Heb je jezelf in slaap gehuild hahaquote:Op zondag 17 februari 2019 10:15 schreef Solotov het volgende:
Ik sliep gisteren om 10 uur en het was heerlijk
Niet eensquote:Op zondag 17 februari 2019 10:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je jezelf in slaap gehuild haha
Moet je nu met links vingeren?quote:Op zondag 17 februari 2019 11:39 schreef Flamarande het volgende:
Heb een spier in mijn arm verrekt ofzo echt kut
Mwahquote:Op zondag 17 februari 2019 10:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maakt er een potje van de laatste tijd
Heel fijn vriendquote:Op zondag 17 februari 2019 11:51 schreef Solotov het volgende:
Ik heb ook klokje rond geslapen en ik voel me als herboren
Damart zit er toch og?quote:Op zondag 17 februari 2019 11:47 schreef Flamarande het volgende:
@:yvonne is er nu een vacature op TTK?
Ik heb al lekker hardgelopen in het zonnetje en nu lekker boodschappen en schoonmaken enzoquote:Op zondag 17 februari 2019 12:01 schreef Solotov het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij een fijne zondag tegemoet gaat
Wil je Danny bedanken voor de functie dat je mobiel nu ook uit een gesloten topic kunt quoten, oké thank you kusjesquote:
Ik voel me vies lui en wil naar buiten met het zonnetje maar weet niet wat ik buiten moet doen.quote:Op zondag 17 februari 2019 11:51 schreef Solotov het volgende:
Ik heb ook klokje rond geslapen en ik voel me als herboren
Was mijn voorstel eerder deze week, je mag mij in natura bedanken.quote:Op zondag 17 februari 2019 12:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil je Danny bedanken voor de functie dat je mobiel nu ook uit een gesloten topic kunt quoten, oké thank you kusjes
Ik bef je vriendin wel voor jequote:Op zondag 17 februari 2019 12:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was mijn voorstel eerder deze week, je mag mij in natura bedanken.
@Danny ,quote:Op zondag 17 februari 2019 12:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil je Danny bedanken voor de functie dat je mobiel nu ook uit een gesloten topic kunt quoten, oké thank you kusjes
Oh god nu komt Danny, iedereen gedraag jequote:
echt geen zin in deze zondagquote:Op zondag 17 februari 2019 12:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh god nu komt Danny, iedereen gedraag je
Hoeft niet hoor, die is toch nooit te genieten.quote:
Wat heb je gedaan?quote:Op zondag 17 februari 2019 11:39 schreef Flamarande het volgende:
Heb een spier in mijn arm verrekt ofzo echt kut
God=Dannyquote:Op zondag 17 februari 2019 12:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:
Komt omdat ze nog nooit een goede likbeurt gehad heeft waarschijnlijkquote:Op zondag 17 februari 2019 12:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, die is toch nooit te genieten.
Haha pussyquote:Op zondag 17 februari 2019 12:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan heb ik nog een appeltje met hem te schillenquote:
Wat ben jij vroeg wakkerquote:
HIDE YO KIDS HIDE YO WIVESquote:Op zondag 17 februari 2019 12:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom maar schuilen in mijn broekquote:
Sowquote:Op zondag 17 februari 2019 12:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Komt omdat ze nog nooit een goede likbeurt gehad heeft waarschijnlijk
Lijkt me sterk, we hebben flink wat zorgzame katten lopen.quote:Op zondag 17 februari 2019 12:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Komt omdat ze nog nooit een goede likbeurt gehad heeft waarschijnlijk
In dat geval ben ik onderwegquote:Op zondag 17 februari 2019 12:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, we hebben flink wat zorgzame katten lopen.
Mag ik chips meenemenquote:Op zondag 17 februari 2019 12:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom maar schuilen in mijn broek
Als je maar niet kruimelt, heb net m'n kut gestofzuigdquote:
Doe ff normaal jaquote:Op zondag 17 februari 2019 12:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gedraag je eens. Je lijkt wel een kind op de avond voor z'n verjaardag.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 februari 2019 12:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je maar niet kruimelt, heb net m'n kut gestofzuigd
Hoe ver en gaat het goed?quote:Op zondag 17 februari 2019 12:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb al lekker hardgelopen in het zonnetje en nu lekker boodschappen en schoonmaken enzogaat helemaal lekker.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |