In dat geval ben ik onderwegquote:Op zondag 17 februari 2019 12:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, we hebben flink wat zorgzame katten lopen.
Mag ik chips meenemenquote:Op zondag 17 februari 2019 12:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom maar schuilen in mijn broek
Als je maar niet kruimelt, heb net m'n kut gestofzuigdquote:
Doe ff normaal jaquote:Op zondag 17 februari 2019 12:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gedraag je eens. Je lijkt wel een kind op de avond voor z'n verjaardag.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 februari 2019 12:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je maar niet kruimelt, heb net m'n kut gestofzuigd
Hoe ver en gaat het goed?quote:Op zondag 17 februari 2019 12:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb al lekker hardgelopen in het zonnetje en nu lekker boodschappen en schoonmaken enzogaat helemaal lekker.
quote:
Nee natuurlijk niet, het is geen gordijnquote:Op zondag 17 februari 2019 12:18 schreef Danny het volgende:
[..]
klapt je gezicht daarvan niet naar binnen dan?
Wel opschieten ze moet zo naar een babyshower en anders moet je het toch met mij doenquote:
forum@fok.nl mailenquote:Op zondag 17 februari 2019 12:08 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ik zou wel een goede toevoeging zijn
Ja godverdomme, laat maar zitten dan.quote:Op zondag 17 februari 2019 12:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wel opschieten ze moet zo naar een babyshower en anders moet je het toch met mij doen
Wat voor tag? User die een ban verdient?quote:Op zondag 17 februari 2019 12:20 schreef Catkiller het volgende:
Als ik nu geen tag krijg dan weet ik het ook niet meer
Lekker, echt genieten met dit weer he 🙏quote:Op zondag 17 februari 2019 12:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
5km, heb het een tijd niet gedaan maar pak het nu weer op
Omdat jij KLB niet wilde doen.quote:Op zondag 17 februari 2019 12:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Yvonne waarom is VK weer mod? Er waren heel veel mensen extreem blij met zijn vertrek.
Terechte klachtquote:Op zondag 17 februari 2019 12:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat jij KLB niet wilde doen.
En omdat ie 777766554 mailtjes stuurde.
Waaromquote:
Ja, deed het nog af en toe in de kou maar dat vond ik niet zo leuk. Nu is het weer leuk.quote:Op zondag 17 februari 2019 12:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lekker, echt genieten met dit weer he 🙏
quote:Op zondag 17 februari 2019 12:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat voor tag? User die een ban verdient?
Volgende keer moet je niets zeggen en me gewoon op blauw zetten op een forum. Maakt niet uit welke, ik doe het 1000 keer beter dan die kleuter.quote:Op zondag 17 februari 2019 12:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Yvonne denk je dat ik een goede mod zou zijn voor de KLB? Een TARDIS hoort blauw te zijn, vraag maar aan @Dannyquote:Op zondag 17 februari 2019 12:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
En aan mij, dat je dat niet weetquote:Op zondag 17 februari 2019 12:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Yvonne denk je dat ik een goede mod zou zijn voor de KLB? Een TARDIS hoort blauw te zijn, vraag maar aan @:Danny
Ik verzin ff een forum voor je.quote:Op zondag 17 februari 2019 12:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Volgende keer moet je niets zeggen en me gewoon op blauw zetten op een forum. Maakt niet uit welke, ik doe het 1000 keer beter dan die kleuter.
Wat goed dat je eindelijk verstandig bent gewordenquote:
Als jij mod kan worden laat ik mn account shreddenquote:Op zondag 17 februari 2019 12:28 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Haha echt he die kluns snapt er niets van (maak mij ttk mod pls)
Laten we niet overdrijvenquote:Op zondag 17 februari 2019 12:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat goed dat je eindelijk verstandig bent geworden
Danny las dit en is meteen mijn inauguratie gaan regelenquote:Op zondag 17 februari 2019 12:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als jij mod kan worden laat ik mn account shredden
Ga je nog wat leuks doen vandaag danquote:
Efteling forum wat?quote:
Maak je niet druk. Ik kom sowieso niet als KLB mod, en als ik op de krochten van het forum ergens mod ben heb jij er geen last van.quote:Op zondag 17 februari 2019 12:32 schreef Chloroform het volgende:
Ja jongens, weet niet hoe het met jullie zit, maar ik hoef mono nou ook niet per se als mod
Zeker niet, jij wel?quote:Op zondag 17 februari 2019 12:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga je nog wat leuks doen vandaag dan
Denk dat jij wel meer toevoegt aan dit forum dus begrijp het welquote:Op zondag 17 februari 2019 12:30 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Danny las dit en is meteen mijn inauguratie gaan regelen
Maar sowieso ga je dan mijn posts editen als ik moira probeer te fixen, ik vertrouw dit nietquote:Op zondag 17 februari 2019 12:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maak je niet druk. Ik kom sowieso niet als KLB mod, en als ik op de krochten van het forum ergens mod ben heb jij er geen last van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |