abonnement Unibet Coolblue
pi_185019016
Welkom in het Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat- topic.
Wanneer je net begint met proberen zwanger te worden zonder medische poespas ben je van harte welkom in het "wachten op het 2e streepje" - topic.

Handige Linkjes
Freya
IVF
PCOS

Vitamine info (van Isla)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
------------------------------------------------------------------

Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?

Ronderotonde
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MaJo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Barreltje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaddle
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kirb
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B.ertha
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cygne
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AN.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ereshkigal
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-------------------------------------------------------------

Belangrijke data

In het vorige topic uitgezwaaid:

[ Bericht 1% gewijzigd door SQ op 07-04-2019 15:43:28 ]
pi_185019026
Waar wij jompelen en duimen voor Kirb, want ze is pupo *O*
pi_185019659
@Kirb is PUPO *O* Ik duim voor je ^O^
pi_185020045
Ik ga ook voor je duimen Kirb!

Nog een weekje wachten en dan weten wij ook eindelijk weer we aan toe zijn en welk traject we in gaan. Ik ben erg benieuwd. 70 dagen wachten duurt lang..
pi_185020728
Spannend Luna!
pi_185020762
Ik duim en jompel mee, Kirb! *O*
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 14 februari 2019 @ 22:06:56 #7
269689 crew  Viv
pi_185022193
Ik duim weer mee Kirb! *O*
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  Moderator donderdag 14 februari 2019 @ 23:27:18 #9
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_185023499
Oeh kirb de duimen gaan aan ^O^
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_185025962
Ik mag trouwens ook wel in de OP nu. Kan iemand dat nog aanpassen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shine bright like a diamond.
pi_185035697
Hehe, ik ben ongesteld. Nou hopen dat de volgende ronde niet zo lang duurt, dan kunnen we beginnen!
pi_185056317
Fijn Bertha! Ga je deze cyclus beginnen?

Hier zojuist de ovitrelle gezet, viel gelukkig mee! Na 5 (!) echo’s was eindelijk het follikel groot genoeg. Maandag IUI O+
Shine bright like a diamond.
pi_185058101
Nee, pas de volgende menstruatie aan de pil en daarna pas beginnen met stimuleren..
pi_185079995
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 22:25 schreef June. het volgende:
Fijn Bertha! Ga je deze cyclus beginnen?

Hier zojuist de ovitrelle gezet, viel gelukkig mee! Na 5 (!) echo’s was eindelijk het follikel groot genoeg. Maandag IUI O+
Succes!! *O*

edit: En bedankt nog allemaal O+. Ik merk dat ik het lastig vind om vertrouwen te houden, maar ooit zal er toch wel eentje blijven plakken?

[ Bericht 14% gewijzigd door Kirb op 18-02-2019 11:51:59 ]
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_185081210
Succes vandaag June!
pi_185081854
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 10:28 schreef Kirb het volgende:

[..]

Succes!! *O*

edit: En bedankt nog allemaal O+. Ik merk dat ik het lastig vind om vertrouwen te houden, maar ooit zal er toch wel eentje blijven plakken?
Ik hoop het wel :*
Ik snap wel wat je doorgaat. Heel erg herkenbaar.

Succes @june
pi_185089808
IUI goed gegaan! 30 miljoen zwemmers on the go O+ Ergens zou je toch denken dat ze mijn ei een keer moeten vinden.. Zelfde voor jou @Kirb , ooit moet er ook gewoon 1 plakken?
Shine bright like a diamond.
  maandag 18 februari 2019 @ 20:42:18 #18
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_185091905
Ohw June!
30 miljoen zou wel genoeg moeten zijn jah! Succes ermee!

En een :* voor Kirb..

Hier woensdag 1e echo weer.. vriend moet ook mee komen en ik krijg meteen de ovitrelle mee.. dan ergens 2/3/4/5 maart waarschijnlijk de tp.
Acupuncturiste wil de dag voor de tp me nog behandelen en is bereid omdat ook in het weekend te doen O+ want " zwangerschappen laten zich nou eenmaal niet plannen " zo fijn!!!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_185094113
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 19:21 schreef June. het volgende:
IUI goed gegaan! 30 miljoen zwemmers on the go O+ Ergens zou je toch denken dat ze mijn ei een keer moeten vinden.. Zelfde voor jou @:kirb , ooit moet er ook gewoon 1 plakken?
Fijn! En dat vind ik nou ook!
pi_185098963
Wij hebben gisteren telefonisch uitleg gekregen over de verschillende IVF-onderzoeken die lopen en gaan meedoen aan de Three-or-five studie. Nou vanmiddag nog de intake en uitleg. Hopelijk krijgen we dan meteen medicijnen mee, zodat ik tot aan de eerste follikelmeting niet terug hoef naar het ziekenhuis ^O^ En hopelijk hoef ik niet al te lang aan de pil, weten jullie dat? Ik blijf het een gekke gedachte vinden dat ik anticonceptie moet gaan gebruiken.

Nu hopen dat deze cyclus lekker kort is en dan kunnen we beginnen O+
pi_185099054
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 20:42 schreef Barreltje het volgende:
Ohw June!
30 miljoen zou wel genoeg moeten zijn jah! Succes ermee!

En een :* voor Kirb..

Hier woensdag 1e echo weer.. vriend moet ook mee komen en ik krijg meteen de ovitrelle mee.. dan ergens 2/3/4/5 maart waarschijnlijk de tp.
Acupuncturiste wil de dag voor de tp me nog behandelen en is bereid omdat ook in het weekend te doen O+ want " zwangerschappen laten zich nou eenmaal niet plannen " zo fijn!!!
Barreltje, hoe bevalt die acupunctuur?
pi_185100962
@june wat een goede score! Ik ga voor je duimen!

quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 20:42 schreef Barreltje het volgende:
Ohw June!
30 miljoen zou wel genoeg moeten zijn jah! Succes ermee!

En een :* voor Kirb..

Hier woensdag 1e echo weer.. vriend moet ook mee komen en ik krijg meteen de ovitrelle mee.. dan ergens 2/3/4/5 maart waarschijnlijk de tp.
Acupuncturiste wil de dag voor de tp me nog behandelen en is bereid omdat ook in het weekend te doen O+ want " zwangerschappen laten zich nou eenmaal niet plannen " zo fijn!!!
Spannend zeg. Je hoort binnenkort ook van je schilklierwaarde toch? Fingers crossed dat ie nu eindelijk helemaal goed is!

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 09:14 schreef B.ertha het volgende:
Wij hebben gisteren telefonisch uitleg gekregen over de verschillende IVF-onderzoeken die lopen en gaan meedoen aan de Three-or-five studie. Nou vanmiddag nog de intake en uitleg. Hopelijk krijgen we dan meteen medicijnen mee, zodat ik tot aan de eerste follikelmeting niet terug hoef naar het ziekenhuis ^O^ En hopelijk hoef ik niet al te lang aan de pil, weten jullie dat? Ik blijf het een gekke gedachte vinden dat ik anticonceptie moet gaan gebruiken.

Nu hopen dat deze cyclus lekker kort is en dan kunnen we beginnen O+
Gaat die studie dan over 3 of 5daagse embryo's terugplaatsen? Of wat houd het in?
Ik durf het niet te zeggen over de pil, heb ik niet gehad. Succes in ieder geval O+.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  dinsdag 19 februari 2019 @ 13:00:59 #23
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_185103514
-O-

Schildklierwaarde toch niet goed..
Ben er redelijk kapot van.. hoe lang moet dit verdomde toch duren :X
Ik wil actie in de taxi.. niet dit eeuwige wachten..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_185104777
Godver Barrel -O- het is ook niet eerlijk!
pi_185106095
Kirb, klopt, eventueel wordt bij ons het embryo op dag 5 geplaatst.

Uitleg gehad. Het was allemaal heel duidelijk en heel prettig. Nu menstruatie afwachten en dan gaan we beginnen! Waarschijnlijk ca. 18 dagen pil en dan ca. 9 dagen stimuleren.
pi_185107413
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 13:00 schreef Barreltje het volgende:
-O-

Schildklierwaarde toch niet goed..
Ben er redelijk kapot van.. hoe lang moet dit verdomde toch duren :X
Ik wil actie in de taxi.. niet dit eeuwige wachten..
Ach wat klote zeg :N was de waarde nog heel erg de verkeerde kant op? Wat gaan ze nu doen?
Dikke knuffel :*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_185109583
Wat klote Barrel. Hoe nu verder?

@bertha, waarom moet je eigenlijk aan de pil? Waarom kunnen ze niet gewoon beginnen met stimuleren als je ongesteld bent geworden?
Shine bright like a diamond.
  dinsdag 19 februari 2019 @ 18:54:36 #28
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_185109871
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 18:33 schreef June. het volgende:
Wat klote Barrel. Hoe nu verder?

@:Bertha, waarom moet je eigenlijk aan de pil? Waarom kunnen ze niet gewoon beginnen met stimuleren als je ongesteld bent geworden?
De pil is vrij standaard, dit is eigenlijk meer vanwege de planning in het ziekenhuis. En het legt je eigen natuurlijke cyclus helemaal plat

https://centrumvpg.mumc.nl/medicatie Staat het duidelijk beschreven
Be happy with the little things in life
  dinsdag 19 februari 2019 @ 18:57:04 #29
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_185109912
Kirb *O* PUPO *O* mijn duimen draaien

Jeetje barrel wat een domper zeg. Ik ben vast een noob maar heeft die waarde dan zoveel invloed op het zwanger raken??

June mijn duimen draaien ook voor jou ^O^
Be happy with the little things in life
pi_185111138
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 18:54 schreef droomvrouwtje het volgende:

[..]

De pil is vrij standaard, dit is eigenlijk meer vanwege de planning in het ziekenhuis. En het legt je eigen natuurlijke cyclus helemaal plat

https://centrumvpg.mumc.nl/medicatie Staat het duidelijk beschreven
Klopt :Y
  woensdag 20 februari 2019 @ 17:17:12 #31
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_185128779
Zo.. welkom in de achtbaan..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It giet on! *O*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 20 februari 2019 @ 17:39:00 #32
269689 crew  Viv
pi_185129256
Wat fijn Barreltje! *O* En mooi dat je het ook zelf merkt wanneer het goed zit, daar kan geen labwaarde tegenop!
pi_185130706
Wat goed dat je je gevoel gevolgd hebt Barrel en dat je aangedrongen hebt op een nieuwe test *O* Succes met de nieuwe ronde *O*
pi_185132321
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 17:17 schreef Barreltje het volgende:
Zo.. welkom in de achtbaan..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It giet on! *O*
Oh wat goed! En wat goed dat je aangedrongen hebt ^O^
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_185132439
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 17:17 schreef Barreltje het volgende:
Zo.. welkom in de achtbaan..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It giet on! *O*
whoa! Wat een plottwist! Maar fijn *O* *O*
pi_185132472
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 17:17 schreef Barreltje het volgende:
Zo.. welkom in de achtbaan..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It giet on! *O*
Yes!! Goed nieuws!!
pi_185132972
Ja barrel *O* Wat fijn!
  woensdag 20 februari 2019 @ 21:13:04 #38
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_185134252
Tnx dames!

We hebben het vanavond maar even gevierd bij de Argentijn met een goede biefstuk.. hopelijk de laatste :Y)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 20 februari 2019 @ 22:15:47 #39
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_185136185
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 21:13 schreef Barreltje het volgende:
Tnx dames!

We hebben het vanavond maar even gevierd bij de Argentijn met een goede biefstuk.. hopelijk de laatste :Y)
Los Argentinos? :P
Geen idee wat het allemaal betekent, maar ik duim ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_185138535
Fijn Barrel. Eindelijk weer actie in de taxi!
Shine bright like a diamond.
  Moderator donderdag 21 februari 2019 @ 08:59:05 #41
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_185140452
Waaaah wat goed barrel! Zo zie je dat goed luisteren naar je lichaam vaak klopt ^O^

Wij hebben weer een reis naar de VS geboekt *O* half april tot half mei. Daarna gaan we weer het traject in :s)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_185140643
Barreltje, was jij al aan het stimuleren geweest? Aangezien je meteen over echo's en ovitrelle spreekt?
Sorry als ik het vergeten ben hoor, ik ben nogal chaotisch de laatste tijd :@

Cool Majo, waar gaat de reis naartoe?
pi_185140733
Bertha, ik heb een terugplaatsing ( van ICSI) .. en ik kan mijn ovulatie echt enorm lastig zelf vinden, dus die time ik met echo's en de ovitrelle..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_185142090
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 09:21 schreef Barreltje het volgende:
Bertha, ik heb een terugplaatsing ( van ICSI) .. en ik kan mijn ovulatie echt enorm lastig zelf vinden, dus die time ik met echo's en de ovitrelle..
Aha, dat verklaart. Ik dacht al dat je een TP had maar begreep de ovitrelle niet :+
pi_185151134
Gaaf Majo. Even weer opladen voordat het circus weer begint. De VS is zo mooi O+ Welk gedeelte gaan jullie naartoe?

Hier alvast instructie gehad voor GonalF mocht deze ronde niet gelukt zijn. Ze had het eerst over meriofert/menopur maar dat spul moet je zelf helemaal klaarmaken. Dus gelukkig mocht ik kiezen en dan kies ik natuurlijk voor gemak :+
Shine bright like a diamond.
pi_185151641
Raar dat je mag kiezen.. Zij weten toch wat het beste bij jou past?
pi_185151961
Fijn toch juist? Als het hetzelfde werkt (wat blijkbaar zo is) maar dit het verschil is, is het toch prima om zelf te kiezen?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_185152917
Ja, dat is ook zo :Y misschien verschilt het per persoon want ik houd niet van kiezen. Als het dan niet lukt, dan blijft mij de twijfel achtervolgen of de andere optie beter was geweest.
pi_185153781
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 18:07 schreef B.ertha het volgende:
Raar dat je mag kiezen.. Zij weten toch wat het beste bij jou past?
Klopt, ze laten je in principe ook niet kiezen. Als ik niet had gevraagd waarom GonalF geen optie was had ik gewoon het andere gekregen.

Antwoord is dat het qua werking voor mij niet veel uitmaakt, het zijn puur afspraken die het ziekenhuis gemaakt heeft met de farmaceut/verzekeraar.

Mocht het na x rondes niet gelukt zijn mag ik altijd nog switchen als ik dat zou willen.
Shine bright like a diamond.
pi_185153939
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 19:37 schreef June. het volgende:

[..]

Klopt, ze laten je in principe ook niet kiezen. Als ik niet had gevraagd waarom GonalF geen optie was had ik gewoon het andere gekregen.

Antwoord is dat het qua werking voor mij niet veel uitmaakt, het zijn puur afspraken die het ziekenhuis gemaakt heeft met de farmaceut/verzekeraar.

Mocht het na x rondes niet gelukt zijn mag ik altijd nog switchen als ik dat zou willen.
Echt waar?! Daar schrik ik best van! Misschien ben ik naïef, maar ik ging ervan uit dat je als patiënt gewoon het beste voor jouw situatie krijgt...
Maar goed, als het voor jou fysiek niet uitmaakt, June, dan is het natuurlijk alleen maar fijn dat je een gemakkelijker medicijn krijgt ^O^
pi_185156478
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 17:46 schreef June. het volgende:
Gaaf Majo. Even weer opladen voordat het circus weer begint. De VS is zo mooi O+ Welk gedeelte gaan jullie naartoe?

Hier alvast instructie gehad voor GonalF mocht deze ronde niet gelukt zijn. Ze had het eerst over meriofert/menopur maar dat spul moet je zelf helemaal klaarmaken. Dus gelukkig mocht ik kiezen en dan kies ik natuurlijk voor gemak :+
Er is wel degelijk een verschil tussen Menopur en Gonal-F. Menopur wordt ingezet bij mensen waar Gonal-F voor eicellen zorgt die niet de kwaliteit hebben die nodig is. Menopur zorgt vaak voor minder eicellen, maar die eicellen hebben dan wel betere kwaliteit.
pi_185156653
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 20:59 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Er is wel degelijk een verschil tussen Menopur en Gonal-F. Menopur wordt ingezet bij mensen waar Gonal-F voor eicellen zorgt die niet de kwaliteit hebben die nodig is. Menopur zorgt vaak voor minder eicellen, maar die eicellen hebben dan wel betere kwaliteit.
Klopt. Daarom kreeg ik ook menopur ipv gonal-f :)
pi_185156732
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:04 schreef coccinelle het volgende:

[..]

Klopt. Daarom kreeg ik ook menopur ipv gonal-f :)
Ik ook ;)
pi_185157141
Ik ook Menopur met uiteindelijk goed resultaat O+
pi_185157480
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 20:59 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Er is wel degelijk een verschil tussen Menopur en Gonal-F. Menopur wordt ingezet bij mensen waar Gonal-F voor eicellen zorgt die niet de kwaliteit hebben die nodig is. Menopur zorgt vaak voor minder eicellen, maar die eicellen hebben dan wel betere kwaliteit.
Mijn fertiliteitsarts zei dat dat inderdaad geclaimd wordt door de fabrikant, maar dat ze dat in praktijk eigenlijk niet zien.

Dus daar ga ik maar vanuit. Het is denk ik ook trial and error, wat voor de een niet werkt kan voor de ander wel goed uitpakken. We zullen zien O+
Shine bright like a diamond.
pi_185160500
Voor jou gaat het gewoon werken ;)
pi_185167136
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:28 schreef June. het volgende:

[..]

Mijn fertiliteitsarts zei dat dat inderdaad geclaimd wordt door de fabrikant, maar dat ze dat in praktijk eigenlijk niet zien.

Dus daar ga ik maar vanuit. Het is denk ik ook trial and error, wat voor de een niet werkt kan voor de ander wel goed uitpakken. We zullen zien O+
Het zal ongetwijfeld per persoon verschillen. Uiteindelijk komt mijn dochter van icsi met Puregon (zelfde idee als GonalF) en mijn tweeling van icsi met Menopur.
Voor mij had het gebruik van Menopur wel enorm veel invloed op het aantal eicellen. Van +/- 26 met Puregon naar maar iets van 13 met Menopur. Mocht je ooit wel Menopur gaan spuiten, het mixen van het goedje is op zich prima te doen. :)
pi_185169436
Wij hebben vandaag te horen gekregen dat hopelijk ICSI ons een kindje mag gaan brengen. Nog langer zelf proberen of IUI is geen optie.

Vriendlief krijgt nog een echo en heeft vandaag bloed geprikt. Als daar niks bijzonders uit komt gaan we gelijk vol door voor het intakegesprek met de ivf arts. Hopelijk dat gesprek tussen nu en een maand of twee. Dan nog prikinstructie en een keuze tussen icsi met hyperstimulatie of in natuurlijke cyclus.

Spannende tijden dus.

We mogen ook wel in de OP opgenomen worden.

Ik ben 31 jaar en vriendlief 35 jaar. We gaan voor ons eerste kindje en we hopen dat dit via ICSI gaat lukken. We hebben sinds de zomer van '18 een kinderwens.
pi_185170047
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 11:21 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Het zal ongetwijfeld per persoon verschillen. Uiteindelijk komt mijn dochter van icsi met Puregon (zelfde idee als GonalF) en mijn tweeling van icsi met Menopur.
Voor mij had het gebruik van Menopur wel enorm veel invloed op het aantal eicellen. Van +/- 26 met Puregon naar maar iets van 13 met Menopur. Mocht je ooit wel Menopur gaan spuiten, het mixen van het goedje is op zich prima te doen. :)
Oh dat is inderdaad wel een verschil! Naja we gaan het zien. Mocht ik teveel eicellen hebben kan ik altijd nog switchen.

@luna welkom. Hopelijk mag ie hier snel weer weg ;)

[ Bericht 9% gewijzigd door June. op 22-02-2019 19:05:50 ]
Shine bright like a diamond.
pi_185172711
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 13:14 schreef Luna-87 het volgende:
Wij hebben vandaag te horen gekregen dat hopelijk ICSI ons een kindje mag gaan brengen. Nog langer zelf proberen of IUI is geen optie.

Vriendlief krijgt nog een echo en heeft vandaag bloed geprikt. Als daar niks bijzonders uit komt gaan we gelijk vol door voor het intakegesprek met de ivf arts. Hopelijk dat gesprek tussen nu en een maand of twee. Dan nog prikinstructie en een keuze tussen icsi met hyperstimulatie of in natuurlijke cyclus.

Spannende tijden dus.

We mogen ook wel in de OP opgenomen worden.

Ik ben 31 jaar en vriendlief 35 jaar. We gaan voor ons eerste kindje en we hopen dat dit via ICSI gaat lukken. We hebben sinds de zomer van '18 een kinderwens.
Welkom Luna :)
pi_185187750
Dank jullie wel! Het nieuws is een beetje ingedaald. Ik vind het allemaal super spannend, maar heb toch ook echt wel goede hoop dat het gaat lukken.

Nu weer wachten tot vriendlief zijn echo afspraak en dan maken we een afspraak bij de ivf/icsi arts. Hopen dat we een beetje snel kunnen starten!
pi_185187762
Wat is eigenlijk de reden dat jullie binnen een half jaar na proberen al werden doorverwezen? #dtv
Shine bright like a diamond.
pi_185188333
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 07:48 schreef Luna-87 het volgende:
Dank jullie wel! Het nieuws is een beetje ingedaald. Ik vind het allemaal super spannend, maar heb toch ook echt wel goede hoop dat het gaat lukken.

Nu weer wachten tot vriendlief zijn echo afspraak en dan maken we een afspraak bij de ivf/icsi arts. Hopen dat we een beetje snel kunnen starten!
Was jij het nou wiens vriend al wist dat de zaadkwaliteit vrij slecht was? :@
Wij moesten lang wachten op ons gesprek waarin is besloten tot ivf maar daarna slechts twee weken tot de intake/uitleg. Hopelijk valt het voor jullie ook mee.

Wat voor echo moet je vriend krijgen :?
pi_185188351
Helaas, ik heb weer negatief getest :N.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  zaterdag 23 februari 2019 @ 09:41:00 #65
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_185188515
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 09:29 schreef Kirb het volgende:
Helaas, ik heb weer negatief getest :N.
NIET!!!
Mocht je nu al weer testen dan?

Dikke *; , waardeloos zo..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_185188748
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 09:29 schreef Kirb het volgende:
Helaas, ik heb weer negatief getest :N.
:*
pi_185188809
Super stom Kirb }:| ;(
Dikke :* voor jou!
pi_185188836
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 09:29 schreef Kirb het volgende:
Helaas, ik heb weer negatief getest :N.
Ah fuck zeg :{ Dikke knuffel
pi_185189175
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 09:41 schreef Barreltje het volgende:

[..]

NIET!!!
Mocht je nu al weer testen dan?

Dikke *; , waardeloos zo..
Ja, nouja eigenlijk is morgen mijn NOD.

Thanks ladies. Nog 1 cryo’tje. Dan maar weer kijken wat we gaan doen, misschien toch eens bij een ander ZH kijken, of over de grens. Je verwacht gewoon niet dat dit jou overkomt hè. Zelfbescherming enzo, maar het wordt steeds een beetje realistischer dat er geen kindje komt bij ons. Maar we zijn er nog niet.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  zaterdag 23 februari 2019 @ 10:41:17 #70
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_185189341
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 10:29 schreef Kirb het volgende:

[..]

Ja, nouja eigenlijk is morgen mijn NOD.

Thanks ladies. Nog 1 cryo’tje. Dan maar weer kijken wat we gaan doen, misschien toch eens bij een ander ZH kijken, of over de grens. Je verwacht gewoon niet dat dit jou overkomt hè. Zelfbescherming enzo, maar het wordt steeds een beetje realistischer dat er geen kindje komt bij ons. Maar we zijn er nog niet.
Hoeveelste keer was dit nou?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_185189427
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 10:41 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Hoeveelste keer was dit nou?
2e ICSI ronde, 2e cryo.

Wanneer heb jij je TP? Je gaat voor een dubbele toch?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  zaterdag 23 februari 2019 @ 11:02:36 #72
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_185189624
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 10:48 schreef Kirb het volgende:

[..]

2e ICSI ronde, 2e cryo.

Wanneer heb jij je TP? Je gaat voor een dubbele toch?
Ahh! Is de volgende ronde dan de laatste?

Ergens over 2 weken.. moet eerst mn ovulatie zien te vinden, de echo liet een 9 mm folikel zien op dag 12.. dus nog even geduld.. ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_185193356
Kirb ;(
Wat een oneerlijkheid ook.
Shine bright like a diamond.
pi_185194371
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 09:29 schreef Kirb het volgende:
Helaas, ik heb weer negatief getest :N.
Wat kak! :'( Dikke knuffel Kirbje :* :*
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 23 februari 2019 @ 22:16:17 #75
269689 crew  Viv
  zaterdag 23 februari 2019 @ 23:20:50 #76
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_185203921
Kirb :*
Be happy with the little things in life
pi_185207272
Kirb wat super stom! Dikke knuffel!
pi_185207287
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 07:52 schreef June. het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat jullie binnen een half jaar na proberen al werden doorverwezen? #dtv
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 09:28 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Was jij het nou wiens vriend al wist dat de zaadkwaliteit vrij slecht was? :@
Wij moesten lang wachten op ons gesprek waarin is besloten tot ivf maar daarna slechts twee weken tot de intake/uitleg. Hopelijk valt het voor jullie ook mee.

Wat voor echo moet je vriend krijgen :?
Wij wisten inderdaad al dat het zaad van mijn vriend slecht zou kunnen zijn. Hij heeft een jaar of 7/8 geleden geprobeerd met zijn ex een kindje te krijgen. Dat is niet gelukt. Zij heeft toen aangegeven niet de MMM in te willen (Even heel zwart/wit uitgelegd).

Daarom hebben wij zelf vanaf oktober al aan de bel getrokken, na 3 maanden zelf proberen. Gelukkig maar, want de kans dat het ons zelf lukt is wel heel erg klein.

Vriendlief moet een echo van zijn scrotum. Om te kijken of er zich geen tumoren hebben ontwikkeld. En moest bloed prikken voor iets met hormonen. Daar krijgen we over ruim 2 weken antwoord op.

In het ziekenhuis hebben ze aangegeven dat ze 40 plekken hebben voor icsi. En dat het dus even afwachten is of er nu gelijk plek is. We kunnen morgen bellen om afspraak te plannen met de ivf/icsi arts. Hopelijk kan dat ergens eind maart na de uitslagen van bloed en echo.
pi_185207465
Oei, tumoren zelfs :o ik hoop heel erg voor jullie dat alles goed is!
  zondag 24 februari 2019 @ 11:50:56 #80
208890 June.
Seriously?
pi_185209719
Ik dacht altijd dat zo’n echo werd gemaakt om een varicokele (vaatkluwing) uit te sluiten. Dan wordt de balzak namelijk te warm, en dat is niet goed voor het zaad.

Maar fijn dat er goed word gekeken, hopelijk komt er niets geks uit en kunnen jullie snel starten!
Shine bright like a diamond.
pi_185216873
Wij verwachten dat zelf verder niet hoor. Zeker omdat we weten dat het probleem al langer speelt. Destijds is ook zo'n echo gemaakt en kwam daar niks bijzonders uit. Maar het is natuurlijk goed dat het onderzocht wordt.
pi_185276078
In een spoiler omdat ik niet de mensen voor het hoofd wil stoten die al heel lang voor een eerste kindje bezig zijn. Als jullie er moeite mee hebben dan hoor ik het graag en zal ik een andere plek zoeken om erover te schrijven. :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  woensdag 27 februari 2019 @ 15:23:55 #83
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_185277200
Waarom zou het in spoiler moeten Nanuke?
:*

Anyway,jullie 1e is zonder het traject gekomen toch? Is hij drager? (Ik weet even het fijne er niet meer van)
Waarom dan nu weer via het traject ?
En krijgen jullie nu weer 3 pogingen?
En waarom de deadline?

Sorry voor al de vragen :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_185277612
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 14:10 schreef Nanuke het volgende:
In een spoiler omdat ik niet de mensen voor het hoofd wil stoten die al heel lang voor een eerste kindje bezig zijn. Als jullie er moeite mee hebben dan hoor ik het graag en zal ik een andere plek zoeken om erover te schrijven. :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_185277686
In een spoiler omdat ik me de gedachten voor kan stellen dat ik me druk maak/verdriet heb over een evt 2e kindje terwijl er hier zoveel zijn met nog altijd lege handen, en de oneerlijkheid daarvan. Zoals ik zei, ik wil niemand voor het hoofd stoten. Als geen ander weet ik dat het traject ook soms komt met lelijke gedachtes die niemand wil hebben.

Er is geen drager in ons geval, je bent ziek, of niet. En Dirk is dat dus inderdaad ook. Wij hebben (en dan met name ik) nooit een kindje gewild met mijn ziekte. Maar na de grote teleurstelling na 3 mislukte PGD/IVF-pogingen (icm heel veel gesprekken en informatie over wat de ervaringen van nu zijn) konden we de zwangerschap ook niet meer afbreken.
We zouden nu weer 3 pogingen hebben omdat er een zwangerschap van meer dan 12 weken (uit m'n hoofd) is geweest. De tijdskwestie is vooral iets waar mijn man zich aan vasthoudt. Die wil het verschil tussen de kindjes niet zo groot omdat hij het niet ziet zitten om qua vrijheid dan weer een flinke stap terug te doen. En zijn eigen leeftijd speelt daarin ook flink mee (bijna 40).

Al de factoren en wachttijden etc meegenomen komt het waarschijnlijk neer op: het nu gelijk afsluiten of alles op 1 poging (heel misschien een 2e) wedden en t bijkomende (grotere?) verdriet als dat niets wordt.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_185278240
Nanuke wat heftig. Ik ben even kwijt wat precies de ziekte is die jullie uit willen sluiten. Het is een heel lastige keuze, maar is er goed met de ziekte te leven? Zo niet staan jullie open voor evt. abortus rond 12 weken? Dat klinkt misschien heel hard en plastisch, maar ik stond zelf na de laatste poging waarvan ik toen nog dacht dat hij mislukt was wel open voor een dergelijk traject. Als onze pgd erg lang zou gaan duren hadden we het ook alvast zelf geprobeerd met alle eventuele nare gevolgen van dien, maar bij een goede uitslag wel eerder een kindje. In alle gevallen heb je eigenlijk te maken met een traject waar je liever niet in wil zitten.

In ieder geval wil ik je heel veel sterkte wensen met het maken van een voor jullie goed voelende keuze, het is in dit soort gevallen eigenlijk een keuze tussen twee (of drie) kwaden. ;(
pi_185278262
Ik begrijp het Nanuke. Wat een ontzettend lastige keuze :{ Ik kan je daar ook niet in adviseren. Het enige wat ik kan doen is je vragen: Kun je het nu echt afsluiten of heb je dan datzelfde verdriet evengoed? Het wat-als gevoel?
pi_185280288
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 16:22 schreef B.ertha het volgende:
Ik begrijp het Nanuke. Wat een ontzettend lastige keuze :{ Ik kan je daar ook niet in adviseren. Het enige wat ik kan doen is je vragen: Kun je het nu echt afsluiten of heb je dan datzelfde verdriet evengoed? Het wat-als gevoel?
Ja precies dit.

Nanuke, ik denk dat je voor jezelf een afweging moet maken of je later tevreden kan terugkijken op dit traject, ook als je nu geen nieuwe poging doet. Weegt de wens voor een tweede op tegen mogelijke teleurstellingen/behandelingen die gaan komen?
Shine bright like a diamond.
pi_185299050
hoe is het met de andere dames?? zijn er nog NODs deze week??

hier vanochtend echo gehad en vrijdag avond ovitrelle zetten.. dan is zondag mijn ovulatie en dan is het volgende week donderdag de TP.
we gaan deze keer voor 1 embryo.. super spannend of ie goed gaat ontdooien!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_185300115
Spannend Barreltje! Wanneer hoor je dat, donderdag?

Hier voorlopig niks te melden :)
pi_185300120
Spannend Barrel!
Hier ook spannend.. Ik mag officieel maandag testen, maar wil sowieso zaterdag ook testen want dan gaan we naar een 2 sterrenrestaurant, dus zou graag weten of ik het wijnarrangement kan nemen :P
Shine bright like a diamond.
pi_185300148
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 16:45 schreef B.ertha het volgende:
Spannend Barreltje! Wanneer hoor je dat, donderdag?

Hier voorlopig niks te melden :)
ik word tussen 9 en 10 gebeld en dan is de TP evt 's middags..
ik ga sowieso lekker de hele dag vrij nemen
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_185300169
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 16:45 schreef June. het volgende:
Spannend Barrel!
Hier ook spannend.. Ik mag officieel maandag testen, maar wil sowieso zaterdag ook testen want dan gaan we naar een 2 sterren restaurant, dus zou graag weten of ik het wijnarrangement kan nemen :P
een 2 sterren restaurant heft ook wel een non-alcoholisch arrangement :Y mooie cocktails die bij de gangen passen :Y

en.. tsjah.. altijd lastig of je al wel of nog niet een streepje kan zien , eerder dan je NOD..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_185300377
Ja, dat is ook zo. Maar bij dit soort gelegenheden vind ik wijn wel iets toevoegen bij de gerechten ;)
Dus als ik geen streep zie ga ik de gok wel nemen denk ik.
Shine bright like a diamond.
pi_185300386
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 16:45 schreef June. het volgende:
Spannend Barrel!
Hier ook spannend.. Ik mag officieel maandag testen, maar wil sowieso zaterdag ook testen want dan gaan we naar een 2 sterrenrestaurant, dus zou graag weten of ik het wijnarrangement kan nemen :P
Ik zou sowieso voor wijn kiezen, zo enorm vroeg zijn het alleen nog cellen die delen en innestelen. Het is niet alsof een glas wijn in de bloedbaan van je kind komt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_185300542
Haha, nee I know. Maar denk dat ik me daar toch niet prettig bij zal voelen. Mocht het dan misgaan zal ik het mezelf toch kwalijk nemen, hoewel de kans klein is dat het daar door komt.

Maar goed, eerst maar eens uberhaupt het tweede streepje zien ;)
Shine bright like a diamond.
pi_185316457
Dank jullie voor alle lieve reacties. Het hielp veel om even van me af te schrijven. Het is natuurlijk niet een keus die alleen van mij afhangt. Ik zou graag in elk geval een poging doen, om 'iets' gedaan te hebben met mijn wens en me er vervolgens bij neerleggen. Mijn man echter heeft van de vorige pogingen een flinke knauw opgelopen en ziet daarnaast veel bezwaren (ander huis, 2 kindjes en opvang/school/werk combineren, financiën, etc) en voordelen van maar 1 kindje. Hij geeft ook eerlijk toe dat het voor hem een soort van afgesloten verhaal is, waardoor hij het moeilijk vind er anders naar te kijken. We gaan het er sowieso de komende tijd nog eens over hebben, maar als ik zo naar ons drietjes kijk vind ik het ook lastig om er een beerput van ellende overheen te storten voor de kleine kans dat dat wat oplevert. En ach, ik zie ook wel de voordelen van 1 kindje. Maar die wens gaat daar niet van weg.

Ik duim zoals altijd weer mee voor tweede streepjes. Het is alweer zo lang geleden in dit topic. :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  zaterdag 2 maart 2019 @ 07:05:13 #98
208890 June.
Seriously?
pi_185335581
Ik durf het bijna niet te geloven..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shine bright like a diamond.
pi_185335597
June! :o O+ Daar staat toch echt een tweede streepje *O*
pi_185335603
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 07:05 schreef June. het volgende:
Ik durf het bijna niet te geloven..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
June *O* *O* Gefeliciteerd! Is dit nu met de eerste keer IUI of moest je daar nog aan beginnen?
  zaterdag 2 maart 2019 @ 07:18:59 #101
208890 June.
Seriously?
pi_185335611
Ja dit is van de eerste IUI!
Voelt zo onwerkelijk en spannend.

Gisteren nog paar druppels bloedverlies gehad dus dacht dat het weer mislukt was..
Shine bright like a diamond.
  zaterdag 2 maart 2019 @ 07:48:24 #102
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_185335680
*O* *O* *O* O+ O+ O+
  zaterdag 2 maart 2019 @ 08:04:17 #103
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_185335755
Jaaaaaa June wat ontzettend tof O+ *O* *O* *O* Mooie streepjes, gefeliciteerd!
  zaterdag 2 maart 2019 @ 08:15:51 #104
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_185335825
Jaa!!! JUNE!!!!
Dat word geen alcohol vanavond *O* *O* *O*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_185335833
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 07:05 schreef June. het volgende:
Ik durf het bijna niet te geloven..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw! Gefeliciteerd!
  Moderator zaterdag 2 maart 2019 @ 08:20:05 #106
447051 crew  Peejtur
pi_185335845
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 07:05 schreef June. het volgende:
Ik durf het bijna niet te geloven..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen wijn voor jou vanavond :P
  zaterdag 2 maart 2019 @ 08:23:24 #107
149959 SQ
snelle trees
pi_185335865
June! Gefeliciteerd!
disclaimer
pi_185335892
Wow June, wat gaaf!! Gefeliciteerd!! *O*
pi_185335988
Gefeliciteerd June. *O* *O*
pi_185336033
Woohoo gefeliciteerd *O*
pi_185336084
June O+
pi_185336220
June gefeliciteerd O+ *O*
pi_185336341
Gefeliciteerd June! *O*
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 2 maart 2019 @ 09:20:36 #114
269689 crew  Viv
pi_185336488
June wat goed! Gefeliciteerd! *O*
pi_185336717
*O* gefeliciteerd June! En wat een feestje dat lekkere eten vanavond. Geniet!
♥ J & S
pi_185336838
June, wat doe je nou! Geen wijn voor jou! *O*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_185337007
June gefeliciteerd O+
pi_185337191
O+ Wow! Van harte!
pi_185337367
June!! O+
pi_185337487
June *O* Geficiteerd :*
  zaterdag 2 maart 2019 @ 11:29:39 #122
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_185338448
June *O*
Be happy with the little things in life
  zaterdag 2 maart 2019 @ 16:43:42 #123
208890 June.
Seriously?
pi_185343749
Thanks allen :*
Shine bright like a diamond.
pi_185344759
Wauw, gefeliciteerd *O* O+ *O*
pi_185349521
Wauw wat een mooie strepen! O+ Gefeliciteerd June!! *O*
pi_185350985
Gefeliciteerd!
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_185356517
June, gefeliciteerd! O+
pi_185357728
Gefeliciteerd June! *O*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  zondag 3 maart 2019 @ 12:56:32 #129
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_185360935
June *O* *O*
  zondag 3 maart 2019 @ 13:02:02 #130
426379 elamanilo
elämänilo
pi_185361065
O+ Wow June! Van harte gefeliciteerd O+
pi_185414700
Gefeliciteerd June. Super *O*
pi_185426790
Onze poging is voorbij. Alle embryo's zijn ongebalanceerd. -O-
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 6 maart 2019 @ 12:10:04 #133
269689 crew  Viv
pi_185427407
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2019 11:42 schreef Cygne het volgende:
Onze poging is voorbij. Alle embryo's zijn ongebalanceerd. -O-
Kutzooi!! :* :*
pi_185427554
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2019 11:42 schreef Cygne het volgende:
Onze poging is voorbij. Alle embryo's zijn ongebalanceerd. -O-
Oh nee wat enorm stom! ;( Sterkte. :*
pi_185428054
Dat is echt niet leuk. Bah
Cygne :*

Hier is het ook niet zo gezellig. Ik zit er een beetje doorheen. deze winter is echt hel. blech.
Deze poging helaas ook mislukt. Vanochtend ongesteld geworden.
Poeh volgende poging ga ik het laatste rietje gebruiken die wij we nog hebben. Ik ben bang dat het niet gaat lukken.
  woensdag 6 maart 2019 @ 13:39:21 #136
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_185429228
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2019 11:42 schreef Cygne het volgende:
Onze poging is voorbij. Alle embryo's zijn ongebalanceerd. -O-
Oh Nee! Wat heftig..
Alle embryo's hadden een "afwijking" begrijp ik? ( ik ben niet zo goed in medische termen sorry :@ )
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_185429250
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 13:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]

Oh Nee! Wat heftig..
Alle embryo's hadden een "afwijking" begrijp ik? ( ik ben niet zo goed in medische termen sorry :@ )
Ja, klopt.
  Moderator woensdag 6 maart 2019 @ 14:22:03 #138
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_185430041
Even niet meegelezen en meteen veel gebeurd :o ten eerste gefeliciteerd June! Wat fijn dat het meteen raak is :*

Dan Cygne, wat een ontzettend oneerlijk %^%#nieuws :'( heel veel sterkte met het verwerken :*

Ik voel me net als gaddle bleh -O- ook al zijn er leuke dingen in het vooruitzicht, de zware dingen blijven toch als een donderwolk boven ons hangen.

Ik zag dat er nog gevraagd werd waar we heen gaan in de VS: we gaan naar het zuidwesten maar in plaats van Californië naast Utah en Arizona doen wij New Mexico en Colorado erbij O+

Luna nog welkom!
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_185430240
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2019 11:42 schreef Cygne het volgende:
Onze poging is voorbij. Alle embryo's zijn ongebalanceerd. -O-
Godver! Wat ontzettend kut en oneerlijk :'(

quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 12:38 schreef Gaddle het volgende:
Dat is echt niet leuk. Bah
Cygne :*

Hier is het ook niet zo gezellig. Ik zit er een beetje doorheen. deze winter is echt hel. blech.
Deze poging helaas ook mislukt. Vanochtend ongesteld geworden.
Poeh volgende poging ga ik het laatste rietje gebruiken die wij we nog hebben. Ik ben bang dat het niet gaat lukken.
Ach jij ook al ;( Sterkte en dikke knuffel :*

Majo fijn dat je weer boven water bent. Gaat het weer iets beter met je schoonmoeder en met jou?
pi_185430552
Cygne, wat heel erg stom :'( Wat een pech nu weer, sterkte :*

Gaddle :*

MaJo :*
pi_185430553
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2019 11:42 schreef Cygne het volgende:
Onze poging is voorbij. Alle embryo's zijn ongebalanceerd. -O-
Jakkes, wat kut zeg. ;( :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_185431040
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2019 11:42 schreef Cygne het volgende:
Onze poging is voorbij. Alle embryo's zijn ongebalanceerd. -O-
Oh nee :'(
pi_185433769
Ach Cygne, wat vreselijk oneerlijk :'( :* :*

En een :* voor Gaddle en Majo.

----

Barreltje ik duim voor je (morgen toch?).
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_185434390
We gaan volgende maand wel meteen weer verder. Dan hebben we dat gehad en kunnen we het afsluiten. Hoop heb ik eigenlijk niet meer.

Besef wel echt wat voor enorm wonder Wolf is.
pi_185436503
Och Cygne, wat een mega teleurstelling. Ik vind jouw laatste woorden heel heftig om te lezen. Ik duim mega hard voor nog zo'n mooi wonder als Wolf. Zou zo tof zijn als het jullie nog één keer mag lukken :*

Gaddle :*

Majo, wat fijn om je weer eens te zien :* En wat klinkt de reis die jullie gaan maken weer prachtig O+ Hoe gaat het verder met je?
  woensdag 6 maart 2019 @ 20:17:35 #146
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_185437482
Cygne 😘
Be happy with the little things in life
pi_185445855
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2019 11:42 schreef Cygne het volgende:
Onze poging is voorbij. Alle embryo's zijn ongebalanceerd. -O-
Jeetje, wat ontzettend stom. Sterkte!
pi_185445881
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 12:38 schreef Gaddle het volgende:
Hier is het ook niet zo gezellig. Ik zit er een beetje doorheen. deze winter is echt hel. blech.
Deze poging helaas ook mislukt. Vanochtend ongesteld geworden.
Poeh volgende poging ga ik het laatste rietje gebruiken die wij we nog hebben. Ik ben bang dat het niet gaat lukken.
Oh, ook al zo stom. Sterkte!
  donderdag 7 maart 2019 @ 07:41:13 #149
208890 June.
Seriously?
pi_185445891
Oh nee wat ontzettend klote Cygne! Hoeveel “goede” embryo’s waren er bij Wolf?

En Gaddle ook al een teleurstelling..

Majo :* Dan is de VS wel een goede afleiding. Wat een prachtig land is het toch ook.

Hier matige blijdschap, 2 dagen geleden fors helderrood bloedverlies gehad :{
Nu is het bruinig (sorry indien tmi). Nog een test gedaan die gelukkig wel oploopt, maar wat een onzekerheid.. Durf dus ook nog niet goed op te schuiven naar het andere topic.
Shine bright like a diamond.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 7 maart 2019 @ 08:53:50 #150
269689 crew  Viv
pi_185446548
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2019 07:41 schreef June. het volgende:
Oh nee wat ontzettend klote Cygne! Hoeveel “goede” embryo’s waren er bij Wolf?
Bij Wolf 1, vorig jaar 1 (geen plakker), nu 0. Zoals ik na het traject van Nanuke al zei, vind ik dat ze bij PGD meer pogingen zouden moeten vergoeden.

Wat naar van je bloedverlies. :*
  donderdag 7 maart 2019 @ 10:05:29 #151
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_185447552
Hier ook geen goed nieuws.. -O-
1e embryo was al meteen kapot bij ontdooien.. daarna een 2e ontdooit , die heeft de nacht helaas niet overleefd..

Nu dus nog 1 embryo in de vriezer..

Net maar de verzekering gebeld om te informeren over de 4e poging.. :{
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_185447893
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 08:53 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]

Bij Wolf 1, vorig jaar 1 (geen plakker), nu 0. Zoals ik na het traject van Nanuke al zei, vind ik dat ze bij PGD meer pogingen zouden moeten vergoeden.

Wat naar van je bloedverlies. :*
Klopt inderdaad. 2 gezond van de 8 embryo's totaal.

De pgd-arts zegt dat we echt nog een reële kans heb om via de natuurlijke weg zwanger te raken als de laatste poging niet lukt, maar dat betekent waarschijnlijk wel een aantal miskramen. Ik weet niet of ik dat zie zitten.

Wolf is wel echt heel lief, hij komt steeds voor een knuffel en zegt 'Ida helpe?' en ik mag zelfs met zijn auto spelen. _O-
pi_185447901
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 10:05 schreef Barreltje het volgende:
Hier ook geen goed nieuws.. -O-
1e embryo was al meteen kapot bij ontdooien.. daarna een 2e ontdooit , die heeft de nacht helaas niet overleefd..

Nu dus nog 1 embryo in de vriezer..

Net maar de verzekering gebeld om te informeren over de 4e poging.. :{
Aaah nee :( wat een tegenslag zeg.
De laatste cryo wordt dan bij een volgende cyclus ontdooit?
Jeminee, ik dacht eigenlijk dat een groot gedeelte altijd goed uit de vriezer kwam, wat ontzettend naar dit. Dikke knuffel :*.
Wij houden nu even pauze, ook nog 1 cryo'tje over. Ik duim dat we de beste voor het laatst hebben bewaard.

June wat eng van het bloedverlies, hopelijk is het niets :*.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_185447928
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 10:05 schreef Barreltje het volgende:
Hier ook geen goed nieuws.. -O-
1e embryo was al meteen kapot bij ontdooien.. daarna een 2e ontdooit , die heeft de nacht helaas niet overleefd..

Nu dus nog 1 embryo in de vriezer..

Net maar de verzekering gebeld om te informeren over de 4e poging.. :{
Jemig Barrel. -O-
pi_185449685
Jezus mensen, wat een kutnieuws allemaal. En wat een teleurstellingen om te verwerken, weer te schakelen tussen alle scenario’s en moed te vinden.
Cygne wat een pech zeg dat alle embryo’s niet gezond waren, terwijl de statistieken toch beter zouden moeten liggen.
Barrel jezus, eindelijk je schildklier goed en dan dit. 2 niet goed ontdooid pff. Heb ik ook een keer gehad en dan gaat het rap he.
Gaddle ;(

June ik hoop dat het bij jou wel goed goed. Dat moet gewoon tussen al dit nieuws.
pi_185450749
Jongens zeg, wat een naar topic zo. Knuffels voor barreltje, ik dacht eigenlijk ook dat de kans op goede ontdooiing best groot was. :@

Knuffels voor Cygne. Maar zwanger wórden is toch ook niet het probleem? En volgt er dan (als het al goed gaat) niet ook nog vervolgonderzoek? Beetje stomme opmerking van de arts vind ik hoor.
Wel lief van Wolf zeg. O+

Kirb, ik duim zo hard voor je laatste cryo. :*

Majo ook een knuffel. :*

June, ik sluit me aan bij vivi, ik duim heel hard dat het goed is. :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_185453085
@Nanuke ze bedoelde een reële kans op een gezonde zwangerschap. Dat is natuurlijk ook wel zo, maar goed. We zien wel.

Mijn moeder had ook nog wel een handige tip. Nog meer afvallen. Ja, top. :')

[ Bericht 29% gewijzigd door Cygne op 07-03-2019 17:34:29 ]
pi_185456365
Hoi,

Ik kom jullie topic even binnenvallen voor advies. Ik ben vorig jaar januari met de pil gestopt. Mijn menstruatie kwam vlot op gang en heb een redelijk normaal lopende cyclus van 26 dagen. De eerste 9 maanden veel haaruitval en pukkels gehad, dat is nu onder controle. Het gekke is dat de afgelopen 3 menstruaties echt hels waren! Langer ongesteld, meer bloed, soms kan ik nog geen 2 uur met een tampon doen of deze lekt al door. Lood in mijn benen om de trap te nemen. Woon 5 hoog en ben dat echt wel gewend. En het meest vreemde is nog dat ik sinds een halfjaar af en toe uit mijn navel bloedt als ik menstrueer. Heb mij al 1x laten wegsturen bij de huisarts als een overpaniekerige vrouw die haar navel beter moet verzorgen. :'( Dit is toch niet normaal? Ik heb maandag weer een afspraak. Is dit echt een kwetsbare navel of zit dit het zwanger raken in de weg en moet ik voor mijzelf opkomen? Dat vind ik lastig als 36-jarige die weet dat ze aan de late kant is met haar kinderwens. :@ :'(
pi_185457276
Wtf, dat is echt niet normaal! Klinkt als heel heftige endometriose of iets anders ernstigs. Ik zou echt een doorverwijzing naar de gynaecoloog eisen hoor!

En op jouw leeftijd mag je volgens mij ook al na een half jaar naar de vruchtbaarheidspoli dus ook die verwijzing zou ik even vragen.

Succes!
  donderdag 7 maart 2019 @ 18:28:55 #160
208890 June.
Seriously?
pi_185457445
Oh NewBalance dat lijkt me zeker niet normaal. Heb je ook (forse) buikpijn? Het kan een teken zijn van endometriose.
Shine bright like a diamond.
pi_185462190
Dank jullie wel. Voel me gesterkt en ga nu voor mezelf opkomen.

Heftige buikpijn, tsja niet iets wat ik niet aankan zonder pillen. Wel ontzettend ziek gewoon. Ik ben duizelig en mezelf niet meer. Voorheen was ik gewoon ongesteld.

Ik kan me zulke heftige menstruaties wel uit mijn tienertijd herinneren. Toen lag ik echt krom van de pijn.

Bedankt!!

Soms lees ik mee in dit topic, ik reageer nooit maar leef met jullie mee. Iedereen veel sterkte en succes.
pi_185464625
June., wat nagelbijtend spannend :*

Barreltje ;( Wat een shitzooi, zo'n pech! Kun je met die vierde poging ook eventueel naar aan ander ziekenhuis? Ik hoor dat voor moeilijke gevallen :{ een kliniek in Düsseldorf nog wel eens succes oplevert. Misschien zit je nu nog niet op suggesties te wachten hoor, sorry dan. Dit is een moment van rouw, lijkt me. Sterkte :*
pi_185464733
NewBalance, dat klinkt echt niet goed hoor! Misschien heeft de huisarts niet goed begrepen dat het bloedverlies uit de navel precies samengaat met de menstruatie, want ik vind dat eigenlijk een behoorlijke cue om aan endometriose te denken in combinatie met de rest van je klachten. In ieder geval genoeg om dat serieus te nemen en verder te kijken. Heel logisch dat je nog een keer heen gaat!
  donderdag 7 maart 2019 @ 22:04:44 #164
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_185464912
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2019 21:58 schreef Mrs.Peel het volgende:
June., wat nagelbijtend spannend :*

Barreltje ;( Wat een shitzooi, zo'n pech! Kun je met die vierde poging ook eventueel naar aan ander ziekenhuis? Ik hoor dat voor moeilijke gevallen :{ een kliniek in Düsseldorf nog wel eens succes oplevert. Misschien zit je nu nog niet op suggesties te wachten hoor, sorry dan. Dit is een moment van rouw, lijkt me. Sterkte :*
Geeft niet.. wij zijn ook graag bezig met de volgende stappen..
We hebben vandaag geïnformeerd wat kan..
We willen inderdaad naar een ander kliniek. Onze voorkeur voor de 4e poging gaat naar MC kinderwens in Leiderdorp.
We hebben onze al aangemeld daar. De vrageijsten hebben we ontvangen. En Maandag naar de huisarts voor een verwijsbrief..
Dus.. dingen aan de gang.

MC kinderwens behoort tot hetzelfde consortium als Düsseldorf..
Vandaag de verzekering ook gevraagd hoe het zit met behandelingen in het buitenland.. Düsseldorf is door onze verzekering gecontracteerd.. dus zeker een mogelijkheid..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_185465272
Leiderdorp hoor ik goede verhalen over! Fijn om bezig te zijn, ik kan me voorstellen dat je een gevoel van urgentie hebt. Al zo lang bezig, niemand wordt jonger, het moest maar eens gebeuren nu :* Ben je bij UMC verzekerd? En moet je straks erg ver reizen naar Leiderdorp? Je moet in dit traject ook maar net mazzel hebben met waar je woont. Voor ons zou het vanwege de afstand geen optie zijn geweest, en dan strandt de kinderwens dus obv geografie :(
  donderdag 7 maart 2019 @ 22:32:31 #166
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_185466064
Nope.. via werk van mn vriend..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt _O_ voor de klantenservice daar..

We wonen in den Haag dus Leiderdorp is nog wel te doen.. gelukkig inderdaad hier meer opties.


Verder heb ik volgende week een afspraak voor scratching.. als de laatste embryo goed ontdooit verhoogt dat hopelijk de kans..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_185467519
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 22:04 schreef Barreltje het volgende:
[..]

Geeft niet.. wij zijn ook graag bezig met de volgende stappen..
We hebben vandaag geïnformeerd wat kan..
We willen inderdaad naar een ander kliniek. Onze voorkeur voor de 4e poging gaat naar MC kinderwens in Leiderdorp.
We hebben onze al aangemeld daar. De vrageijsten hebben we ontvangen. En Maandag naar de huisarts voor een verwijsbrief..
Dus.. dingen aan de gang.

MC kinderwens behoort tot hetzelfde consortium als Düsseldorf..
Vandaag de verzekering ook gevraagd hoe het zit met behandelingen in het buitenland.. Düsseldorf is door onze verzekering gecontracteerd.. dus zeker een mogelijkheid..
Mocht je kunnen kiezen qua behandelend arts kan ik je Dr. Tessa Cox aanraden. Hele fijne en vakkundige vrouw.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  vrijdag 8 maart 2019 @ 07:15:55 #168
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_185470375
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2019 23:22 schreef Wolken het volgende:
[..]

Mocht je kunnen kiezen qua behandelend arts kan ik je Dr. Tessa Cox aanraden. Hele fijne en vakkundige vrouw.
+1
pi_185470882
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2019 23:22 schreef Wolken het volgende:
[..]

Mocht je kunnen kiezen qua behandelend arts kan ik je Dr. Tessa Cox aanraden. Hele fijne en vakkundige vrouw.
+1
  vrijdag 8 maart 2019 @ 10:05:29 #170
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_185472566
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2019 23:22 schreef Wolken het volgende:
[..]

Mocht je kunnen kiezen qua behandelend arts kan ik je Dr. Tessa Cox aanraden. Hele fijne en vakkundige vrouw.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 07:15 schreef snoenk het volgende:
[..]

+1
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 08:25 schreef Arja het volgende:
[..]

+1
:D :D
EN een 100 % slagingskans toch?? ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 8 maart 2019 @ 10:09:25 #171
149959 SQ
snelle trees
pi_185472621
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2019 23:22 schreef Wolken het volgende:
[..]

Mocht je kunnen kiezen qua behandelend arts kan ik je Dr. Tessa Cox aanraden. Hele fijne en vakkundige vrouw.
Da's neem ik aan niet diegene die de baby tot 2 keer toe over het hoofd zag? :D

Verder even een hele dikke knuffel voor barrel en ook voor cygne :*
disclaimer
pi_185475139
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]

Da's neem ik aan niet diegene die de baby tot 2 keer toe over het hoofd zag? :D

Verder even een hele dikke knuffel voor barrel en ook voor cygne :*
Nee, dat waren 2 mannen. Die kunnen er niks van :D
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_185476570
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 10:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]

[..]

[..]

:D :D
EN een 100 % slagingskans toch?? ;)
Dokter Cox werkte in die tijd in het Antonius en de terugplaatsingen waren in het UMC. Ik heb wel heel veel echo’s bij haar gehad, zo ook de eerste 2 zwanger-echo’s O+
  donderdag 14 maart 2019 @ 11:35:29 #174
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_185604229
aanmelding gedaan.. met daarin aangegeven " dat door goede ervaringen van lotgenoten" we bij dr Cox willen *;
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_185614490
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 21:01 schreef NewBalance het volgende:
Dank jullie wel. Voel me gesterkt en ga nu voor mezelf opkomen.

Heftige buikpijn, tsja niet iets wat ik niet aankan zonder pillen. Wel ontzettend ziek gewoon. Ik ben duizelig en mezelf niet meer. Voorheen was ik gewoon ongesteld.

Ik kan me zulke heftige menstruaties wel uit mijn tienertijd herinneren. Toen lag ik echt krom van de pijn.

Bedankt!!

Soms lees ik mee in dit topic, ik reageer nooit maar leef met jullie mee. Iedereen veel sterkte en succes.
NewBalance, hoe was je afspraak? Heb je een doorverwijzing gekregen?
pi_185614551
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 22:32 schreef Barreltje het volgende:
Nope.. via werk van mn vriend..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt _O_ voor de klantenservice daar..

We wonen in den Haag dus Leiderdorp is nog wel te doen.. gelukkig inderdaad hier meer opties.

Verder heb ik volgende week een afspraak voor scratching.. als de laatste embryo goed ontdooit verhoogt dat hopelijk de kans..
Hoe ging het bij jou Barreltje? Is dat scratching al gebeurd of was het een intake? Wanneer wil je de volgende TP poging doen? Fijn dat je aanmelding de deur uit is ^O^
  donderdag 14 maart 2019 @ 22:28:02 #177
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_185617236
We verwachten nu eigenlijk niks meer van de laatste TP.
Eigenlijk "klopt" het wel wat er de afgelopen keer is gebeurt.. bij de vorige pogingen vielen iedere keer de embryo's om tussen dag 4 en 5.. en aangezien ze nu op dag 4 ingevroren zijn.. ligt het redelijk in de lijn der verwachting.. de laatste tp die we nu nog hebben is dus een beetje een "moetje".. je mag de embryo ook niet "weggooien" want dat staat dan gelijk aan een hele ivf poging..

We gaan de poging in mei doen als mijn menstruatie van vandaag een beetje doorzet.. anders moet het nog in april er tussen gepropt worden..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is dus nog een beetje schipperen met tijd zo..

Ondertussen is inderdaad de scratching geweest.. was pittiger dan ik me van d3 vorige keer herinnerde..

Weten de dames die bij mck in behandeling zijn geweest of ze ook met ingevroren sperma van de partner willen werken?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_185617420
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 22:28 schreef Barreltje het volgende:
We verwachten nu eigenlijk niks meer van de laatste TP.
Eigenlijk "klopt" het wel wat er de afgelopen keer is gebeurt.. bij de vorige pogingen vielen iedere keer de embryo's om tussen dag 4 en 5.. en aangezien ze nu op dag 4 ingevroren zijn.. ligt het redelijk in de lijn der verwachting.. de laatste tp die we nu nog hebben is dus een beetje een "moetje".. je mag de embryo ook niet "weggooien" want dat staat dan gelijk aan een hele ivf poging..

We gaan de poging in mei doen als mijn menstruatie van vandaag een beetje doorzet.. anders moet het nog in april er tussen gepropt worden..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is dus nog een beetje schipperen met tijd zo..

Ondertussen is inderdaad de scratching geweest.. was pittiger dan ik me van d3 vorige keer herinnerde..

Weten de dames die bij mck in behandeling zijn geweest of ze ook met ingevroren sperma van de partner willen werken?
Het scratchen kan dus al maanden voor de TP? Bijzonder! Jammer dat je geen vertrouwen hebt in deze laatste cryo maar ook begrijpelijk. Dikke :* voor jou
Ik kan me voorstellen dat de planning bij jullie echt ontzettend lastig is met die schema's. Hopelijk lukt het in mei :)
Als je niet zoveel vertrouwen hebt in jullie embryo's (omvallen op dag 4-5), wil je dan nu vragen om een heel andere aanpak?
  donderdag 14 maart 2019 @ 22:50:14 #179
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_185617727
Jup.
Ik heb ergens eens gelezen dat de groei van embryo's de eerste 3 dagen bepaald wordt door de ( dna) kwaliteit van het ei en de verdere dagen 4+ door de ( dna) kwaliteit van het zaad..
http://next-level-ivfclin(...)-het-embryo/?lang=nl

Dus we willen graag dat er naar het DNA van het zaad gekeken wordt.. en dan vanuit daar conclusies trekken en een verder plan opzetten..

[ Bericht 27% gewijzigd door Barreltje op 14-03-2019 23:03:18 ]
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_185618256
quote:
7s.gif Op donderdag 14 maart 2019 22:50 schreef Barreltje het volgende:
Jup.
Ik heb ergens eens gelezen dat de groei van embryo's de eerste 3 dagen bepaald wordt door de ( dna) kwaliteit van het ei en de verdere dagen 4+ door de ( dna) kwaliteit van het zaad..
http://next-level-ivfclin(...)-het-embryo/?lang=nl

Dus we willen graag dat er naar het DNA van het zaad gekeken wordt.. en dan vanuit daar conclusies trekken en een verder plan opzetten..
Oh wauw, interessant. Is dat goed te onderzoeken? In jouw link lees ik dat niet terug, maar dat ze het onderzoeken met donorzaad. Zouden jullie dan ook donatie overwegen?
pi_185622607
@Barreltje In het UMCG doen ze gewoon icsi met eerst ingevroren zaad, lijkt mij dat dat overal kan!
pi_185624118
Wat spannend Barreltje. Ik ben ook benieuwd of zaadceldonatie een optie zou zijn bij jullie. Volgens mij heb ik eerder wel eens gelezen dat jullie dit wel overwegen. Stiekem duim ik toch nog voor de laatste cryo.

Ik heb ook een vraag voor hier. Heeft iemand wel eens gehoord van, en eventueel overwogen, een ERA test?

Wij hebben nu nog 1 cryo, deze willen we volgende cyclus terug laten plaatsen als hij goed ontdooit. Mocht deze niet blijven zitten willen we hier toch eens naar gaan kijken, en sowieso willen we dan voor een second opinion. Mogelijk over de grens. Er zouden dan in totaal 5 embryo's teruggeplaatst zijn waarvan er geen een ook maar geprobeerd heeft om in te nestelen. Mogelijk ook eens kijken naar scratching (of assisted hatching?). Want het lijkt nu een innestelingsprobleem te gaan worden ;(.

Maar goed, eerst volgende cyclus nog een tp :).
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_185624324
Ik ken het niet Kirb, wat voor test is het?
pi_185624741
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 11:02 schreef B.ertha het volgende:
Ik ken het niet Kirb, wat voor test is het?
Het zou moeten testen of het baarmoederslijmvlies in optimale conditie is voor innesteling van een embryo.. bij de meeste vrouwen is dit rond dezelfde dag na eisprong, maar dit kan afwijken per individu. Stel dat het pas op dag 6 na eisprong zou zijn, en een embryo wordt altijd op dag 5 teruggeplaatst, heeft het niet echt veel kans en kun je op basis van die test dus beter op dag 6 gaan terugplaatsen. Het is een beetje vaag allemaal, en zal ook niet vergoed worden volgens mij. Ze doen het in NL ook niet.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_185625889
Jemig, nog een factor die niet goed kan zijn :N wat is het toch ook een wonder dat het bij zoveel vrouwen wel in één keer goed gaat!

Helaas geen zinnig antwoord, maar succes :*
  vrijdag 15 maart 2019 @ 13:06:02 #186
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_185626786
ik ben vast enorm ongeduldig ( en ook een beetje bang dat er wat verkeerd gaat)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is dit herkenbaar en ben ik gewoon een beetje verwend?? :P
ik wil ook niet meteen op gaan bellen, maar het werk trekt ook al weer aan me :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 15 maart 2019 @ 13:07:18 #187
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_185626818
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 12:21 schreef B.ertha het volgende:
Jemig, nog een factor die niet goed kan zijn :N wat is het toch ook een wonder dat het bij zoveel vrouwen wel in één keer goed gaat!

Helaas geen zinnig antwoord, maar succes :*
er zijn geloof ik wel 1001 redenen waarom het niet goed kan gaan.. daarnaast kan het bij iedere deling ook weer verkeerd gaan.. het is inderdaad bizar dat het menselijke ras maar zo blijft groeien ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_185627962
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 12:21 schreef B.ertha het volgende:
Jemig, nog een factor die niet goed kan zijn :N wat is het toch ook een wonder dat het bij zoveel vrouwen wel in één keer goed gaat!

Helaas geen zinnig antwoord, maar succes :*
Het is ook allemaal nog experimenteel geloof ik hoor, weet nog niet of ik erin geloof. Maar je wilt op een gegeven moment toch alles eraan gedaan hebben.

Doet me eraan denken, Barreltje, wordt die scratching vergoed bij jou?

quote:
7s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 13:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]

er zijn geloof ik wel 1001 redenen waarom het niet goed kan gaan.. daarnaast kan het bij iedere deling ook weer verkeerd gaan.. het is inderdaad bizar dat het menselijke ras maar zo blijft groeien ;)
Vrouwen die wel gauw zwanger worden zijn een soort aliens in mijn hoofd inmiddels :+
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_185628016
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 13:06 schreef Barreltje het volgende:
ik ben vast enorm ongeduldig ( en ook een beetje bang dat er wat verkeerd gaat)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is dit herkenbaar en ben ik gewoon een beetje verwend?? :P
ik wil ook niet meteen op gaan bellen, maar het werk trekt ook al weer aan me :+
Gewoon bellen hoor, zeker met werk argument. Volgens mij ging er bij mij destijds een paar dagen overheen.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  vrijdag 15 maart 2019 @ 14:53:01 #190
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_185628737
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 14:09 schreef Kirb het volgende:
[..]

Het is ook allemaal nog experimenteel geloof ik hoor, weet nog niet of ik erin geloof. Maar je wilt op een gegeven moment toch alles eraan gedaan hebben.

Doet me eraan denken, Barreltje, wordt die scratching vergoed bij jou?[..]

Vrouwen die wel gauw zwanger worden zijn een soort aliens in mijn hoofd inmiddels :+
de scratching bij mij wordt gewoon verged.. is niks anders dan een scherp slangetje naar binnen brengen en er weer uit halen ( en daarbij een wondje maken vanbinnen) is binnen 15 min gepiept ( normal gesproken)

en >:O >:O :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator vrijdag 15 maart 2019 @ 20:21:40 #191
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_185634988
Ik snap inderdaad ook steeds minder goed hoe vrouwen überhaupt zwanger kunnen worden :')
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_185665580
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 20:39 schreef B.ertha het volgende:

[..]

NewBalance, hoe was je afspraak? Heb je een doorverwijzing gekregen?
Ja ik ben doorverwezen. Heb 2e week april een afspraak. 3 weken wachten, ben ik niet zo goed in maar ja geen keus.

Zag dit gisteren: https://nos.nl/op3/artike(...)s-ongesteldheid.html

Ben zo boos. Loop al 5 jaar bij de huisarts vanwege menstruatieproblemen. Nog vooorrr de kinderwens. Mijn vorige HA heeft nooit verder gekeken.

Sterkte iedereen! Lees mee en wat een heftige verhalen. Dikke knuffels.

[ Bericht 3% gewijzigd door NewBalance op 17-03-2019 09:52:28 ]
pi_185666134
Ik kan me jouw woede heel goed voorstellen, dat je gewoon niet serieus genomen bent en dan ook lezen dat er misschien wel schade is ontstaan. Gelukkig krijg je nu hulp van het ziekenhuis en kunnen ze tegenwoordig echt heel veel :)
pi_185669144
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 10:21 schreef B.ertha het volgende:
Ik kan me jouw woede heel goed voorstellen, dat je gewoon niet serieus genomen bent en dan ook lezen dat er misschien wel schade is ontstaan. Gelukkig krijg je nu hulp van het ziekenhuis en kunnen ze tegenwoordig echt heel veel :)
En dat elke vrouw bij een heftige menstruatie denkt, ik mag niet klagen want voor je het weet ben ik de maandelijkse aanstelster.

En dat ik in de krant lees over de lerarenstaking, een docent die haar kinderwens uitstelt vanwege het maar niet kunnen krijgen van een hypotheek.

Daar wordt ik zo boos van. Dat heb ik allemaal gedaan. Dat niet klagen, dat perfecte plaatje najagen want anders mocht ik geen kind ter wereld brengen van mezelf want er zijn er al zoveel met een instabiel leven. En zit ik in deze situatie.

Nou ja, kan mijn hart ten minste hier luchten. Dank voor je interesse B.ertha. Jij hebt het ook niet makkelijk :*
pi_185676835
Er is weer een vriendin zwanger. En ik gun het haar echt, het is heel fijn nieuws. Geen heel grote verrassing. Maar shit, waarom moet andermans geluk mij meteen weer aan mijn pijn herinneren? Ik wil helemaal geen buikpijn krijgen van haar geluk ;(
pi_185679751
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 19:13 schreef B.ertha het volgende:
Er is weer een vriendin zwanger. En ik gun het haar echt, het is heel fijn nieuws. Geen heel grote verrassing. Maar shit, waarom moet andermans geluk mij meteen weer aan mijn pijn herinneren? Ik wil helemaal geen buikpijn krijgen van haar geluk ;(
Dubbel hè, dat gevoel. :*
pi_185684498
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 13:15 schreef NewBalance het volgende:

[..]

En dat elke vrouw bij een heftige menstruatie denkt, ik mag niet klagen want voor je het weet ben ik de maandelijkse aanstelster.

En dat ik in de krant lees over de lerarenstaking, een docent die haar kinderwens uitstelt vanwege het maar niet kunnen krijgen van een hypotheek.

Daar wordt ik zo boos van. Dat heb ik allemaal gedaan. Dat niet klagen, dat perfecte plaatje najagen want anders mocht ik geen kind ter wereld brengen van mezelf want er zijn er al zoveel met een instabiel leven. En zit ik in deze situatie.

Nou ja, kan mijn hart ten minste hier luchten. Dank voor je interesse B.ertha. Jij hebt het ook niet makkelijk :*
Herkenbaar :). Ook hier eerst gezorgd dat álles klaar was voor de komst van een kindje, financieel, qua woning, stabiliteit, alles. En vervolgens lukt het niet, en verder hoeft elke %^#^&@ maar te knipperen en is zwanger. Heel frustrerend soms, en heel logisch om je er soms heel druk om te maken. Hopelijk kunnen ze jou nu gauw helpen nu je eindelijk serieus genomen wordt!
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 19:13 schreef B.ertha het volgende:
Er is weer een vriendin zwanger. En ik gun het haar echt, het is heel fijn nieuws. Geen heel grote verrassing. Maar shit, waarom moet andermans geluk mij meteen weer aan mijn pijn herinneren? Ik wil helemaal geen buikpijn krijgen van haar geluk ;(
En nog een keer herkenbaar :*. Vriendinnetje inmiddels bevallen van nummer 2, en ik mag over een een maandje of 2 hopelijk voor de tweede keer tante worden O+. Maar oh zo verdrietig kan ik erom worden dat we allemaal tegelijk begonnen met proberen.

Dikke knuffels voor iedereen hier, want volgens mij zijn dit zo herkenbare verhalen voor ons allemaal. En wat Cygne zegt, zo dubbel. Want je gunt het jezelf inmiddels ook zo.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_185684599
Zijn er nog dames "actief" in het traject momenteel? NOD's in het vooruitzicht o.i.d.?

Bertha mag jij binnenkort gaan starten?
Gaddle hoe gaat het met jou?
Eresh ook al even niet gelezen.. hoe gaat het?
AN nog bezig met IUI's?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_185685466
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 10:07 schreef Kirb het volgende:
Zijn er nog dames "actief" in het traject momenteel? NOD's in het vooruitzicht o.i.d.?

Bertha mag jij binnenkort gaan starten?
Gaddle hoe gaat het met jou?
Eresh ook al even niet gelezen.. hoe gaat het?
AN nog bezig met IUI's?
Ja, zodra ik ongesteld word, begin ik met de pil. Eindelijk!
pi_185689338
Wij starten 3 april weer met decapeptyl.
  maandag 18 maart 2019 @ 14:03:48 #201
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_185689474
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2019 13:59 schreef Cygne het volgende:
Wij starten 3 april weer met decapeptyl.
spannend! success!
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 11:14 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Ja, zodra ik ongesteld word, begin ik met de pil. Eindelijk!
eerst aan de pil en wat er dan na?? ( sorry ik ben het even kwijt )
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_185690809
@Barreltje: heb je al wat gehoord van het ziekenhuis?
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  maandag 18 maart 2019 @ 14:57:40 #203
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_185690938
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2019 14:53 schreef Wolken het volgende:
@:Barreltje: heb je al wat gehoord van het ziekenhuis?
Nee.. }:| vanmorgen gebeld, 5 wachtenden voor me.. vanmiddag gebeld,zaten ze in een meeting..
Hopelijk komt uit die meeting wanneer ik ingeplanned wordt..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_185691499
@Cygne, gaan ze nu iets veranderen aan medicatie in de hoop wat meer embryo's te krijgen? Of heeft dat niet zoveel zin? Spannend voor jullie ook.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_185691854
quote:
7s.gif Op maandag 18 maart 2019 14:03 schreef Barreltje het volgende:

[..]

spannend! success!
[..]

eerst aan de pil en wat er dan na?? ( sorry ik ben het even kwijt )
Kort protocol ivf met een nieuw medicijn, ik geloof dat het revokelle heet.
pi_185691862
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2019 13:59 schreef Cygne het volgende:
Wij starten 3 april weer met decapeptyl.
Oh, zo snel al! Succes!
pi_185702977
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 15:15 schreef Kirb het volgende:
@:Cygne, gaan ze nu iets veranderen aan medicatie in de hoop wat meer embryo's te krijgen? Of heeft dat niet zoveel zin? Spannend voor jullie ook.
Nee, ik spuit al de maximale dosis gonal f. Meestal weinig embryo's maar de embryo's die ontstaan zijn van goede kwaliteit. Los van de genetische test dan nog.
pi_185703001
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 14:57 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Nee.. }:| vanmorgen gebeld, 5 wachtenden voor me.. vanmiddag gebeld,zaten ze in een meeting..
Hopelijk komt uit die meeting wanneer ik ingeplanned wordt..
Op maandag hebben ze geloof ik algemeen overleg over de mensen die onder behandeling zijn. Ik hoop dat je dan morgen wat hoort.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_185710075
Wow, ik ben ineens ongesteld! Ik had verwacht dat het wel weer onmeunig lang zou duren. We gaan beginnen *O*
pi_185760582
[quote]0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 10:53 schreef B.ertha het volgende:
Wow, ik ben ineens ongesteld! Ik had verwacht dat het wel weer onmeunig lang zou duren. We gaan beginnen *O*

:D
Spannnend!
pi_185782834
Yay Bertha! Succes. Hoeveel weken aan de pil?

Barreltje ben je al gebeld?

Ik zit te wachten tot ik ongesteld wordt, any day now... Dan ga ik bellen voor cryo terugplaatsing. Wel fijn dat mijn eigen cyclus iets langer lijkt te worden.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  vrijdag 22 maart 2019 @ 10:50:41 #212
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_185783111
laatste cryo van deze ronde toch Kirb?

wij hebben inmiddels een mail ontvangen en de datum is helemaal prima! dus blij! :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_185783198
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 10:50 schreef Barreltje het volgende:
laatste cryo van deze ronde toch Kirb?

wij hebben inmiddels een mail ontvangen en de datum is helemaal prima! dus blij! :)
Ja de laatste, hopelijk hebben we de beste voor het laatst bewaard :Y.

Fijn dat je een datum hebt!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_185785310
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 10:34 schreef Kirb het volgende:
Yay Bertha! Succes. Hoeveel weken aan de pil?

Barreltje ben je al gebeld?

Ik zit te wachten tot ik ongesteld wordt, any day now... Dan ga ik bellen voor cryo terugplaatsing. Wel fijn dat mijn eigen cyclus iets langer lijkt te worden.
Net iets meer dan 2, de eerste echo is dus al op 12 april :)

Je had nu geen TP toch? Ik duim vast voor volgende maand :s)
pi_185785313
Barreltje, fijn dat je een datum hebt en terecht kunt!
pi_185787595
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 10:07 schreef Kirb het volgende:
Zijn er nog dames "actief" in het traject momenteel? NOD's in het vooruitzicht o.i.d.?

Bertha mag jij binnenkort gaan starten?
Gaddle hoe gaat het met jou?
Eresh ook al even niet gelezen.. hoe gaat het?
AN nog bezig met IUI's?
Lief dat je naar mij vraagt @Kirb
Hier gaat het weer een stukje beter. Ik voelde mij echt compleet waardeloos en ik had het gevoel dat het nooit meer gaat lukken.
Ik vind het heel moeilijk om los te laten dat na de volgende poging het zaad op is.
maarja helaas heb ik er geen invloed op.
Ik heb het gevoel dat ik weer een beetje kan ontspannen enzo.
Ik denk dat ik het weer ga proberen de volgende keer dat ik ongesteld word, maar misschien ook niet. Ik laat mijzelf even lijden door mijn gevoel.
ook wil ik graag dat mijn schimmelinfectie over is.

Hoe is het bij jou @Kirb?
Dikke kussen en knuffels voor jullie allemaal
pi_185788158
@Kirb
Wat lief dat je naar mij vraagt!
Al even niet gepost maar wel aan het mee lezen geweest.

Deze cyclus duurde lang.. Bijna 33 dagen tot er eindelijk een goede follikel was na een keer gonal ophogen. Moest daarom maandag ook direct spuiten met de ovitrelle (was ook direct 21 mm) dus we zitten weer op de wachtbank... Ronde 8 alweer inmiddels een jaar bezig... Vliegt de tijd toch
Ik duim voor jullie allemaal voor eindelijk eens goed nieuws O+
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_185790185
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 16:22 schreef Ereshkigal het volgende:
@:kirb
Wat lief dat je naar mij vraagt!
Al even niet gepost maar wel aan het mee lezen geweest.

Deze cyclus duurde lang.. Bijna 33 dagen tot er eindelijk een goede follikel was na een keer gonal ophogen. Moest daarom maandag ook direct spuiten met de ovitrelle (was ook direct 21 mm) dus we zitten weer op de wachtbank... Ronde 8 alweer inmiddels een jaar bezig... Vliegt de tijd toch
Ik duim voor jullie allemaal voor eindelijk eens goed nieuws O+
Ook alweer een jaar. :*
pi_185794841
Vandaag naar het ziekenhuis geweest en besproken met de ICSI arts dat we gaan voor ICSI in de natuurlijke cyclus (dus 1 eitje per cyclus met punctie). En het nog betere nieuws: we mogen komende cyclus al beginnen! Volgende week vrijdag word ik als het goed is ongesteld, dus dan gaat alles eindelijk lopen! We worden binnen anderhalve week opgeroepen voor een 1 op 1 prikinstructie en dan kunnen we los. Grote voordeel is dat ik maar 6 a 8 keer per cyclus moet spuiten met deze vorm.

Erg blij, maar ook wel super spannend!
pi_185799649
Oh wat spannend Luna, en zo snel al!
  maandag 25 maart 2019 @ 19:54:30 #221
208890 June.
Seriously?
pi_185847641
Ha dames. Vanochtend hebben we een hele mooie knipper gezien O+ :'( O+

Onwerkelijk maar toch echt. Ik ga jullie dus verlaten. Bedankt voor steun en medeleven :* Hopelijk mogen jullie ook binnenkort eeb mooie tweede streepje zien!
Shine bright like a diamond.
pi_185849351
Gefeliciteerd June. *O* Spannend hè? Het grote wachten gaat nu gewoon door, tenminste, zo heb ik dat toen ervaren. Succes :*
pi_185850537
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2019 19:54 schreef June. het volgende:
Ha dames. Vanochtend hebben we een hele mooie knipper gezien O+ :'( O+

Onwerkelijk maar toch echt. Ik ga jullie dus verlaten. Bedankt voor steun en medeleven :* Hopelijk mogen jullie ook binnenkort eeb mooie tweede streepje zien!
Gefeliciteerd! Mooi is dat he. O+
pi_185855305
@Gaddle, fijn dat je je weer iets beter voelt. Hopelijk lichamelijk ook gauw op orde. Stomme vraag, maar wat gebeurt er als het zaad op is? Moet je dan een nieuwe donor zoeken of wachten totdat er weer geproduceerd is o.i.d.?

@Ereshkigal ik duim voor je.

@Luna-87, wat spannend!

@june wat goed! Heel veel geluk O+

Ik had een paar hele gekke dagen. Ik werd maar niet ongesteld. in de afgelopen 3 jaar is mijn natuurlijke cyclus altijd tussen de 20 en 25 dagen geweest. Vandaag is dag 29 en nu eindelijk wat spotting, dus het lijkt dan toch op gang te komen. Goede nieuws is dat mijn cyclus nu eindelijk normaler wordt! Slechte nieuws is dat ik mezelf wel weer voor mijn kop kan slaan dat ik toch hoop kreeg |:( ;(. Ben zo moe van alle teleurstelling elke keer.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_185855749
Ach Kirb.. stom is dat hè ;(

Wat mooi June O+ veel geluk en hopelijk tot snel
pi_185862462
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 09:59 schreef Kirb het volgende:
@:Gaddle, fijn dat je je weer iets beter voelt. Hopelijk lichamelijk ook gauw op orde. Stomme vraag, maar wat gebeurt er als het zaad op is? Moet je dan een nieuwe donor zoeken of wachten totdat er weer geproduceerd is o.i.d.?

Ik had een paar hele gekke dagen. Ik werd maar niet ongesteld. in de afgelopen 3 jaar is mijn natuurlijke cyclus altijd tussen de 20 en 25 dagen geweest. Vandaag is dag 29 en nu eindelijk wat spotting, dus het lijkt dan toch op gang te komen. Goede nieuws is dat mijn cyclus nu eindelijk normaler wordt! Slechte nieuws is dat ik mezelf wel weer voor mijn kop kan slaan dat ik toch hoop kreeg |:( ;(. Ben zo moe van alle teleurstelling elke keer.
Als het zaad op is, dan moeten wij een andere donor kiezen. op = op zeg maar. Het is geen stomme vraag hoor
pi_185915726
@Kirb hoe is het nu met jou? Heeft je menstruatie doorgezet en weet je al wanneer de terugplaatsing is?

@Ereshkigal Bijna je NOD dus? Wat denk je er zelf van?
pi_185919489
Wij hebben vandaag de prikinstructie gehad en medicijnen mee gekregen. Het viel me mee om mezelf te spuiten.

Nu is het afwachten tot ik ongesteld word en dan kunnen we gaan starten! Dat is waarschijnlijk vandaag of morgen al.

Spannend!
pi_185935512
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 14:31 schreef B.ertha het volgende:
@:Kirb hoe is het nu met jou? Heeft je menstruatie doorgezet en weet je al wanneer de terugplaatsing is?

@:Ereshkigal Bijna je NOD dus? Wat denk je er zelf van?
Yep het heeft doorgezet. Vrijdag eerste echo en verwacht de week erna ergens de terugplaatsing.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_185938831
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 14:31 schreef B.ertha het volgende:
@:Kirb hoe is het nu met jou? Heeft je menstruatie doorgezet en weet je al wanneer de terugplaatsing is?

@:Ereshkigal Bijna je NOD dus? Wat denk je er zelf van?
Ik heb geen idee...
Mijn man zei gisteren ineens... Ik denk echt dat je zwanger bent want je bent zo anders :X
Hij kreeg niet uitgelegd wat dan zo anders was...
Nod is komende woensdag maar maandag is 't 2 weken na de ovitrelle. Ik ga er maar vanuit dat 't niks is dan kan het alleen maar mee vallen...
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_185940791
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 16:31 schreef Kirb het volgende:

[..]

Yep het heeft doorgezet. Vrijdag eerste echo en verwacht de week erna ergens de terugplaatsing.
Toch weer spannend?
pi_185940809
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 20:12 schreef Ereshkigal het volgende:

[..]

Ik heb geen idee...
Mijn man zei gisteren ineens... Ik denk echt dat je zwanger bent want je bent zo anders :X
Hij kreeg niet uitgelegd wat dan zo anders was...
Nod is komende woensdag maar maandag is 't 2 weken na de ovitrelle. Ik ga er maar vanuit dat 't niks is dan kan het alleen maar mee vallen...
Zou het? O+
pi_185941296
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 22:00 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Toch weer spannend?
Ja toch wel weer echt :). Laatste kans voor nu.

Ohhh eresh ik hoop dat je man gelijk krijgt O+
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_185946363
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 10:07 schreef Kirb het volgende:
Zijn er nog dames "actief" in het traject momenteel? NOD's in het vooruitzicht o.i.d.?

Bertha mag jij binnenkort gaan starten?
Gaddle hoe gaat het met jou?
Eresh ook al even niet gelezen.. hoe gaat het?
AN nog bezig met IUI's?
:* lief dat je naar me vraagt.
Ik vind het lastig mee te reageren, ik merk dat ik vind dat ik alle stappen van iedereen moet onthouden, en dat ik dan pas goed genoeg kan meeschrijven.
Maar ondertussen kan ik al niet eens onthouden of ik de deur van het slot heb gehaald.
Hoge eisen aan mezelf stellen - zo bekend mee en zo lastig.
Ik lees dus vooral mee, jompel in gedachten en duim vooral.

Ikzelf nog aan de iui.
Laatste kans, dan ivf.
De hormonen zijn moeilijk in te stellen, de artsen hebben eigenlijk ook geen idee.
Dan weer menopur, dan weer Gonal f en m’n lijf wordt tureluurs.
Ik heb elke keer maar óf 1 eiblaasje (waar ze er liever twee hebben) of veel te veel - dus afbreken.

Ik vind het mentaal steeds zwaarder worden en ook fysiek is het taai.
Daar nog wat baby’s en zwangerschappen in mijn omgeving bij en wat problemen in de familiesferen en op het werk en alles is compleet. :{

Beetje kijken hoe lang ik overeind blijf.
Hoe doen jullie dat allemaal? Dat overeind blijven? :@
  zondag 31 maart 2019 @ 11:55:34 #235
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_185946766
Ohw AN. :*

Heb je iets aan mindfullness of yoga?
Of een andere (sport) activiteit waar je even de tijd voor jezelf kan nemen?

Slaap/rust is hier erg belangrijk.. al vlieg ik ook geregeld nog in de gordijnen :@

Al met al vermoed ik dat ik deze zaken sowieso geregeld nodig heb om te ontspannen, los van de vruchtbaarheidsperikelen...

En je hoeft (wmb) echt niet alles van iedereen te onthouden hoor.. we snappen allemaal wel hoe het werkt en dat reageren niet altijd makkelijk is.. Ik kan ook niet alles van iedereen onthouden en merk dat ik hier actiever ben als we zelf weer bezig zijn.. andere keren lees ik lekker mee.. en dat moet ook kunnen..

En even een ^O^ voor Eresh! En ook alvast voor Kirb!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_185949313
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 11:27 schreef AN. het volgende:

[..]

Ikzelf nog aan de iui.
Laatste kans, dan ivf.
De hormonen zijn moeilijk in te stellen, de artsen hebben eigenlijk ook geen idee.
Dan weer menopur, dan weer Gonal f en m’n lijf wordt tureluurs.
Ik heb elke keer maar óf 1 eiblaasje (waar ze er liever twee hebben) of veel te veel - dus afbreken.

Heb jij pcos? Die 'alles of niets reactie' op iui schijnt vaak voor te komen bij pcos patiëntes en is ook precies de reden dat ze voor mij iui afraden. Wij gaan meteen door naar ivf en ik krijg dan ook een nieuw type hormonen wat wordt gedoseerd obv bloedprikken. Misschien kun je daar ook eens naar vragen? Het heet rekovelle..

Overeind blijven doe ik puur en alleen door de wetenschap dat stoppen nog erger is want dan komt er zeker geen baby.

Verder dikke knuffel :*
pi_185950743
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 20:12 schreef Ereshkigal het volgende:

[..]

Ik heb geen idee...
Mijn man zei gisteren ineens... Ik denk echt dat je zwanger bent want je bent zo anders :X
Hij kreeg niet uitgelegd wat dan zo anders was...
Nod is komende woensdag maar maandag is 't 2 weken na de ovitrelle. Ik ga er maar vanuit dat 't niks is dan kan het alleen maar mee vallen...
Ik hoop zo dat je man gelijk heeft.
pi_185956474
Vanmorgen alvast een testje gedaan... Man is jarig dus dacht wie weet mooi extra verjaardag kadootje. Maar test is nog wit... Dus ik verwacht er niet zo veel van maar tis natuurlijk 3 dagen voor de nod... Bij de andere 2 had ik 2 dagen voor nod al positieve testen
Ik weet 't niet... Blijft nog even spannend }:| blij dat de testen van de action zo goedkoop zijn haha

@ An
Voor ons is dit nu de 3e keer dit traject. En wij hebben al 2 gezonde jongens. Ik merk dat voor mij de druk daardoor al heel anders is dan de vorige keren. Het is nu even balen en weer door gaan terwijl de vorige keren ik echt dagen van slag was... Ik ben blij met mijn 2 jongens.. Alleen nog zo bundeltje geluk zou het compleet maken
Ik vond het toen fijn om vooral dingen samen te blijven doen... Weekendje weg, steden tripje, festivals, concert of eens simpel uit eten.. Zodat je ook nog wat leuks samen doet
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_185960729
Gefeliciteerd met je man, Eresh. En wat je zelf al zegt, een negatieve test hoeft nu nog niets te betekenen. Maar wie weet..
pi_185966111
@An, eens met de rest hoor, voel je vooral niet verplicht om op iedereen te reageren want dat kan niemand allemaal bijhouden! Wat naar dat jullie bijna door de IUI's heen zijn, en dat het zo moeizaam verloopt :*. Voor ontspanning helpt het mij om zo veel mogelijk leuke dingen te blijven plannen en doen (vakanties, weekendjes weg, festivals, concerten). En ik heb hulp van een psych, dat helpt mij ook goed :Y.

@eresh van harte met je man! Wat jammer dat de test (nog) niet positief is. Ik hoop nog even mee.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_185976000
Ik was helemaal blij dat ik eindelijk kon gaan beginnen, maar ik vind het nu alweer ontzettend lang duren voordat ik ga beginnen met spuiten :P vrijdag pas.
pi_185976793
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 19:40 schreef B.ertha het volgende:
Ik was helemaal blij dat ik eindelijk kon gaan beginnen, maar ik vind het nu alweer ontzettend lang duren voordat ik ga beginnen met spuiten :P vrijdag pas.
Want dat moet tijdens je vruchtbare dagen? Sorry, ben nog geen deskundige.
pi_185976847
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 20:12 schreef NewBalance het volgende:

[..]

Want dat moet tijdens je vruchtbare dagen? Sorry, ben nog geen deskundige.
Geeft niks :*
Nee, dat moet vlak na begin van de menstruatie, op dag 3. Maar omdat ze dat goed willen kunnen plannen, moest ik eerst een tijdje aan de pil. Dat is nu bijna voorbij.
pi_186024755
En door naar de volgende ronde! }:|
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_186026164
Ahh wat een tegenvaller :*
pi_186026476
He verdorie, wat jammer Eresh :*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_186081391
@ Eresh: *

@B.ertha: duidelijk. Terug naar de pil...soms verlang ik naar die controle die ik toen had..
pi_186082076
Lukt t met prikken bertha? Wanneer heb je je eerste check?

Ik was vanmorgen voor de tweede FM, traag ei dit keer. Dinsdag weer terug.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_186083388
Wie kan mij uit de op halen?
  zondag 7 april 2019 @ 15:42:45 #250
149959 SQ
snelle trees
pi_186083881
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2019 15:15 schreef deadly_kiss het volgende:
Wie kan mij uit de op halen?
Ik :*
disclaimer
pi_186084313
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2019 13:48 schreef Kirb het volgende:
Lukt t met prikken bertha? Wanneer heb je je eerste check?

Ik was vanmorgen voor de tweede FM, traag ei dit keer. Dinsdag weer terug.
Ja, gaat heel goed eigenlijk. Dat komt vast ook doordat het hetzelfde type pen is als gonal-f. Vrijdag heb ik de eerste echo.

Traag ei ja? Op welke dag zit je?
pi_186088492
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2019 15:42 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik :*
Thanx O+

[ Bericht 49% gewijzigd door deadly_kiss op 08-04-2019 12:09:59 ]
  zondag 7 april 2019 @ 20:34:08 #253
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_186090364
och deadly.. wat een moeilijke beslissing.. sterkte met de spoiler :*

Bertha en Kirb.. success!! ^O^

Eresh.. voor jou ook een :* wat ontzettend stom!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_186091412
Eresh, dikke knuffel! En deadly, wat een moeilijke beslissing! Sterkte!

Hier inmiddels twee fm's verder. Dinsdagochtend punctie. Heel erg spannend! Omdat we natuurlijk maar voor 1 eitje gaan ivm natuurlijke cyclus is dat erg spannend.

Vanavond om 22.30uur pregnyl zetten. Heb wel wat last van de hormonen. Afgelopen dagen wat misselijk en vandaag de hele tijd wat hoofdpijn. Maar opzich is het te doen.
pi_186092150
Deadly kiss, heel veel sterkte met wat de toekomst ook mag brengen. Hopelijk lukt het je om in orde geval snel weer wat steviger in je schoenen te staan :*

Luna veel succes dinsdag!
pi_186096846
Vraagje, is het normaal dat ik na 4 dagen spuiten nog geen enkele bijwerking heb? Niks, nada, noppes? Niet eens stemmingswisselingen, waar ik bij de spuitjes en clomid wel gevoelig voor was?

Of slaan de hormonen niet aan? :@
pi_186097229
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 08:21 schreef B.ertha het volgende:
Vraagje, is het normaal dat ik na 4 dagen spuiten nog geen enkele bijwerking heb? Niks, nada, noppes? Niet eens stemmingswisselingen, waar ik bij de spuitjes en clomid wel gevoelig voor was?

Of slaan de hormonen niet aan? :@
Ik had ook geen bijwerkingen hoor. Spuit je nu Gonal f?

En ik ga even keihard duimen voor Kirb en Luna O+
pi_186097321
Nee, Rekovelle. Oké, dan wacht ik het rustig af :)
pi_186098227
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2019 16:09 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Traag ei ja? Op welke dag zit je?
Voor mijn doen wat trager :P, dinsdag zit ik op dag 14. Is wel een keertje eerder voorgekomen dat ik de eisprong pas op dag 16/17 heb. Maar meestal zit ik eerder op dag 13/14.
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 08:21 schreef B.ertha het volgende:
Vraagje, is het normaal dat ik na 4 dagen spuiten nog geen enkele bijwerking heb? Niks, nada, noppes? Niet eens stemmingswisselingen, waar ik bij de spuitjes en clomid wel gevoelig voor was?

Of slaan de hormonen niet aan? :@
Herkenbaar :). Ik was zo bang dat het niks deed, voelde helemaal niks lichamelijk maar ook qua stemming e.d. niks. Grote ogen vervolgens bij de eerste FM toen ze een stuk of 10 grote follikels telden, niks van gemerkt :P.
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2019 09:13 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Ik had ook geen bijwerkingen hoor. Spuit je nu Gonal f?

En ik ga even keihard duimen voor Kirb en Luna O+
Thanks O+

Luna heel veel succes morgen!!

edt: Deadly helemaal over je heen gelezen, wat heftig :*.

[ Bericht 3% gewijzigd door Kirb op 08-04-2019 10:56:30 ]
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_186098493
Deadly :*
pi_186098890
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 10:30 schreef Kirb het volgende:

[..]

Voor mijn doen wat trager :P, dinsdag zit ik op dag 14. Is wel een keertje eerder voorgekomen dat ik de eisprong pas op dag 16/17 heb. Maar meestal zit ik eerder op dag 13/14.
[..]

Herkenbaar :). Ik was zo bang dat het niks deed, voelde helemaal niks lichamelijk maar ook qua stemming e.d. niks. Grote ogen vervolgens bij de eerste FM toen ze een stuk of 10 grote follikels telden, niks van gemerkt :P.
[..]

Thanks O+

Luna heel veel succes morgen!!

edt: Deadly helemaal over je heen gelezen, wat heftig :*.
Hopelijk maakt je ei morgen een mooie groeispurt dan! Dat is bij mij ook een paar keer gebeurd, dus wie weet O+

En ik hoop dat het bij mij ook zo gaat werken :s)

Wel grappig, voor mijn gevoel is er een paar maanden nauwelijks iets gebeurd in dit topic en ineens zijn er drie ongoing IVF-pogingen :P
pi_186101382
Wij zijn nu bezig met onze laatste poging. Zó blij als het achter de rug is.
  maandag 8 april 2019 @ 13:55:20 #263
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_186101498
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2019 13:44 schreef Cygne het volgende:
Wij zijn nu bezig met onze laatste poging. Zó blij als het achter de rug is.
Misschien een lompe vraag maar : Ongeacht het resultaat ?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_186101577
quote:
7s.gif Op maandag 8 april 2019 13:55 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Misschien een lompe vraag maar : Ongeacht het resultaat ?
Jup, ongeacht resultaat.
pi_186101667
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2019 14:02 schreef Cygne het volgende:

[..]

Jup, ongeacht resultaat.
Ik kan me het gevoel goed voorstellen, maar ik hoop echt dat er nog een wonder komt uit deze laatste poging. :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_186117036
Cygne :* Ik duim toch ook nog voor deze ronde hoor!
pi_186118211
Lieve berichtjes hier!

Het is allemaal goed gegaan vanmorgen. Follikel aangeprikt en eitje gevonden. Ze zagen op de echo nog een follikel die een groeispurt had gemaakt. Dus die ook aangeprikt. Maar er is uiteindelijk 1 eitje gevonden. Helemaal prima, dat is waar we voor kwamen. Zaadjes van vriend was ook voldoende (ze hebben er maar eentje nodig natuurlijk) en nu is het afwachten tot donderdagmiddag. Telefoontje of het zich goed bevrucht/gedeeld heeft.

Twee hele spannende dagen dus!

Qua pijn vond ik het te doen. Ja het is gevoelig, maar te doen. Nu 4 paracetamol gehad en lig op de bank. Verwacht dat ik morgen wel weer kan werken.
pi_186118241
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2019 13:44 schreef Cygne het volgende:
Wij zijn nu bezig met onze laatste poging. Zó blij als het achter de rug is.
Ik duim voor jullie! Heftig besluit, maar kan me voorstellen dat het ook een bepaalde rust geeft.
pi_186125316
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2019 13:13 schreef Luna-87 het volgende:
Lieve berichtjes hier!

Het is allemaal goed gegaan vanmorgen. Follikel aangeprikt en eitje gevonden. Ze zagen op de echo nog een follikel die een groeispurt had gemaakt. Dus die ook aangeprikt. Maar er is uiteindelijk 1 eitje gevonden. Helemaal prima, dat is waar we voor kwamen. Zaadjes van vriend was ook voldoende (ze hebben er maar eentje nodig natuurlijk) en nu is het afwachten tot donderdagmiddag. Telefoontje of het zich goed bevrucht/gedeeld heeft.

Twee hele spannende dagen dus!

Qua pijn vond ik het te doen. Ja het is gevoelig, maar te doen. Nu 4 paracetamol gehad en lig op de bank. Verwacht dat ik morgen wel weer kan werken.
Fijn dat het meeviel zeg! Mijn duimen draaien voor je.
pi_186138177
Kirb, hoe ging jouw FM gisteren?
pi_186139228
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 14:54 schreef B.ertha het volgende:
Kirb, hoe ging jouw FM gisteren?
Goed :) follikel was bijna 18mm dus kon gisteravond de ovitrelle zetten. Als alles goed gaat hebben we maandag de terugplaatsing van ons cryo'tje.

Luna spannend! Hopelijk hoor je gauw iets van het ZH.

En Cygne :*, ik duim.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  woensdag 10 april 2019 @ 17:16:56 #272
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_186140308
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2019 14:02 schreef Cygne het volgende:

[..]

Jup, ongeacht resultaat.
Herkenbaar.. al zijn wij nog niet op het eindpunt beland..

wij hebben volgende week intake in Leiderdorp. ondertussen moet ik ongesteld worden en dan kan ik weer afspreken voor echo's voor de TP.. het wordt weer een volle kinderwens maand..

ik kijk nu al uit naar juni.. dan weer kinderwens rust ( als het goed is) .. lasting hoor dat die kinderwens nou iets aan het worden is wat tegen gaat staan..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 10 april 2019 @ 17:18:06 #273
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_186140326
Oeh Kirb! een cryo TP! was dat de laatste van deze ronde??
ik ga duimen hoor! ^O^

en wat fijn Luna dat de punctie te doen was! ik duim ook voor jouw delingen! ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_186141772
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 16:09 schreef Kirb het volgende:

[..]

Goed :) follikel was bijna 18mm dus kon gisteravond de ovitrelle zetten. Als alles goed gaat hebben we maandag de terugplaatsing van ons cryo'tje.

Luna spannend! Hopelijk hoor je gauw iets van het ZH.

En Cygne :*, ik duim.
Fijn! Ik duim voor goed ontdooien O+
pi_186144137
Wat zijn jullie hier allemaal lief!

Pff, hoe komen jullie die periode van wachten door met die hormonen in je lijf? Ik moest vandaag een paar keer ontzettend huilen. Echt om helemaal niks.

Kan het al morgen 14.30uur zijn? Dan hebben we in ieder geval duidelijkheid..
pi_186144416
Luna, het wachten is ook heel erg zwaar. Vooral het balanceren tussen hoop en vrees :{ Wat ik fijn vond, was warmte in letterlijke en figuurlijke zin. Liefde van m'n man, zijn geruststelling, rust in huis, warme kleren, kruik op m'n buik, lekker potje thee en een goed boek of een serie. Het is zo persoonlijk wat je fijn vindt! Succes, ik hoop dat je morgen goed nieuws krijgt :*
pi_186151510
Nog maar een paar uurtjes Luna ;) Is dan vandaag ook de terugplaatsing?

Tips voor het wachten heb ik niet, want ik vind het ook de hel :X
pi_186152138
quote:
7s.gif Op woensdag 10 april 2019 17:18 schreef Barreltje het volgende:
Oeh Kirb! een cryo TP! was dat de laatste van deze ronde??
ik ga duimen hoor! ^O^

en wat fijn Luna dat de punctie te doen was! ik duim ook voor jouw delingen! ^O^
Ja de laatste, beter blijft ie gewoon zitten }:| ;).

Spannend de intake wel weer denk ik? Ben benieuwd of je nu een ander behandelplan gaat krijgen. Als deze bij ons niet blijft zitten gaan we ook voor een second opinion. Dan weer hard op zoek naar een nieuw ZH/arts waar we een goed gevoel bij krijgen. Maar eerst een paar maanden rust, daar kijk ik ook naar uit (dus herkenbaar, wat je zegt).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Luna uurtjes aftellen, bijna zover!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_186156349
Luna, al iets gehoord?

Ik heb morgen mijn eerste echo en ik kan me totaal niet concentreren op mijn werk nu. Allerlei vragen spoken door mijn hoofd :') Gaan ze morgen überhaupt eitjes vinden? Of juist te veel? En wanneer is dan de punctie? Ik ga er een beetje van uit dat die begin volgende week is, maar kan het ook nog een week langer duren? Of misschien al dit weekend? En zou het veel pijn doen?
Maar ook: hoe vroeg zou ik moeten vertrekken nu de Waalbrug potdicht zit? Want ik wil er niet gestrest aankomen maar ook niet veel te vroeg zijn.

:X
  donderdag 11 april 2019 @ 14:37:13 #280
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_186156411
gheheh Bertha, success met je hoofd!

is het wat om de vargen op te schrijven en zodra je er morgen bent ze te stellen/??
wat mijn ervaring is, is dat de puncties tussen 10 en 12 en tussen 13 en 14 worden gedaan ( mijn ziekenhuis) is het evt een optie om eerder richting de stad van het ziekenhuis te gaan en daar te lunchen ? ik heb geen idee van waar naar waar je moet ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_186156597
quote:
7s.gif Op donderdag 11 april 2019 14:37 schreef Barreltje het volgende:
gheheh Bertha, success met je hoofd!

is het wat om de vargen op te schrijven en zodra je er morgen bent ze te stellen/??
wat mijn ervaring is, is dat de puncties tussen 10 en 12 en tussen 13 en 14 worden gedaan ( mijn ziekenhuis) is het evt een optie om eerder richting de stad van het ziekenhuis te gaan en daar te lunchen ? ik heb geen idee van waar naar waar je moet ;)
Oh shit ja, met die punctie zitten we natuurlijk ook met het verkeer. Ik woon op 20-30 minuten rijden van het ziekenhuis, maar dat kan nu zomaar een uur zijn. Dus dan kan mijn vriend ook niet thuis vast zijn ding doen!
Ik had het nu over morgen, dan moet ik er om 08.30 zijn :@
pi_186158574
Even een kort berichtje tussendoor door. We mogen morgen terug komen voor een verse terugplaatsing!! Wauw! Heel erg blij nu
pi_186159843
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 17:03 schreef Luna-87 het volgende:
Even een kort berichtje tussendoor door. We mogen morgen terug komen voor een verse terugplaatsing!! Wauw! Heel erg blij nu
*O* Wat super! Eerste keer dat je een terugplaatsing hebt?
pi_186161456
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 14:48 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Oh shit ja, met die punctie zitten we natuurlijk ook met het verkeer. Ik woon op 20-30 minuten rijden van het ziekenhuis, maar dat kan nu zomaar een uur zijn. Dus dan kan mijn vriend ook niet thuis vast zijn ding doen!
Ik had het nu over morgen, dan moet ik er om 08.30 zijn :@
Wij hadden de punctie ook om 8.30uur. En ik moest nuchter zijn. Zij willen dat omdat als er een complicatie ontstaat ze gelijk kunnen handelen. Maar ze hebben het nog nooit meegemaakt.

Ik zag heel erg op tegen mijn punctie, maar het is me echt 100% meegevallen. Natuurlijk maar 2 follikels aangeprikt, maar wel zonder verdoving of pijnstillers. .

Schrijf je vragen op! Dan ben je ook niet bang dat je iets vergeet. Heel veel succes morgen!
pi_186161465
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2019 18:21 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

*O* Wat super! Eerste keer dat je een terugplaatsing hebt?
Jup! Klopt inderdaad. Iemand nog tips?
pi_186162473
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 19:44 schreef Luna-87 het volgende:

[..]

Jup! Klopt inderdaad. Iemand nog tips?
Gaan broeden! ;)
  donderdag 11 april 2019 @ 21:00:55 #287
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_186163033
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2019 20:35 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Gaan broeden! ;)
sokken aan in bed,
jezelf warm houden,
ontspanneenn!!
en broeden idd .. HEEL HARD Broeden ;)
maar vooral er niet teveel aan denken hoor :Y
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_186163145
Goed nieuws Luna *O*
Ik lees vaak over warme voeten..
pi_186164267
Ja warme voeten en granaatappelsap lees je veel. Maar proberen!

Ik heb morgenavond een feestje. Gewoon gezellig in de kroeg. Beetje aan de bar zitten en bij wat sta tafels. Dat kan toch prima? Op de dag van de terugplaatsing?
  donderdag 11 april 2019 @ 21:56:41 #290
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_186164342
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 21:53 schreef Luna-87 het volgende:
Ja warme voeten en granaatappelsap lees je veel. Maar proberen!

Ik heb morgenavond een feestje. Gewoon gezellig in de kroeg. Beetje aan de bar zitten en bij wat sta tafels. Dat kan toch prima? Op de dag van de terugplaatsing?
tuurlijk!

heb je ook al IUI gehad? das precies hetzelfde qua terugplaatsing.. het is zeker niet zo pittig als een punctie.. en.. als het niet gaat kan je altijd eerder weg gaan he? :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_186168293
quote:
7s.gif Op donderdag 11 april 2019 21:56 schreef Barreltje het volgende:

[..]

tuurlijk!

heb je ook al IUI gehad? das precies hetzelfde qua terugplaatsing.. het is zeker niet zo pittig als een punctie.. en.. als het niet gaat kan je altijd eerder weg gaan he? :)
Nee, IUI had voor ons helaas geen zin. We zijn gelijk met icsi gestart. Geen andere behandelingen gehad.

Bedankt voor je snelle antwoord!
pi_186170266
Oh jongens ik ben zó opgelucht! Er groeien lekker veel eitjes O+
1 is al 20 mm, daarna een stuk of wat rond de 14-17 en nog een aantal net boven de 10. Ze bellen me vanmiddag of ik zondag of maandag de punctie heb. In principe kan het zondag al, dan pakken ze die grootste en nog een stuk of 5-6 maar maandag zouden het er meer zijn (alleen dan is die grootste overrijp).

Edit: het wordt zondag!

[ Bericht 3% gewijzigd door B.ertha op 12-04-2019 14:19:29 ]
pi_186170296
Zet 'm op Luna! Lekker warme voeten houden en vooral normaal door leven verder :). Broedze! O+

Yay Bertha wat goed! *O*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_186182208
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 21:53 schreef Luna-87 het volgende:
Ja warme voeten en granaatappelsap lees je veel. Maar proberen!

Ik heb morgenavond een feestje. Gewoon gezellig in de kroeg. Beetje aan de bar zitten en bij wat sta tafels. Dat kan toch prima? Op de dag van de terugplaatsing?
Feestjes bieden ontspanning op een onbewust niveau. Go for it!
pi_186201770
Succes straks, Bertha! Ik duim voor een mooie opbrengst :) :*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  zondag 14 april 2019 @ 00:41:37 #296
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_186201968
Ik duim mee voor een goede opbrengst@ ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_186209733
Ik vond het echt heel heftig. Ondanks dat ik probeerde goed te ademen, ging ik toch helemaal tintelen. En ik kon bijna niet praten of horen wat er gezegd werd. Pure stress want toen het klaar was, begon ik te trillen en huilen. Gelukkig viel het mee hoe lang het duurde.
Na de punctie ging het heel snel beter, maar toen werd ik toch ineens een beetje onpasselijk en moest ik aan de monitor. Met nog wat extra paracetamol ging dat uiteindelijk ook over.

Ze hebben 17 eicellen gevonden :o dus toch nog best een groeispurt! Helaas zijn ze daardoor ook bang voor hyperstimulatie dus ik moet heel rustig aan doen de komende week. En het zaad was ook goed. Dinsdag uitslag O+
  zondag 14 april 2019 @ 13:59:02 #298
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_186210513
he bah! wat vervelend dat je het zo pittig had.. wat een lichamelijke reacties zeg!
en praten tijdens een punctie? mij lukt het ook niet hoor..

17 eicellen zijn wel erg goed! *O*
wanneer hoor je of er bevruchtingen zijn ?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_186210559
quote:
7s.gif Op zondag 14 april 2019 13:59 schreef Barreltje het volgende:
he bah! wat vervelend dat je het zo pittig had.. wat een lichamelijke reacties zeg!
en praten tijdens een punctie? mij lukt het ook niet hoor..

17 eicellen zijn wel erg goed! *O*
wanneer hoor je of er bevruchtingen zijn ?
Dinsdagmiddag. En dan horen we ook of de terugplaatsing op dag 3 of 5 is.
pi_186210779
Wauw wat een opbrengst bertha :o *O*. En een dikke knuffel voor de nare ervaring :* lekker bijkomen nu.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_186211839
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 13:25 schreef B.ertha het volgende:
Ik vond het echt heel heftig. Ondanks dat ik probeerde goed te ademen, ging ik toch helemaal tintelen. En ik kon bijna niet praten of horen wat er gezegd werd. Pure stress want toen het klaar was, begon ik te trillen en huilen. Gelukkig viel het mee hoe lang het duurde.
Na de punctie ging het heel snel beter, maar toen werd ik toch ineens een beetje onpasselijk en moest ik aan de monitor. Met nog wat extra paracetamol ging dat uiteindelijk ook over.

Ze hebben 17 eicellen gevonden :o dus toch nog best een groeispurt! Helaas zijn ze daardoor ook bang voor hyperstimulatie dus ik moet heel rustig aan doen de komende week. En het zaad was ook goed. Dinsdag uitslag O+
Het is niet gek dat de punctie zwaar was met wel 17 eicellen *O* Wat een opbrengst joh, hopelijk blijven er ook mooie embryo's over om terug te plaatsen en in te vriezen.
Nu rustig aan doen! Neem echt de tijd om bij te komen. Mijn tweede punctie was ook een stuk zwaarder (met 15 eicellen) en toen ben ik uiteindelijk anderhalve week thuisgebleven, ook omdat je meer risico op overstimulatie loopt inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')