Ja lekkere gesprekspartner die muis eh? gelul gelul gelulquote:Op maandag 18 februari 2019 21:33 schreef FANN het volgende:
[..]
hoe zit het dan?
want dan weet ik het niet meer
Is dat zo?quote:Op maandag 18 februari 2019 21:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Statistisch gezien wel die betalen vaak ook minder verzekeringspremie
Wat belachelijkquote:Op maandag 18 februari 2019 21:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
ja 10/15% dat is al tijden zo
Een lasser zijn is typisch mannelijk, wist je dat vrouwen er beter in zijn.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:33 schreef FANN het volgende:
[..]
hoe zit het dan?
want dan weet ik het niet meer
Wat meer noclaim dan waarschijnlijk?quote:Op maandag 18 februari 2019 21:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
ja 10/15% dat is al tijden zo
Nee wist ik niet?quote:Op maandag 18 februari 2019 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een lasser zijn is typisch mannelijk, wist je dat vrouwen er beter in zijn.
Nu praat je net zo poep. Een lasser kan en vrouw of man zijn wie beter is maakt qua geslacht niet uit.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een lasser zijn is typisch mannelijk, wist je dat vrouwen er beter in zijn.
Ja dat zou kunnenquote:Op maandag 18 februari 2019 21:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wat meer noclaim dan waarschijnlijk?
Dan heb je het over statistiekenquote:Op maandag 18 februari 2019 21:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnenmisschien alleen bij WA ja
Vrouwen hebben een stabielere hand maar de ene is de andere niet natuurlijk.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee wist ik niet?
waarom?
Mijn Pa was lasser
Maar dat heb je dan toch ook met mannen?quote:Op maandag 18 februari 2019 21:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vrouwen hebben een stabielere hand maar de ene is de andere niet natuurlijk.
Schei toch uitquote:Op maandag 18 februari 2019 21:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vrouwen hebben een stabielere hand maar de ene is de andere niet natuurlijk.
Ik vind dit een nogal domme conversatiequote:Op maandag 18 februari 2019 21:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Leeftijd en regio maken wel uit, soort auto ook maar geslacht en afkomst lijkt me niet.
Er ligt genoeg?quote:Op maandag 18 februari 2019 21:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moeder zou ervan kunnen eten.
Inparkeren ook?quote:Op maandag 18 februari 2019 21:33 schreef Gooddeal het volgende:
Mijn man maakt grondiger schoon, als hij al iets schoonmaakt, en ik rij beter auto.
Dat introduceert mij niks.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dit een nogal domme conversatie
Het ene geslacht overwint het andere niet.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu praat je net zo poep. Een lasser kan en vrouw of man zijn wie beter is maakt qua geslacht niet uit.
Dat leer je pas als je in Amsterdam woont.quote:
Daar is toch geen plek om het te doen.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat leer je pas als je in Amsterdam woont.
ja dubbel parkeren.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee,ze was een heel tenger lief vrouwtje.Wel gek op chocolade.quote:
Op de centimeterquote:Op maandag 18 februari 2019 21:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar is toch geen plek om het te doen.
ja chocolaquote:Op maandag 18 februari 2019 21:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nee,ze was een heel tenger lief vrouwtje.Wel gek op chocolade.
Als je nog een auto hebtquote:Op maandag 18 februari 2019 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Komt vast wel goed,heeft even tijd nodig.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:42 schreef Gooddeal het volgende:
1 van de katten van mijn dochter doet het slecht op het nieuwe adres.
Nee die heb je al lang niet meer iddquote:
Ja katten zijn vreemde dingen, dat kan nog wel een week durenquote:Op maandag 18 februari 2019 21:42 schreef Gooddeal het volgende:
1 van de katten van mijn dochter doet het slecht op het nieuwe adres.
Mijn buurman woon al z'n hele leven in Amsterdam maar die kan echt niet inparkeren.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Lastigquote:Op maandag 18 februari 2019 21:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn buurman woon al z'n hele leven in Amsterdam maar die kan echt niet inparkeren.
Nee, hij eet niet, al vanaf zaterdag, dat is voor katten niet best.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Komt vast wel goed,heeft even tijd nodig.
quote:Op maandag 18 februari 2019 21:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Valt mee. Z'n vrouw rijdt altijd.
Idd, oude kat?quote:Op maandag 18 februari 2019 21:49 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nee, hij eet niet, al vanaf zaterdag, dat is voor katten niet best.
Welnee mijn asiel katten zaten 3 weken onder de bank. Bakje water was wel opquote:Op maandag 18 februari 2019 21:49 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Die gaan de auto nooit voor Melbourne klaar hebben.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:49 schreef Recce het volgende:
Scrut, heb je al een strategie voor je manager? Twee keer Williams?
Nee, dat is niet goed. Katten moeten elke dag wel iets eten.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:49 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik vond één dag uitstel al raar. Toen werden het twee dagen en nu hopen ze in de loop van woensdag misschien te kunnen gaan rijden. Het schijnt ook dat ze flink achteruit zijn gegaan ten opzichte van vorig jaar door de nieuwe regels, maar dat zijn geruchten. Ik las iets van 2 seconden.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die gaan de auto nooit voor Melbourne klaar hebben.
Drama queen. Die beesten zijn er sinds zaterdag nu is het maandag.. Oh jéé alarmquote:Op maandag 18 februari 2019 21:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dat is niet goed. Katten moeten elke dag wel iets eten.
Al 7 jaar niet meer.....quote:Op maandag 18 februari 2019 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee die heb je al lang niet meer idd
Met dit soort dingen ben ik inderdaad een drama queen.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Drama queen. Die beesten zijn er sinds zaterdag nu is het maandag.. Oh jéé alarm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |