abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186084313
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2019 13:48 schreef Kirb het volgende:
Lukt t met prikken bertha? Wanneer heb je je eerste check?

Ik was vanmorgen voor de tweede FM, traag ei dit keer. Dinsdag weer terug.
Ja, gaat heel goed eigenlijk. Dat komt vast ook doordat het hetzelfde type pen is als gonal-f. Vrijdag heb ik de eerste echo.

Traag ei ja? Op welke dag zit je?
pi_186088492
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2019 15:42 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik :*
Thanx O+

[ Bericht 49% gewijzigd door deadly_kiss op 08-04-2019 12:09:59 ]
  zondag 7 april 2019 @ 20:34:08 #253
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_186090364
och deadly.. wat een moeilijke beslissing.. sterkte met de spoiler :*

Bertha en Kirb.. success!! ^O^

Eresh.. voor jou ook een :* wat ontzettend stom!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_186091412
Eresh, dikke knuffel! En deadly, wat een moeilijke beslissing! Sterkte!

Hier inmiddels twee fm's verder. Dinsdagochtend punctie. Heel erg spannend! Omdat we natuurlijk maar voor 1 eitje gaan ivm natuurlijke cyclus is dat erg spannend.

Vanavond om 22.30uur pregnyl zetten. Heb wel wat last van de hormonen. Afgelopen dagen wat misselijk en vandaag de hele tijd wat hoofdpijn. Maar opzich is het te doen.
pi_186092150
Deadly kiss, heel veel sterkte met wat de toekomst ook mag brengen. Hopelijk lukt het je om in orde geval snel weer wat steviger in je schoenen te staan :*

Luna veel succes dinsdag!
pi_186096846
Vraagje, is het normaal dat ik na 4 dagen spuiten nog geen enkele bijwerking heb? Niks, nada, noppes? Niet eens stemmingswisselingen, waar ik bij de spuitjes en clomid wel gevoelig voor was?

Of slaan de hormonen niet aan? :@
pi_186097229
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 08:21 schreef B.ertha het volgende:
Vraagje, is het normaal dat ik na 4 dagen spuiten nog geen enkele bijwerking heb? Niks, nada, noppes? Niet eens stemmingswisselingen, waar ik bij de spuitjes en clomid wel gevoelig voor was?

Ik had ook geen bijwerkingen hoor. Spuit je nu Gonal f?

En ik ga even keihard duimen voor Kirb en Luna O+
pi_186097321
Nee, Rekovelle. Oké, dan wacht ik het rustig af :)
pi_186098227
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2019 16:09 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Traag ei ja? Op welke dag zit je?
Voor mijn doen wat trager :P, dinsdag zit ik op dag 14. Is wel een keertje eerder voorgekomen dat ik de eisprong pas op dag 16/17 heb. Maar meestal zit ik eerder op dag 13/14.
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 08:21 schreef B.ertha het volgende:

Herkenbaar :). Ik was zo bang dat het niks deed, voelde helemaal niks lichamelijk maar ook qua stemming e.d. niks. Grote ogen vervolgens bij de eerste FM toen ze een stuk of 10 grote follikels telden, niks van gemerkt :P.
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2019 09:13 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Ik had ook geen bijwerkingen hoor. Spuit je nu Gonal f?

En ik ga even keihard duimen voor Kirb en Luna O+
Thanks O+

Luna heel veel succes morgen!!

edt: Deadly helemaal over je heen gelezen, wat heftig :*.

[ Bericht 3% gewijzigd door Kirb op 08-04-2019 10:56:30 ]
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_186098493
Deadly :*
pi_186098890
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 10:30 schreef Kirb het volgende:

[..]

Voor mijn doen wat trager :P, dinsdag zit ik op dag 14. Is wel een keertje eerder voorgekomen dat ik de eisprong pas op dag 16/17 heb. Maar meestal zit ik eerder op dag 13/14.
[..]

Herkenbaar :). Ik was zo bang dat het niks deed, voelde helemaal niks lichamelijk maar ook qua stemming e.d. niks. Grote ogen vervolgens bij de eerste FM toen ze een stuk of 10 grote follikels telden, niks van gemerkt :P.
[..]

Thanks O+

Luna heel veel succes morgen!!

edt: Deadly helemaal over je heen gelezen, wat heftig :*.
Hopelijk maakt je ei morgen een mooie groeispurt dan! Dat is bij mij ook een paar keer gebeurd, dus wie weet O+

En ik hoop dat het bij mij ook zo gaat werken :s)

Wel grappig, voor mijn gevoel is er een paar maanden nauwelijks iets gebeurd in dit topic en ineens zijn er drie ongoing IVF-pogingen :P
pi_186101382
Wij zijn nu bezig met onze laatste poging. Zó blij als het achter de rug is.
  maandag 8 april 2019 @ 13:55:20 #263
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_186101498
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2019 13:44 schreef Cygne het volgende:
Misschien een lompe vraag maar : Ongeacht het resultaat ?
pi_186101577
quote:
7s.gif Op maandag 8 april 2019 13:55 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Misschien een lompe vraag maar : Ongeacht het resultaat ?
Jup, ongeacht resultaat.
pi_186101667
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2019 14:02 schreef Cygne het volgende:

[..]

Jup, ongeacht resultaat.
Ik kan me het gevoel goed voorstellen, maar ik hoop echt dat er nog een wonder komt uit deze laatste poging. :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_186117036
Cygne :* Ik duim toch ook nog voor deze ronde hoor!
pi_186118211
Lieve berichtjes hier!

Het is allemaal goed gegaan vanmorgen. Follikel aangeprikt en eitje gevonden. Ze zagen op de echo nog een follikel die een groeispurt had gemaakt. Dus die ook aangeprikt. Maar er is uiteindelijk 1 eitje gevonden. Helemaal prima, dat is waar we voor kwamen. Zaadjes van vriend was ook voldoende (ze hebben er maar eentje nodig natuurlijk) en nu is het afwachten tot donderdagmiddag. Telefoontje of het zich goed bevrucht/gedeeld heeft.

Twee hele spannende dagen dus!

Qua pijn vond ik het te doen. Ja het is gevoelig, maar te doen. Nu 4 paracetamol gehad en lig op de bank. Verwacht dat ik morgen wel weer kan werken.
pi_186118241
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2019 13:44 schreef Cygne het volgende:
Ik duim voor jullie! Heftig besluit, maar kan me voorstellen dat het ook een bepaalde rust geeft.
pi_186125316
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2019 13:13 schreef Luna-87 het volgende:
Lieve berichtjes hier!

Het is allemaal goed gegaan vanmorgen. Follikel aangeprikt en eitje gevonden. Ze zagen op de echo nog een follikel die een groeispurt had gemaakt. Dus die ook aangeprikt. Maar er is uiteindelijk 1 eitje gevonden. Helemaal prima, dat is waar we voor kwamen. Zaadjes van vriend was ook voldoende (ze hebben er maar eentje nodig natuurlijk) en nu is het afwachten tot donderdagmiddag. Telefoontje of het zich goed bevrucht/gedeeld heeft.

Twee hele spannende dagen dus!

Qua pijn vond ik het te doen. Ja het is gevoelig, maar te doen. Nu 4 paracetamol gehad en lig op de bank. Verwacht dat ik morgen wel weer kan werken.
Fijn dat het meeviel zeg! Mijn duimen draaien voor je.
pi_186138177
Kirb, hoe ging jouw FM gisteren?
pi_186139228
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 14:54 schreef B.ertha het volgende:
Kirb, hoe ging jouw FM gisteren?
Goed :) follikel was bijna 18mm dus kon gisteravond de ovitrelle zetten. Als alles goed gaat hebben we maandag de terugplaatsing van ons cryo'tje.

Luna spannend! Hopelijk hoor je gauw iets van het ZH.

En Cygne :*, ik duim.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  woensdag 10 april 2019 @ 17:16:56 #272
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_186140308
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2019 14:02 schreef Cygne het volgende:

[..]

Jup, ongeacht resultaat.
Herkenbaar.. al zijn wij nog niet op het eindpunt beland..

wij hebben volgende week intake in Leiderdorp. ondertussen moet ik ongesteld worden en dan kan ik weer afspreken voor echo's voor de TP.. het wordt weer een volle kinderwens maand..

ik kijk nu al uit naar juni.. dan weer kinderwens rust ( als het goed is) .. lasting hoor dat die kinderwens nou iets aan het worden is wat tegen gaat staan..
  woensdag 10 april 2019 @ 17:18:06 #273
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_186140326
Oeh Kirb! een cryo TP! was dat de laatste van deze ronde??
ik ga duimen hoor! ^O^

en wat fijn Luna dat de punctie te doen was! ik duim ook voor jouw delingen! ^O^
pi_186141772
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 16:09 schreef Kirb het volgende:

[..]

Goed :) follikel was bijna 18mm dus kon gisteravond de ovitrelle zetten. Als alles goed gaat hebben we maandag de terugplaatsing van ons cryo'tje.

Luna spannend! Hopelijk hoor je gauw iets van het ZH.

En Cygne :*, ik duim.
Fijn! Ik duim voor goed ontdooien O+
pi_186144137
Wat zijn jullie hier allemaal lief!

Pff, hoe komen jullie die periode van wachten door met die hormonen in je lijf? Ik moest vandaag een paar keer ontzettend huilen. Echt om helemaal niks.

Kan het al morgen 14.30uur zijn? Dan hebben we in ieder geval duidelijkheid..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')