Ja, gaat heel goed eigenlijk. Dat komt vast ook doordat het hetzelfde type pen is als gonal-f. Vrijdag heb ik de eerste echo.quote:Op zondag 7 april 2019 13:48 schreef Kirb het volgende:
Lukt t met prikken bertha? Wanneer heb je je eerste check?
Ik was vanmorgen voor de tweede FM, traag ei dit keer. Dinsdag weer terug.
Ik had ook geen bijwerkingen hoor. Spuit je nu Gonal f?quote:Op maandag 8 april 2019 08:21 schreef B.ertha het volgende:
Vraagje, is het normaal dat ik na 4 dagen spuiten nog geen enkele bijwerking heb? Niks, nada, noppes? Niet eens stemmingswisselingen, waar ik bij de spuitjes en clomid wel gevoelig voor was?
Of slaan de hormonen niet aan?
Voor mijn doen wat tragerquote:
Herkenbaarquote:Op maandag 8 april 2019 08:21 schreef B.ertha het volgende:
Vraagje, is het normaal dat ik na 4 dagen spuiten nog geen enkele bijwerking heb? Niks, nada, noppes? Niet eens stemmingswisselingen, waar ik bij de spuitjes en clomid wel gevoelig voor was?
Of slaan de hormonen niet aan?
Thanksquote:Op maandag 8 april 2019 09:13 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Ik had ook geen bijwerkingen hoor. Spuit je nu Gonal f?
En ik ga even keihard duimen voor Kirb en Luna
Hopelijk maakt je ei morgen een mooie groeispurt dan! Dat is bij mij ook een paar keer gebeurd, dus wie weetquote:Op maandag 8 april 2019 10:30 schreef Kirb het volgende:
[..]
Voor mijn doen wat trager, dinsdag zit ik op dag 14. Is wel een keertje eerder voorgekomen dat ik de eisprong pas op dag 16/17 heb. Maar meestal zit ik eerder op dag 13/14.
[..]
Herkenbaar. Ik was zo bang dat het niks deed, voelde helemaal niks lichamelijk maar ook qua stemming e.d. niks. Grote ogen vervolgens bij de eerste FM toen ze een stuk of 10 grote follikels telden, niks van gemerkt
.
[..]
Thanks![]()
Luna heel veel succes morgen!!
edt: Deadly helemaal over je heen gelezen, wat heftig.
Misschien een lompe vraag maar : Ongeacht het resultaat ?quote:Op maandag 8 april 2019 13:44 schreef Cygne het volgende:
Wij zijn nu bezig met onze laatste poging. Zó blij als het achter de rug is.
Jup, ongeacht resultaat.quote:Op maandag 8 april 2019 13:55 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Misschien een lompe vraag maar : Ongeacht het resultaat ?
Ik kan me het gevoel goed voorstellen, maar ik hoop echt dat er nog een wonder komt uit deze laatste poging.quote:
Ik duim voor jullie! Heftig besluit, maar kan me voorstellen dat het ook een bepaalde rust geeft.quote:Op maandag 8 april 2019 13:44 schreef Cygne het volgende:
Wij zijn nu bezig met onze laatste poging. Zó blij als het achter de rug is.
Fijn dat het meeviel zeg! Mijn duimen draaien voor je.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:13 schreef Luna-87 het volgende:
Lieve berichtjes hier!
Het is allemaal goed gegaan vanmorgen. Follikel aangeprikt en eitje gevonden. Ze zagen op de echo nog een follikel die een groeispurt had gemaakt. Dus die ook aangeprikt. Maar er is uiteindelijk 1 eitje gevonden. Helemaal prima, dat is waar we voor kwamen. Zaadjes van vriend was ook voldoende (ze hebben er maar eentje nodig natuurlijk) en nu is het afwachten tot donderdagmiddag. Telefoontje of het zich goed bevrucht/gedeeld heeft.
Twee hele spannende dagen dus!
Qua pijn vond ik het te doen. Ja het is gevoelig, maar te doen. Nu 4 paracetamol gehad en lig op de bank. Verwacht dat ik morgen wel weer kan werken.
Goedquote:
Herkenbaar.. al zijn wij nog niet op het eindpunt beland..quote:
Fijn! Ik duim voor goed ontdooienquote:Op woensdag 10 april 2019 16:09 schreef Kirb het volgende:
[..]
Goedfollikel was bijna 18mm dus kon gisteravond de ovitrelle zetten. Als alles goed gaat hebben we maandag de terugplaatsing van ons cryo'tje.
Luna spannend! Hopelijk hoor je gauw iets van het ZH.
En Cygne, ik duim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |