Is goed houd ons op de hoogtequote:Op zondag 17 februari 2019 00:36 schreef Zosk het volgende: [..] Oke ff over nadenken tijdens honden uitlaten
Gewoon spelen.quote:Op zondag 17 februari 2019 00:30 schreef Kiid het volgende:
Twijfel of ik Fifa verder moet spelen. Mijn vorm is on point maar snachts speel je wel tegen de fanatiekere spelers. Moet er nog 15 spelen
Ja, als je in je flow zit, dan moet je nog een paar potjes spelen totdat je begint te verzwakken.quote:Op zondag 17 februari 2019 00:30 schreef Kiid het volgende: Twijfel of ik Fifa verder moet spelen. Mijn vorm is on point maar snachts speel je wel tegen de fanatiekere spelers. Moet er nog 15 spelen
Pantostiquote:
Dan dat dusquote:
Ik wacht in spanning afquote:
Morgenmiddagquote:Op zondag 17 februari 2019 00:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wanneer laat je een meisje overkomen van de rijstvelden?
Waar wacht jij op danquote:
Ik koop geen fristi hoorquote:Op zondag 17 februari 2019 00:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil filet-o-fish met milkshake of happy meal fish met fristi
Heb je weer gedronkenquote:
Heb nu ook zin in pantosti maar heb geen broodquote:
Ik welquote:Op zondag 17 februari 2019 00:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb nu ook zin in pantosti maar heb geen brood
Die niet zo mal danquote:
Ga je pantosti voor me maken?quote:
Ik mag niet meer autorijdenquote:
Hey Braddiequote:Op zondag 17 februari 2019 00:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
haha omdat je een wajong hebt en altijd livestreamd doet tijdens het rijden he.
wens je chloro indirect een hartaanval toe?quote:Op zondag 17 februari 2019 00:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee dat hartaanval heeft hij gelogen. Dat heeft hij rijkelijk toegegeven vorige nacht.quote:Op zondag 17 februari 2019 00:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
wens je chloro indirect een hartaanval toe?
quote:Op zondag 17 februari 2019 00:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En dat geloof jij?quote:Op zondag 17 februari 2019 00:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee dat hartaanval heeft hij gelogen. Dat heeft hij rijkelijk toegegeven vorige nacht.
Alles van het hartaanval verhaal was gelogen. Dat heeft hij letterlijk, huilend op de stream gezegd.quote:
Ja watquote:
waarom kijk je dat heb je zuurstoftekort gehad bij geboorte?quote:Op zondag 17 februari 2019 01:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Alles van het hartaanval verhaal was gelogen. Dat heeft hij letterlijk, huilend op de stream gezegd.
Oef.quote:Op zondag 17 februari 2019 01:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
waarom kijk je dat heb je zuurstoftekort gehad bij geboorte?
Of het was niet gelogen, en iedereen zei 'zie je nou wel' en gaat hij in bochtjes wringen.quote:Op zondag 17 februari 2019 01:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Alles van het hartaanval verhaal was gelogen. Dat heeft hij letterlijk, huilend op de stream gezegd.
Hoe kan je nou geen brood in huis hebben? Dat is iets wat je standaard in huis hebt, net als rijst, peper, zout etc.quote:
Dan jat je hetquote:
Geen brood? Dat moet je toch standaar in de vriezer hebben, voor dit soort gevallenquote:Op zondag 17 februari 2019 00:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb nu ook zin in pantosti maar heb geen brood
Nee. Iemand zei:quote:Op zondag 17 februari 2019 01:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Of het was niet gelogen, en iedereen zei 'zie je nou wel' en gaat hij in bochtjes wringen.
Zo zal het wel gegaan zijn.
Ah the boy who cried Wolfquote:Op zondag 17 februari 2019 01:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee. Iemand zei:
"Braddie, die shit die je zei over je hartaanval, klopt niet qua details. Hoe ziet het nu echt?"
En toen kwam het hoge woord er uit. En hij heeft alles gelogen voor aandacht zei hij.
Het is ook best een uitzondering wanneer je op die leeftijd een hartaanval zou krijgen en hij liegt echt om alles, maarja misschien niet hequote:Op zondag 17 februari 2019 01:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Of het was niet gelogen, en iedereen zei 'zie je nou wel' en gaat hij in bochtjes wringen.
Zo zal het wel gegaan zijn.
Hele stad leegquote:Op zondag 17 februari 2019 01:06 schreef Vollenhoven het volgende:
Wou eigenlijk de stad in gaan voor de 3de dag op rij maar niemand ging wat doen
Met zo'n postuur en een dieet aan pizza's vraag je er wel omquote:Op zondag 17 februari 2019 01:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is ook best een uitzondering wanneer je op die leeftijd een hartaanval zou krijgen en hij liegt echt om alles, maarja misschien niet he
Heb nog geen boodschappen gedaanquote:Op zondag 17 februari 2019 01:03 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Hoe kan je nou geen brood in huis hebben? Dat is iets wat je standaard in huis hebt, net als rijst, peper, zout etc.
Niemand vraagt er om maar is goed henkquote:Op zondag 17 februari 2019 01:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Met zo'n postuur en een dieet aan pizza's vraag je er wel om
Over welke stad hebben we het?quote:Op zondag 17 februari 2019 01:06 schreef Vollenhoven het volgende:
Wou eigenlijk de stad in gaan voor de 3de dag op rij maar niemand ging wat doen
quote:Op zondag 17 februari 2019 01:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wijnquote:
Met zo'n levensstijl kan je het iig wel verwachtenquote:Op zondag 17 februari 2019 01:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niemand vraagt er om maar is goed henk
Mag ik ookquote:Op zondag 17 februari 2019 01:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook, kom wijn drinken in mn bedje
Lig net in m'n eigen bedje :squote:Op zondag 17 februari 2019 01:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook, kom wijn drinken in mn bedje
True, hij vast niet thoquote:Op zondag 17 februari 2019 01:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Met zo'n levensstijl kan je het iig wel verwachten
Ik doe niet graag zoveel moeite voor anderenquote:Op zondag 17 februari 2019 01:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vraag je of ze het in een papiertje willen doen
Dat doen zij dan ook voor je maar ok, duidelijkquote:Op zondag 17 februari 2019 01:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik doe niet graag zoveel moeite voor anderen
Nee dat komt van twee kanten die moeitequote:Op zondag 17 februari 2019 01:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat doen zij dan ook voor je maar ok, duidelijk
Fuck you met je fristi haat
okayquote:Op zondag 17 februari 2019 01:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee dat komt van twee kanten die moeite
Ja mooi niet dus he, laat mij lekker fristi haten
Gorosnegi...quote:Op zondag 17 februari 2019 01:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb nog geen boodschappen gedaan
Ik kom er zelden, maar ik vind het een leuke stadquote:
Kom eraanquote:
Jaquote:
Boro gomshoquote:
Ik kom er eerlijk gezegd ook zelden, dus ik kan geen objectief oordeel vormen. Ik had gewoon behoefte om even een andere stad af te kraken.quote:Op zondag 17 februari 2019 01:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik kom er zelden, maar ik vind het een leuke stad
Oh, dacht dat mensen Utrecht ook tweede Amsterdam noemde met grachten enzo. Ken t zelf ook nietquote:Op zondag 17 februari 2019 01:17 schreef Monopoly het volgende:
Utrecht is een stad met een eigen ziel. Niets super bijzonders, maar ook geen dertien-in-een-dozijn.
Ik heb pener zoals een zwarte, mss niet in grootte, wel van de soavenirsquote:
Ik woon in Zaantje, en het uitgaansleven is behoorlijk ruk, dus je hebt een vrijbrief om het af te krakenquote:Op zondag 17 februari 2019 01:22 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik kom er eerlijk gezegd ook zelden, dus ik kan geen objectief oordeel vormen. Ik had gewoon behoefte om even een andere stad af te kraken.
Jij bent van Noord-Holland, toch? Zaandam of iets dergelijks?
Ja Utrecht heeft wel een mooie gracht door het centrum lopen. Maar de ziel van de stad is zo anders dan Amsterdam.quote:Op zondag 17 februari 2019 01:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dacht dat mensen Utrecht ook tweede Amsterdam noemde met grachten enzo. Ken t zelf ook niet
Delft heeft ook grachten en best een leuk centrum, toch heel anders dan Amsterdam of Utrechtquote:Op zondag 17 februari 2019 01:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dacht dat mensen Utrecht ook tweede Amsterdam noemde met grachten enzo. Ken t zelf ook niet
Ik vind Amsterdam helemaal kut, dusja hoop hetquote:Op zondag 17 februari 2019 01:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja Utrecht heeft wel een mooie gracht door het centrum lopen. Maar de ziel van de stad is zo anders dan Amsterdam.
Dat ga ik even navragen. Ik heb begrepen dat je je tollie veervuldig uit je broek hebt gehaald tijdens de Utrecht-meet, dus ik ga even navragen. Je hoort nader van mij.quote:Op zondag 17 februari 2019 01:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb pener zoals een zwarte, mss niet in grootte, wel van de soavenirs
Niet alleen tijdens een Utrecht-meet, ook de vele reisjes naar latin-americaquote:Op zondag 17 februari 2019 01:28 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Dat ga ik even navragen. Ik heb begrepen dat je je tollie veervuldig uit je broek hebt gehaald tijdens de Utrecht-meet, dus ik ga even navragen. Je hoort nader van mij.
Ik wil in de zomer naar Zuid-Amerika. Welke landen zou je me aanraden? Suriname ben ik al meerdere keren geweest, dus Su sla ik denk ik over (m’n moeder is van SU).quote:Op zondag 17 februari 2019 01:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Niet alleen tijdens een Utrecht-meet, ook de vele reisjes naar latin-america
Gastquote:
Brazilië nooit geweest, maar Colombia kan ik je van harte aanbevelen.quote:Op zondag 17 februari 2019 01:36 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik wil in de zomer naar Zuid-Amerika. Welke landen zou je me aanraden? Suriname ben ik al meerdere keren geweest, dus Su sla ik denk ik over (m’n moeder is van SU).
Ik wil sowieso naar Brazilië en Colombia, maar jij als Zuid-Amerika kenner weet vast wel de hotspots van Zuid-Amerika.
Enlighten me.
Ik ken Zaantje niet. Ik ben behoorlijk honkvast. Ik blijf lekker veilig in Rotterdam. Hoe dichter bij Amsterdam, hoe verder het achteruit gaat.quote:Op zondag 17 februari 2019 01:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik woon in Zaantje, en het uitgaansleven is behoorlijk ruk, dus je hebt een vrijbrief om het af te kraken
Het is een kwartiertje met de trein naar hartje Amsterdam, hooguit kom ik er 2x per jaarquote:Op zondag 17 februari 2019 01:42 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik ken Zaantje niet. Ik ben behoorlijk honkvast. Ik blijf lekker veilig in Rotterdam. Hoe dichter bij Amsterdam, hoe verder het achteruit gaat.
Ik heb goede verhalen gehoord over Colombia. Hoe zit het met de veiligheid daar? Wordt m’n hoofd niet gekapt als ik daar over straat loop?quote:Op zondag 17 februari 2019 01:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Brazilië nooit geweest, maar Colombia kan ik je van harte aanbevelen.
Cartagena is een leuke stad met een oud centrum, en veel zwarte bevolking, maar altijd erg vriendelijk, Medellin was ooit de gevaarlijkste stad van Escobar, nu erg veilig en modern en een leuk uitgaansleven.
En Colombia heeft de mooiste vrouwen ter wereld, al zijn plastic boobs wel de norm daar.
Ga gewoon slapenquote:
Ik heb me nergens onveilig gevoeld, met een beetje gezond verstand kom je ook niet in gevaarlijke gebiedenquote:Op zondag 17 februari 2019 01:44 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik heb goede verhalen gehoord over Colombia. Hoe zit het met de veiligheid daar? Wordt m’n hoofd niet gekapt als ik daar over straat loop?
Heel goed. Pleurisstad waar je niets te zoeken hebt.quote:Op zondag 17 februari 2019 01:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is een kwartiertje met de trein naar hartje Amsterdam, hooguit kom ik er 2x per jaar
Dat lijkt me ook niet.quote:Op zondag 17 februari 2019 01:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb me nergens onveilig gevoeld, met een beetje gezond verstand kom je ook niet in gevaarlijke gebieden
Heb er alleen maar leuke ervaringen opgedaan, leuke mensen ontmoet en mooie dingen gezien en gedaan.quote:Op zondag 17 februari 2019 01:51 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet.
Zolang je niet met dure spullen spullen in afgelegen gebieden gaat ronddwalen, zal het allemaal wel meevallen. Dan is de kans dus groot dat ik in de zomer een bezoekje breng aan Colombia.
Thanx. Ik ga het morgen even op m’n gemak checken.quote:Op zondag 17 februari 2019 01:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Heb er alleen maar leuke ervaringen opgedaan, leuke mensen ontmoet en mooie dingen gezien en gedaan.
Lees dit topic even door:
TRV / Colombia deel 2 - el único riesgo es que te quieras quedar
Naakt je laten insmeren met lava?quote:Op zondag 17 februari 2019 02:00 schreef Remqo het volgende:
Het leuke was, ik raakte in Cartagena met een meid aan de praat die haar Engels wou oefenen.
Na 10 minuten vroeg ik of ze mee wou gaan naar de moddervulkaan, ze zei nog ja ook
Het was verdomde nog lekker ook, daarna word je afgespoeld door een paar negerinnen in het meertje daarginds.quote:Op zondag 17 februari 2019 02:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Naakt je laten insmeren met lava?
Ayahuasca gedaan met die wijven met enorme sigaren tepels?quote:Op zondag 17 februari 2019 02:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het was verdomde nog lekker ook, daarna word je afgespoeld door een paar negerinnen in het meertje daarginds.
best expierence ever
Nee, maar ayahuasca kan je beter in Peru doen bij een inca-ceremoniequote:Op zondag 17 februari 2019 02:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ayahuasca gedaan met die wijven met enorme sigaren tepels?
Tepels als sigarenpeuken, loser.quote:Op zondag 17 februari 2019 02:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ayahuasca gedaan met die wijven met enorme sigaren tepels?
Klopt. Ik heb het nooit gedaan, en zal zoiets ook nooit doen. Maar hier bij ons in de stad is er een speciaal Ayahuasca huis waar je keihard kan gaan. Een van de weinigen in Nederland die hoog staat aan geschreven. Maar het beste is sowieso in Peru.quote:Op zondag 17 februari 2019 02:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nee, maar ayahuasca kan je beter in Peru doen bij een inca-ceremonie
Is goed Braddie, is goed.quote:Op zondag 17 februari 2019 02:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Tepels als sigarenpeuken, loser.
Ik heb verder ook nooit ayahuasca gebruikt.quote:Op zondag 17 februari 2019 02:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb het nooit gedaan, en zal zoiets ook nooit doen. Maar hier bij ons in de stad is er een speciaal Ayahuasca huis waar je keihard kan gaan. Een van de weinigen in Nederland die hoog staat aan geschreven. Maar het beste is sowieso in Peru.
Heb je jezelf in slaap gehuild hahaquote:Op zondag 17 februari 2019 10:15 schreef Solotov het volgende:
Ik sliep gisteren om 10 uur en het was heerlijk
Niet eensquote:Op zondag 17 februari 2019 10:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je jezelf in slaap gehuild haha
Moet je nu met links vingeren?quote:Op zondag 17 februari 2019 11:39 schreef Flamarande het volgende:
Heb een spier in mijn arm verrekt ofzo echt kut
Mwahquote:Op zondag 17 februari 2019 10:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maakt er een potje van de laatste tijd
Heel fijn vriendquote:Op zondag 17 februari 2019 11:51 schreef Solotov het volgende:
Ik heb ook klokje rond geslapen en ik voel me als herboren
Damart zit er toch og?quote:Op zondag 17 februari 2019 11:47 schreef Flamarande het volgende:
@:yvonne is er nu een vacature op TTK?
Ik heb al lekker hardgelopen in het zonnetje en nu lekker boodschappen en schoonmaken enzoquote:Op zondag 17 februari 2019 12:01 schreef Solotov het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij een fijne zondag tegemoet gaat
Wil je Danny bedanken voor de functie dat je mobiel nu ook uit een gesloten topic kunt quoten, oké thank you kusjesquote:
Ik voel me vies lui en wil naar buiten met het zonnetje maar weet niet wat ik buiten moet doen.quote:Op zondag 17 februari 2019 11:51 schreef Solotov het volgende:
Ik heb ook klokje rond geslapen en ik voel me als herboren
Was mijn voorstel eerder deze week, je mag mij in natura bedanken.quote:Op zondag 17 februari 2019 12:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil je Danny bedanken voor de functie dat je mobiel nu ook uit een gesloten topic kunt quoten, oké thank you kusjes
Ik bef je vriendin wel voor jequote:Op zondag 17 februari 2019 12:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was mijn voorstel eerder deze week, je mag mij in natura bedanken.
@Danny ,quote:Op zondag 17 februari 2019 12:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil je Danny bedanken voor de functie dat je mobiel nu ook uit een gesloten topic kunt quoten, oké thank you kusjes
Oh god nu komt Danny, iedereen gedraag jequote:
echt geen zin in deze zondagquote:Op zondag 17 februari 2019 12:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh god nu komt Danny, iedereen gedraag je
Hoeft niet hoor, die is toch nooit te genieten.quote:
Wat heb je gedaan?quote:Op zondag 17 februari 2019 11:39 schreef Flamarande het volgende:
Heb een spier in mijn arm verrekt ofzo echt kut
God=Dannyquote:Op zondag 17 februari 2019 12:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:
Komt omdat ze nog nooit een goede likbeurt gehad heeft waarschijnlijkquote:Op zondag 17 februari 2019 12:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, die is toch nooit te genieten.
Haha pussyquote:Op zondag 17 februari 2019 12:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan heb ik nog een appeltje met hem te schillenquote:
Wat ben jij vroeg wakkerquote:
HIDE YO KIDS HIDE YO WIVESquote:Op zondag 17 februari 2019 12:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom maar schuilen in mijn broekquote:
Sowquote:Op zondag 17 februari 2019 12:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Komt omdat ze nog nooit een goede likbeurt gehad heeft waarschijnlijk
Lijkt me sterk, we hebben flink wat zorgzame katten lopen.quote:Op zondag 17 februari 2019 12:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Komt omdat ze nog nooit een goede likbeurt gehad heeft waarschijnlijk
In dat geval ben ik onderwegquote:Op zondag 17 februari 2019 12:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, we hebben flink wat zorgzame katten lopen.
Mag ik chips meenemenquote:Op zondag 17 februari 2019 12:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom maar schuilen in mijn broek
Als je maar niet kruimelt, heb net m'n kut gestofzuigdquote:
Doe ff normaal jaquote:Op zondag 17 februari 2019 12:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gedraag je eens. Je lijkt wel een kind op de avond voor z'n verjaardag.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 februari 2019 12:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je maar niet kruimelt, heb net m'n kut gestofzuigd
Hoe ver en gaat het goed?quote:Op zondag 17 februari 2019 12:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb al lekker hardgelopen in het zonnetje en nu lekker boodschappen en schoonmaken enzogaat helemaal lekker.
quote:
Nee natuurlijk niet, het is geen gordijnquote:Op zondag 17 februari 2019 12:18 schreef Danny het volgende:
[..]
klapt je gezicht daarvan niet naar binnen dan?
Wel opschieten ze moet zo naar een babyshower en anders moet je het toch met mij doenquote:
forum@fok.nl mailenquote:Op zondag 17 februari 2019 12:08 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ik zou wel een goede toevoeging zijn
Ja godverdomme, laat maar zitten dan.quote:Op zondag 17 februari 2019 12:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wel opschieten ze moet zo naar een babyshower en anders moet je het toch met mij doen
Wat voor tag? User die een ban verdient?quote:Op zondag 17 februari 2019 12:20 schreef Catkiller het volgende:
Als ik nu geen tag krijg dan weet ik het ook niet meer
Lekker, echt genieten met dit weer he 🙏quote:Op zondag 17 februari 2019 12:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
5km, heb het een tijd niet gedaan maar pak het nu weer op
Omdat jij KLB niet wilde doen.quote:Op zondag 17 februari 2019 12:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Yvonne waarom is VK weer mod? Er waren heel veel mensen extreem blij met zijn vertrek.
Terechte klachtquote:Op zondag 17 februari 2019 12:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat jij KLB niet wilde doen.
En omdat ie 777766554 mailtjes stuurde.
Waaromquote:
Ja, deed het nog af en toe in de kou maar dat vond ik niet zo leuk. Nu is het weer leuk.quote:Op zondag 17 februari 2019 12:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lekker, echt genieten met dit weer he 🙏
quote:Op zondag 17 februari 2019 12:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat voor tag? User die een ban verdient?
Volgende keer moet je niets zeggen en me gewoon op blauw zetten op een forum. Maakt niet uit welke, ik doe het 1000 keer beter dan die kleuter.quote:Op zondag 17 februari 2019 12:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Yvonne denk je dat ik een goede mod zou zijn voor de KLB? Een TARDIS hoort blauw te zijn, vraag maar aan @Dannyquote:Op zondag 17 februari 2019 12:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
En aan mij, dat je dat niet weetquote:Op zondag 17 februari 2019 12:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Yvonne denk je dat ik een goede mod zou zijn voor de KLB? Een TARDIS hoort blauw te zijn, vraag maar aan @:Danny
Ik verzin ff een forum voor je.quote:Op zondag 17 februari 2019 12:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Volgende keer moet je niets zeggen en me gewoon op blauw zetten op een forum. Maakt niet uit welke, ik doe het 1000 keer beter dan die kleuter.
Wat goed dat je eindelijk verstandig bent gewordenquote:
Als jij mod kan worden laat ik mn account shreddenquote:Op zondag 17 februari 2019 12:28 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Haha echt he die kluns snapt er niets van (maak mij ttk mod pls)
Laten we niet overdrijvenquote:Op zondag 17 februari 2019 12:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat goed dat je eindelijk verstandig bent geworden
Danny las dit en is meteen mijn inauguratie gaan regelenquote:Op zondag 17 februari 2019 12:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als jij mod kan worden laat ik mn account shredden
Ga je nog wat leuks doen vandaag danquote:
Efteling forum wat?quote:
Maak je niet druk. Ik kom sowieso niet als KLB mod, en als ik op de krochten van het forum ergens mod ben heb jij er geen last van.quote:Op zondag 17 februari 2019 12:32 schreef Chloroform het volgende:
Ja jongens, weet niet hoe het met jullie zit, maar ik hoef mono nou ook niet per se als mod
Zeker niet, jij wel?quote:Op zondag 17 februari 2019 12:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga je nog wat leuks doen vandaag dan
Denk dat jij wel meer toevoegt aan dit forum dus begrijp het welquote:Op zondag 17 februari 2019 12:30 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Danny las dit en is meteen mijn inauguratie gaan regelen
Maar sowieso ga je dan mijn posts editen als ik moira probeer te fixen, ik vertrouw dit nietquote:Op zondag 17 februari 2019 12:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maak je niet druk. Ik kom sowieso niet als KLB mod, en als ik op de krochten van het forum ergens mod ben heb jij er geen last van.
Iedereen wil mod zijn.quote:Op zondag 17 februari 2019 12:30 schreef SideEffect het volgende:
Hahaha vk deed vet stoer dat hij geen mod meer was, maar hij heeft gewoon keihard lopen smeken en huilen om weer mod te mogen zijn
quote:Op zondag 17 februari 2019 12:30 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Danny las dit en is meteen mijn inauguratie gaan regelen
Fix haar gewoon, dan heb ik een weekend rust in huis.quote:Op zondag 17 februari 2019 12:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar sowieso ga je dan mijn posts editen als ik moira probeer te fixen, ik vertrouw dit niet
Nee. Ga zo eiersalade maken, de ramen zemen, was opvouwen, eiersalade eten, netflixen, fokkenquote:
Klinkt best goedquote:Op zondag 17 februari 2019 12:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee. Ga zo eiersalade maken, de ramen zemen, was opvouwen, eiersalade eten, netflixen, fokken
@Moira kom schatjequote:Op zondag 17 februari 2019 12:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Fix haar gewoon, dan heb ik een weekend rust in huis.
Pics van je tuinquote:Op zondag 17 februari 2019 12:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Klinkt best goed
Ik heb gisteren de was gedaan en de tuin gesnoeid
Jij hebt veel ervaring met blauwe ballenquote:
wat danquote:Op zondag 17 februari 2019 12:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Pics van je tuin
Ik heb gisteren iets anders gesnoeid ehehehe
Heb je daar ook seks meequote:Op zondag 17 februari 2019 12:35 schreef Der_Mann het volgende:
Moira is mijn #3 favoriete personage in Overwatch
nee hoor heb nooit verwachtingenquote:Op zondag 17 februari 2019 12:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij hebt veel ervaring met blauwe ballen
Zeg ik niequote:
Hoe is het met djedjequote:
O okéquote:
Auchquote:Op zondag 17 februari 2019 12:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sinds ons laatste DM gesprek is ze verdwenen
Er is heel veel mis met rozevlaquote:Op zondag 17 februari 2019 12:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nu is de laatste persoon in mijn DM inbox Rozevla, ook niet mis
ik vind het juist mooi dat hij met zijn beperking hier gewoon zonder act durft te postenquote:Op zondag 17 februari 2019 12:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Er is heel veel mis met rozevla
Die jongen heeft volgens mij darmkankerquote:Op zondag 17 februari 2019 12:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind het juist mooi dat hij met zijn beperking hier gewoon zonder act durft te posten
Alle teringzooi ligt nu midden in de tuinquote:Op zondag 17 februari 2019 12:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Pics van je tuin
Ik heb gisteren iets anders gesnoeid ehehehe
En gaat die er komen?quote:Op zondag 17 februari 2019 12:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat kan pas als ik een VR headset koop
Zo kun je het ook bekijken jaquote:Op zondag 17 februari 2019 12:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind het juist mooi dat hij met zijn beperking hier gewoon zonder act durft te posten
dat zou wat zijnquote:Op zondag 17 februari 2019 12:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Die jongen heeft volgens mij darmkanker
Dat is vervelend. Bloed in je poep is geen pretje.quote:Op zondag 17 februari 2019 12:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Die jongen heeft volgens mij darmkanker
En het heeft zich al voortgeplant hè.quote:Op zondag 17 februari 2019 12:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ga naar de dokterquote:Op zondag 17 februari 2019 12:43 schreef Flamarande het volgende:
Echt pijn in mijn arm zo kan ik niet op vakantie
Zijn twee van de mooiste dingen in het levenquote:Op zondag 17 februari 2019 12:42 schreef SideEffect het volgende:
Altijd aan het schijten en eet alleen maar frikandellen
volgens mij heb je een lichte hartaanval, ik zou een dokterafspraak maken voor ergens volgende maandquote:Op zondag 17 februari 2019 12:43 schreef Flamarande het volgende:
Echt pijn in mijn arm zo kan ik niet op vakantie
Wat kost een beetje VR bril tegenwoordig danquote:Op zondag 17 februari 2019 12:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar is op het moment geen budget voor
Wel, jij moet.quote:
quote:Op zondag 17 februari 2019 12:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij heb je een lichte hartaanval, ik zou een dokterafspraak maken voor ergens volgende maand
minimaal 600 voor een beetje fatsoenlijkequote:Op zondag 17 februari 2019 12:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat kost een beetje VR bril tegenwoordig dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |