Goedemorgen MadMaster.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 07:05 schreef MadMaster het volgende:
Heb de eenzame nacht overleeft...
'Morgen!![]()
![]()
Heb je geen gezelschap van je poezebeesten gehad ?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 07:05 schreef MadMaster het volgende:
Heb de eenzame nacht overleeft...
'Morgen!![]()
![]()
het zijn maar 2 stukjesquote:Op vrijdag 15 februari 2019 08:02 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag peperkoek met boter:
[ afbeelding ]
Tast toe, er is genoeg!
De rest zit nog in de verpakking, anders droogt het te hard uit.quote:
Dan neem ik alvast een stukje, dank jequote:Op vrijdag 15 februari 2019 08:05 schreef Melting het volgende:
[..]
De rest zit nog in de verpakking, anders droogt het te hard uit.
Ik vind dat altijd wel lekker bij de thee.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 08:06 schreef just me het volgende:
[..]
Dan neem ik alvast een stukje, dank je
![]()
je mag mijn stukje ookquote:Op vrijdag 15 februari 2019 08:06 schreef just me het volgende:
[..]
Dan neem ik alvast een stukje, dank je
![]()
Wel roomboter!quote:Op vrijdag 15 februari 2019 08:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd wel lekker bij de thee.
Moet wel een lekkere laag boter op.
Dat is wel het lekkerst.quote:
Als ik boter eet, dan is het alleen roomboter of grasboter. Dat heb ik ook altijd in huis.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 08:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is wel het lekkerst.![]()
Goedemorgen trouwens.
Wat is grasboter?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 08:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als ik boter eet, dan is het alleen roomboter of grasboter. Dat heb ik ook altijd in huis.
voor mij een vreemde combinatiequote:Op vrijdag 15 februari 2019 08:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik eet gewoon, zoals eigenlijk elke ochtend, ontbijtkoek met pindakaas
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:00 schreef Diaan73 het volgende:
Pindakaas vind ik zo vies....Er staat een pot voor peaceman in de kast, maar die raak ik niet aan.
En soms zit er iemand in de trein naast me een boterham met pindakaas te eten. Het liefst stuur ik die persoon dan naar een andere plek.
Dus als peaceman een boterham met pindakaas eet, moet hij uit mijn buurt blijven.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |