiker en gelijk maar wat andere boodschappen. Thuiskomen en de suiker vergeten zijn.
Daar had je googel toch niet voor nodig? Schimmel is niet gezond. Een gezond verstand is handigerquote:Op maandag 18 februari 2019 21:05 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zit net nog effe verder te googelen....
Maar niet alleen voor het doek zijn weerplekken een risico. Ook voor uw eigen gezondheid is schimmel schadelijk
Ik pleur ze morgen weg!
Ik haal ook nog de u en de o door elkaar.quote:
En schimmelkaas dan?quote:Op maandag 18 februari 2019 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar had je googel toch niet voor nodig? Schimmel is niet gezond. Een gezond verstand is handiger
Nou ja zelfs mannen zullen toch écht af en toe de boel meten schoonmaken anders zit jequote:Op maandag 18 februari 2019 21:06 schreef Superbadeendje het volgende:
Godver, het lijkt wel of ik hier op de huishoudbeurs loop.
Dat is lekkerquote:
Paddo`s zijn toch ook een soort schimmel?quote:
Jaquote:Op maandag 18 februari 2019 21:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Paddo`s zijn toch ook een soort schimmel?
Ja denk het welquote:Op maandag 18 februari 2019 21:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Paddo`s zijn toch ook een soort schimmel?
Ga je nog? Vandaag geopend.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:06 schreef Superbadeendje het volgende:
Godver, het lijkt wel of ik hier op de huishoudbeurs loop.
ja... ergens wist ik het wel,maar ik dacht misschien is er een ''maniertje''quote:Op maandag 18 februari 2019 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar had je googel toch niet voor nodig? Schimmel is niet gezond. Een gezond verstand is handiger
Die is net opgerotquote:Op maandag 18 februari 2019 21:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Knol van sinterklaas is ook schimmel.
Schimmel is de basis van penicilline.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Niet alle schimmel is ongezond dus
Ik heb een schoon huisje, ook mannen kunnen schoonhouden.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja zelfs mannen zullen toch écht af en toe de boel meten schoonmaken anders zit je
in No Time in je hek tussen de drek.....
Mannen ?quote:Op maandag 18 februari 2019 21:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja zelfs mannen zullen toch écht af en toe de boel meten schoonmaken anders zit je
in No Time in je hek tussen de drek.....
Beterquote:Op maandag 18 februari 2019 21:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een schoon huisje, ook mannen kunnen schoonhouden.
Ik zag ze alquote:Op maandag 18 februari 2019 21:13 schreef FANN het volgende:
[..]
De Paashaas staat alweer te trappelen........
Nou nee mannen die ik ken zijn wat beter in de schoonmaak.quote:
Jij kent mij?quote:Op maandag 18 februari 2019 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee mannen die ik ken zijn wat beter in de schoonmaak.
Neequote:
eh.... jij kent échte mannen bedoel je?quote:Op maandag 18 februari 2019 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee mannen die ik ken zijn wat beter in de schoonmaak.
Uhh nee ik zeg alleen dat ik vrienden heb die netter zijn dan ikquote:Op maandag 18 februari 2019 21:16 schreef FANN het volgende:
[..]
eh.... jij kent échte mannen bedoel je?![]()
Die hele échte
Echte mannen doen alles zelf.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:16 schreef FANN het volgende:
[..]
eh.... jij kent échte mannen bedoel je?![]()
Die hele échte
quote:Op maandag 18 februari 2019 21:15 schreef sig000 het volgende:
1x per week blaas ik met bladblazer alle stof weg.
Precies. Niet elke man is een viespeukquote:Op maandag 18 februari 2019 21:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Echte mannen doen alles zelf.
Vrouwen maken wel grondiger schoon denk ikquote:Op maandag 18 februari 2019 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies. Niet elke man is een viespeuk
quote:Op maandag 18 februari 2019 21:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Vrouwen maken wel grondiger schoon denk ik
Onzin.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
De douche en wc doe ik met hogedruk.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Is je aanrecht leeg? mijn moeder had je al gewurgd ervoor denk ikquote:
Das best grondigquote:Op maandag 18 februari 2019 21:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
De douche en wc doe ik met hogedruk.
Een leeg aanrecht wil niet zeggen dat het schoon is.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Is je aanrecht leeg? mijn moeder had je al gewurgd ervoor denk ik
Je moeder zou ervan kunnen eten.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Is je aanrecht leeg? mijn moeder had je al gewurgd ervoor denk ik
Doe ik ook niet (oh wacht)quote:Op maandag 18 februari 2019 21:28 schreef sig000 het volgende:
De keuken schoonmaken bemoei ik me niet mee, daar kook ik alleen maar.
quote:
quote:
Die draait ze gewoon om.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:28 schreef Ghostbuster het volgende:
B.V Fann's tuinkussens, een man had die niet weggegooid voor schimmels
Mannen beter vrouwen veiligerquote:Op maandag 18 februari 2019 21:29 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]![]()
dus die theorie klopt van geen kanten...
Net als man of vrouwen beter of slechter kunnen autorijden, dat is is ook zo'n onzin...
ook niet écht denk ik hoorquote:Op maandag 18 februari 2019 21:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mannen beter vrouwen veiliger
Statistisch gezien wel die betalen vaak ook minder verzekeringspremiequote:
Is ook gelul.quote:
Als ze hoogzwanger zijn misschienquote:Op maandag 18 februari 2019 21:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Is dat zo?quote:Op maandag 18 februari 2019 21:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Statistisch gezien wel die betalen vaak ook minder verzekeringspremie
Oh vandaarquote:
Koken is leuk schoonmaken nietquote:Op maandag 18 februari 2019 21:32 schreef FANN het volgende:
Ik kan wel koken, maar alleen makkelijke dingen en ik vind het ook helemaal niet leuk ...
Ja lekkere gesprekspartner die muis eh? gelul gelul gelulquote:Op maandag 18 februari 2019 21:33 schreef FANN het volgende:
[..]
hoe zit het dan?
want dan weet ik het niet meer
Is dat zo?quote:Op maandag 18 februari 2019 21:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Statistisch gezien wel die betalen vaak ook minder verzekeringspremie
Wat belachelijkquote:Op maandag 18 februari 2019 21:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
ja 10/15% dat is al tijden zo
Een lasser zijn is typisch mannelijk, wist je dat vrouwen er beter in zijn.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:33 schreef FANN het volgende:
[..]
hoe zit het dan?
want dan weet ik het niet meer
Wat meer noclaim dan waarschijnlijk?quote:Op maandag 18 februari 2019 21:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
ja 10/15% dat is al tijden zo
Nee wist ik niet?quote:Op maandag 18 februari 2019 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een lasser zijn is typisch mannelijk, wist je dat vrouwen er beter in zijn.
Nu praat je net zo poep. Een lasser kan en vrouw of man zijn wie beter is maakt qua geslacht niet uit.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een lasser zijn is typisch mannelijk, wist je dat vrouwen er beter in zijn.
Ja dat zou kunnenquote:Op maandag 18 februari 2019 21:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wat meer noclaim dan waarschijnlijk?
Dan heb je het over statistiekenquote:Op maandag 18 februari 2019 21:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnenmisschien alleen bij WA ja
Vrouwen hebben een stabielere hand maar de ene is de andere niet natuurlijk.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee wist ik niet?
waarom?
Mijn Pa was lasser
Maar dat heb je dan toch ook met mannen?quote:Op maandag 18 februari 2019 21:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vrouwen hebben een stabielere hand maar de ene is de andere niet natuurlijk.
Schei toch uitquote:Op maandag 18 februari 2019 21:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vrouwen hebben een stabielere hand maar de ene is de andere niet natuurlijk.
Ik vind dit een nogal domme conversatiequote:Op maandag 18 februari 2019 21:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Leeftijd en regio maken wel uit, soort auto ook maar geslacht en afkomst lijkt me niet.
Er ligt genoeg?quote:Op maandag 18 februari 2019 21:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moeder zou ervan kunnen eten.
Inparkeren ook?quote:Op maandag 18 februari 2019 21:33 schreef Gooddeal het volgende:
Mijn man maakt grondiger schoon, als hij al iets schoonmaakt, en ik rij beter auto.
Dat introduceert mij niks.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dit een nogal domme conversatie
Het ene geslacht overwint het andere niet.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu praat je net zo poep. Een lasser kan en vrouw of man zijn wie beter is maakt qua geslacht niet uit.
Dat leer je pas als je in Amsterdam woont.quote:
Daar is toch geen plek om het te doen.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat leer je pas als je in Amsterdam woont.
ja dubbel parkeren.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee,ze was een heel tenger lief vrouwtje.Wel gek op chocolade.quote:
Op de centimeterquote:Op maandag 18 februari 2019 21:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar is toch geen plek om het te doen.
ja chocolaquote:Op maandag 18 februari 2019 21:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nee,ze was een heel tenger lief vrouwtje.Wel gek op chocolade.
Als je nog een auto hebtquote:Op maandag 18 februari 2019 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Komt vast wel goed,heeft even tijd nodig.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:42 schreef Gooddeal het volgende:
1 van de katten van mijn dochter doet het slecht op het nieuwe adres.
Nee die heb je al lang niet meer iddquote:
Ja katten zijn vreemde dingen, dat kan nog wel een week durenquote:Op maandag 18 februari 2019 21:42 schreef Gooddeal het volgende:
1 van de katten van mijn dochter doet het slecht op het nieuwe adres.
Mijn buurman woon al z'n hele leven in Amsterdam maar die kan echt niet inparkeren.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Lastigquote:Op maandag 18 februari 2019 21:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn buurman woon al z'n hele leven in Amsterdam maar die kan echt niet inparkeren.
Nee, hij eet niet, al vanaf zaterdag, dat is voor katten niet best.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Komt vast wel goed,heeft even tijd nodig.
quote:Op maandag 18 februari 2019 21:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Valt mee. Z'n vrouw rijdt altijd.
Idd, oude kat?quote:Op maandag 18 februari 2019 21:49 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nee, hij eet niet, al vanaf zaterdag, dat is voor katten niet best.
Welnee mijn asiel katten zaten 3 weken onder de bank. Bakje water was wel opquote:Op maandag 18 februari 2019 21:49 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Die gaan de auto nooit voor Melbourne klaar hebben.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:49 schreef Recce het volgende:
Scrut, heb je al een strategie voor je manager? Twee keer Williams?
Nee, dat is niet goed. Katten moeten elke dag wel iets eten.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:49 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik vond één dag uitstel al raar. Toen werden het twee dagen en nu hopen ze in de loop van woensdag misschien te kunnen gaan rijden. Het schijnt ook dat ze flink achteruit zijn gegaan ten opzichte van vorig jaar door de nieuwe regels, maar dat zijn geruchten. Ik las iets van 2 seconden.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die gaan de auto nooit voor Melbourne klaar hebben.
Drama queen. Die beesten zijn er sinds zaterdag nu is het maandag.. Oh jéé alarmquote:Op maandag 18 februari 2019 21:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dat is niet goed. Katten moeten elke dag wel iets eten.
Al 7 jaar niet meer.....quote:Op maandag 18 februari 2019 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee die heb je al lang niet meer idd
Met dit soort dingen ben ik inderdaad een drama queen.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Drama queen. Die beesten zijn er sinds zaterdag nu is het maandag.. Oh jéé alarm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |