Alle teringzooi ligt nu midden in de tuinquote:Op zondag 17 februari 2019 12:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Pics van je tuin
Ik heb gisteren iets anders gesnoeid ehehehe
En gaat die er komen?quote:Op zondag 17 februari 2019 12:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat kan pas als ik een VR headset koop
Zo kun je het ook bekijken jaquote:Op zondag 17 februari 2019 12:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind het juist mooi dat hij met zijn beperking hier gewoon zonder act durft te posten
dat zou wat zijnquote:Op zondag 17 februari 2019 12:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Die jongen heeft volgens mij darmkanker
Dat is vervelend. Bloed in je poep is geen pretje.quote:Op zondag 17 februari 2019 12:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Die jongen heeft volgens mij darmkanker
En het heeft zich al voortgeplant hè.quote:Op zondag 17 februari 2019 12:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind het juist mooi dat hij met zijn beperking hier gewoon zonder act durft te posten
Ga naar de dokterquote:Op zondag 17 februari 2019 12:43 schreef Flamarande het volgende:
Echt pijn in mijn arm zo kan ik niet op vakantie
Zijn twee van de mooiste dingen in het levenquote:Op zondag 17 februari 2019 12:42 schreef SideEffect het volgende:
Altijd aan het schijten en eet alleen maar frikandellen
volgens mij heb je een lichte hartaanval, ik zou een dokterafspraak maken voor ergens volgende maandquote:Op zondag 17 februari 2019 12:43 schreef Flamarande het volgende:
Echt pijn in mijn arm zo kan ik niet op vakantie
Wat kost een beetje VR bril tegenwoordig danquote:Op zondag 17 februari 2019 12:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar is op het moment geen budget voor
Wel, jij moet.quote:
quote:Op zondag 17 februari 2019 12:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij heb je een lichte hartaanval, ik zou een dokterafspraak maken voor ergens volgende maand
minimaal 600 voor een beetje fatsoenlijkequote:Op zondag 17 februari 2019 12:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat kost een beetje VR bril tegenwoordig dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |