SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 23:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Arme Vout. MadMaster had haar toch bij jou gedumpt?
Nu lekker niks meer doen. Ga ik ook doen. Welterustenquote:Op donderdag 14 februari 2019 23:05 schreef MadMaster het volgende:
Dank voor het luisteren.
Volgende keer zal ik het een beetje meer voorbereiden...
Nou, er is niets mis met die spontaan ingelaste live shows wat mij betreft.quote:Op donderdag 14 februari 2019 23:05 schreef MadMaster het volgende:
Dank voor het luisteren.
Volgende keer zal ik het een beetje meer voorbereiden...
Trusten!quote:Op donderdag 14 februari 2019 23:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Nu lekker niks meer doen. Ga ik ook doen. Welterusten
Goedemorgen.quote:
Ik ben echt wel weer toe aan het weekend, ja.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 05:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Bijna weekend, livelink. Nog even doorzetten.
Rustig weekendje voor de boeg, hoop ik dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 05:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben echt wel weer toe aan het weekend, ja.
Feestje op zondag en schoonmaken. Veel meer staat er niet op de planning.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 05:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Rustig weekendje voor de boeg, hoop ik dan?
Dat is genoeg.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 05:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Feestje op zondag en schoonmaken. Veel meer staat er niet op de planning.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 06:11 schreef naatje_1 het volgende:
Goedemorgen, zegt ie, op rand van slapen...
* livelink geeft Naatje een duwtje over de randquote:Op vrijdag 15 februari 2019 06:11 schreef naatje_1 het volgende:
Goedemorgen, zegt ie, op rand van slapen...
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 06:15 schreef livelink het volgende:
[..]
* livelink geeft Naatje een duwtje over de rand
Ik help Naatje gewoon een handje.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 06:16 schreef Melting het volgende:
[..]Wat ben je recalcitrant zo vroeg op de morgen?
Auw...quote:Op vrijdag 15 februari 2019 06:15 schreef livelink het volgende:
[..]
* livelink geeft Naatje een duwtje over de rand
Goedemorgen Symphonic. Wat ben je vroeg?quote:
Goedemorgen MadMaster.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 07:05 schreef MadMaster het volgende:
Heb de eenzame nacht overleeft...
'Morgen!![]()
![]()
Heb je geen gezelschap van je poezebeesten gehad ?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 07:05 schreef MadMaster het volgende:
Heb de eenzame nacht overleeft...
'Morgen!![]()
![]()
het zijn maar 2 stukjesquote:Op vrijdag 15 februari 2019 08:02 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag peperkoek met boter:
[ afbeelding ]
Tast toe, er is genoeg!
De rest zit nog in de verpakking, anders droogt het te hard uit.quote:
Dan neem ik alvast een stukje, dank jequote:Op vrijdag 15 februari 2019 08:05 schreef Melting het volgende:
[..]
De rest zit nog in de verpakking, anders droogt het te hard uit.
Ik vind dat altijd wel lekker bij de thee.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 08:06 schreef just me het volgende:
[..]
Dan neem ik alvast een stukje, dank je
![]()
je mag mijn stukje ookquote:Op vrijdag 15 februari 2019 08:06 schreef just me het volgende:
[..]
Dan neem ik alvast een stukje, dank je
![]()
Wel roomboter!quote:Op vrijdag 15 februari 2019 08:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd wel lekker bij de thee.
Moet wel een lekkere laag boter op.
Dat is wel het lekkerst.quote:
Als ik boter eet, dan is het alleen roomboter of grasboter. Dat heb ik ook altijd in huis.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 08:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is wel het lekkerst.![]()
Goedemorgen trouwens.
Wat is grasboter?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 08:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als ik boter eet, dan is het alleen roomboter of grasboter. Dat heb ik ook altijd in huis.
voor mij een vreemde combinatiequote:Op vrijdag 15 februari 2019 08:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik eet gewoon, zoals eigenlijk elke ochtend, ontbijtkoek met pindakaas
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:00 schreef Diaan73 het volgende:
Pindakaas vind ik zo vies....Er staat een pot voor peaceman in de kast, maar die raak ik niet aan.
En soms zit er iemand in de trein naast me een boterham met pindakaas te eten. Het liefst stuur ik die persoon dan naar een andere plek.
Dus als peaceman een boterham met pindakaas eet, moet hij uit mijn buurt blijven.![]()
Dat loop ik allemaal mis vandaagquote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is heerlijk buiten, lekker in de tuin zitten met een tijdschrift, radio5 en thee
Maar jij hebt weer andere dingen die DDM misloopt.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat loop ik allemaal mis vandaag
Je bent niet goed wijs.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:28 schreef ToT het volgende:
Ik heb periodes waarin ik pindakaas wel lekker vind,
Op "lekker in de tuin zitten met een tijdschrift" na zou deze zin ook voor mij kunnen gelden.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is heerlijk buiten, lekker in de tuin zitten met een tijdschrift, radio5 en thee
Bijna weekend, Diaan.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Op "lekker in de tuin zitten met een tijdschrift" na zou deze zin ook voor mij kunnen gelden.
Ik hoor het al. Leuke mogelijk toekomstige buren dus.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 15:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Alweer kijkers bij de buren, met twee rennende gillende kindjes van ik gok 3 en 4. Wie gaat er nou daarmee een huis bezichtigen?
ik verheug me er nu al op. Er is al twee keer Open Huis gehouden, maar dat zal niet het gewenste resultaat hebben gehad, het is dan ook wel overpriced.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 15:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hoor het al. Leuke mogelijk toekomstige buren dus.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 15:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hoor het al. Leuke mogelijk toekomstige buren dus.
* spijkerbroek zoekt het adres van DDM op, huurt een tokkie gezin met 6 kinderen in de leeftijd van 2 maanden tot 21 jaar in, geeft ze 3 rottweilers mee en laat ze het huis naast haar bezichtigen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 15:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Alweer kijkers bij de buren, met twee rennende gillende kindjes van ik gok 3 en 4. Wie gaat er nou daarmee een huis bezichtigen?
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:24 schreef ToT het volgende:
[..]
En een gerelateerde vraag: http://www.ishetaltijdvoorbier.nl/
Niet?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:27 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Alcohol is niet het belangrijkste, ToT.
ik hoop dat je geen zin hebt in The Cats. Heerlijk hoor, zo’n lijst van de jaren zestig vandaag op radio5, maar wederom een overdosis Cats, dit laatste uur zelfs 3 nummersquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:12 schreef peaceman het volgende:
Programma van vandaag
20:00 - 22:00 DJ Peaceman draait waar hij zin in heeft
the cats komen zeker weten niet voorbijquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik hoop dat je geen zin hebt in The Cats. Heerlijk hoor, zo’n lijst van de jaren zestig vandaag op radio5, maar wederom een overdosis Cats, dit laatste uur zelfs 3 nummers
mooi, dan schakelen we zo inquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
the cats komen zeker weten niet voorbij
van het eerste albumquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Leuk vlot nummer van ze, ik kende het niet
Hoi wederhelft van DDMquote:
quote:
ff weer wakker wordenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je zou er zo bij in slaap vallen
zijn die nou ooit een andere weg ingeslagen? Ik ken veel ruigere muziek van zequote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:27 schreef peaceman het volgende:
Black Rebel Motorcycle Club - Complicated Situation
tussenalbum was rustiger, wel mooi.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zijn die nou ooit een andere weg ingeslagen? Ik ken veel ruigere muziek van ze
trusten!quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:32 schreef spijkerbroek het volgende:
Geen idee wat ik heb, maar ik val om van de slaap. Dus ik ga op/in bed liggen met R49 aan, wachtend tot ik in slaap val.
Alvast bedankt, peaceman
trusten dan maarquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:32 schreef spijkerbroek het volgende:
Geen idee wat ik heb, maar ik val om van de slaap. Dus ik ga op/in bed liggen met R49 aan, wachtend tot ik in slaap val.
Alvast bedankt, peaceman
even goed bijslapen dan maar....quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:32 schreef spijkerbroek het volgende:
Alvast bedankt, peaceman
Weet Symph daarvan?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik luister wel hoor, maar was me even elders op internet aan het vermaken
ik snap de bandnaam en titel helemaalquote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:20 schreef peaceman het volgende:
The Mountain Goats - Song For Lonely Giants
je hebt je ertussen gewrongen?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:47 schreef livelink het volgende:
Ik zie dat er nog wel ruimte is voor een extra luisteraar
Ja, wel even netjes mijn beurt afgewacht natuurlijk.quote:
Dees is wel tof ja.quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:32 schreef peaceman het volgende:
doe wat je niet laten kan naatje... ik draai max tot half 11.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |