Jaquote:
Boro gomshoquote:
Ik kom er eerlijk gezegd ook zelden, dus ik kan geen objectief oordeel vormen. Ik had gewoon behoefte om even een andere stad af te kraken.quote:Op zondag 17 februari 2019 01:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik kom er zelden, maar ik vind het een leuke stad
Oh, dacht dat mensen Utrecht ook tweede Amsterdam noemde met grachten enzo. Ken t zelf ook nietquote:Op zondag 17 februari 2019 01:17 schreef Monopoly het volgende:
Utrecht is een stad met een eigen ziel. Niets super bijzonders, maar ook geen dertien-in-een-dozijn.
Ik heb pener zoals een zwarte, mss niet in grootte, wel van de soavenirsquote:
Ik woon in Zaantje, en het uitgaansleven is behoorlijk ruk, dus je hebt een vrijbrief om het af te krakenquote:Op zondag 17 februari 2019 01:22 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik kom er eerlijk gezegd ook zelden, dus ik kan geen objectief oordeel vormen. Ik had gewoon behoefte om even een andere stad af te kraken.
Jij bent van Noord-Holland, toch? Zaandam of iets dergelijks?
Ja Utrecht heeft wel een mooie gracht door het centrum lopen. Maar de ziel van de stad is zo anders dan Amsterdam.quote:Op zondag 17 februari 2019 01:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dacht dat mensen Utrecht ook tweede Amsterdam noemde met grachten enzo. Ken t zelf ook niet
Delft heeft ook grachten en best een leuk centrum, toch heel anders dan Amsterdam of Utrechtquote:Op zondag 17 februari 2019 01:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dacht dat mensen Utrecht ook tweede Amsterdam noemde met grachten enzo. Ken t zelf ook niet
Ik vind Amsterdam helemaal kut, dusja hoop hetquote:Op zondag 17 februari 2019 01:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja Utrecht heeft wel een mooie gracht door het centrum lopen. Maar de ziel van de stad is zo anders dan Amsterdam.
Dat ga ik even navragen. Ik heb begrepen dat je je tollie veervuldig uit je broek hebt gehaald tijdens de Utrecht-meet, dus ik ga even navragen. Je hoort nader van mij.quote:Op zondag 17 februari 2019 01:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb pener zoals een zwarte, mss niet in grootte, wel van de soavenirs
Niet alleen tijdens een Utrecht-meet, ook de vele reisjes naar latin-americaquote:Op zondag 17 februari 2019 01:28 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Dat ga ik even navragen. Ik heb begrepen dat je je tollie veervuldig uit je broek hebt gehaald tijdens de Utrecht-meet, dus ik ga even navragen. Je hoort nader van mij.
Ik wil in de zomer naar Zuid-Amerika. Welke landen zou je me aanraden? Suriname ben ik al meerdere keren geweest, dus Su sla ik denk ik over (m’n moeder is van SU).quote:Op zondag 17 februari 2019 01:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Niet alleen tijdens een Utrecht-meet, ook de vele reisjes naar latin-america
Gastquote:
Brazilië nooit geweest, maar Colombia kan ik je van harte aanbevelen.quote:Op zondag 17 februari 2019 01:36 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik wil in de zomer naar Zuid-Amerika. Welke landen zou je me aanraden? Suriname ben ik al meerdere keren geweest, dus Su sla ik denk ik over (m’n moeder is van SU).
Ik wil sowieso naar Brazilië en Colombia, maar jij als Zuid-Amerika kenner weet vast wel de hotspots van Zuid-Amerika.
Enlighten me.
Ik ken Zaantje niet. Ik ben behoorlijk honkvast. Ik blijf lekker veilig in Rotterdam. Hoe dichter bij Amsterdam, hoe verder het achteruit gaat.quote:Op zondag 17 februari 2019 01:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik woon in Zaantje, en het uitgaansleven is behoorlijk ruk, dus je hebt een vrijbrief om het af te kraken
Het is een kwartiertje met de trein naar hartje Amsterdam, hooguit kom ik er 2x per jaarquote:Op zondag 17 februari 2019 01:42 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik ken Zaantje niet. Ik ben behoorlijk honkvast. Ik blijf lekker veilig in Rotterdam. Hoe dichter bij Amsterdam, hoe verder het achteruit gaat.
Ik heb goede verhalen gehoord over Colombia. Hoe zit het met de veiligheid daar? Wordt m’n hoofd niet gekapt als ik daar over straat loop?quote:Op zondag 17 februari 2019 01:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Brazilië nooit geweest, maar Colombia kan ik je van harte aanbevelen.
Cartagena is een leuke stad met een oud centrum, en veel zwarte bevolking, maar altijd erg vriendelijk, Medellin was ooit de gevaarlijkste stad van Escobar, nu erg veilig en modern en een leuk uitgaansleven.
En Colombia heeft de mooiste vrouwen ter wereld, al zijn plastic boobs wel de norm daar.
Ga gewoon slapenquote:
Ik heb me nergens onveilig gevoeld, met een beetje gezond verstand kom je ook niet in gevaarlijke gebiedenquote:Op zondag 17 februari 2019 01:44 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik heb goede verhalen gehoord over Colombia. Hoe zit het met de veiligheid daar? Wordt m’n hoofd niet gekapt als ik daar over straat loop?
Heel goed. Pleurisstad waar je niets te zoeken hebt.quote:Op zondag 17 februari 2019 01:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is een kwartiertje met de trein naar hartje Amsterdam, hooguit kom ik er 2x per jaar
Dat lijkt me ook niet.quote:Op zondag 17 februari 2019 01:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb me nergens onveilig gevoeld, met een beetje gezond verstand kom je ook niet in gevaarlijke gebieden
Heb er alleen maar leuke ervaringen opgedaan, leuke mensen ontmoet en mooie dingen gezien en gedaan.quote:Op zondag 17 februari 2019 01:51 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet.
Zolang je niet met dure spullen spullen in afgelegen gebieden gaat ronddwalen, zal het allemaal wel meevallen. Dan is de kans dus groot dat ik in de zomer een bezoekje breng aan Colombia.
Thanx. Ik ga het morgen even op m’n gemak checken.quote:Op zondag 17 februari 2019 01:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Heb er alleen maar leuke ervaringen opgedaan, leuke mensen ontmoet en mooie dingen gezien en gedaan.
Lees dit topic even door:
TRV / Colombia deel 2 - el único riesgo es que te quieras quedar
Naakt je laten insmeren met lava?quote:Op zondag 17 februari 2019 02:00 schreef Remqo het volgende:
Het leuke was, ik raakte in Cartagena met een meid aan de praat die haar Engels wou oefenen.
Na 10 minuten vroeg ik of ze mee wou gaan naar de moddervulkaan, ze zei nog ja ook
Het was verdomde nog lekker ook, daarna word je afgespoeld door een paar negerinnen in het meertje daarginds.quote:Op zondag 17 februari 2019 02:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Naakt je laten insmeren met lava?
Ayahuasca gedaan met die wijven met enorme sigaren tepels?quote:Op zondag 17 februari 2019 02:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het was verdomde nog lekker ook, daarna word je afgespoeld door een paar negerinnen in het meertje daarginds.
best expierence ever
Nee, maar ayahuasca kan je beter in Peru doen bij een inca-ceremoniequote:Op zondag 17 februari 2019 02:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ayahuasca gedaan met die wijven met enorme sigaren tepels?
Tepels als sigarenpeuken, loser.quote:Op zondag 17 februari 2019 02:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ayahuasca gedaan met die wijven met enorme sigaren tepels?
Klopt. Ik heb het nooit gedaan, en zal zoiets ook nooit doen. Maar hier bij ons in de stad is er een speciaal Ayahuasca huis waar je keihard kan gaan. Een van de weinigen in Nederland die hoog staat aan geschreven. Maar het beste is sowieso in Peru.quote:Op zondag 17 februari 2019 02:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nee, maar ayahuasca kan je beter in Peru doen bij een inca-ceremonie
Is goed Braddie, is goed.quote:Op zondag 17 februari 2019 02:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Tepels als sigarenpeuken, loser.
Ik heb verder ook nooit ayahuasca gebruikt.quote:Op zondag 17 februari 2019 02:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb het nooit gedaan, en zal zoiets ook nooit doen. Maar hier bij ons in de stad is er een speciaal Ayahuasca huis waar je keihard kan gaan. Een van de weinigen in Nederland die hoog staat aan geschreven. Maar het beste is sowieso in Peru.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |