spannend! success!quote:
eerst aan de pil en wat er dan na?? ( sorry ik ben het even kwijt )quote:Op maandag 18 maart 2019 11:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, zodra ik ongesteld word, begin ik met de pil. Eindelijk!

Nee..quote:Op maandag 18 maart 2019 14:53 schreef Wolken het volgende:
@:Barreltje: heb je al wat gehoord van het ziekenhuis?

Kort protocol ivf met een nieuw medicijn, ik geloof dat het revokelle heet.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
spannend! success!
[..]
eerst aan de pil en wat er dan na?? ( sorry ik ben het even kwijt )

Nee, ik spuit al de maximale dosis gonal f. Meestal weinig embryo's maar de embryo's die ontstaan zijn van goede kwaliteit. Los van de genetische test dan nog.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:15 schreef Kirb het volgende:
@:Cygne, gaan ze nu iets veranderen aan medicatie in de hoop wat meer embryo's te krijgen? Of heeft dat niet zoveel zin? Spannend voor jullie ook.

Op maandag hebben ze geloof ik algemeen overleg over de mensen die onder behandeling zijn. Ik hoop dat je dan morgen wat hoort.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:57 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Nee..vanmorgen gebeld, 5 wachtenden voor me.. vanmiddag gebeld,zaten ze in een meeting..
Hopelijk komt uit die meeting wanneer ik ingeplanned wordt..

Op dinsdag 19 maart 2019 10:53 schreef B.ertha het volgende:

Ja de laatste, hopelijk hebben we de beste voor het laatst bewaardquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:50 schreef Barreltje het volgende:
laatste cryo van deze ronde toch Kirb?
wij hebben inmiddels een mail ontvangen en de datum is helemaal prima! dus blij!

Net iets meer dan 2, de eerste echo is dus al op 12 aprilquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:34 schreef Kirb het volgende:
Yay Bertha! Succes. Hoeveel weken aan de pil?
Barreltje ben je al gebeld?
Ik zit te wachten tot ik ongesteld wordt, any day now... Dan ga ik bellen voor cryo terugplaatsing. Wel fijn dat mijn eigen cyclus iets langer lijkt te worden.

Lief dat je naar mij vraagt @Kirbquote:Op maandag 18 maart 2019 10:07 schreef Kirb het volgende:
Zijn er nog dames "actief" in het traject momenteel? NOD's in het vooruitzicht o.i.d.?
Bertha mag jij binnenkort gaan starten?
Gaddle hoe gaat het met jou?
Eresh ook al even niet gelezen.. hoe gaat het?
AN nog bezig met IUI's?

Ook alweer een jaar.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:22 schreef Ereshkigal het volgende:
@:kirb
Wat lief dat je naar mij vraagt!
Al even niet gepost maar wel aan het mee lezen geweest.
Deze cyclus duurde lang.. Bijna 33 dagen tot er eindelijk een goede follikel was na een keer gonal ophogen. Moest daarom maandag ook direct spuiten met de ovitrelle (was ook direct 21 mm) dus we zitten weer op de wachtbank... Ronde 8 alweer inmiddels een jaar bezig... Vliegt de tijd toch
Ik duim voor jullie allemaal voor eindelijk eens goed nieuws

Gefeliciteerd! Mooi is dat he.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:54 schreef June. het volgende:
Ha dames. Vanochtend hebben we een hele mooie knipper gezien![]()
![]()
![]()
Onwerkelijk maar toch echt. Ik ga jullie dus verlaten. Bedankt voor steun en medelevenHopelijk mogen jullie ook binnenkort eeb mooie tweede streepje zien!

Als het zaad op is, dan moeten wij een andere donor kiezen. op = op zeg maar. Het is geen stomme vraag hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2019 09:59 schreef Kirb het volgende:
@:Gaddle, fijn dat je je weer iets beter voelt. Hopelijk lichamelijk ook gauw op orde. Stomme vraag, maar wat gebeurt er als het zaad op is? Moet je dan een nieuwe donor zoeken of wachten totdat er weer geproduceerd is o.i.d.?
Ik had een paar hele gekke dagen. Ik werd maar niet ongesteld. in de afgelopen 3 jaar is mijn natuurlijke cyclus altijd tussen de 20 en 25 dagen geweest. Vandaag is dag 29 en nu eindelijk wat spotting, dus het lijkt dan toch op gang te komen. Goede nieuws is dat mijn cyclus nu eindelijk normaler wordt! Slechte nieuws is dat ik mezelf wel weer voor mijn kop kan slaan dat ik toch hoop kreeg![]()
. Ben zo moe van alle teleurstelling elke keer.

Yep het heeft doorgezet. Vrijdag eerste echo en verwacht de week erna ergens de terugplaatsing.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:31 schreef B.ertha het volgende:
@:Kirb hoe is het nu met jou? Heeft je menstruatie doorgezet en weet je al wanneer de terugplaatsing is?
@:Ereshkigal Bijna je NOD dus? Wat denk je er zelf van?

Ik heb geen idee...quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:31 schreef B.ertha het volgende:
@:Kirb hoe is het nu met jou? Heeft je menstruatie doorgezet en weet je al wanneer de terugplaatsing is?
@:Ereshkigal Bijna je NOD dus? Wat denk je er zelf van?

Toch weer spannend?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:31 schreef Kirb het volgende:
[..]
Yep het heeft doorgezet. Vrijdag eerste echo en verwacht de week erna ergens de terugplaatsing.

Zou het?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:12 schreef Ereshkigal het volgende:
[..]
Ik heb geen idee...
Mijn man zei gisteren ineens... Ik denk echt dat je zwanger bent want je bent zo anders
Hij kreeg niet uitgelegd wat dan zo anders was...
Nod is komende woensdag maar maandag is 't 2 weken na de ovitrelle. Ik ga er maar vanuit dat 't niks is dan kan het alleen maar mee vallen...

Ja toch wel weer echtquote:

quote:Op maandag 18 maart 2019 10:07 schreef Kirb het volgende:
Zijn er nog dames "actief" in het traject momenteel? NOD's in het vooruitzicht o.i.d.?
Bertha mag jij binnenkort gaan starten?
Gaddle hoe gaat het met jou?
Eresh ook al even niet gelezen.. hoe gaat het?
AN nog bezig met IUI's?

Heb jij pcos? Die 'alles of niets reactie' op iui schijnt vaak voor te komen bij pcos patiëntes en is ook precies de reden dat ze voor mij iui afraden. Wij gaan meteen door naar ivf en ik krijg dan ook een nieuw type hormonen wat wordt gedoseerd obv bloedprikken. Misschien kun je daar ook eens naar vragen? Het heet rekovelle..quote:Op zondag 31 maart 2019 11:27 schreef AN. het volgende:
[..]
Ikzelf nog aan de iui.
Laatste kans, dan ivf.
De hormonen zijn moeilijk in te stellen, de artsen hebben eigenlijk ook geen idee.
Dan weer menopur, dan weer Gonal f en m’n lijf wordt tureluurs.
Ik heb elke keer maar óf 1 eiblaasje (waar ze er liever twee hebben) of veel te veel - dus afbreken.

Ik hoop zo dat je man gelijk heeft.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:12 schreef Ereshkigal het volgende:
[..]
Ik heb geen idee...
Mijn man zei gisteren ineens... Ik denk echt dat je zwanger bent want je bent zo anders
Hij kreeg niet uitgelegd wat dan zo anders was...
Nod is komende woensdag maar maandag is 't 2 weken na de ovitrelle. Ik ga er maar vanuit dat 't niks is dan kan het alleen maar mee vallen...

Want dat moet tijdens je vruchtbare dagen? Sorry, ben nog geen deskundige.quote:Op maandag 1 april 2019 19:40 schreef B.ertha het volgende:
Ik was helemaal blij dat ik eindelijk kon gaan beginnen, maar ik vind het nu alweer ontzettend lang duren voordat ik ga beginnen met spuitenvrijdag pas.

Geeft niksquote:Op maandag 1 april 2019 20:12 schreef NewBalance het volgende:
[..]
Want dat moet tijdens je vruchtbare dagen? Sorry, ben nog geen deskundige.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |