En dan je wasmachine naar de klotequote:Op maandag 18 februari 2019 20:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk dat je de beste kans maakt met ossengalzeep en dan in de wasmachine proppen. Als dat past.
Nee hoor, dat heb ik zo vaak gedaan als het smerig werd door zand en vogelstront en zo.quote:
hmmm,... ik denk maar nieuwe kopen amders is mijn wanmachine naar de klotequote:Op maandag 18 februari 2019 20:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk dat je de beste kans maakt met ossengalzeep en dan in de wasmachine proppen. Als dat past.
Als ze stuk zijn zo ik het niet wagen ook wat voor vulling er in zitquote:
Met de overige schoonmaakvragen kan ik wel bij jou terecht?quote:
quote:Op maandag 18 februari 2019 20:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met de overige schoonmaakvragen kan ik wel bij jou terecht?
Ik zou googel vragen. Die heeft Fann ookquote:Op maandag 18 februari 2019 20:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met de overige schoonmaakvragen kan ik wel bij jou terecht?
ze zijn niet stuk, maar wel met vulling natuurlijk, ook best wel dik...quote:Op maandag 18 februari 2019 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ze stuk zijn zo ik het niet wagen ook wat voor vulling er in zit
Ik zou het niet doen iig.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ze zijn niet stuk, maar wel met vulling natuurlijk, ook best wel dik...
nah... de even naar de action als ze weer hebben, daar kwamen deze ook vandaan...
heb ik niet eens geprobeerd eigenlijk, maar nu je het zegt.....quote:Op maandag 18 februari 2019 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou googel vragen. Die heeft Fann ook
LOL ik ben benieuwdquote:Op maandag 18 februari 2019 20:26 schreef FANN het volgende:
[..]
heb ik niet eens geprobeerd eigenlijk, maar nu je het zegt.....
even kijken wat Googel zegt!
Ik heb 100x tegen mijn parkiet gezegd dat ze eruit mag als ze de stofzuiger gaat hanteren. Werkt niet.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou googel vragen. Die heeft Fann ook
Ik zou zo'n irritante vogel ook graag opzuigenquote:Op maandag 18 februari 2019 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb 100x tegen mijn parkiet gezegd dat ze eruit mag als ze de stofzuiger gaat hanteren. Werkt niet.
quote:Niet. Heb het zelf gehad en er diverse middeltjes voor gekocht, maar zonde van het geld. Nieuwe aangeschaft.
Als je de kussens opruimt, leg ze dan niet nat/vochtig weg en niet op elkaar.
Als het nog gaat sneeuwen kan je ze erop leggenquote:
ik kan ze wel bewaren voor eronder.. en als het regent erop leggen misschien?quote:Op maandag 18 februari 2019 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het nog gaat sneeuwen kan je ze erop leggen
quote:Op maandag 18 februari 2019 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou zo'n irritante vogel ook graag opzuigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |