Ik zie het hinderen niet echt, het is niet dat Tadic hem blokkeert. Courtois gaat er ook als een slappe zak in. Maar goed, je hebt vast 100% gelijkquote:Op woensdag 13 februari 2019 21:43 schreef Caland het volgende: [..] Dan snap je de regels niet echt. Tadic doet actief mee aan het spel, staat in de baan van de kopbal, hindert de keeper én staat buitenspel.
is ajax nou zo goedquote:Op woensdag 13 februari 2019 21:45 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat is de verklaring voor dit zwakke Real?
@Mastermindedquote:Op woensdag 13 februari 2019 21:45 schreef KingRoland het volgende:
Dit Realwtf is er gebeurd met het spaans voetbal
Nee, ik vond het een goalquote:Op woensdag 13 februari 2019 21:44 schreef -Chakotay- het volgende:
even objectief mensen.. is de goal terecht afgekeurd?
Even rustig bijkomen nog van Atleti, dit winnen ze wel op 5%quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:45 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat is de verklaring voor dit zwakke Real?
Nee, helaas. En toen jaren terug toen er twee geldige goals van Ajax tegen Real werden afgekeurd was die hele kut VAR er natuurlijk nog niet.quote:
twitter:veronicainside twitterde op woensdag 13-02-2019 om 21:46:44Ondertussen bij het politiebureau in Amsterdam.. 🙄 #vermoedenvan #ajarea #veronicainside https://t.co/y5CMkfQgLG reageer retweet
Engelse competitie heeft de spaanse al lang ingehaaldquote:Op woensdag 13 februari 2019 21:45 schreef KingRoland het volgende:
Dit Realwtf is er gebeurd met het spaans voetbal
Zit wat in maar de VAR grijpt echt niet in als zoiets in het nadeel van Real gebeurt.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan snap je de regels niet echt. Tadic doet actief mee aan het spel, staat in de baan van de kopbal, hindert de keeper én staat buitenspel.
Fluit een perfecte wedstrijd tot nu toe. Overigens doet de afgekeurde goal me wel een klein beetje denken aan die afgekeurde goal van Excelsior tegen Vitesse met Koolwijk.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:46 schreef -Chakotay- het volgende:
ik vind de scheids wel tamelijk partijdig
Tadic stond er echter wel.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:47 schreef Ferdii het volgende:
Als tadic daar niet had gestaan had courtois er compleet naast gezeten...
Hij had nooit op tijd geweest om Nico had koppen af te houden en kopballetje was alleen maar makkelijker geworden als hij verder van de goal af kwam
Maar dat zie je in Europees verband niet terug.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Engelse competitie heeft de spaanse al lang ingehaald
Je mag daar niet staan. Het gaat niet om het hinderen, maar om het deelnemen in buitenspelpositie. Hoe moeilijk is het?quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:45 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik zie het hinderen niet echt, het is niet dat Tadic hem blokkeert. Courtois gaat er ook als een slappe zak in. Maar goed, je hebt vast 100% gelijk.
Buitenspel is clear genoeg.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar mag de VAR internationaal wel ingrijpen als het geen clear error is?
Bij de KNVB mag dat niet.
Volgens mij zijn de regels in de CL wat anders m.b.t. de VAR.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar mag de VAR internationaal wel ingrijpen als het geen clear error is?
Bij de KNVB mag dat niet.
De Engelse competitie kon dit seizoen 4 keer niet eens winnen van een Franse ploeg, dus dit vind ik een beetje een vreemde stellingquote:Op woensdag 13 februari 2019 21:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voor de zekerheid een TR gezetquote:Op woensdag 13 februari 2019 21:48 schreef RipCity het volgende:
RUST! Borussia Dortmund was heer en meester in de eerste helft, maar scoorde nog niet tegen Tottenham Hotspur: 0-0.
Ja leuk spoilerquote:Op woensdag 13 februari 2019 21:48 schreef RipCity het volgende:
RUST! Borussia Dortmund was heer en meester in de eerste helft, maar scoorde nog niet tegen Tottenham Hotspur: 0-0.
(lol)quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gordon heeft daar geen problemen mee hoorquote:
TRquote:Op woensdag 13 februari 2019 21:48 schreef RipCity het volgende:
Doe niet zo uit de hoogte.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:48 schreef Oldground het volgende:
[..]
Je mag daar niet staan. Het gaat niet om het hinderen, maar om het deelnemen in buitenspelpositie. Hoe moeilijk is het?
Alsof courtois hem had gepakt.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:47 schreef Doublepain het volgende:
Raar dat gehuil hier, VAR had gelijk hoor?
hinderenquote:Op woensdag 13 februari 2019 21:49 schreef Caland het volgende:
Snap alleen niet dat de scheids ging kijken
Bij buitenspel hoeft dat helemaal niet
Liever die WK refquote:Op woensdag 13 februari 2019 21:49 schreef Doublepain het volgende:
Scheids is wel een gymbeest he
@:onlogisch
Hij moest kijken of het hinderlijk buitenspel was.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:49 schreef Caland het volgende:
Snap alleen niet dat de scheids ging kijken
Bij buitenspel hoeft dat helemaal niet
quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:49 schreef Doublepain het volgende:
Scheids is wel een gymbeest he
@:onlogisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Dat klopt. Als het niveau in de competitie véél hoger ligt en je dus veel meer partijen speelt die veel van je vergen, heb je het in de CL lastiger. Spaanse topelftallen hebben het tegen clubs uit het rechterrijtje relatief veel makkelijkerquote:Op woensdag 13 februari 2019 21:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar dat zie je in Europees verband niet terug.
Buitenspel is altijd hinderlijk.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij moest kijken of het hinderlijk buitenspel was.
de scheids heeft gelijk want de scheids heeft het gezegdquote:Op woensdag 13 februari 2019 21:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Doe niet zo uit de hoogte.
Wat is deelnemen? Zoals ik al zei, jullie hebben vast gelijk. Ik twijfel. Maar dat mag niet, schijnbaar.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]Die is gewoon viesdikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was meer dan terecht. Niet zo janken.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:50 schreef -Chakotay- het volgende:
Poll: Ajax is terecht een goal ontnomen
• Ja
• Nee
• Weet niet zeker
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Een VARce. Opdoeken dat hele leugenachtige systeem.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:50 schreef skysherrif het volgende:
Gelijk ook affluiten terwijl er nog een aanval was
Wat een farce
Hij gaf Ajax zelfs een vrije trap mee, jankneusquote:Op woensdag 13 februari 2019 21:50 schreef skysherrif het volgende:
Gelijk ook affluiten terwijl er nog een aanval was
Wat een farce
vertrouwen tanken voor NAC thuisquote:Op woensdag 13 februari 2019 21:50 schreef Mani89 het volgende:
Ajax staat moreel gezien voor tegen Real Madrid, dat telt ook.
Drink je dat helemaal alleen?quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:51 schreef timmmmm het volgende:
Toch mooi dat ik mijn tweede fles wijn al opengegooid heb en klaas alsnog een grotere gek is #exitklaasweetalles
Ik vond het sowieso niet hinderlijk want Courtois springt tegen Tadic op.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:51 schreef Cattivo het volgende:
Ik ben niet pro ajax maar hier is echt weinig aan de hand.
De goal is onterecht afgekeurd, maar ajax goals afnemen vind ik altijd terechtquote:Op woensdag 13 februari 2019 21:50 schreef -Chakotay- het volgende:
Poll: Ajax is terecht een goal ontnomen
• Ja
• Nee
• Weet niet zeker
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Jij ook hoor, ook zonder flessen. Maak je geen zorgen, niemand neemt je serieus.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:51 schreef timmmmm het volgende:
Toch mooi dat ik mijn tweede fles wijn al opengegooid heb en klaas alsnog een grotere gek is #exitklaasweetalles
Lol, die vent is jacked.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Wat lul je dom dpquote:Op woensdag 13 februari 2019 21:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij gaf Ajax zelfs een vrije trap mee, jankneus
toch niet in je eentje aan het drinken hoop ikquote:Op woensdag 13 februari 2019 21:51 schreef timmmmm het volgende:
Feyenoord kan deze wedstrijd niet eens ontvangen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:49 schreef klaasweetalles het volgende:
fEYENOORD HAD DIT REAL EEN PAK SLAAG GEGEVEN VAN 7-2
quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
EEN HELE VRIJE TRAP?!quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
JIJ BLIJFT VAN KLAAS AF.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:51 schreef timmmmm het volgende:
Hinderlijk is subjectief.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Aannames doen we niks mee, regels zijn regels
quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Lol, die vent is jacked.TRTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kanjerspel.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:52 schreef Coco. het volgende:
Op verzoek dan
HAXBALL IN DE RUST!!!
https://www.haxball.com/play?c=jfMQxj-GOoU
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
[..]
Lol, die vent is jacked.JACKEDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
[..]
Lol, die vent is jacked.Lol, de scheids hier heeft gewoon een V patroon, deze gabber heeft een O patroonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik paaseitjesquote:
Ze zijn nog prima eetbaarquote:
Iedereen nieuw bier halen na de vartwitter:eelcohiltermann twitterde op woensdag 13-02-2019 om 21:42:07Zo beleeft de Ziggo Dome de 1-0 https://t.co/2WtuYZMqVg reageer retweet
Dit doet wat surrealistisch aan.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:55 schreef maxi-mus het volgende:
Hopelijk blijft Vincius in de zak van Mazraoui.
Gratis geld voor de Ziggo domequote:Op woensdag 13 februari 2019 21:56 schreef RipCity het volgende:
Iedereen nieuw bier halen na de vartwitter:eelcohiltermann twitterde op woensdag 13-02-2019 om 21:42:07Zo beleeft de Ziggo Dome de 1-0 https://t.co/2WtuYZMqVg reageer retweet
quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoevaak gaan we nog genaaid worden?
Onterechte pingel tegen denk ik.
Laten we het calimero gedrag lekker aan andere clubs laten.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:57 schreef Twiitch het volgende:
Ben zeker voor de VAR maar dit was wel een erg slappe beslissing met een vies smaakje. Vermoed dat het aan de andere kant van het veld gewoon 0-1 was geweest
Op het WK was de VAR ook opvallend vaak op de hand van landen als Frankrijk. Geld blijft regeren natuurlijkquote:Op woensdag 13 februari 2019 21:57 schreef Twiitch het volgende:
Ben zeker voor de VAR maar dit was wel een erg slappe beslissing met een vies smaakje. Vermoed dat het aan de andere kant van het veld gewoon 0-1 was geweest
quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laten we het calimero gedrag lekker aan andere clubs laten.
"We".quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoevaak gaan we nog genaaid worden?
Onterechte pingel tegen denk ik.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:57 schreef Twiitch het volgende:
Waarom zou je in godsnaam in een donkere hal in de drukte naar een scherm gaan staren voor een voetbalwedstrijd.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:56 schreef RipCity het volgende:
Buitenspel is toch gewoon buitenspelquote:Op woensdag 13 februari 2019 21:57 schreef Twiitch het volgende:
Kaneelstokje heeft voor 40-45 euro Ajax aandelen allen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
"We".
Waarom zit jij niet in het stadion dan?
40-45 grapje, dat gebruiken alleen nog dagjesmensen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kaneelstokje heeft voor 40-45 euro Ajax aandelen allen.
Wie stond er dan buitenspel?quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Buitenspel is toch gewoon buitenspel
Ben pauperquote:Op woensdag 13 februari 2019 21:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
"We".
Waarom zit jij niet in het stadion dan?
Tadic op het moment dat Tagliatelle kopt.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:59 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Wie stond er dan buitenspel?
Misschien Tagliafico op het moment dat Tadic over de bal maait?
Piep piepquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:01 schreef bechirti het volgende:
het is gewoon buitenspel. alleen aan de andere kant was de var niet ingeschakeld want dan bleef t in t ongewis. daar zit t m in. maarja vechten tegen de bierkaai. tievesfifamaffia
quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:01 schreef bechirti het volgende:
het is gewoon buitenspel. alleen aan de andere kant was de var niet ingeschakeld want dan bleef t in t ongewis. daar zit t m in. maarja vechten tegen de bierkaai. tievesfifamaffia
Bal gaat 50cm over z'n hoofd en Courtois trekt zich geen enkele bal aan van Tadic.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Tadic op het moment dat Tagliatelle kopt.
Hou alsjeblieft op.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:01 schreef skysherrif het volgende:
Goed laten we weer positief zijn.
Jezus christus we spelen gewoon real madrid in eigen huis (iig de eerste helft) echt compleet weg. Dit is toch genieten jongens
Och gut, zit je al 45 minuten met je broek op de enkels en een slap piemeltje tussen je duim en wijsvinger?quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:59 schreef Doublepain het volgende:
Hopelijk klaart Real het in de 2e helft, 2x Benzema en daarna inpakken wegwezen
Dat is dan ook heel speciaal dit seizoenquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:01 schreef skysherrif het volgende:
Jezus christus we spelen gewoon real madrid in eigen huis (iig de eerste helft) echt compleet weg. Dit is toch genieten jongens
Het is buitenspel, want hij staat in de baan van de kopbal.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:01 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Bal gaat 50cm over z'n hoofd en Courtois trekt zich geen enkele bal aan van Tadic.
Hinder zou ik snappen, hinderlijk buitenspel is een onzinredenatie
En als Real nou met 0-2 wint? Wat heb je dan aan zo'n eerste helft.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:01 schreef skysherrif het volgende:
quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laten we het calimero gedrag lekker aan andere clubs laten.
Wat een mongool.quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:02 schreef Nober het volgende:
[..]
En als Real nou met 0-2 wint? Wat heb je dan aan zo'n eerste helft.
twitter:OptaJose twitterde op woensdag 13-02-2019 om 21:55:0511 - Real Madrid faced 11 shots against Ajax, their most in a first half of a @ChampionsLeague game this season. Pressure. https://t.co/R4cHrBSuH2 reageer retweet
Als je in de volgende ronde eruit vliegt wat heb je eraan dat je vandaag won?quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:02 schreef Nober het volgende:
[..]
En als Real nou met 0-2 wint? Wat heb je dan aan zo'n eerste helft.
Denk ook zoiets ja, hopelijk een resultaat. (1-1, 1-0.)quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
De VAR deed ff kut.
Ajax beter.
Denk uiteindelijk 1-2
Om die reden afkeuren vind ik onzin. Denk wel dat überhaupt het hinderen genoeg was om hem af te keuren.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is buitenspel, want hij staat in de baan van de kopbal.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:04 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
"Buitenspel of niet, ik vreet een Magnum."
Veel.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als je in de volgende ronde eruit vliegt wat heb je eraan dat je vandaag won?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit de eerste FOK!er die een magnum van klaasgod heeft gekregen?quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:04 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, het buitenspel is al voldoende. Hij hoeft hem niet eens te hinderen, staat gewoon in de baan van de kopbal.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:04 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Om die reden afkeuren vind ik onzin. Denk wel dat überhaupt het hinderen genoeg was om hem af te keuren.
Nou zegquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:04 schreef Bugno2 het volgende:
Boerenlul Evers denkt posh te doen met z'n rode wijn. In Hardenberg kotsen ze hem uit.
besteldquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je besteld bij een Turk, wat verwacht je?
je besteldquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mokkiemokhooligansquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:05 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Is dit de eerste FOK!er die een magnum van klaasgod heeft gekregen?
quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:06 schreef onlogisch het volgende:
Real zal uit een ander bloedzakje moeten tappen.
Mist wat guacamole inderdaad.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:06 schreef Caland het volgende:
Ik vind die Nacho vooral niet zo goed
MADquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:06 schreef falling_away het volgende:
Veel psv trolletjes hiermaar je ze hebben zelf niks te doen deze Champions League dagen natuurlijk
Volgende keer maar fietsdrop dan, jeetje.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Denk toch godverdomme aan het milieu man eikel!
@GGMMquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
je besteld
Het is maar goed dat mijn goede vriend GGMM dit niet ziet
quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:06 schreef falling_away het volgende:
Veel psv trolletjes hiermaar ja ze hebben zelf niks te doen deze Champions League dagen natuurlijk
Zat jij bij rood met een andere naam(dat doe je nogal vaak)? Rood domineerde en wonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet bepaald catenacho HAHAHAHAquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:06 schreef Caland het volgende:
Ik vind die Nacho vooral niet zo goed
Veel psv trolletjes hiermaar ja ze hebben zelf niks te doen deze Champions League dagen natuurlijk
Cute. Maar 0-0quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:03 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:OptaJose twitterde op woensdag 13-02-2019 om 21:55:0511 - Real Madrid faced 11 shots against Ajax, their most in a first half of a @:ChampionsLeague game this season. Pressure. https://t.co/R4cHrBSuH2 reageer retweet
quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:07 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zat jij bij rood met een andere naam(dat doe je nogal vaak)? Rood domineerde en wonDat doe ik nooit. Ik speel altijd onder de originele naam “chevy Huntelaar”SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Besteldquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:04 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
zeker.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:05 schreef Zipportal het volgende:
@:xzaz
Het was inderdaad buitenspel.
Iedereen behalve Donny is wel goed. Onana ook niet bijzonder bij wat hij moest doen, was weer een hoog circusgehalte.quote:
Feyenoord had 2-0 achter gestaan.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:09 schreef xzaz het volgende:
Elk team had al 2 0 voorgestaan tegen dit madrid.
Niet thuis in de knockoutfase van de CL.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:08 schreef AtheistischFundamentalist het volgende:
[..]
0-0 is een topprestatie tegen Real.
wat is xG?quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:03 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:OptaJose twitterde op woensdag 13-02-2019 om 21:55:0511 - Real Madrid faced 11 shots against Ajax, their most in a first half of a @:ChampionsLeague game this season. Pressure. https://t.co/R4cHrBSuH2 reageer retweet
Feyenoord al met 5-0quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:09 schreef xzaz het volgende:
Elk team had al 2 0 voorgestaan tegen dit madrid.
Waarom?quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Feyenoord had 2-0 achter gestaan.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:
Feyenoord? Wat is dat?quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was een gebbetje ouwe reusquote:
Matige spelers ook.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:10 schreef timmmmm het volgende:
De vedetten Tadic en Ziyech brengen vooral veel onnodige overtredingen en antipathie
Nee ik speel nog bij de F-jes, daar heb je dat nog niet.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Weet jij wel wat buitenspel is, dagjesvolk?
Pak haar.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Weet jij wel wat buitenspel is, dagjesvolk?
Dan zet ik wel een @ in ONZ, dan heb ik je weer vakkundig uit VBL weggelokt.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:11 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee ik speel nog bij de F-jes, daar heb je dat nog niet.
Altijd weer die buitenlanders die het verpestenquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:12 schreef Saekerhett het volgende:
Onana kost je de kop straks met weer een rare uitgooi of uittrap.
Winterstop is voorbij.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:12 schreef cherrycoke het volgende:
het ajax van de eerste helft is weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Inderdaad. Kut Skomina.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:12 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Altijd weer die buitenlanders die het verpesten
Ajax is gelijk gebleven, REal is naar 75 procent gegaan ipv 65quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:12 schreef cherrycoke het volgende:
het ajax van de eerste helft is weg
besteldquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |