Is goed houd ons op de hoogtequote:Op zondag 17 februari 2019 00:36 schreef Zosk het volgende: [..] Oke ff over nadenken tijdens honden uitlaten
Gewoon spelen.quote:Op zondag 17 februari 2019 00:30 schreef Kiid het volgende:
Twijfel of ik Fifa verder moet spelen. Mijn vorm is on point maar snachts speel je wel tegen de fanatiekere spelers. Moet er nog 15 spelen
Ja, als je in je flow zit, dan moet je nog een paar potjes spelen totdat je begint te verzwakken.quote:Op zondag 17 februari 2019 00:30 schreef Kiid het volgende: Twijfel of ik Fifa verder moet spelen. Mijn vorm is on point maar snachts speel je wel tegen de fanatiekere spelers. Moet er nog 15 spelen
Pantostiquote:
Dan dat dusquote:
Ik wacht in spanning afquote:
Morgenmiddagquote:Op zondag 17 februari 2019 00:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wanneer laat je een meisje overkomen van de rijstvelden?
Waar wacht jij op danquote:
Ik koop geen fristi hoorquote:Op zondag 17 februari 2019 00:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil filet-o-fish met milkshake of happy meal fish met fristi
Heb je weer gedronkenquote:
Heb nu ook zin in pantosti maar heb geen broodquote:
Ik welquote:Op zondag 17 februari 2019 00:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb nu ook zin in pantosti maar heb geen brood
Die niet zo mal danquote:
Ga je pantosti voor me maken?quote:
Ik mag niet meer autorijdenquote:
Hey Braddiequote:Op zondag 17 februari 2019 00:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
haha omdat je een wajong hebt en altijd livestreamd doet tijdens het rijden he.
wens je chloro indirect een hartaanval toe?quote:Op zondag 17 februari 2019 00:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee dat hartaanval heeft hij gelogen. Dat heeft hij rijkelijk toegegeven vorige nacht.quote:Op zondag 17 februari 2019 00:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
wens je chloro indirect een hartaanval toe?
quote:Op zondag 17 februari 2019 00:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En dat geloof jij?quote:Op zondag 17 februari 2019 00:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee dat hartaanval heeft hij gelogen. Dat heeft hij rijkelijk toegegeven vorige nacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |