abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 maart 2019 @ 14:03:48 #201
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_185689474
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2019 13:59 schreef Cygne het volgende:
Wij starten 3 april weer met decapeptyl.
spannend! success!
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 11:14 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Ja, zodra ik ongesteld word, begin ik met de pil. Eindelijk!
eerst aan de pil en wat er dan na?? ( sorry ik ben het even kwijt )
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_185690809
@Barreltje: heb je al wat gehoord van het ziekenhuis?
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  maandag 18 maart 2019 @ 14:57:40 #203
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_185690938
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2019 14:53 schreef Wolken het volgende:
@:Barreltje: heb je al wat gehoord van het ziekenhuis?
Nee.. }:| vanmorgen gebeld, 5 wachtenden voor me.. vanmiddag gebeld,zaten ze in een meeting..
Hopelijk komt uit die meeting wanneer ik ingeplanned wordt..
pi_185691499
@Cygne, gaan ze nu iets veranderen aan medicatie in de hoop wat meer embryo's te krijgen? Of heeft dat niet zoveel zin? Spannend voor jullie ook.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_185691854
quote:
7s.gif Op maandag 18 maart 2019 14:03 schreef Barreltje het volgende:

[..]

spannend! success!
[..]

eerst aan de pil en wat er dan na?? ( sorry ik ben het even kwijt )
Kort protocol ivf met een nieuw medicijn, ik geloof dat het revokelle heet.
pi_185691862
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2019 13:59 schreef Cygne het volgende:
Wij starten 3 april weer met decapeptyl.
Oh, zo snel al! Succes!
pi_185702977
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 15:15 schreef Kirb het volgende:
@:Cygne, gaan ze nu iets veranderen aan medicatie in de hoop wat meer embryo's te krijgen? Of heeft dat niet zoveel zin? Spannend voor jullie ook.
Nee, ik spuit al de maximale dosis gonal f. Meestal weinig embryo's maar de embryo's die ontstaan zijn van goede kwaliteit. Los van de genetische test dan nog.
pi_185703001
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 14:57 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Nee.. }:| vanmorgen gebeld, 5 wachtenden voor me.. vanmiddag gebeld,zaten ze in een meeting..
Hopelijk komt uit die meeting wanneer ik ingeplanned wordt..
Op maandag hebben ze geloof ik algemeen overleg over de mensen die onder behandeling zijn. Ik hoop dat je dan morgen wat hoort.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_185710075
Wow, ik ben ineens ongesteld! Ik had verwacht dat het wel weer onmeunig lang zou duren. We gaan beginnen *O*
pi_185760582
[quote]0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 10:53 schreef B.ertha het volgende:
Wow, ik ben ineens ongesteld! Ik had verwacht dat het wel weer onmeunig lang zou duren. We gaan beginnen *O*

:D
Spannnend!
pi_185782834
Yay Bertha! Succes. Hoeveel weken aan de pil?

Barreltje ben je al gebeld?

Ik zit te wachten tot ik ongesteld wordt, any day now... Dan ga ik bellen voor cryo terugplaatsing. Wel fijn dat mijn eigen cyclus iets langer lijkt te worden.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  vrijdag 22 maart 2019 @ 10:50:41 #212
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_185783111
laatste cryo van deze ronde toch Kirb?

wij hebben inmiddels een mail ontvangen en de datum is helemaal prima! dus blij! :)
pi_185783198
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 10:50 schreef Barreltje het volgende:
laatste cryo van deze ronde toch Kirb?

wij hebben inmiddels een mail ontvangen en de datum is helemaal prima! dus blij! :)
Ja de laatste, hopelijk hebben we de beste voor het laatst bewaard :Y.

Fijn dat je een datum hebt!
pi_185785310
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 10:34 schreef Kirb het volgende:
Yay Bertha! Succes. Hoeveel weken aan de pil?

Barreltje ben je al gebeld?

Ik zit te wachten tot ik ongesteld wordt, any day now... Dan ga ik bellen voor cryo terugplaatsing. Wel fijn dat mijn eigen cyclus iets langer lijkt te worden.
Net iets meer dan 2, de eerste echo is dus al op 12 april :)

Je had nu geen TP toch? Ik duim vast voor volgende maand :s)
pi_185785313
Barreltje, fijn dat je een datum hebt en terecht kunt!
pi_185787595
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 10:07 schreef Kirb het volgende:
Zijn er nog dames "actief" in het traject momenteel? NOD's in het vooruitzicht o.i.d.?

Bertha mag jij binnenkort gaan starten?
Gaddle hoe gaat het met jou?
Eresh ook al even niet gelezen.. hoe gaat het?
AN nog bezig met IUI's?
Lief dat je naar mij vraagt @Kirb
Hier gaat het weer een stukje beter. Ik voelde mij echt compleet waardeloos en ik had het gevoel dat het nooit meer gaat lukken.
Ik vind het heel moeilijk om los te laten dat na de volgende poging het zaad op is.
maarja helaas heb ik er geen invloed op.
Ik heb het gevoel dat ik weer een beetje kan ontspannen enzo.
Ik denk dat ik het weer ga proberen de volgende keer dat ik ongesteld word, maar misschien ook niet. Ik laat mijzelf even lijden door mijn gevoel.
ook wil ik graag dat mijn schimmelinfectie over is.

Hoe is het bij jou @Kirb?
Dikke kussen en knuffels voor jullie allemaal
pi_185788158
@Kirb
Wat lief dat je naar mij vraagt!
Al even niet gepost maar wel aan het mee lezen geweest.

Deze cyclus duurde lang.. Bijna 33 dagen tot er eindelijk een goede follikel was na een keer gonal ophogen. Moest daarom maandag ook direct spuiten met de ovitrelle (was ook direct 21 mm) dus we zitten weer op de wachtbank... Ronde 8 alweer inmiddels een jaar bezig... Vliegt de tijd toch
Ik duim voor jullie allemaal voor eindelijk eens goed nieuws O+
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_185790185
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 16:22 schreef Ereshkigal het volgende:
@:kirb
Wat lief dat je naar mij vraagt!
Al even niet gepost maar wel aan het mee lezen geweest.

Deze cyclus duurde lang.. Bijna 33 dagen tot er eindelijk een goede follikel was na een keer gonal ophogen. Moest daarom maandag ook direct spuiten met de ovitrelle (was ook direct 21 mm) dus we zitten weer op de wachtbank... Ronde 8 alweer inmiddels een jaar bezig... Vliegt de tijd toch
Ik duim voor jullie allemaal voor eindelijk eens goed nieuws O+
Ook alweer een jaar. :*
pi_185794841
Vandaag naar het ziekenhuis geweest en besproken met de ICSI arts dat we gaan voor ICSI in de natuurlijke cyclus (dus 1 eitje per cyclus met punctie). En het nog betere nieuws: we mogen komende cyclus al beginnen! Volgende week vrijdag word ik als het goed is ongesteld, dus dan gaat alles eindelijk lopen! We worden binnen anderhalve week opgeroepen voor een 1 op 1 prikinstructie en dan kunnen we los. Grote voordeel is dat ik maar 6 a 8 keer per cyclus moet spuiten met deze vorm.

Erg blij, maar ook wel super spannend!
pi_185799649
Oh wat spannend Luna, en zo snel al!
  maandag 25 maart 2019 @ 19:54:30 #221
208890 June.
Seriously?
pi_185847641
Ha dames. Vanochtend hebben we een hele mooie knipper gezien O+ :'( O+

Onwerkelijk maar toch echt. Ik ga jullie dus verlaten. Bedankt voor steun en medeleven :* Hopelijk mogen jullie ook binnenkort eeb mooie tweede streepje zien!
Shine bright like a diamond.
pi_185849351
Gefeliciteerd June. *O* Spannend hè? Het grote wachten gaat nu gewoon door, tenminste, zo heb ik dat toen ervaren. Succes :*
pi_185850537
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2019 19:54 schreef June. het volgende:
Ha dames. Vanochtend hebben we een hele mooie knipper gezien O+ :'( O+

Onwerkelijk maar toch echt. Ik ga jullie dus verlaten. Bedankt voor steun en medeleven :* Hopelijk mogen jullie ook binnenkort eeb mooie tweede streepje zien!
Gefeliciteerd! Mooi is dat he. O+
pi_185855305
@Gaddle, fijn dat je je weer iets beter voelt. Hopelijk lichamelijk ook gauw op orde. Stomme vraag, maar wat gebeurt er als het zaad op is? Moet je dan een nieuwe donor zoeken of wachten totdat er weer geproduceerd is o.i.d.?

@Ereshkigal ik duim voor je.

@Luna-87, wat spannend!

@june wat goed! Heel veel geluk O+

Ik had een paar hele gekke dagen. Ik werd maar niet ongesteld. in de afgelopen 3 jaar is mijn natuurlijke cyclus altijd tussen de 20 en 25 dagen geweest. Vandaag is dag 29 en nu eindelijk wat spotting, dus het lijkt dan toch op gang te komen. Goede nieuws is dat mijn cyclus nu eindelijk normaler wordt! Slechte nieuws is dat ik mezelf wel weer voor mijn kop kan slaan dat ik toch hoop kreeg |:( ;(. Ben zo moe van alle teleurstelling elke keer.
pi_185855749
Ach Kirb.. stom is dat hè ;(

Wat mooi June O+ veel geluk en hopelijk tot snel
pi_185862462
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 09:59 schreef Kirb het volgende:
@:Gaddle, fijn dat je je weer iets beter voelt. Hopelijk lichamelijk ook gauw op orde. Stomme vraag, maar wat gebeurt er als het zaad op is? Moet je dan een nieuwe donor zoeken of wachten totdat er weer geproduceerd is o.i.d.?

Ik had een paar hele gekke dagen. Ik werd maar niet ongesteld. in de afgelopen 3 jaar is mijn natuurlijke cyclus altijd tussen de 20 en 25 dagen geweest. Vandaag is dag 29 en nu eindelijk wat spotting, dus het lijkt dan toch op gang te komen. Goede nieuws is dat mijn cyclus nu eindelijk normaler wordt! Slechte nieuws is dat ik mezelf wel weer voor mijn kop kan slaan dat ik toch hoop kreeg |:( ;(. Ben zo moe van alle teleurstelling elke keer.
Als het zaad op is, dan moeten wij een andere donor kiezen. op = op zeg maar. Het is geen stomme vraag hoor
pi_185915726
@Kirb hoe is het nu met jou? Heeft je menstruatie doorgezet en weet je al wanneer de terugplaatsing is?

@Ereshkigal Bijna je NOD dus? Wat denk je er zelf van?
pi_185919489
Wij hebben vandaag de prikinstructie gehad en medicijnen mee gekregen. Het viel me mee om mezelf te spuiten.

Nu is het afwachten tot ik ongesteld word en dan kunnen we gaan starten! Dat is waarschijnlijk vandaag of morgen al.

Spannend!
pi_185935512
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 14:31 schreef B.ertha het volgende:
@:Kirb hoe is het nu met jou? Heeft je menstruatie doorgezet en weet je al wanneer de terugplaatsing is?

@:Ereshkigal Bijna je NOD dus? Wat denk je er zelf van?
Yep het heeft doorgezet. Vrijdag eerste echo en verwacht de week erna ergens de terugplaatsing.
pi_185938831
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 14:31 schreef B.ertha het volgende:
@:Kirb hoe is het nu met jou? Heeft je menstruatie doorgezet en weet je al wanneer de terugplaatsing is?

@:Ereshkigal Bijna je NOD dus? Wat denk je er zelf van?
Ik heb geen idee...
Mijn man zei gisteren ineens... Ik denk echt dat je zwanger bent want je bent zo anders :X
Hij kreeg niet uitgelegd wat dan zo anders was...
Nod is komende woensdag maar maandag is 't 2 weken na de ovitrelle. Ik ga er maar vanuit dat 't niks is dan kan het alleen maar mee vallen...
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_185940791
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 16:31 schreef Kirb het volgende:

[..]

Yep het heeft doorgezet. Vrijdag eerste echo en verwacht de week erna ergens de terugplaatsing.
Toch weer spannend?
pi_185940809
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 20:12 schreef Ereshkigal het volgende:

[..]

Ik heb geen idee...
Mijn man zei gisteren ineens... Ik denk echt dat je zwanger bent want je bent zo anders :X
Nod is komende woensdag maar maandag is 't 2 weken na de ovitrelle. Ik ga er maar vanuit dat 't niks is dan kan het alleen maar mee vallen...
Zou het? O+
pi_185941296
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 22:00 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Toch weer spannend?
Ja toch wel weer echt :). Laatste kans voor nu.

Ohhh eresh ik hoop dat je man gelijk krijgt O+
pi_185946363
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 10:07 schreef Kirb het volgende:
Zijn er nog dames "actief" in het traject momenteel? NOD's in het vooruitzicht o.i.d.?

Bertha mag jij binnenkort gaan starten?
Gaddle hoe gaat het met jou?
Eresh ook al even niet gelezen.. hoe gaat het?
AN nog bezig met IUI's?
:* lief dat je naar me vraagt.
Ik vind het lastig mee te reageren, ik merk dat ik vind dat ik alle stappen van iedereen moet onthouden, en dat ik dan pas goed genoeg kan meeschrijven.
Maar ondertussen kan ik al niet eens onthouden of ik de deur van het slot heb gehaald.
Hoge eisen aan mezelf stellen - zo bekend mee en zo lastig.
Ik lees dus vooral mee, jompel in gedachten en duim vooral.

Ikzelf nog aan de iui.
Laatste kans, dan ivf.
De hormonen zijn moeilijk in te stellen, de artsen hebben eigenlijk ook geen idee.
Dan weer menopur, dan weer Gonal f en m’n lijf wordt tureluurs.
Ik heb elke keer maar óf 1 eiblaasje (waar ze er liever twee hebben) of veel te veel - dus afbreken.

Ik vind het mentaal steeds zwaarder worden en ook fysiek is het taai.
Daar nog wat baby’s en zwangerschappen in mijn omgeving bij en wat problemen in de familiesferen en op het werk en alles is compleet. :{

Beetje kijken hoe lang ik overeind blijf.
Hoe doen jullie dat allemaal? Dat overeind blijven? :@
  zondag 31 maart 2019 @ 11:55:34 #235
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_185946766
Ohw AN. :*

Heb je iets aan mindfullness of yoga?
Of een andere (sport) activiteit waar je even de tijd voor jezelf kan nemen?

Slaap/rust is hier erg belangrijk.. al vlieg ik ook geregeld nog in de gordijnen :@

Al met al vermoed ik dat ik deze zaken sowieso geregeld nodig heb om te ontspannen, los van de vruchtbaarheidsperikelen...

En je hoeft (wmb) echt niet alles van iedereen te onthouden hoor.. we snappen allemaal wel hoe het werkt en dat reageren niet altijd makkelijk is.. Ik kan ook niet alles van iedereen onthouden en merk dat ik hier actiever ben als we zelf weer bezig zijn.. andere keren lees ik lekker mee.. en dat moet ook kunnen..

En even een ^O^ voor Eresh! En ook alvast voor Kirb!
pi_185949313
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 11:27 schreef AN. het volgende:

[..]

Ikzelf nog aan de iui.
Laatste kans, dan ivf.
De hormonen zijn moeilijk in te stellen, de artsen hebben eigenlijk ook geen idee.
Dan weer menopur, dan weer Gonal f en m’n lijf wordt tureluurs.
Ik heb elke keer maar óf 1 eiblaasje (waar ze er liever twee hebben) of veel te veel - dus afbreken.

Heb jij pcos? Die 'alles of niets reactie' op iui schijnt vaak voor te komen bij pcos patiëntes en is ook precies de reden dat ze voor mij iui afraden. Wij gaan meteen door naar ivf en ik krijg dan ook een nieuw type hormonen wat wordt gedoseerd obv bloedprikken. Misschien kun je daar ook eens naar vragen? Het heet rekovelle..

Overeind blijven doe ik puur en alleen door de wetenschap dat stoppen nog erger is want dan komt er zeker geen baby.

Verder dikke knuffel :*
pi_185950743
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 20:12 schreef Ereshkigal het volgende:

[..]

Ik heb geen idee...
Ik hoop zo dat je man gelijk heeft.
pi_185956474
Vanmorgen alvast een testje gedaan... Man is jarig dus dacht wie weet mooi extra verjaardag kadootje. Maar test is nog wit... Dus ik verwacht er niet zo veel van maar tis natuurlijk 3 dagen voor de nod... Bij de andere 2 had ik 2 dagen voor nod al positieve testen
Ik weet 't niet... Blijft nog even spannend }:| blij dat de testen van de action zo goedkoop zijn haha

@ An
Voor ons is dit nu de 3e keer dit traject. En wij hebben al 2 gezonde jongens. Ik merk dat voor mij de druk daardoor al heel anders is dan de vorige keren. Het is nu even balen en weer door gaan terwijl de vorige keren ik echt dagen van slag was... Ik ben blij met mijn 2 jongens.. Alleen nog zo bundeltje geluk zou het compleet maken
Ik vond het toen fijn om vooral dingen samen te blijven doen... Weekendje weg, steden tripje, festivals, concert of eens simpel uit eten.. Zodat je ook nog wat leuks samen doet
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_185960729
Gefeliciteerd met je man, Eresh. En wat je zelf al zegt, een negatieve test hoeft nu nog niets te betekenen. Maar wie weet..
pi_185966111
@An, eens met de rest hoor, voel je vooral niet verplicht om op iedereen te reageren want dat kan niemand allemaal bijhouden! Wat naar dat jullie bijna door de IUI's heen zijn, en dat het zo moeizaam verloopt :*. Voor ontspanning helpt het mij om zo veel mogelijk leuke dingen te blijven plannen en doen (vakanties, weekendjes weg, festivals, concerten). En ik heb hulp van een psych, dat helpt mij ook goed :Y.

@eresh van harte met je man! Wat jammer dat de test (nog) niet positief is. Ik hoop nog even mee.
pi_185976000
Ik was helemaal blij dat ik eindelijk kon gaan beginnen, maar ik vind het nu alweer ontzettend lang duren voordat ik ga beginnen met spuiten :P vrijdag pas.
pi_185976793
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 19:40 schreef B.ertha het volgende:
Ik was helemaal blij dat ik eindelijk kon gaan beginnen, maar ik vind het nu alweer ontzettend lang duren voordat ik ga beginnen met spuiten :P vrijdag pas.
Want dat moet tijdens je vruchtbare dagen? Sorry, ben nog geen deskundige.
pi_185976847
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 20:12 schreef NewBalance het volgende:

[..]

Want dat moet tijdens je vruchtbare dagen? Sorry, ben nog geen deskundige.
Geeft niks :*
Nee, dat moet vlak na begin van de menstruatie, op dag 3. Maar omdat ze dat goed willen kunnen plannen, moest ik eerst een tijdje aan de pil. Dat is nu bijna voorbij.
pi_186024755
En door naar de volgende ronde! }:|
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_186026164
Ahh wat een tegenvaller :*
pi_186026476
He verdorie, wat jammer Eresh :*
pi_186081391
@ Eresh: *

@B.ertha: duidelijk. Terug naar de pil...soms verlang ik naar die controle die ik toen had..
pi_186082076
Lukt t met prikken bertha? Wanneer heb je je eerste check?

Ik was vanmorgen voor de tweede FM, traag ei dit keer. Dinsdag weer terug.
pi_186083388
Wie kan mij uit de op halen?
  zondag 7 april 2019 @ 15:42:45 #250
149959 SQ
snelle trees
pi_186083881
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2019 15:15 schreef deadly_kiss het volgende:
Wie kan mij uit de op halen?
Ik :*
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo