In dat geval ben ik onderwegquote:Op zondag 17 februari 2019 12:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, we hebben flink wat zorgzame katten lopen.
Mag ik chips meenemenquote:Op zondag 17 februari 2019 12:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom maar schuilen in mijn broek
Als je maar niet kruimelt, heb net m'n kut gestofzuigdquote:
Doe ff normaal jaquote:Op zondag 17 februari 2019 12:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gedraag je eens. Je lijkt wel een kind op de avond voor z'n verjaardag.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 februari 2019 12:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je maar niet kruimelt, heb net m'n kut gestofzuigd
Hoe ver en gaat het goed?quote:Op zondag 17 februari 2019 12:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb al lekker hardgelopen in het zonnetje en nu lekker boodschappen en schoonmaken enzogaat helemaal lekker.
quote:
Nee natuurlijk niet, het is geen gordijnquote:Op zondag 17 februari 2019 12:18 schreef Danny het volgende:
[..]
klapt je gezicht daarvan niet naar binnen dan?
Wel opschieten ze moet zo naar een babyshower en anders moet je het toch met mij doenquote:
forum@fok.nl mailenquote:Op zondag 17 februari 2019 12:08 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ik zou wel een goede toevoeging zijn
Ja godverdomme, laat maar zitten dan.quote:Op zondag 17 februari 2019 12:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wel opschieten ze moet zo naar een babyshower en anders moet je het toch met mij doen
Wat voor tag? User die een ban verdient?quote:Op zondag 17 februari 2019 12:20 schreef Catkiller het volgende:
Als ik nu geen tag krijg dan weet ik het ook niet meer
Lekker, echt genieten met dit weer he 🙏quote:Op zondag 17 februari 2019 12:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
5km, heb het een tijd niet gedaan maar pak het nu weer op
Omdat jij KLB niet wilde doen.quote:Op zondag 17 februari 2019 12:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Yvonne waarom is VK weer mod? Er waren heel veel mensen extreem blij met zijn vertrek.
Terechte klachtquote:Op zondag 17 februari 2019 12:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat jij KLB niet wilde doen.
En omdat ie 777766554 mailtjes stuurde.
Waaromquote:
Ja, deed het nog af en toe in de kou maar dat vond ik niet zo leuk. Nu is het weer leuk.quote:Op zondag 17 februari 2019 12:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lekker, echt genieten met dit weer he 🙏
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |