Het is echt bizar als een tunnel dan instortquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kan daar ook wel om lachenIk had het zelf vorig jaar; Jan kón het toch niet zijn?! Tot hij van de boot afsprong en ik zéker wist dat dit een Mollenactie was, omdat hij de verkeerde koker pakte
In de laatste aflevering was dat geloof ik?
Al die theorieën en mensen die honderdduizend procent zeker zijn dat hun Mol de enige echte Mol isIedere week weer (zowel bij deelnemers als kijkers) mensen compleet in de war doordat de Mol naar huis is
het heeft ook te maken met het feit dat de regie en de deelnemers erg hun best doen om extra molacties die geen molacties zijn in beeld te brengen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kan daar ook wel om lachenIk had het zelf vorig jaar; Jan kón het toch niet zijn?! Tot hij van de boot afsprong en ik zéker wist dat dit een Mollenactie was, omdat hij de verkeerde koker pakte
In de laatste aflevering was dat geloof ik?
Al die theorieën en mensen die honderdduizend procent zeker zijn dat hun Mol de enige echte Mol isIedere week weer (zowel bij deelnemers als kijkers) mensen compleet in de war doordat de Mol naar huis is
Maar waarom zou je zon uitspraak doen als kandidaat? Daarmee snijd je jezelf in de vingers. Er staat wel bijna 10.000 op het spel, dat klinkt onlogisch.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:14 schreef fallrite het volgende:
Het zou natuurlijk kunnen zijn dat Sinan het een wonder vindt dat hij nog in het spel zit (als hij kandidaat is) en dat hij het inderdaad een goede mol vindt.
Maar wel de uitspraak van het seizoen als hij de mol is!
Ja, ok. Als je het speelt om te winnen dan is het niet logisch zoiets te zeggen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maar waarom zou je zon uitspraak doen als kandidaat? Daarmee snijd je jezelf in de vingers. Er staat wel bijna 10.000 op het spel, dat klinkt onlogisch.
Eigenlijk meer andersom dit seizoen, acties/reacties die eigenlijk alleen kandidaten zouden doen/hebben (jokers verwisselen, niet meedoen met opdrachten, emotioneel/geschokt reageren op mededelingen/executies).quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
het heeft ook te maken met het feit dat de regie en de deelnemers erg hun best doen om extra molacties die geen molacties zijn in beeld te brengen.
Mensen die niet op Sinan zittenquote:
Niet 50/50 gaan om Stine-situaties voor te zijnquote:
Die had ik vorig jaar jaquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:45 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Niet 50/50 gaan om Stine-situaties voor te zijn
#meTooquote:
En toch weet ik het nog steeds niet zekerquote:
Ach als kijker is er tegenwoordig door afleveringen kijken toch geen mol meer te vindenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
En toch weet ik het nog steeds niet zeker
Wilde deze week de afleveringen weer terug gaan kijken maar niet aan toe gekomen
quote:
quote:Op zondag 27 januari 2019 21:41 schreef Poepz0r het volgende:
De getallencombinaties (2903 1924 2848) op de kooien zijn tijden dat de mol in beeld komt:
Sinan zat in kamer 411. En 4:11 is het begin vd leader met het mol logo:
quote:
Nou, Sinan is het dus nietquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:27 schreef libranl het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
Ook na dit weer terug te lezen zit ik wel 100% in de Sinan tunnel![]()
Als toch een andere kandidaat de Mol is dan zou het mij verbazen. Ook al is niets wat het lijkt. Volgens mij zijn er van de andere kandidaten ook niet dit soort verborgen hints te vinden.
Ik had het inmiddels in de gatenquote:
:’)quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:27 schreef libranl het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
Ook na dit weer terug te lezen zit ik wel 100% in de Sinan tunnel![]()
Als toch een andere kandidaat de Mol is dan zou het mij verbazen. Ook al is niets wat het lijkt. Volgens mij zijn er van de andere kandidaten ook niet dit soort verborgen hints te vinden.
Ik blijf erbij dat Sinan in mijn ogen potentieel nog als enige interessante Mol was overgebleven. De manier hoe hij bij momenten de groep zat te trollen.quote:
Dit.quote:Op zondag 24 februari 2019 10:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet het oprecht niet meer, het is in ieder geval een lol die ook op momenten dat het niet hoefde geld heeft gepakt... Dat vind ik altijd wel jammer
Omdat er allemaal oud-presentatoren op staan?quote:Op zondag 24 februari 2019 13:31 schreef Dave het volgende:
Is het al duidelijk waarom Pieter-Jan Hagens op het molgeld staat?
Lolquote:Op zondag 24 februari 2019 10:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet het oprecht niet meer, het is in ieder geval een lol die ook op momenten dat het niet hoefde geld heeft gepakt... Dat vind ik altijd wel jammer
Dat is toch juist positief lol...quote:Op zondag 24 februari 2019 10:42 schreef TheVulture het volgende:
Er is dit seizoen al 25.000 euro niet in de pot gekomen. Dan valt een paar honderd euro die de mol wel inbrengt natuurlijk in het niet.quote:Op zondag 24 februari 2019 10:42 schreef TheVulture het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |