abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 maart 2019 @ 10:05:29 #151
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_185447552
Hier ook geen goed nieuws.. -O-
1e embryo was al meteen kapot bij ontdooien.. daarna een 2e ontdooit , die heeft de nacht helaas niet overleefd..

Nu dus nog 1 embryo in de vriezer..

Net maar de verzekering gebeld om te informeren over de 4e poging.. :{
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_185447893
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 08:53 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]

Bij Wolf 1, vorig jaar 1 (geen plakker), nu 0. Zoals ik na het traject van Nanuke al zei, vind ik dat ze bij PGD meer pogingen zouden moeten vergoeden.

Wat naar van je bloedverlies. :*
Klopt inderdaad. 2 gezond van de 8 embryo's totaal.

De pgd-arts zegt dat we echt nog een reële kans heb om via de natuurlijke weg zwanger te raken als de laatste poging niet lukt, maar dat betekent waarschijnlijk wel een aantal miskramen. Ik weet niet of ik dat zie zitten.

Wolf is wel echt heel lief, hij komt steeds voor een knuffel en zegt 'Ida helpe?' en ik mag zelfs met zijn auto spelen. _O-
pi_185447901
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 10:05 schreef Barreltje het volgende:
1e embryo was al meteen kapot bij ontdooien.. daarna een 2e ontdooit , die heeft de nacht helaas niet overleefd..

Aaah nee :( wat een tegenslag zeg.
De laatste cryo wordt dan bij een volgende cyclus ontdooit?
Jeminee, ik dacht eigenlijk dat een groot gedeelte altijd goed uit de vriezer kwam, wat ontzettend naar dit. Dikke knuffel :*.
Wij houden nu even pauze, ook nog 1 cryo'tje over. Ik duim dat we de beste voor het laatst hebben bewaard.

June wat eng van het bloedverlies, hopelijk is het niets :*.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_185447928
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 10:05 schreef Barreltje het volgende:

Jemig Barrel. -O-
pi_185449685
Jezus mensen, wat een kutnieuws allemaal. En wat een teleurstellingen om te verwerken, weer te schakelen tussen alle scenario’s en moed te vinden.
Cygne wat een pech zeg dat alle embryo’s niet gezond waren, terwijl de statistieken toch beter zouden moeten liggen.
Barrel jezus, eindelijk je schildklier goed en dan dit. 2 niet goed ontdooid pff. Heb ik ook een keer gehad en dan gaat het rap he.
Gaddle ;(

June ik hoop dat het bij jou wel goed goed. Dat moet gewoon tussen al dit nieuws.
pi_185450749
Jongens zeg, wat een naar topic zo. Knuffels voor barreltje, ik dacht eigenlijk ook dat de kans op goede ontdooiing best groot was. :@

Knuffels voor Cygne. Maar zwanger wórden is toch ook niet het probleem? En volgt er dan (als het al goed gaat) niet ook nog vervolgonderzoek? Beetje stomme opmerking van de arts vind ik hoor.
Wel lief van Wolf zeg. O+

Kirb, ik duim zo hard voor je laatste cryo. :*

Majo ook een knuffel. :*

June, ik sluit me aan bij vivi, ik duim heel hard dat het goed is. :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_185453085
@Nanuke ze bedoelde een reële kans op een gezonde zwangerschap. Dat is natuurlijk ook wel zo, maar goed. We zien wel.

Mijn moeder had ook nog wel een handige tip. Nog meer afvallen. Ja, top. :')

[ Bericht 29% gewijzigd door Cygne op 07-03-2019 17:34:29 ]
pi_185456365
Hoi,

Ik kom jullie topic even binnenvallen voor advies. Ik ben vorig jaar januari met de pil gestopt. Mijn menstruatie kwam vlot op gang en heb een redelijk normaal lopende cyclus van 26 dagen. De eerste 9 maanden veel haaruitval en pukkels gehad, dat is nu onder controle. Het gekke is dat de afgelopen 3 menstruaties echt hels waren! Langer ongesteld, meer bloed, soms kan ik nog geen 2 uur met een tampon doen of deze lekt al door. Lood in mijn benen om de trap te nemen. Woon 5 hoog en ben dat echt wel gewend. En het meest vreemde is nog dat ik sinds een halfjaar af en toe uit mijn navel bloedt als ik menstrueer. Heb mij al 1x laten wegsturen bij de huisarts als een overpaniekerige vrouw die haar navel beter moet verzorgen. :'( Dit is toch niet normaal? Ik heb maandag weer een afspraak. Is dit echt een kwetsbare navel of zit dit het zwanger raken in de weg en moet ik voor mijzelf opkomen? Dat vind ik lastig als 36-jarige die weet dat ze aan de late kant is met haar kinderwens. :@ :'(
pi_185457276
Wtf, dat is echt niet normaal! Klinkt als heel heftige endometriose of iets anders ernstigs. Ik zou echt een doorverwijzing naar de gynaecoloog eisen hoor!

En op jouw leeftijd mag je volgens mij ook al na een half jaar naar de vruchtbaarheidspoli dus ook die verwijzing zou ik even vragen.

Succes!
  donderdag 7 maart 2019 @ 18:28:55 #160
208890 June.
Seriously?
pi_185457445
Oh NewBalance dat lijkt me zeker niet normaal. Heb je ook (forse) buikpijn? Het kan een teken zijn van endometriose.
Shine bright like a diamond.
pi_185462190
Dank jullie wel. Voel me gesterkt en ga nu voor mezelf opkomen.

Heftige buikpijn, tsja niet iets wat ik niet aankan zonder pillen. Wel ontzettend ziek gewoon. Ik ben duizelig en mezelf niet meer. Voorheen was ik gewoon ongesteld.

Ik kan me zulke heftige menstruaties wel uit mijn tienertijd herinneren. Toen lag ik echt krom van de pijn.

Bedankt!!

Soms lees ik mee in dit topic, ik reageer nooit maar leef met jullie mee. Iedereen veel sterkte en succes.
pi_185464625
June., wat nagelbijtend spannend :*

Barreltje ;( Wat een shitzooi, zo'n pech! Kun je met die vierde poging ook eventueel naar aan ander ziekenhuis? Ik hoor dat voor moeilijke gevallen :{ een kliniek in Düsseldorf nog wel eens succes oplevert. Misschien zit je nu nog niet op suggesties te wachten hoor, sorry dan. Dit is een moment van rouw, lijkt me. Sterkte :*
pi_185464733
NewBalance, dat klinkt echt niet goed hoor! Misschien heeft de huisarts niet goed begrepen dat het bloedverlies uit de navel precies samengaat met de menstruatie, want ik vind dat eigenlijk een behoorlijke cue om aan endometriose te denken in combinatie met de rest van je klachten. In ieder geval genoeg om dat serieus te nemen en verder te kijken. Heel logisch dat je nog een keer heen gaat!
  donderdag 7 maart 2019 @ 22:04:44 #164
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_185464912
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2019 21:58 schreef Mrs.Peel het volgende:
June., wat nagelbijtend spannend :*

Barreltje ;( Wat een shitzooi, zo'n pech! Kun je met die vierde poging ook eventueel naar aan ander ziekenhuis? Ik hoor dat voor moeilijke gevallen :{ een kliniek in Düsseldorf nog wel eens succes oplevert. Misschien zit je nu nog niet op suggesties te wachten hoor, sorry dan. Dit is een moment van rouw, lijkt me. Sterkte :*
Geeft niet.. wij zijn ook graag bezig met de volgende stappen..
We hebben vandaag geïnformeerd wat kan..
We willen inderdaad naar een ander kliniek. Onze voorkeur voor de 4e poging gaat naar MC kinderwens in Leiderdorp.
We hebben onze al aangemeld daar. De vrageijsten hebben we ontvangen. En Maandag naar de huisarts voor een verwijsbrief..
Dus.. dingen aan de gang.

MC kinderwens behoort tot hetzelfde consortium als Düsseldorf..
Vandaag de verzekering ook gevraagd hoe het zit met behandelingen in het buitenland.. Düsseldorf is door onze verzekering gecontracteerd.. dus zeker een mogelijkheid..
pi_185465272
Leiderdorp hoor ik goede verhalen over! Fijn om bezig te zijn, ik kan me voorstellen dat je een gevoel van urgentie hebt. Al zo lang bezig, niemand wordt jonger, het moest maar eens gebeuren nu :* Ben je bij UMC verzekerd? En moet je straks erg ver reizen naar Leiderdorp? Je moet in dit traject ook maar net mazzel hebben met waar je woont. Voor ons zou het vanwege de afstand geen optie zijn geweest, en dan strandt de kinderwens dus obv geografie :(
  donderdag 7 maart 2019 @ 22:32:31 #166
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_185466064
Nope.. via werk van mn vriend..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt _O_ voor de klantenservice daar..

We wonen in den Haag dus Leiderdorp is nog wel te doen.. gelukkig inderdaad hier meer opties.

Verder heb ik volgende week een afspraak voor scratching.. als de laatste embryo goed ontdooit verhoogt dat hopelijk de kans..
pi_185467519
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 22:04 schreef Barreltje het volgende:
[..]

Geeft niet.. wij zijn ook graag bezig met de volgende stappen..
We hebben vandaag geïnformeerd wat kan..
We willen inderdaad naar een ander kliniek. Onze voorkeur voor de 4e poging gaat naar MC kinderwens in Leiderdorp.
We hebben onze al aangemeld daar. De vrageijsten hebben we ontvangen. En Maandag naar de huisarts voor een verwijsbrief..
Dus.. dingen aan de gang.

MC kinderwens behoort tot hetzelfde consortium als Düsseldorf..
Vandaag de verzekering ook gevraagd hoe het zit met behandelingen in het buitenland.. Düsseldorf is door onze verzekering gecontracteerd.. dus zeker een mogelijkheid..
Mocht je kunnen kiezen qua behandelend arts kan ik je Dr. Tessa Cox aanraden. Hele fijne en vakkundige vrouw.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  vrijdag 8 maart 2019 @ 07:15:55 #168
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_185470375
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2019 23:22 schreef Wolken het volgende:
[..]

Mocht je kunnen kiezen qua behandelend arts kan ik je Dr. Tessa Cox aanraden. Hele fijne en vakkundige vrouw.
+1
pi_185470882
quote:
[..]

+1
  vrijdag 8 maart 2019 @ 10:05:29 #170
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_185472566
quote:
[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 07:15 schreef snoenk het volgende:
[..]

+1
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 08:25 schreef Arja het volgende:
[..]

+1
:D :D
EN een 100 % slagingskans toch?? ;)
  vrijdag 8 maart 2019 @ 10:09:25 #171
149959 SQ
snelle trees
pi_185472621
quote:
[..]

Da's neem ik aan niet diegene die de baby tot 2 keer toe over het hoofd zag? :D

Verder even een hele dikke knuffel voor barrel en ook voor cygne :*
disclaimer
pi_185475139
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]

Da's neem ik aan niet diegene die de baby tot 2 keer toe over het hoofd zag? :D

Verder even een hele dikke knuffel voor barrel en ook voor cygne :*
Nee, dat waren 2 mannen. Die kunnen er niks van :D
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_185476570
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 10:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]

[..]

[..]

:D :D
EN een 100 % slagingskans toch?? ;)
Dokter Cox werkte in die tijd in het Antonius en de terugplaatsingen waren in het UMC. Ik heb wel heel veel echo’s bij haar gehad, zo ook de eerste 2 zwanger-echo’s O+
  donderdag 14 maart 2019 @ 11:35:29 #174
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_185604229
aanmelding gedaan.. met daarin aangegeven " dat door goede ervaringen van lotgenoten" we bij dr Cox willen *;
pi_185614490
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 21:01 schreef NewBalance het volgende:
Dank jullie wel. Voel me gesterkt en ga nu voor mezelf opkomen.

Heftige buikpijn, tsja niet iets wat ik niet aankan zonder pillen. Wel ontzettend ziek gewoon. Ik ben duizelig en mezelf niet meer. Voorheen was ik gewoon ongesteld.

Ik kan me zulke heftige menstruaties wel uit mijn tienertijd herinneren. Toen lag ik echt krom van de pijn.

Bedankt!!

Soms lees ik mee in dit topic, ik reageer nooit maar leef met jullie mee. Iedereen veel sterkte en succes.
NewBalance, hoe was je afspraak? Heb je een doorverwijzing gekregen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')