Klopt inderdaad. 2 gezond van de 8 embryo's totaal.quote:Op donderdag 7 maart 2019 08:53 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Bij Wolf 1, vorig jaar 1 (geen plakker), nu 0. Zoals ik na het traject van Nanuke al zei, vind ik dat ze bij PGD meer pogingen zouden moeten vergoeden.
Wat naar van je bloedverlies.

Aaah neequote:Op donderdag 7 maart 2019 10:05 schreef Barreltje het volgende:
Hier ook geen goed nieuws..![]()
1e embryo was al meteen kapot bij ontdooien.. daarna een 2e ontdooit , die heeft de nacht helaas niet overleefd..
Nu dus nog 1 embryo in de vriezer..
Net maar de verzekering gebeld om te informeren over de 4e poging..

Jemig Barrel.quote:Op donderdag 7 maart 2019 10:05 schreef Barreltje het volgende:
Hier ook geen goed nieuws..![]()
1e embryo was al meteen kapot bij ontdooien.. daarna een 2e ontdooit , die heeft de nacht helaas niet overleefd..
Nu dus nog 1 embryo in de vriezer..
Net maar de verzekering gebeld om te informeren over de 4e poging..

Geeft niet.. wij zijn ook graag bezig met de volgende stappen..quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:58 schreef Mrs.Peel het volgende:
June., wat nagelbijtend spannend
BarreltjeWat een shitzooi, zo'n pech! Kun je met die vierde poging ook eventueel naar aan ander ziekenhuis? Ik hoor dat voor moeilijke gevallen
een kliniek in Düsseldorf nog wel eens succes oplevert. Misschien zit je nu nog niet op suggesties te wachten hoor, sorry dan. Dit is een moment van rouw, lijkt me. Sterkte

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echtvoor de klantenservice daar..
We wonen in den Haag dus Leiderdorp is nog wel te doen.. gelukkig inderdaad hier meer opties.
Verder heb ik volgende week een afspraak voor scratching.. als de laatste embryo goed ontdooit verhoogt dat hopelijk de kans..Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje

Mocht je kunnen kiezen qua behandelend arts kan ik je Dr. Tessa Cox aanraden. Hele fijne en vakkundige vrouw.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:04 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Geeft niet.. wij zijn ook graag bezig met de volgende stappen..
We hebben vandaag geïnformeerd wat kan..
We willen inderdaad naar een ander kliniek. Onze voorkeur voor de 4e poging gaat naar MC kinderwens in Leiderdorp.
We hebben onze al aangemeld daar. De vrageijsten hebben we ontvangen. En Maandag naar de huisarts voor een verwijsbrief..
Dus.. dingen aan de gang.
MC kinderwens behoort tot hetzelfde consortium als Düsseldorf..
Vandaag de verzekering ook gevraagd hoe het zit met behandelingen in het buitenland.. Düsseldorf is door onze verzekering gecontracteerd.. dus zeker een mogelijkheid..

+1quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:22 schreef Wolken het volgende:
[..]
Mocht je kunnen kiezen qua behandelend arts kan ik je Dr. Tessa Cox aanraden. Hele fijne en vakkundige vrouw.

+1quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:22 schreef Wolken het volgende:
[..]
Mocht je kunnen kiezen qua behandelend arts kan ik je Dr. Tessa Cox aanraden. Hele fijne en vakkundige vrouw.

quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:22 schreef Wolken het volgende:
[..]
quote:
quote:

Da's neem ik aan niet diegene die de baby tot 2 keer toe over het hoofd zag?quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:22 schreef Wolken het volgende:
[..]

Nee, dat waren 2 mannen. Die kunnen er niks vanquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's neem ik aan niet diegene die de baby tot 2 keer toe over het hoofd zag?
Verder even een hele dikke knuffel voor barrel en ook voor cygne

Dokter Cox werkte in die tijd in het Antonius en de terugplaatsingen waren in het UMC. Ik heb wel heel veel echo’s bij haar gehad, zo ook de eerste 2 zwanger-echo’squote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
EN een 100 % slagingskans toch??

NewBalance, hoe was je afspraak? Heb je een doorverwijzing gekregen?quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:01 schreef NewBalance het volgende:
Dank jullie wel. Voel me gesterkt en ga nu voor mezelf opkomen.
Heftige buikpijn, tsja niet iets wat ik niet aankan zonder pillen. Wel ontzettend ziek gewoon. Ik ben duizelig en mezelf niet meer. Voorheen was ik gewoon ongesteld.
Ik kan me zulke heftige menstruaties wel uit mijn tienertijd herinneren. Toen lag ik echt krom van de pijn.
Bedankt!!
Soms lees ik mee in dit topic, ik reageer nooit maar leef met jullie mee. Iedereen veel sterkte en succes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |