quote:Op zaterdag 2 maart 2019 07:05 schreef June. het volgende:
Ik durf het bijna niet te geloven..Wauw! Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op zaterdag 2 maart 2019 07:05 schreef June. het volgende:
Ik durf het bijna niet te geloven..Geen wijn voor jou vanavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gek op mieren? Kijk eens op MierAlsHuisdier

Kutzooi!!quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:42 schreef Cygne het volgende:
Onze poging is voorbij. Alle embryo's zijn ongebalanceerd.

Oh nee wat enorm stom!quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:42 schreef Cygne het volgende:

Oh Nee! Wat heftig..quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:42 schreef Cygne het volgende:

Ja, klopt.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Oh Nee! Wat heftig..
Alle embryo's hadden een "afwijking" begrijp ik? ( ik ben niet zo goed in medische termen sorry)

Godver! Wat ontzettend kut en oneerlijkquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:42 schreef Cygne het volgende:
Ach jij ook alquote:Op woensdag 6 maart 2019 12:38 schreef Gaddle het volgende:
Dat is echt niet leuk. Bah
Cygne![]()
Hier is het ook niet zo gezellig. Ik zit er een beetje doorheen. deze winter is echt hel. blech.
Deze poging helaas ook mislukt. Vanochtend ongesteld geworden.
Poeh volgende poging ga ik het laatste rietje gebruiken die wij we nog hebben. Ik ben bang dat het niet gaat lukken.

Jakkes, wat kut zeg.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:42 schreef Cygne het volgende:

Oh neequote:Op woensdag 6 maart 2019 11:42 schreef Cygne het volgende:

Jeetje, wat ontzettend stom. Sterkte!quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:42 schreef Cygne het volgende:

Oh, ook al zo stom. Sterkte!quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:38 schreef Gaddle het volgende:
Hier is het ook niet zo gezellig. Ik zit er een beetje doorheen. deze winter is echt hel. blech.
Deze poging helaas ook mislukt. Vanochtend ongesteld geworden.
Poeh volgende poging ga ik het laatste rietje gebruiken die wij we nog hebben. Ik ben bang dat het niet gaat lukken.

Bij Wolf 1, vorig jaar 1 (geen plakker), nu 0. Zoals ik na het traject van Nanuke al zei, vind ik dat ze bij PGD meer pogingen zouden moeten vergoeden.quote:Op donderdag 7 maart 2019 07:41 schreef June. het volgende:
Oh nee wat ontzettend klote Cygne! Hoeveel “goede” embryo’s waren er bij Wolf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |