Dat loop ik allemaal mis vandaagquote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is heerlijk buiten, lekker in de tuin zitten met een tijdschrift, radio5 en thee
Maar jij hebt weer andere dingen die DDM misloopt.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat loop ik allemaal mis vandaag
Je bent niet goed wijs.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:28 schreef ToT het volgende:
Ik heb periodes waarin ik pindakaas wel lekker vind,
Op "lekker in de tuin zitten met een tijdschrift" na zou deze zin ook voor mij kunnen gelden.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is heerlijk buiten, lekker in de tuin zitten met een tijdschrift, radio5 en thee
Bijna weekend, Diaan.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Op "lekker in de tuin zitten met een tijdschrift" na zou deze zin ook voor mij kunnen gelden.
Ik hoor het al. Leuke mogelijk toekomstige buren dus.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 15:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Alweer kijkers bij de buren, met twee rennende gillende kindjes van ik gok 3 en 4. Wie gaat er nou daarmee een huis bezichtigen?
ik verheug me er nu al op. Er is al twee keer Open Huis gehouden, maar dat zal niet het gewenste resultaat hebben gehad, het is dan ook wel overpriced.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 15:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hoor het al. Leuke mogelijk toekomstige buren dus.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 15:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hoor het al. Leuke mogelijk toekomstige buren dus.
* spijkerbroek zoekt het adres van DDM op, huurt een tokkie gezin met 6 kinderen in de leeftijd van 2 maanden tot 21 jaar in, geeft ze 3 rottweilers mee en laat ze het huis naast haar bezichtigen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 15:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Alweer kijkers bij de buren, met twee rennende gillende kindjes van ik gok 3 en 4. Wie gaat er nou daarmee een huis bezichtigen?
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:24 schreef ToT het volgende:
[..]
En een gerelateerde vraag: http://www.ishetaltijdvoorbier.nl/
Niet?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:27 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Alcohol is niet het belangrijkste, ToT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |