SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Dat zijn toch gouden herinneringenquote:Op woensdag 13 februari 2019 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn zus en ik logeerden als kind bijna ieder weekend bij opa en oma.
Met als hoogtepunt op zondagochtend een ontbijt a la opa:
Een beschuit met suiker, een matze met suiker, een Wasa cracker met kaas, een plak ontbijtkoek met roomboter en een warm wit bolletje uit de oven met oude kaas. En dat op bed geserveerd...
Lekker hoor. Mijn dochter is net terug; die heeft fantastisch weer gehad daar. Hopelijk mw. MM ook.quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, ze gaat naar Oostenrijk om een paar dagen te skieën...
Bijna 2 meter sneeuw op de top en 13 graden overdag.quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Lekker hoor. Mijn dochter is net terug; die heeft fantastisch weer gehad daar. Hopelijk mw. MM ook.
Yep, ik zie me nog in bed zitten met het dienblad op schoot...quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zijn toch gouden herinneringen
Wens haar veel plezierquote:Op woensdag 13 februari 2019 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, ze gaat naar Oostenrijk om een paar dagen te skieën...
quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij opa en oma is alles lekker en leuk.
Ik weet niet of ik het ooit verteld heb, maar toen mijn zoon opgenomen was (hij was toen 7 jaar), vroeg de psychiater hem wanneer hij gelukkig was. Zijn antwoord was toen:"het geluk ligt in Zeist"
De psychiater vroeg toen aan ons wat hij daarmee nou bedoelde en ik wist meteen dat hij daarmee mijn ouders bedoelde. Die wonen in Zeist.
Zo belangrijk kunnen grootouders dus zijn voor kinderen.
Zo..... jullie zijn verwend.quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn zus en ik logeerden als kind bijna ieder weekend bij opa en oma.
Met als hoogtepunt op zondagochtend een ontbijt a la opa:
Een beschuit met suiker, een matze met suiker, een Wasa cracker met kaas, een plak ontbijtkoek met roomboter en een warm wit bolletje uit de oven met oude kaas. En dat op bed geserveerd...
Gedaan en ik wacht wel weer op een volgende vakantie.quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:38 schreef just me het volgende:
[..]
Wens haar veel plezier
Jammer dat je niet mee kon maar des te blijer ben je als je haar wil van Schiphol mag ophalen
De laatste oma van mw. MM is een paar jaar geleden pas overleden.quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo..... jullie zijn verwend.
Ik heb mijn opa's en oma's niet echt gekend. Er was nog 1 oma in leven, maar deze is overleden toen ik 7 was. Dus weet er niet echt veel meer van.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gedaan en ik wacht wel weer op een volgende vakantie.
Onze trip naar Canada is geregeld...
goed bezigquote:Op woensdag 13 februari 2019 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gedaan en ik wacht wel weer op een volgende vakantie.
Onze trip naar Canada is geregeld...
mijn vader tikte altijd met zijn trouwring op de leuning van de stoel, heel irritantquote:Op woensdag 13 februari 2019 21:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij logeerden ook vaak bij opa en oma en opa kwam ‘s ochtends altijd zo’n waaierbiscuitje en een kop thee op bed brengen. Je hoorde dan zijn trouwring tegen de trapleuning tikken als hij de trap op liep
oh dat kan ik me goed voorstellen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:58 schreef just me het volgende:
[..]
mijn vader tikte altijd met zijn trouwring op de leuning van de stoel, heel irritant
quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh dat kan ik me goed voorstellen.
Ik heb ook nog duidelijke herinneringen aan de opa van mijn moeder, hij is 101 geworden en heeft tot 98 nog zelfstandig gewoond
Mw. MM staat over een paar uur in de sneeuw in Oostenrijk en ik heb haar naar Schiphol gebracht...quote:
Ah.... goede reden dan.quote:Op donderdag 14 februari 2019 05:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM staat over een paar uur in de sneeuw in Oostenrijk en ik heb haar naar Schiphol gebracht...
Anderhalf uur korter?quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:22 schreef Symphonic het volgende:
Het ging vanochtend iets soepeler allemaal.
Deed er zo maar anderhalf uur korter over
quote:
Goedemorgen.quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:31 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen.
Wat ben je laat, just me. De verloren uurtjes aan het inhalen.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is zo fijn, die week van de jaren zestig op radio5. Nu Listen to the Ocean
Op zich toch niet verkeerd! Laat ze het maar goed uitzoekenquote:Op donderdag 14 februari 2019 11:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou joepie, ik mag ook nog naar de cardioloog voor echo, fietstest, etc etc
de cardioloog vond het wel verstandig ja. Eens kijken of het allemaal op 1dag kan en of er anders bepaalde dingen hier kunnen (zolang de poli hier nog bestaat)quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:23 schreef just me het volgende:
[..]
Op zich toch niet verkeerd! Laat ze het maar goed uitzoeken
Gewoon in je woonplaats en alles op 1 dag zou wel fijn zijn!quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de cardioloog vond het wel verstandig ja. Eens kijken of het allemaal op 1dag kan en of er anders bepaalde dingen hier kunnen (zolang de poli hier nog bestaat)
Daar sluit ik me bij aan!quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:23 schreef just me het volgende:
[..]
Op zich toch niet verkeerd! Laat ze het maar goed uitzoeken
Niet handigquote:Op donderdag 14 februari 2019 14:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Til ik met moeite iets van zolder om het mee te geven aan de kringloop....vergeet ik vervolgens dat het nog op de eerste verdieping staat te pauzeren.....
En zonder hulp van een monteurquote:Op donderdag 14 februari 2019 16:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, na drie pogingen werkt het nieuwe modem, ik heb weer internet en telefoon. Nu hopen dat het stabiel blijft
het is een kwestie van stekkertjes aansluiten en dan maar wachten. En dat drie keer en toen had ik eindelijk verbinding en kon ik het modem activeren. Als de wifi nog teveel wegvalt ga ik wel eens inloggen op het modem, voor nu laat ik het even zoquote:
quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:35 schreef Melting het volgende:
Vanavond geen show van mijn hand.
Zo meteen naar de vergadering van de VVE.
Dat zei hij gisteren inderdaad.quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]knok zou gaan draaien. Althans, er was min of meer sprake van. Succes bij de vergadering, Melt.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 19:42 schreef Diaan73 het volgende:
Wij zijn er vanavond niet... we gaan naar een optreden van Tim Knol![]()
Jij hebt het ook maar beroerd thuisquote:Op donderdag 14 februari 2019 19:27 schreef ToT het volgende:
Zo, ff uitbuiken hier van de coq au vin.
altijd spannendquote:Op donderdag 14 februari 2019 20:07 schreef Rafeiro het volgende:
Haha, kreeg vandaag een mail van dropbox over inactiviteit en dat ik rap even moest inloggen. Wist heel niet dat die account nog bestond
Maar vracht foto's uit 2011-2015 nog daar, wel geinig om terug te zien. Ook nog wat oude foto's van mn neefje en nichtje, morgen maar eens beter kijken en die doorsturen naar mn zus
Verjaardagstaart van toen mn neefje 4 werd, haha. Volgend jaar is ie brugpieperquote:
Ben er.quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:25 schreef Rafeiro het volgende:
Zo maar een half uurtje draaien in afwachting van knok.
Best generiek dit toch?quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Na het aanslingeren van VCL hoorde ik meteen dat je on air was.
Onze mashup-djquote:Op donderdag 14 februari 2019 20:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Na het aanslingeren van VCL hoorde ik meteen dat je on air was.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, dacht dat het Queen was.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:36 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
De coq au vin heeft Tot's maag meteen weer verlaten.
Die dronken kippen ook altijdquote:Op donderdag 14 februari 2019 20:36 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
De coq au vin heeft Tot's maag meteen weer verlaten.
Wat een beetje zon al niet kan doen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mijn wietaandelen staan weer in 't groen.
Just me's goede invloed is alweer uitgewerkt.quote:
Het zal knok eens niet wezenquote:
quote:
Groene stoom...quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mijn wietaandelen staan weer in 't groen.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat een beetje zon al niet kan doen.
Daar kan je wel knaken mee maken ja denk ik.quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Is een Canadees bedrijf wat insprong op de legalisatie in grote delen van Amerika.
Daar staat ze dan midden in de nacht voor op.quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Just me's goede invloed is alweer uitgewerkt.
Ja, heerlijk wel.quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:41 schreef just me het volgende:
[..]
Het zal knok eens niet wezen
![]()
[..]livelink, rustig dagje gehad ?
quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar staat ze dan midden in de nacht voor op.Alle koffie natuurlijk weer opgemaakt en pleite is meneer. En het dan ook nog presteren om het examen te verknollen.
Deze keer was ik er hopelijk een keer op tijd bij, in tegenstelling tot crypto.quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Daar kan je wel knaken mee maken ja denk ik.
Dat was tof van je en veel makkelijker voor knok.quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:44 schreef just me het volgende:
[..]![]()
als de volgende keer examen weer in de buurt is mij hij weer komen
Volgens mij was iedereen daar te laat bijquote:Op donderdag 14 februari 2019 20:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Deze keer was ik er hopelijk een keer op tijd bij, in tegenstelling tot crypto.
vooral dat laatste, voor mij een kleine moeite om het logeerbed op te makenquote:Op donderdag 14 februari 2019 20:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat was tof van je en veel makkelijker voor knok.
Lucky few got rich.quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij was iedereen daar te laat bij
Voor je het weet zakt hij gewoon iedere keer voor z'n examen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat was tof van je en veel makkelijker voor knok.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor je het weet zakt hij gewoon iedere keer voor z'n examen.
Om de twee dagen...
Nou, hier op FOK! was MagNet op tijd ingestapt. Ruim een miljoen gepakt met nagenoeg gratis verkregen bitcoins en nu heeft hij 2 cash betaalde huizen, 64 zonnepanelen, plus warmtepomp.quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij was iedereen daar te laat bij
Tof.quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:46 schreef just me het volgende:
[..]
vooral dat laatste, voor mij een kleine moeite om het logeerbed op te maken
Ook op tijd uitgestapt dusquote:Op donderdag 14 februari 2019 20:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, hier op FOK! was MagNet op tijd ingestapt. Ruim een miljoen gepakt met nagenoeg gratis verkregen bitcoins en nu heeft hij 2 cash betaalde huizen, 64 zonnepanelen, plus warmtepomp.![]()
dan heeft hij dat goed gedaan maar hoeveel is de rest van FOK! kwijt ?quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, hier op FOK! was MagNet op tijd ingestapt. Ruim een miljoen gepakt met nagenoeg gratis verkregen bitcoins en nu heeft hij 2 cash betaalde huizen, 64 zonnepanelen, plus warmtepomp.![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor je het weet zakt hij gewoon iedere keer voor z'n examen.
Om de twee dagen...
Geen idee van anderen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:50 schreef just me het volgende:
[..]
dan heeft hij dat goed gedaan maar hoeveel is de rest van FOK! kwijt ?
mantraquote:Op donderdag 14 februari 2019 20:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
mantra
* livelink *ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers
"Dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door MagNet"quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:52 schreef livelink het volgende:
Zullen we MagNet even polsen voor een donateurschap van R49?
Regel jij dat even, ja...quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:52 schreef livelink het volgende:
Zinloos. Hij denkt rationeel.quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:52 schreef livelink het volgende:
Heuh.. die spieren zitten goed verstopt, hoor.quote:
Ik zal hem wel omzichtig gaan stalken hier op Fok.quote:
Hier ook. En al die sukkels maar denken dat het een pens is, há!quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heuh.. die spieren zitten goed verstopt, hoor.
lijkt me dat jij dat wel kuntquote:Op donderdag 14 februari 2019 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zal hem wel omzichtig gaan stalken hier op Fok.
Men zegt ook altijd dat ik geen sixpack heb. Pah! Ik ben gewoon heel goed in het verstoppen ervan!quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hier ook. En al die sukkels maar denken dat het een pens is, há!
Ik heb liever een krat dan een six packquote:Op donderdag 14 februari 2019 20:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Men zegt ook altijd dat ik geen sixpack heb. Pah! Ik ben gewoon heel goed in het verstoppen ervan!
quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Men zegt ook altijd dat ik geen sixpack heb. Pah! Ik ben gewoon heel goed in het verstoppen ervan!
Sixpack zit zo lastig. Krat heeft tenminste een beetje hoogte.quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:55 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb liever een krat dan een six pack
handig als je keukenkastjes wil schoonmakenquote:Op donderdag 14 februari 2019 20:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Sixpack zit zo lastig. Krat heeft tenminste een beetje hoogte.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:55 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb liever een krat dan een six pack
Mooi, dan weet ik wat ik in huis moet halen als je hier schoon komt maken.quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:57 schreef just me het volgende:
[..]
handig als je keukenkastjes wil schoonmaken
quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Muis zei over mijn pens dat het niet erg was zolang het een krat was, als het maar geen fust werd.
Flesjes goed schudden voor gebruik.quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mooi, dan weet ik wat ik in huis moet halen als je hier schoon komt maken.
Kan me voorstellen !quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:58 schreef Rafeiro het volgende:
Nok hem hierna wel![]()
Heb afgelopen nacht weer eens niet geslapen dus redelijk af nu.
Wilde net vragen of je ging verlengen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:58 schreef Rafeiro het volgende:
Nok hem hierna wel![]()
Maf ze!quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:58 schreef Rafeiro het volgende:
Nok hem hierna wel![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:58 schreef Rafeiro het volgende:
Nok hem hierna wel![]()
Ik raad dit ten zeerste af om meerdere redenen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Flesjes goed schudden voor gebruik.
Dop er af ploppen.
En schoonspuiten maar...
Veel luierplezierquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:00 schreef just me het volgende:
* just me gaat even lekker luierenrustige avond verder
Zonde van het bier.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik raad dit ten zeerste af om meerdere redenen.
Lijkt me geen record om te breken.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:02 schreef Rafeiro het volgende:
M'n record staat op een week zonder slaap of iets in die richting, dan begin je echt te "hallucineren".
Schaduwen die beginnen te leven enzo, haha.
Is het plan dus ook nietquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Lijkt me geen record om te breken.
Ik ben er nog niet aan toe gekomen om het zelf te beluisteren.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zeg, Mad, is het nog wat met de Holleeder tape, of is het geen werkbaar materiaal?
Jammer. Ik hoopte al op een soort Banzai track. Bonzai principe met ferme Holleeder uitingen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet aan toe gekomen om het zelf te beluisteren.
Maar wat ik van anderen gehoord heb, is het vrij tam allemaal.
Ik had gehoopt op doodsbedreigingen en zo...
quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:11 schreef spijkerbroek het volgende:
Als iemand met die tapes knoeit, mag ie wel oppassen dat ie niet bij de Neus genomen wordt.
I'm bigger and bolder and rougher and tougherquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jammer. Ik hoopte al op een soort Banzai track. Bonzai principe met ferme Holleeder uitingen.
Holleeder Resource.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I'm bigger and bolder and rougher and tougher
In other words sucker there is no other
I'm the one and only Willem Holleeder!
I'm the one and only Willem Holleeder!
Dat was ook mijn idee, dus die staat nu naast me te dampenquote:
Jij en MadMaster zitten vol goede ideeënquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat was ook mijn idee, dus die staat nu naast me te dampen![]()
#teamkoffiequote:Op donderdag 14 februari 2019 21:18 schreef livelink het volgende:
Jij en MadMaster zitten vol goede ideeën
Samen in een bus gaan zitten.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij en MadMaster zitten vol goede ideeën
Ik pas daar niet in met mijn sixpack.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Samen in een bus gaan zitten.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik pas daar niet in met mijn sixpack.
Busje komt zo!quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Op de bus wachten een optie?
Ga je er gemakshalve vanuit dat we Gup zitten te luisteren?quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Over een maand ga ik deze dame 3 keer zien
Hardcore-fanquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Over een maand ga ik deze dame 3 keer zien
Uiteraard.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ga je er gemakshalve vanuit dat we Gup zitten te luisteren?
Ik wel hoorquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ga je er gemakshalve vanuit dat we Gup zitten te luisteren?
Altijd een goed excuus om wat korte stedentripjes te doenquote:
De "cid" klopt wel.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik zat even EgeBamYasi - Pizzacid (Whumpa Whumpa Blare Mix) te luisteren en zo te horen is het geen vrouw.
Dus je gaat hem/haar geen 3x zien?quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik zat even EgeBamYasi - Pizzacid (Whumpa Whumpa Blare Mix) te luisteren en zo te horen is het geen vrouw.
Ja, ik geef toe dat de titel wel nieuwsgierig maakt.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Maar, maar.... Gup heeft geen Whumpa Whumpa Blare Mix.
quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik geef toe dat de titel wel nieuwsgierig maakt.
Ze is niet zo groot. Wat dat betreft heb je wel gelijkquote:
Ik ben ineens minder nieuwsgierig naar de Whumpa, whumpa blare mix.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dacht, wat een lekker nummer is dit! Dat bleek de vaatwasser te zijn.
Shake, rattle and rollquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dacht, wat een lekker nummer is dit! Dat bleek de vaatwasser te zijn.
dish your motherquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Shake, rattle and roll
Bill Haley and his vaatwassers
I'm gonna dish you right now...quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Shake, rattle and roll
Bill Haley and his vaatwassers
quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Even checken wat er precies in staat en hoe. Dan zet ik het op het langste programma. 3,5 uur live vaatwassermix.
Neem het ff op dan en mix het in je volgende showquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Even checken wat er precies in staat en hoe. Dan zet ik het op het langste programma. 3,5 uur live vaatwassermix.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Neem het ff op dan en mix het in je volgende show
Bankhangze, spijkerbroek.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:40 schreef spijkerbroek het volgende:
* spijkerbroek gaat nog ff bankhangen
Leuk.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:40 schreef MadMaster het volgende:
Als Herbert uitgekreuenemeijert is, dan draai ik nog wel even wat...
Mad.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:46 schreef Tailless het volgende:
Draait er iemand? Heb ruzie met de website en wil eigenlijk mee luisteren
Half elf.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:47 schreef Tailless het volgende:
[..]
tot hoelaat? Want ik denk dat ik stilletjes mee ga luisteren dan.
nou ik stap mijn auto in. Radio49 staat aan en ik ben om half 12 thuis dus als er daarna nog een dj wilt ik luister meequote:
Ja, ik las het. Dat was weer nachtwerk.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb maar wat geprikt.
Ben zelf niet al te fris meer na mijn nachtelijke activiteiten...
Tof!quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:50 schreef Tailless het volgende:
[..]
nou ik stap mijn auto in. Radio49 staat aan en ik ben om half 12 thuis dus als er daarna nog een dj wilt ik luister mee
Madam stond vanmiddag op de top van de berg in de zon...quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, ik las het. Dat was weer nachtwerk.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Madam stond vanmiddag op de top van de berg in de zon...
Ja, dat komt wel goed.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Lekker! Dat ze er maar van mag genieten met volle teugen.
Ik heb weer wat zitten experimenteren de afgelopen maand...quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Fijn luisteren dit zeg. Zit op de maat mee te stampen.
Hmm, wat gek. Doorgaans is het er prima knagen. Mag ook wel met die prijzen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat komt wel goed.
Het eten in het hotel was alleen niet te haggelen, zei ze...
Lekker uit eten gaan dan.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat komt wel goed.
Het eten in het hotel was alleen niet te haggelen, zei ze...
Was een buffet en behoorlijke droge kost allemaal.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, wat gek. Doorgaans is het er prima knagen. Mag ook wel met die prijzen.
Ik ga er ook gewoon vanuit dat ook mevrouw MadMaster's tong niet van leer is.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was een buffet en behoorlijke droge kost allemaal.
Wat Livelink zegt, morgen gaat ze lekker op pad...
Dishes?quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Dishes?
Of toch the blare mix van iets?
Ze drinkt Almdudler, ja...quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik ga er ook gewoon vanuit dat ook mevrouw MadMaster's tong niet van leer is.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:59 schreef livelink het volgende:
Oh wacht, ik moet even een showtje of wat terugdenken.
Ik word in ieder geval weer wakker...quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Man, man, man, hier zou je een enorm publiek mee kunnen vermaken.
Voor mij onbekend, maar wel lekker.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hoop bekende samples. Zó lekker dit.
Niet dat ik weet, dat zit allemaal in een ander mapje opgeborgen...quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:08 schreef livelink het volgende:
Ik hoorde iets van de Halloweenshow volgens mij
Hmm, dat hoorde ik niet zo.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:08 schreef livelink het volgende:
Ik hoorde iets van de Halloweenshow volgens mij
quote:
Ja, nu durfde ik het niet meer te zeggenquote:
Dit is qua tempo gewoon een kutplaat om te mixen...quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mad viel in slaap op een schuif.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, nu durfde ik het niet meer te zeggen
Heb ik wel eens als ik een track 'repareer'. Op gehoor is er dan niets aan de hand, tot je ermee gaat mixen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is qua tempo gewoon een kutplaat om te mixen...
Ik draai nu zonder echt voor te luisteren, dan kan het wel eens gebeuren...quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb ik wel eens als ik een track 'repareer'. Op gehoor is er dan niets aan de hand, tot je ermee gaat mixen.
Yep, dan houdt het op als je zoiets tussendoor krijgt.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik draai nu zonder echt voor te luisteren, dan kan het wel eens gebeuren...
quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:24 schreef livelink het volgende:
Dienstmededeling voor Tail: MadMaster heeft verlengd tot 23.00
Zo ook deze twee...quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Geweldig, een kort stukje Jones & Stephenson, om vervolgens door te gaan met een andere track, die compleet aansluit. Het leek net of ik Plastikman ook even hoorde trommelen.
Er loopt hier bij FOK! een hardcore reeks. Wellicht een idee om eens aan te kondigen in die SC als je weer eens live gaat mixen. Hier móet meer belangstelling voor komen, kan niet anders.quote:
Ik heb daar wel eens een mix van me gepost.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er loopt hier bij FOK! een hardcore reeks. Wellicht een idee om eens aan te kondigen in die SC als je weer eens live gaat mixen. Hier móet meer belangstelling voor komen, kan niet anders.
Oh?quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb daar wel eens een mix van me gepost.
Dit, dat, zus, zo, een hoop gemekker...
Ach, ik ben niet zo van de 'steek jezelf wat veren in je reet' en promoot dit daarom niet zo, maar dank voor de complimenten...quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh?Je zou toch verwachten dat ze daar blij mee zouden zijn, maar ook dat heeft geen zin dus. Man man. Ik hoor het verschil niet met vele mixen van DJ's die hun boterhammen er dik van kunnen beleggen.
quote:
Begrijpelijk wel. Als je het niet volhoudt, gooi ik gewoon weer een nieuwe dienstmededeling in het topic.quote:
Ik hou stand!quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]8 minuten in de verlenging zitten en dan een wegtrekkert van jewelste krijgen.
Fijn! Ben je ook weer een beetje opgeknapt?quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Was leuk!Nummers afgewisseld met verhalen. Erg leuk.
Nog wel verkouden maar voelde me beter dan ik had gedacht vanmorgen. Het ging vandaag ook best goed op het werk. Morgen nog een dagje werken en dan weekend!quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Fijn! Ben je ook weer een beetje opgeknapt?
Al is MadMaster nog zo moequote:Op donderdag 14 februari 2019 22:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oeh, wat gaat dit lekker over.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Al is MadMaster nog zo moe
mixen kan hij nog, en hoe!
quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:56 schreef MadMaster het volgende:
Dit is volgens mij uit Open Sesame van Leila K...
Ze klonk niet dankbaar.quote:Op donderdag 14 februari 2019 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb 'r even los gelaten...
Dat dacht ik al te herkennenquote:Op donderdag 14 februari 2019 22:56 schreef MadMaster het volgende:
Dit is volgens mij uit Open Sesame van Leila K...
Arme Vout. MadMaster had haar toch bij jou gedumpt?quote:Op donderdag 14 februari 2019 23:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bij Vout in het hok flikkeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |