Iedereen wil mod zijn.quote:Op zondag 17 februari 2019 12:30 schreef SideEffect het volgende:
Hahaha vk deed vet stoer dat hij geen mod meer was, maar hij heeft gewoon keihard lopen smeken en huilen om weer mod te mogen zijn
quote:Op zondag 17 februari 2019 12:30 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Danny las dit en is meteen mijn inauguratie gaan regelen
Fix haar gewoon, dan heb ik een weekend rust in huis.quote:Op zondag 17 februari 2019 12:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar sowieso ga je dan mijn posts editen als ik moira probeer te fixen, ik vertrouw dit niet
Nee. Ga zo eiersalade maken, de ramen zemen, was opvouwen, eiersalade eten, netflixen, fokkenquote:
Klinkt best goedquote:Op zondag 17 februari 2019 12:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee. Ga zo eiersalade maken, de ramen zemen, was opvouwen, eiersalade eten, netflixen, fokken
@Moira kom schatjequote:Op zondag 17 februari 2019 12:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Fix haar gewoon, dan heb ik een weekend rust in huis.
Pics van je tuinquote:Op zondag 17 februari 2019 12:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Klinkt best goed
Ik heb gisteren de was gedaan en de tuin gesnoeid
Jij hebt veel ervaring met blauwe ballenquote:
wat danquote:Op zondag 17 februari 2019 12:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Pics van je tuin
Ik heb gisteren iets anders gesnoeid ehehehe
Heb je daar ook seks meequote:Op zondag 17 februari 2019 12:35 schreef Der_Mann het volgende:
Moira is mijn #3 favoriete personage in Overwatch
nee hoor heb nooit verwachtingenquote:Op zondag 17 februari 2019 12:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij hebt veel ervaring met blauwe ballen
Zeg ik niequote:
Hoe is het met djedjequote:
O okéquote:
Auchquote:Op zondag 17 februari 2019 12:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sinds ons laatste DM gesprek is ze verdwenen
Er is heel veel mis met rozevlaquote:Op zondag 17 februari 2019 12:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nu is de laatste persoon in mijn DM inbox Rozevla, ook niet mis
ik vind het juist mooi dat hij met zijn beperking hier gewoon zonder act durft te postenquote:Op zondag 17 februari 2019 12:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Er is heel veel mis met rozevla
Die jongen heeft volgens mij darmkankerquote:Op zondag 17 februari 2019 12:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind het juist mooi dat hij met zijn beperking hier gewoon zonder act durft te posten
Alle teringzooi ligt nu midden in de tuinquote:Op zondag 17 februari 2019 12:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Pics van je tuin
Ik heb gisteren iets anders gesnoeid ehehehe
En gaat die er komen?quote:Op zondag 17 februari 2019 12:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat kan pas als ik een VR headset koop
Zo kun je het ook bekijken jaquote:Op zondag 17 februari 2019 12:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind het juist mooi dat hij met zijn beperking hier gewoon zonder act durft te posten
dat zou wat zijnquote:Op zondag 17 februari 2019 12:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Die jongen heeft volgens mij darmkanker
Dat is vervelend. Bloed in je poep is geen pretje.quote:Op zondag 17 februari 2019 12:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Die jongen heeft volgens mij darmkanker
En het heeft zich al voortgeplant hè.quote:Op zondag 17 februari 2019 12:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ga naar de dokterquote:Op zondag 17 februari 2019 12:43 schreef Flamarande het volgende:
Echt pijn in mijn arm zo kan ik niet op vakantie
Zijn twee van de mooiste dingen in het levenquote:Op zondag 17 februari 2019 12:42 schreef SideEffect het volgende:
Altijd aan het schijten en eet alleen maar frikandellen
volgens mij heb je een lichte hartaanval, ik zou een dokterafspraak maken voor ergens volgende maandquote:Op zondag 17 februari 2019 12:43 schreef Flamarande het volgende:
Echt pijn in mijn arm zo kan ik niet op vakantie
Wat kost een beetje VR bril tegenwoordig danquote:Op zondag 17 februari 2019 12:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar is op het moment geen budget voor
Wel, jij moet.quote:
quote:Op zondag 17 februari 2019 12:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij heb je een lichte hartaanval, ik zou een dokterafspraak maken voor ergens volgende maand
minimaal 600 voor een beetje fatsoenlijkequote:Op zondag 17 februari 2019 12:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat kost een beetje VR bril tegenwoordig dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |