SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.------------------------------------------------------------------
Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?
RonderotondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MaJoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BarreltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GaddleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KirbSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B.erthaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CygneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EreshkigalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-------------------------------------------------------------
Belangrijke data
In het vorige topic uitgezwaaid:
[ Bericht 1% gewijzigd door SQ op 07-04-2019 15:43:28 ]![]()
Ik ga ook voor je duimen Kirb!
Nog een weekje wachten en dan weten wij ook eindelijk weer we aan toe zijn en welk traject we in gaan. Ik ben erg benieuwd. 70 dagen wachten duurt lang..![]()
Oeh kirb de duimen gaan aan
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Ik mag trouwens ook wel in de OP nu. Kan iemand dat nog aanpassen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shine bright like a diamond.![]()
Fijn Bertha! Ga je deze cyclus beginnen?
Hier zojuist de ovitrelle gezet, viel gelukkig mee! Na 5 (!) echo’s was eindelijk het follikel groot genoeg. Maandag IUI
Shine bright like a diamond.![]()
Succes!!quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:25 schreef June. het volgende:
Fijn Bertha! Ga je deze cyclus beginnen?
Hier zojuist de ovitrelle gezet, viel gelukkig mee! Na 5 (!) echo’s was eindelijk het follikel groot genoeg. Maandag IUI
edit: En bedankt nog allemaal. Ik merk dat ik het lastig vind om vertrouwen te houden, maar ooit zal er toch wel eentje blijven plakken?
[ Bericht 14% gewijzigd door Kirb op 18-02-2019 11:51:59 ][i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.![]()
Ik hoop het welquote:Op maandag 18 februari 2019 10:28 schreef Kirb het volgende:
[..]
Succes!!
edit: En bedankt nog allemaal. Ik merk dat ik het lastig vind om vertrouwen te houden, maar ooit zal er toch wel eentje blijven plakken?
![]()
Ik snap wel wat je doorgaat. Heel erg herkenbaar.
Succes @june![]()
IUI goed gegaan! 30 miljoen zwemmers on the goErgens zou je toch denken dat ze mijn ei een keer moeten vinden.. Zelfde voor jou @Kirb , ooit moet er ook gewoon 1 plakken?
Ohw June!
30 miljoen zou wel genoeg moeten zijn jah! Succes ermee!
En eenvoor Kirb..
Hier woensdag 1e echo weer.. vriend moet ook mee komen en ik krijg meteen de ovitrelle mee.. dan ergens 2/3/4/5 maart waarschijnlijk de tp.
Acupuncturiste wil de dag voor de tp me nog behandelen en is bereid omdat ook in het weekend te doenwant " zwangerschappen laten zich nou eenmaal niet plannen " zo fijn!!!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje![]()
Fijn! En dat vind ik nou ook!quote:Op maandag 18 februari 2019 19:21 schreef June. het volgende:
IUI goed gegaan! 30 miljoen zwemmers on the goErgens zou je toch denken dat ze mijn ei een keer moeten vinden.. Zelfde voor jou @:kirb , ooit moet er ook gewoon 1 plakken?
![]()
Wij hebben gisteren telefonisch uitleg gekregen over de verschillende IVF-onderzoeken die lopen en gaan meedoen aan de Three-or-five studie. Nou vanmiddag nog de intake en uitleg. Hopelijk krijgen we dan meteen medicijnen mee, zodat ik tot aan de eerste follikelmeting niet terug hoef naar het ziekenhuisEn hopelijk hoef ik niet al te lang aan de pil, weten jullie dat? Ik blijf het een gekke gedachte vinden dat ik anticonceptie moet gaan gebruiken.
Nu hopen dat deze cyclus lekker kort is en dan kunnen we beginnen![]()
![]()
Barreltje, hoe bevalt die acupunctuur?quote:Op maandag 18 februari 2019 20:42 schreef Barreltje het volgende:
Ohw June!
En eenvoor Kirb..
Hier woensdag 1e echo weer.. vriend moet ook mee komen en ik krijg meteen de ovitrelle mee.. dan ergens 2/3/4/5 maart waarschijnlijk de tp.
Acupuncturiste wil de dag voor de tp me nog behandelen en is bereid omdat ook in het weekend te doenwant " zwangerschappen laten zich nou eenmaal niet plannen " zo fijn!!!
![]()
@june wat een goede score! Ik ga voor je duimen!Spannend zeg. Je hoort binnenkort ook van je schilklierwaarde toch? Fingers crossed dat ie nu eindelijk helemaal goed is!quote:Op maandag 18 februari 2019 20:42 schreef Barreltje het volgende:
Ohw June!
En eenvoor Kirb..
Gaat die studie dan over 3 of 5daagse embryo's terugplaatsen? Of wat houd het in?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:14 schreef B.ertha het volgende:
Wij hebben gisteren telefonisch uitleg gekregen over de verschillende IVF-onderzoeken die lopen en gaan meedoen aan de Three-or-five studie. Nou vanmiddag nog de intake en uitleg. Hopelijk krijgen we dan meteen medicijnen mee, zodat ik tot aan de eerste follikelmeting niet terug hoef naar het ziekenhuisEn hopelijk hoef ik niet al te lang aan de pil, weten jullie dat? Ik blijf het een gekke gedachte vinden dat ik anticonceptie moet gaan gebruiken.
Nu hopen dat deze cyclus lekker kort is en dan kunnen we beginnen
Ik durf het niet te zeggen over de pil, heb ik niet gehad. Succes in ieder geval.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.![]()
![]()
![]()
Schildklierwaarde toch niet goed..
Ben er redelijk kapot van.. hoe lang moet dit verdomde toch duren![]()
Ik wil actie in de taxi.. niet dit eeuwige wachten..Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Kirb, klopt, eventueel wordt bij ons het embryo op dag 5 geplaatst.
Uitleg gehad. Het was allemaal heel duidelijk en heel prettig. Nu menstruatie afwachten en dan gaan we beginnen! Waarschijnlijk ca. 18 dagen pil en dan ca. 9 dagen stimuleren.![]()
Ach wat klote zegquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:00 schreef Barreltje het volgende:
![]()
Schildklierwaarde toch niet goed..
Ben er redelijk kapot van.. hoe lang moet dit verdomde toch duren![]()
Ik wil actie in de taxi.. niet dit eeuwige wachten..was de waarde nog heel erg de verkeerde kant op? Wat gaan ze nu doen?
Dikke knuffel
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
Wat klote Barrel. Hoe nu verder?
@bertha, waarom moet je eigenlijk aan de pil? Waarom kunnen ze niet gewoon beginnen met stimuleren als je ongesteld bent geworden?Shine bright like a diamond.![]()
De pil is vrij standaard, dit is eigenlijk meer vanwege de planning in het ziekenhuis. En het legt je eigen natuurlijke cyclus helemaal platquote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:33 schreef June. het volgende:
Wat klote Barrel. Hoe nu verder?
@:Bertha, waarom moet je eigenlijk aan de pil? Waarom kunnen ze niet gewoon beginnen met stimuleren als je ongesteld bent geworden?
https://centrumvpg.mumc.nl/medicatie Staat het duidelijk beschrevenBe happy with the little things in life![]()
KirbPUPO
mijn duimen draaien
Jeetje barrel wat een domper zeg. Ik ben vast een noob maar heeft die waarde dan zoveel invloed op het zwanger raken??
June mijn duimen draaien ook voor jou
Be happy with the little things in life![]()
Kloptquote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:54 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
De pil is vrij standaard, dit is eigenlijk meer vanwege de planning in het ziekenhuis. En het legt je eigen natuurlijke cyclus helemaal plat
https://centrumvpg.mumc.nl/medicatie Staat het duidelijk beschreven![]()
![]()
Zo.. welkom in de achtbaan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It giet on!
Wat fijn Barreltje!En mooi dat je het ook zelf merkt wanneer het goed zit, daar kan geen labwaarde tegenop!
![]()
Wat goed dat je je gevoel gevolgd hebt Barrel en dat je aangedrongen hebt op een nieuwe testSucces met de nieuwe ronde
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:17 schreef Barreltje het volgende:
Zo.. welkom in de achtbaan..Oh wat goed! En wat goed dat je aangedrongen hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It giet on!
Zo.. welkom in de achtbaan..whoa! Wat een plottwist! Maar fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It giet on!![]()
![]()
![]()
Zo.. welkom in de achtbaan..Yes!! Goed nieuws!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It giet on!![]()
Tnx dames!
We hebben het vanavond maar even gevierd bij de Argentijn met een goede biefstuk.. hopelijk de laatste
Los Argentinos?quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:13 schreef Barreltje het volgende:
Tnx dames!
We hebben het vanavond maar even gevierd bij de Argentijn met een goede biefstuk.. hopelijk de laatste
Geen idee wat het allemaal betekent, maar ik duim
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Waaaah wat goed barrel! Zo zie je dat goed luisteren naar je lichaam vaak klopt![]()
Wij hebben weer een reis naar de VS geboekthalf april tot half mei. Daarna gaan we weer het traject in
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Barreltje, was jij al aan het stimuleren geweest? Aangezien je meteen over echo's en ovitrelle spreekt?
Sorry als ik het vergeten ben hoor, ik ben nogal chaotisch de laatste tijd
Cool Majo, waar gaat de reis naartoe?![]()
Bertha, ik heb een terugplaatsing ( van ICSI) .. en ik kan mijn ovulatie echt enorm lastig zelf vinden, dus die time ik met echo's en de ovitrelle..Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Aha, dat verklaart. Ik dacht al dat je een TP had maar begreep de ovitrelle nietquote:Op donderdag 21 februari 2019 09:21 schreef Barreltje het volgende:
Bertha, ik heb een terugplaatsing ( van ICSI) .. en ik kan mijn ovulatie echt enorm lastig zelf vinden, dus die time ik met echo's en de ovitrelle..![]()
![]()
Gaaf Majo. Even weer opladen voordat het circus weer begint. De VS is zo mooiWelk gedeelte gaan jullie naartoe?
Hier alvast instructie gehad voor GonalF mocht deze ronde niet gelukt zijn. Ze had het eerst over meriofert/menopur maar dat spul moet je zelf helemaal klaarmaken. Dus gelukkig mocht ik kiezen en dan kies ik natuurlijk voor gemak
Fijn toch juist? Als het hetzelfde werkt (wat blijkbaar zo is) maar dit het verschil is, is het toch prima om zelf te kiezen?And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!![]()
Ja, dat is ook zomisschien verschilt het per persoon want ik houd niet van kiezen. Als het dan niet lukt, dan blijft mij de twijfel achtervolgen of de andere optie beter was geweest.
![]()
Klopt, ze laten je in principe ook niet kiezen. Als ik niet had gevraagd waarom GonalF geen optie was had ik gewoon het andere gekregen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:07 schreef B.ertha het volgende:
Raar dat je mag kiezen.. Zij weten toch wat het beste bij jou past?
Antwoord is dat het qua werking voor mij niet veel uitmaakt, het zijn puur afspraken die het ziekenhuis gemaakt heeft met de farmaceut/verzekeraar.
Mocht het na x rondes niet gelukt zijn mag ik altijd nog switchen als ik dat zou willen.Shine bright like a diamond.![]()
Echt waar?! Daar schrik ik best van! Misschien ben ik naïef, maar ik ging ervan uit dat je als patiënt gewoon het beste voor jouw situatie krijgt...quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:37 schreef June. het volgende:
[..]
Klopt, ze laten je in principe ook niet kiezen. Als ik niet had gevraagd waarom GonalF geen optie was had ik gewoon het andere gekregen.
Antwoord is dat het qua werking voor mij niet veel uitmaakt, het zijn puur afspraken die het ziekenhuis gemaakt heeft met de farmaceut/verzekeraar.
Mocht het na x rondes niet gelukt zijn mag ik altijd nog switchen als ik dat zou willen.
Maar goed, als het voor jou fysiek niet uitmaakt, June, dan is het natuurlijk alleen maar fijn dat je een gemakkelijker medicijn krijgt![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: