kan ook niet op onze ouwe dagquote:Op maandag 18 februari 2019 20:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, alles stap voor stap ipv allemaal tegelijk willen.
Heb je er lijstjes voor? Ik maak schoon als ik denk dat het nodig isquote:Op maandag 18 februari 2019 20:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, alles stap voor stap ipv allemaal tegelijk willen.
Lijstjes maken.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je er lijstjes voor? Ik maak schoon als ik denk dat het nodig is
Ja als het niet vies is ga ik het ook niet doenquote:Op maandag 18 februari 2019 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je er lijstjes voor? Ik maak schoon als ik denk dat het nodig is
Je doet het stap voor stap ?quote:Op maandag 18 februari 2019 20:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lijstjes maken.Ik maak nog geeneens een boodschappenlijstje.
Een zooitje hebben is iets anders dan dat het vies is.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja als het niet vies is ga ik het ook niet doen![]()
Het is niet ''mijn hobby'' zeg maar... maar het is een zooitje en ik kan niks meer vinden...
dan is het tijd
ik moet wel eigenlijk.... en dan vergeet ik het lijstje mee te nemenquote:Op maandag 18 februari 2019 20:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lijstjes maken.Ik maak nog geeneens een boodschappenlijstje.
quote:Op maandag 18 februari 2019 20:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
Met een hogedrukspuit krijg je die kussens wel weer toonbaar.
nou groene zeep is wel goed voor veel dingen eigenlijk en goedkoop ook nog,quote:
Ik moest wel.quote:
zelfs dat krijg je ''het weer'' er niet uitquote:Op maandag 18 februari 2019 20:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
Met een hogedrukspuit krijg je die kussens wel weer toonbaar.
Oh dat is herkenbaar hoor.Boodschappen lijstjes maken en dan halverwegen beseffen dat het nog op tafel ligt maar komt goed. Alles in huis behalve het belangrijkste Koffie ofzoquote:Op maandag 18 februari 2019 20:57 schreef FANN het volgende:
[..]
ik moet wel eigenlijk.... en dan vergeet ik het lijstje mee te nemen
het is niet eens meer grappig,,, ik haat dat dat ik dat steeds vergeet
Dan heeft Soury de beste oplossing.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:01 schreef FANN het volgende:
[..]
zelfs dat krijg je ''het weer'' er niet uit![]()
het is een schimmel... dus het zit in je hele kussen...
Ken ik, naar de super gaan vuur suiker en gelijk maar wat andere boodschappen. Thuiskomen en de suiker vergeten zijn.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat is herkenbaar hoor.Boodschappen lijstjes maken en dan halverwegen beseffen dat het nog op tafel ligt maar komt goed. Alles in huis behalve het belangrijkste Koffie ofzo
ik zit net nog effe verder te googelen....quote:Op maandag 18 februari 2019 21:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dan heeft Soury de beste oplossing.
Stoomreiniger.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dan heeft Soury de beste oplossing.
Ik haal nooit suiker?quote:Op maandag 18 februari 2019 21:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ken ik, naar de super gaan vuur suiker en gelijk maar wat andere boodschappen. Thuiskomen en de suiker vergeten zijn.
Daar had je googel toch niet voor nodig? Schimmel is niet gezond. Een gezond verstand is handigerquote:Op maandag 18 februari 2019 21:05 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zit net nog effe verder te googelen....
Maar niet alleen voor het doek zijn weerplekken een risico. Ook voor uw eigen gezondheid is schimmel schadelijk
Ik pleur ze morgen weg!
Ik haal ook nog de u en de o door elkaar.quote:
En schimmelkaas dan?quote:Op maandag 18 februari 2019 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar had je googel toch niet voor nodig? Schimmel is niet gezond. Een gezond verstand is handiger
Nou ja zelfs mannen zullen toch écht af en toe de boel meten schoonmaken anders zit jequote:Op maandag 18 februari 2019 21:06 schreef Superbadeendje het volgende:
Godver, het lijkt wel of ik hier op de huishoudbeurs loop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |