Misschien voor degene die het fijn vinden om een bijzettafel in hun reet te hebben.quote:
bij tijd en wijle kan dat heel handig zijn, neem nou een gebrek aan zitplaatsenquote:Op maandag 18 februari 2019 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien voor degene die het fijn vinden om een bijzettafel in hun reet te hebben.
Of een gebrek aan bijzettafeltjes.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:08 schreef sacha het volgende:
[..]
bij tijd en wijle kan dat heel handig zijn, neem nou een gebrek aan zitplaatsen
quote:Op maandag 18 februari 2019 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien voor degene die het fijn vinden om een bijzettafel in hun reet te hebben.
quote:Op maandag 18 februari 2019 19:08 schreef sacha het volgende:
[..]
Hou eens op.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:08 schreef sacha het volgende:
[..]
Ga je binnenkort hardlopen?quote:Op maandag 18 februari 2019 19:18 schreef Superbadeendje het volgende:
Even wat leuks van mijn kant. Lopen enzo gaat steeds beter.
Mooi. Dat is wel zo prettig.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:18 schreef Superbadeendje het volgende:
Even wat leuks van mijn kant. Lopen enzo gaat steeds beter.
Alleen op de loopbaan bij de fysio.quote:
Op die rollator XXL?quote:Op maandag 18 februari 2019 19:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alleen op de loopbaan bij de fysio.
Echt wel, zeker binnenshuis. Van het weekend lekker de boel extra schoongemaakt.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mooi. Dat is wel zo prettig.
Ik ben altijd gevoelig voor domme opmerkingen.quote:
Ik kan geen zeepsop meer zien.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
*groene zeep op gaat kloppen*
Ik had vandaag een Allard aan de phone ... toeval zal ik maar denkenquote:Op maandag 18 februari 2019 19:29 schreef sacha het volgende:
mijn vriendje op de kleuterschool, Allard Jan Pudding, moest van de kleuterjuf zijn mond met zeep wassen als hij vuige taal uitsloeg
vraag hem de volgende keer even naar de zeepquote:Op maandag 18 februari 2019 19:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had vandaag een Allard aan de phone ... toeval zal ik maar denken
Denk ik niet Sacha zit in al onze pjoeters als blauwequote:Op maandag 18 februari 2019 19:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had vandaag een Allard aan de phone ... toeval zal ik maar denken
zet je toch gewoon je aluhoehje weer opquote:Op maandag 18 februari 2019 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk ik niet Sacha zit in al onze pjoeters als blauwe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |