Precies. Niet elke man is een viespeukquote:Op maandag 18 februari 2019 21:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Echte mannen doen alles zelf.
Vrouwen maken wel grondiger schoon denk ikquote:Op maandag 18 februari 2019 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies. Niet elke man is een viespeuk
quote:Op maandag 18 februari 2019 21:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Vrouwen maken wel grondiger schoon denk ik
Onzin.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
De douche en wc doe ik met hogedruk.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Is je aanrecht leeg? mijn moeder had je al gewurgd ervoor denk ikquote:
Das best grondigquote:Op maandag 18 februari 2019 21:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
De douche en wc doe ik met hogedruk.
Een leeg aanrecht wil niet zeggen dat het schoon is.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Is je aanrecht leeg? mijn moeder had je al gewurgd ervoor denk ik
Je moeder zou ervan kunnen eten.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Is je aanrecht leeg? mijn moeder had je al gewurgd ervoor denk ik
Doe ik ook niet (oh wacht)quote:Op maandag 18 februari 2019 21:28 schreef sig000 het volgende:
De keuken schoonmaken bemoei ik me niet mee, daar kook ik alleen maar.
quote:
quote:
Die draait ze gewoon om.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:28 schreef Ghostbuster het volgende:
B.V Fann's tuinkussens, een man had die niet weggegooid voor schimmels
Mannen beter vrouwen veiligerquote:Op maandag 18 februari 2019 21:29 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]![]()
dus die theorie klopt van geen kanten...
Net als man of vrouwen beter of slechter kunnen autorijden, dat is is ook zo'n onzin...
ook niet écht denk ik hoorquote:Op maandag 18 februari 2019 21:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mannen beter vrouwen veiliger
Statistisch gezien wel die betalen vaak ook minder verzekeringspremiequote:
Is ook gelul.quote:
Als ze hoogzwanger zijn misschienquote:Op maandag 18 februari 2019 21:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Is dat zo?quote:Op maandag 18 februari 2019 21:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Statistisch gezien wel die betalen vaak ook minder verzekeringspremie
Oh vandaarquote:
Koken is leuk schoonmaken nietquote:Op maandag 18 februari 2019 21:32 schreef FANN het volgende:
Ik kan wel koken, maar alleen makkelijke dingen en ik vind het ook helemaal niet leuk ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |